eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białobrzegi › "Modernizacja budynków użyteczności publicznej w powiecie białobrzeskim: budynek Zespołu Szkół Ponadpodstawowych i budynek Powiatowego Zarządu Dróg Publicznych"



Ogłoszenie z dnia 2022-01-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Modernizacja budynków użyteczności publicznej w powiecie białobrzeskim: budynek Zespołu Szkół Ponadpodstawowych i budynek Powiatowego Zarządu Dróg Publicznych”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT BIAŁOBRZESKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223132

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Zygmunta Starego 9

1.5.2.) Miejscowość: Białobrzegi

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-800

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.7.) Numer telefonu: 486133414

1.5.8.) Numer faksu: 486133420

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@bialobrzegipowiat.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialobrzegipowiat.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.bialobrzegipowiat.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Modernizacja budynków użyteczności publicznej w powiecie białobrzeskim: budynek Zespołu Szkół Ponadpodstawowych i budynek Powiatowego Zarządu Dróg Publicznych”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e4551453-4e94-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00019221

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002116/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Modernizacja budynków użyteczności publicznej w Powiecie Białobrzeskim: budynek Zespołu Szkół Ponadpodstawowych i budynek Powiatowego Zarządu Dróg Publicznych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00285544/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.5.2021.AB

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest robota budowlano-modernizacyjna polegająca m.in. na:
Zespół Szkół Ponadpodstawowych w Białobrzegach
• termoizolacja dachu budynków sali gimnastycznej i jej zaplecza oraz łącznika pomiędzy szkołą a salą gimnastyczną – usunięcie starego zniszczonego pokrycia i zastąpienie go nowym,
• demontaż starej i montaż nowej instalacji odgromowej na remontowanej części,
• wymiana obróbek blacharskich na budynkach; sali gimnastycznej, łączniku związana z termoizolacją i wymianą pokrycia dachowego oraz wymiana rynien na budynku szkoły,
• zamontowanie na dachu sali gimnastycznej instalacji fotowoltaicznej
• budowa budynku socjalnego, stanowiącego zaplecze do obsługi boisk „Orlik” (szatnia i sanitariaty), wraz z niezbędnymi instalacjami fotowoltaiką i wyposażeniem, dostosowanie pomieszczeń do potrzeb osób niepełnosprawnych
• przebudowa wejścia do pomieszczeń kotłowni i „strzelnicy”,
• remont szatni uczniowskich przy sali gimnastycznej (gładzie, malowanie, wymiana płytek na podłogach i ścianach)
• remont pokoju nauczycielskiego
• wymiana posadzek na korytarzach szkoły, wymiana posadzki w piwnicy (szatnia), możliwa konieczność skucia istniejącej podłogi na gruncie i jej izolacja przeciwwilgociowa
• wymiana żeliwnych rur kanalizacyjnych w piwnicach pod głównym budynkiem szkoły (szatnie uczniowskie)
• wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej
• wykonanie niezbędnych prac instalacyjnych towarzyszących
• wykonanie niezbędnych prac wykończeniowych i porządkowych po powyższych pracach
• kompleksowe remonty w salach lekcyjnych

Powiatowy Zarząd Dróg Publicznych w Białobrzegach
• termomodernizacja elewacji budynku, usunięcie starego zniszczonego ocieplenia i wykonanie elewacji
• wykonanie instalacji odgromowej
• wymiana instalacji c.o., grzejników,
• modernizacja systemu c.w.u.
• docieplenie i hydroizolacja podłóg oraz ścian na gruncie
• wymiana instalacji elektrycznej i punktów oświetleniowych na energooszczędne
• docieplenie i pokrycie dachu
• wymiana obróbek blacharskich na całym budynku
• przerobienie wejścia do budynku, wykonanie podjazdu dla osób niepełnosprawnych, wymiana drzwi wejściowych do budynku
• likwidacja krat w oknach, wymiana stolarki okiennej
• fotowoltaika oraz pompa ciepła
• wykonanie sufitów podwieszanych w części pomieszczeń biurowych
• kompleksowy remont łazienek, płytki, podłogi, ściany, biały montaż
• kompleksowy remont szatni, gładzie, malowanie, wymiana podłóg
• wymiana nawierzchni podłóg w całej części administracyjnej budynku, korytarz
• remont kotłowni,
• modernizacja instalacji kanalizacyjnej,
Niniejsze zamówienie jest realizowane przy pomocy środków rządowych w ramach Rządowego Funduszu Inwestycji Lokalnych.

Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje wszystkie prace, czynności i roboty konieczne dla wykonania zadania inwestycyjnego, w tym następujące elementy:
1) Roboty rozbiórkowe, demontażowe i przygotowawcze.
2) Roboty izolacyjne.
3) Roboty budowlano-montażowe.
4) Roboty instalacyjne: sanitarne.
5) Roboty instalacyjne: elektryczne i wodno-kanalizacyjne.
Ponadto, o ile dla wykonania robót budowlanych wchodzących w zakres Przedmiotu Umowy będzie konieczne wykonanie innych robót, czynności lub uzyskanie zezwoleń, to wykonawca wykona te roboty i czynności oraz uzyska niezbędne zezwolenia własnym kosztem i staraniem.
Celem inwestycji jest podniesienie parametrów użytkowych oraz wizualnych budynków, a także ograniczenie zapotrzebowania na energię cieplną i elektryczną, poprzez podniesienie parametrów termoizolacyjnych, modernizację i regulację instalacji grzewczej, montaż instalacji fotowoltaicznej a co za tym idzie jednoczesne obniżenie kosztów utrzymania. Ponadto dostosowanie budynków dla osób niepełnosprawnych.

Dalszy ciąg opisu zawarty jest w SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45232460-4 - Roboty sanitarne

45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych

45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

45317000-2 - Inne instalacje elektryczne

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45321000-3 - Izolacja cieplna

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45331110-0 - Instalowanie kotłów

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien

45421160-3 - Instalowanie wyrobów metalowych

45442100-8 - Roboty malarskie

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3345600,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4143870,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3345600,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): FIRMA BUDOWLANO-USŁUGOWA WIATROBUD II S.C. PAWEŁ WIATRAK, PRZEMYSŁAW WIATRAK-PEŁNOMOCNIK PAWEŁ WIATRAK WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ FIRMA BUDOWLANO-USŁUGOWA WIATROBUD II

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: PRZEMYSŁAW WIATRAK WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ FIRMA BUDOWLANO-USŁUGOWA "WIATROBUD II"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9482602557

7.3.3) Ulica: LIMANOWSKIEGO 47

7.3.4) Miejscowość: RADOM

7.3.5) Kod pocztowy: 26-600

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3345600,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 270 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.