eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi S³omnikiDOSTAWA SAMOCHODU 9 OSOBOWEGO PRZYSTOSOWANEGO DO PRZEWOZU OSÓB NIEPE£NOSPRAWNYCH W RAMACH PROJEKTU (...)



Og³oszenie z dnia 2021-03-17


Powi±zane og³oszenia:
Og³oszenie nr 2021/BZP 00019213 z dnia 2021-03-17

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
DOSTAWA SAMOCHODU 9 OSOBOWEGO PRZYSTOSOWANEGO DO PRZEWOZU OSÓB NIEPE£NOSPRAWNYCH W RAMACH PROJEKTU (...)

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina S³omniki - Gminny O¶rodek Pomocy Spo³ecznej w S³omnikach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 357177526

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: T. Ko¶ciuszki 64

1.5.2.) Miejscowo¶æ: S³omniki

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-090

1.5.4.) Województwo: ma³opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.7.) Numer telefonu: 123881272

1.5.8.) Numer faksu: 123881272 w.102

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gops@slomniki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.gops-slomniki.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

DOSTAWA SAMOCHODU 9 OSOBOWEGO PRZYSTOSOWANEGO DO PRZEWOZU OSÓB NIEPE£NOSPRAWNYCH W RAMACH PROJEKTU (...)

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-25af3efd-874f-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00019213

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2021-03-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00004337/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.2 Zakup nowego, wyposa¿onego w windê samochodu, przeznaczonego do przewozu max. 9 osób, w tym 2 na wózkach inwalidzkich.

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

"Us³ugi indywidualnego transportu door-to-door oraz poprawa dostêpno¶ci architektonicznej wielorodzinnych budynków mieszkalnych", realizowanego w ramach Osi Priorytetowej II. Efektywne polityki publiczne dla rynku pracy, gospodarki i edukacji, Dzia³anie 2.8 Rozwój us³ug spo³ecznych ¶wiadczonych w ¶rodowisku lokalnym Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020.

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://miniportal.uzp.gov.pl

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu miniPortalu, który dostêpny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu, dostêpnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do nastêpuj±cych formularzy: „Formularz do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”.4. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy us³ug administracji publicznej (ePUAP).5. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.6. Za datê przekazania oferty, wniosków, zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ oraz innych informacji przyjmuje siê datê ich przekazania na ePUAP.Wykonawca sk³ada OFERTÊ za po¶rednictwem „Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego równie¿ na miniPortalu. Funkcjonalno¶æ do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcê jest dostêpna dla wykonawców na miniPortalu, w szczegó³ach danego postêpowania. W formularzu oferty Wykonawca zobowi±zany jest podaæ adres skrzynki ePUAP, na którym prowadzona bêdzie korespondencja zwi±zana z postêpowaniem.9. Ofertê, sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.10. Sposób z³o¿enia oferty, w tym zaszyfrowania oferty opisany zosta³ w „Instrukcji u¿ytkownika”, dostêpnej na stronie: https://miniportal.uzp.gov.pl/12. Do oferty nale¿y do³±czyæ o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu lub kryteriów selekcji, w zakresie wskazanym w rozdz. VIII SWZ, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, a nastêpnie zaszyfrowaæ wraz z plikami stanowi±cymi ofertê.13. Oferta mo¿e byæ z³o¿ona tylko do up³ywu terminu sk³adania ofert.14. Wykonawca mo¿e przed up³ywem terminu do sk³adania ofert wycofaæ ofertê za po¶rednictwem „Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego równie¿ na miniPortalu. Sposób wycofania oferty zosta³ opisany w „Instrukcji u¿ytkownika” dostêpnej na miniPortalu.15. Wykonawca po up³ywie terminu do sk³adania ofert nie mo¿e skutecznie dokonaæ zmiany ani wycofaæ z³o¿onej oferty.16. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja ( nie dotyczy sk³adania ofert) pomiêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami w szczególno¶ci sk³adanie o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz przekazywanie informacji odbywa siê elektronicznie za po¶rednictwem dedykowanego formularza: „Formularz do komunikacji” dostêpnego na ePUAP oraz udostêpnionego przez miniPortal. We wszelkiej korespondencji zwi±zanej z niniejszym postêpowaniem Zamawiaj±cy i Wykonawcy pos³uguj± siê numerem og³oszenia (BZP lub ID postêpowania).Dokumenty elektroniczne, sk³adane s± przez Wykonawcê za po¶rednictwem „Formularza do komunikacji” jako za³±czniki. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych musi byæ zgody z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415).Szczegó³owe wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej znajduj± siê w SWZ.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o danych) (Dz. Urz. UE L 119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, ¿e:1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gminny O¶rodek Pomocy Spo³ecznej w S³omnikach;2) administrator wyznaczy³ Inspektora Danych Osobowych, z którym mo¿na siê kontaktowaæ pod adresem e-mail: ido@gops-slomniki.pl3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego.4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 ustawy P.Z.P.5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 P.Z.P. przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisanych ustawy P.Z.P., zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.8) posiada Pani/Pan:a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymaga³oby po stronie administratora niewspó³miernie du¿ego wysi³ku mo¿e zostaæ Pani/Pan zobowi±zana do wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia);b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± PZP oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników);c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem okresu trwania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego);d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;9) nie przys³uguje Pani/Panu:a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;10) przys³uguje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem w³a¶ciwym dla przedmiotowej skargi jest Urz±d Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: GOPS.26.1.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego, nieu¿ywanego samochodu 9 osobowego ( 8+1) przystosowanego do przewozu osób niepe³nosprawnych w tym dwóch na wózkach inwalidzkich.1.2. samochód musi spe³niaæ wymagania techniczne okre¶lone przez obowi±zuj±ce w Polsce przepisy dla pojazdów poruszaj±cych siê po drogach publicznych i posiadaj±cych homologacjê zgodnie z ustaw± o ruchu drogowym i obowi±zuj±cych aktów prawnych oraz jest wykonany zgodnie z warunkami okre¶lonymi w Rozporz±dzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31.12.2002r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu wyposa¿enia (Dz. U. z 2016 r. poz. 2022) i posiada ¶wiadectwo homologacji jako samochód osobowy przeznaczony do przewozu osób niepe³nosprawnych (w tym 2 osób na wózkach inwalidzkich) wydane przez ustawowo uprawniony organ1.3. Szczegó³owy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia, stanowi±cy Za³±cznik nr 2 do SWZ1.4. Przedmiot umowy jest finansowany w ramach Projektu Grantowego pn. „MAM CEL 2 - dostêp do aktywnej integracji dla mieszkañców Gminy S³omniki”, nr 00011/DTD/I/2020 w zwi±zku z uzyskaniem przez Gminê S³omniki dofinansowania w konkursie grantowym dla jednostek samorz±du terytorialnego og³oszonym w ramach projektu pn. "Us³ugi indywidualnego transportu door-to-door oraz poprawa dostêpno¶ci architektonicznej wielorodzinnych budynków mieszkalnych", realizowanego w ramach Osi Priorytetowej II. Efektywne polityki publiczne dla rynku pracy, gospodarki i edukacji, Dzia³anie 2.8 Rozwój us³ug spo³ecznych ¶wiadczonych w ¶rodowisku lokalnym Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 34115200-8 - Pojazdy silnikowe do transportu mniej ni¿ 10 osób

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiaj±cy dokona oceny ofert, które nie zosta³y odrzucone, na podstawie nastêpuj±cych kryteriów oceny ofert:Cena oferty (C) 60 punktówTermin Dostawy (T) 30 punktówZatrudnianie na podstawie stosunku pracy (Z) 10 punktów2. Sposób obliczenia liczby punktów w kryterium „Cena oferty" (C):C = ( (C min/Cb) x 60%) x 100gdzie:C – liczba punktów uzyskanych przez ofertê w kryterium „Cena oferty”C min – cena najni¿sza spo¶ród wszystkich badanych ofertCb – cena badanej oferty60% - procentowe znaczenie kryterium „Cena oferty” (C)100 – wska¼nik sta³yLiczba punktów uzyskanych przez ofertê w kryterium „Cena oferty" (C) podana bêdzie z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku.Maksymalna liczba punktów jak± mo¿e uzyskaæ oferta w kryterium „Cena oferty” (C): 60 punktów.3. Sposób obliczenia liczby punktów w kryterium „Termin dostawy" (T):1) Przedmiotowe kryterium oceny dotyczy terminu, w jakim Wykonawca zobowi±zuje siê wykonaæ dostawê przedmiotu zamówienia.2) Punkty w przedmiotowym kryterium zostan± przyznane, zgodnie z poni¿szymi zasadami:➢ 30 pkt, je¿eli Wykonawca zobowi±zuje siê wykonaæ dostawê przedmiotu zamówienia w terminie 5 tygodni od dnia od dnia zawarcia umowy;➢ 20 pkt, je¿eli Wykonawca zobowi±zuje siê wykonaæ dostawê przedmiotu zamówienia w terminie 6 tygodni od dnia od dnia zawarcia umowy;➢ 10 pkt, je¿eli Wykonawca zobowi±zuje siê wykonaæ dostawê przedmiotu zamówienia w terminie 7 tygodni od dnia od dnia zawarcia umowy;➢ 0 pkt, je¿eli Wykonawca zobowi±zuje siê wykonaæ dostawê przedmiotu zamówienia w terminie 8 tygodni od dnia zawarcia umowy.Maksymalna liczba punktów, jak± mo¿e uzyskaæ oferta w kryterium „Termin dostawy” (T): 30 punktów.4. Sposób obliczenia liczby punktów w kryterium „Zatrudnianie na podstawie stosunku pracy " (Z):10 punktów otrzyma oferta Wykonawcy, który zadeklaruje, i¿ wszystkie osoby zaanga¿owane przez Wykonawcê lub podwykonawcê bezpo¶rednio w proces adaptacji samochodu do potrzeb transportu osób niepe³nosprawnych w tym dwóch osób na wózkach inwalidzkich zatrudnione bêd± na podstawie stosunku pracy okre¶lonego w przepisach Kodeksu Pracy, w przeciwnym wypadku oferta Wykonawcy otrzyma 0 punktów.5. Ocena koñcowa oferty w punktach:1) Ocena koñcowa oferty w punktach zostanie wyliczona wg wzoru:Ok = C + T + Z2) Za ofertê najkorzystniejsz± uznana zostanie oferta, która otrzyma ³±cznie najwy¿sz± liczbê punktów w ocenie koñcowej (Ok).

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin Dostawy

4.3.6.) Waga: 30,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

aspekty spo³eczne, w tym integracja zawodowa i spo³eczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy

4.3.5.) Nazwa kryterium: Zatrudnianie na podstawie stosunku pracy

4.3.6.) Waga: 10,00

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty spo³eczne

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu na zasadach okre¶lonych w Rozdziale VII SWZ, oraz spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego warunki udzia³u w postêpowaniu.2. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:Zamawiaj±cy uzna warunek dotycz±cy wystêpowania w obrocie gospodarczym za spe³niony, je¶li Wykonawca prowadz±cy dzia³alno¶æ gospodarcz± lub zawodow± jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania.W przypadku sk³adania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia ka¿dy z Wykonawców musi spe³niæ warunek samodzielnie.2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:Zamawiaj±cy uzna warunek dotycz±cy zdolno¶ci zawodowej za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³ nale¿ycie dostawê co najmniej jednego fabrycznie nowego samochodu 9 osobowego przeznaczonego do transportu osób niepe³nosprawnych w tym na wózku inwalidzkim wyposa¿onego w windê o warto¶ci co najmniej 150 000 z³ brutto.W przypadku sk³adania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia Zamawiaj±cy, dopuszcza ³±czne spe³nianie warunku przez Wykonawców.3. Oceniaj±c zdolno¶æ techniczn± lub zawodow±, zamawiaj±cy mo¿e, na ka¿dym etapie postêpowania, uznaæ, ¿e wykonawca nie posiada wymaganych zdolno¶ci, je¿eli posiadanie przez wykonawcê sprzecznych interesów, w szczególno¶ci zaanga¿owanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsiêwziêcia gospodarcze wykonawcy mo¿e mieæ negatywny wp³yw na realizacjê zamówienia.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. O¶wiadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej – za³±cznik nr 5 do SWZ;2. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;- Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w pkt 2, sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci. Dokument, o którym mowa powy¿ej, powinien byæ wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert. -Je¿eli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa w pkt 2, zastêpuje siê je w ca³o¶ci lub czê¶ci dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, z³o¿one przed notariuszem lub przed organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania Wykonawcy.- Zamawiaj±cy nie wzywa do z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych, je¿eli:a) mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, w szczególno¶ci rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne, o ile wykonawca wskaza³ w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych ¶rodków;

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: wykaz dostaw porównywalnych z dostawami stanowi±cymi przedmiot zamówienia, wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te dostawy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy by³y wykonywane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wydane w okresie ostatnich 3 miesiêcy - za³±cznik nr 6 do SWZ;

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.2. Wykonawcy, wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia sk³adaj± w formularzu oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy.3. Nie dopuszcza siê uczestniczenia któregokolwiek z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielnie zamówienia w wiêcej ni¿ jednej grupie Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia. Niedopuszczalnym jest równie¿ z³o¿enie przez któregokolwiek z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielnie zamówienia, równocze¶nie oferty indywidualnej oraz w ramach grupy Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.4. Wspólnicy spó³ki cywilnej s± traktowani jak Wykonawcy sk³adaj±cy ofertê wspóln±.5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdziale VIII ust. 1 SWZ, sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.6. Zamawiaj±cy nie zastrzega obowi±zku osobistego wykonania przez Wykonawcê kluczowych czê¶ci zamówienia.7. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wszelkie zmiany Umowy wymagaj± zastosowania formy pisemnego aneksu.2. Poza zmianami umowy dopuszczonymi w art. 455 Ustawy Pzp dopuszcza siê mo¿liwo¶æ zmian postanowieñ zawartej umowy, w nastêpuj±cych przypadkach:1) Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany producenta/modelu samochodu dostarczanego na podstawie Umowy, bez zmiany poziomu maksymalnego wynagrodzenia, o którym mowa w § 2 ust. 1 Umowy, pod warunkiem, ¿e dostarczenie samochodu wskazanego w §1 ust. 3 Umowy nie jest mo¿liwe w terminie lub zakresie wynikaj±cym z Umowy, z przyczyn o obiektywnym charakterze, niezale¿nych od Wykonawcy, oraz pod warunkiem, ¿e:a) zmiana obejmowaæ bêdzie dostawê samochodu o parametrach funkcjonalnych identycznych lub lepszych od parametrów funkcjonalnych samochodu objêtego ofert± Wykonawcy;b) Wykonawca przedstawi Zamawiaj±cemu dokument wystawiony przez niezale¿ny od Wykonawcy podmiot lub producenta samochodu lub autoryzowanego dystrybutora samochodu, potwierdzaj±cy, ¿e proponowany samochód zamienny posiada parametry nie gorsze ni¿ parametry samochodu objêtego ofert± Wykonawcy oraz ¿e przyczyny zmian nie s± zale¿ne od Wykonawcy wraz z opisem tych przyczyn;c) Wykonawca przedstawi Zamawiaj±cemu dane identyfikuj±ce nowy samochód.2) Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ jednokrotnej lub wielokrotnej zmiany czê¶ci sk³adowych samochodu (w tym windy), bez zmiany poziomu maksymalnego wynagrodzenia o którym mowa w § 2 ust. 1 Umowy, pod warunkiem ¿e dostarczenie samochodu z czê¶ciami sk³adowymi wynikaj±cymi z oferty Wykonawcy nie jest mo¿liwe w terminie lub zakresie wynikaj±cym z Umowy, z przyczyn o obiektywnym charakterze, niezale¿nych od Wykonawcy, których Wykonawca nie móg³ przewidzieæ w chwili sk³adania oferty oraz pod warunkiem, ¿e:a) zmiana obejmowaæ bêdzie dostawê samochodu zawieraj±cego czê¶ci sk³adowe o parametrach funkcjonalnych identycznych lub lepszych od w³a¶ciwo¶ci czê¶ci sk³adowych samochodu objêtego ofert± Wykonawcy;b) Wykonawca przedstawi Zamawiaj±cemu dokument wystawiony przez niezale¿ny od Wykonawcy podmiot lub producenta samochodu lub autoryzowanego dystrybutora samochodu lub producenta wind, potwierdzaj±cy, ¿e czê¶ci sk³adowe proponowane przez Wykonawcê posiadaj± parametry funkcjonalne nie gorsze ni¿ parametry funkcjonalne czê¶ci sk³adowych objêtych ofert± Wykonawcy oraz ¿e Wykonawca nie by³ w stanie przewidzieæ przyczyn niemo¿liwo¶ci dostarczenia samochodu zawieraj±cego czê¶ci sk³adowe objête ofert± wraz z opisem tych przyczyn.3) Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ jednokrotnej lub wielokrotnej zmiany terminu realizacji dostawy w ramach Umowy, o którym mowa w § 3 ust. 1 Umowy bez zmiany poziomu maksymalnego wynagrodzenia, o którym mowa w § 2 ust. 1 Umowy, w przypadku zaistnienia okoliczno¶ci niezale¿nych od Wykonawcy w postaci:a) dzia³ania si³y wy¿szej rozumianej jako okoliczno¶ci, które pomimo zachowania nale¿ytej staranno¶ci i podjêcia wszelkich dzia³añ w normalnym zakresie, nie mo¿na by³o przewidzieæ oraz im zapobiec, b±d¼ siê im przeciwstawiæ w sposób skuteczny, pod warunkiem i¿:i. dzia³anie si³y wy¿szej oraz czas jej trwania zostanie przez Wykonawcê uprawdopodobnione za pomoc± odpowiednich o¶wiadczeñ i dokumentów,ii. zmiana terminu polegaæ bêdzie na jego wyd³u¿eniu lub skróceniu o okres dzia³ania si³y wy¿szej uniemo¿liwiaj±cej prawid³owe wykonywanie Umowy,iii. Wykonawca zawiadomi Zamawiaj±cego o wyst±pieniu okoliczno¶ci si³y wy¿szej niezw³ocznie, w takim przypadku Wykonawca nie ponosi odpowiedzialno¶ci za niewykonanie lub nienale¿yte wykonanie zobowi±zañ wynikaj±cych z Umowy powsta³e na skutek si³y wy¿szej. (...)Pozosta³e informacje dot. rodzaju i zakresu zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia znajduje siê we wzorze umowy stanowi±cym za³±cznik nr 3 do SWZ

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-03-25 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: za po¶rednictwem „Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostêpnego na ePUAP ( https://obywatel.gov.pl/nforms/ezamowienia ) po uprzednim zaszyfrowaniu oferty przy pomocy miniPortalu.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-03-25 10:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2021-04-23

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

dot. nazwy postêpowania:Pe³na nazwa postêpowania to : DOSTAWA SAMOCHODU 9 OSOBOWEGO PRZYSTOSOWANEGO DO PRZEWOZU OSÓB NIEPE£NOSPRAWNYCH W RAMACH PROJEKTU "US£UGI INDYWIDUALNEGO TRANSPORTU DOOR-TO-DOOR ORAZ POPRAWA DOSTÊPNO¦CI ARCHITEKTONICZNEJ WIELORODZINNYCH BUDYNKÓW MIESZKALNYCH"---dot. terminu wykonania zamówienia:Termin dostawy wynosi maksymalnie 8 tygodni od dnia zawarcia umowy. Szczegó³owe zagadnienia dotycz±ce terminu realizacji umowy uregulowane s± we wzorze umowy stanowi±cej za³±cznik nr 3 do SWZ.---Je¿eli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, zawieraj± informacje stanowi±ce tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2020 r. poz. 1913), wykonawca, w celu utrzymania w poufno¶ci tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem polecenia „Za³±cznik stanowi±cy tajemnicê przedsiêbiorstwa” a nastêpnie wraz z plikami stanowi±cymi jawn± czê¶æ nale¿y ten plik zaszyfrowaæ.--- Szczegó³owe informacje dot. prowadzonego postêpowania w tym wszystkie wymagania wobec wykonawcy zawarte s± w specyfikacji warunków zamówienia (SWZ) dostêpnej na stronie internetowej prowadzonego postêpowania tj. https://miniportal.uzp.gov.pl/
2021-03-17 Biuletyn Zamówieñ PublicznychOg³oszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.