Og³oszenie z dnia 2025-01-09
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Transport uczniów ze Szko³y Podstawowej im. Jana Paw³a II w Szlachtowej do Szko³y Podstawowej nr 2 im. Ks. Prof. J. Tischnera w Szczawnicy
do dnia 27.06.2025
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: MIASTO I GMINA SZCZAWNICA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491893262
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Szalaya 103
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Szczawnica
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-460
1.5.4.) Województwo: ma³opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.5.7.) Numer telefonu: 182622203
1.5.8.) Numer faksu: 182622530
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampubliczne@szczawnica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.szczawnica.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Transport uczniów ze Szko³y Podstawowej im. Jana Paw³a II w Szlachtowej do Szko³y Podstawowej nr 2 im. Ks. Prof. J. Tischnera w Szczawnicy
do dnia 27.06.2025
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-1fe0104b-e093-4193-a190-19f727859f65
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00019259
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-01-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00015660/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.1 Transport uczniów ze Szko³y Podstawowej im. Jana Paw³a II w Szlachtowej do Szko³y Podstawowej nr 2 im. Ks. Prof. J. Tischnera w Szczawnicy w okresie 03.02.2025 – 27.06.2025
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/pn/szczawnica3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/szczawnica
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca sk³ada, w szczególno¶ci o¶wiadczenia, dokumenty, podmiotowe ¶rodki dowodowe lub inne informacje na wezwanie Zamawiaj±cego za po¶rednictwem internetowej strony postêpowania, z wykorzystaniem formularza „Wy¶lij wiadomo¶æ do Zamawiaj±cego”.
2. Ofertê, wraz z wymaganymi dokumentami, nale¿y z³o¿yæ za po¶rednictwem strony internetowej postêpowania z wykorzystaniem dedykowanego formularza sk³adania oferty, zgodnie z postanowieniami zawartymi w rozdziale XXII.
3. Za datê przekazania (wp³ywu) o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich przes³ania za po¶rednictwem strony internetowej postêpowania (platformy zakupowej) poprzez klikniêcie przycisku „Wy¶lij wiadomo¶æ do Zamawiaj±cego”, po których pojawi siê komunikat, ¿e wiadomo¶æ zosta³a wys³ana do Zamawiaj±cego.
4. Zaleca siê aby Wykonawca sprawdza³ komunikaty i wiadomo¶ci przes³ane przez Zamawiaj±cego bezpo¶rednio na internetowej stronie postêpowania, gdy¿ system powiadomieñ mo¿e ulec awarii lub powiadomienie mo¿e trafiæ do folderu SPAM.
5. Niezbêdne wymagania sprzêtowo- aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na internetowej stronie postêpowania (platformie zakupowej):
1) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s;
2) komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji:
a) pamiêæ min. 2 GB Ram,
b) procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,
c) jeden z systemów operacyjnych: MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje;
3) zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimum wersja 10 0.;
4) w³±czona obs³uga JavaScript;
5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf;
6) oznaczenie czasu odbioru danych przez internetow± stronê postêpowania (platformê zakupow±) stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar.
6. Internetowa strona postêpowania (platforma zakupowa) dzia³a wed³ug standardu przyjêtego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8.
7. Komunikacja za po¶rednictwem internetowej platformy zakupowej jest bezp³atna.
8. Komunikacja ustna dopuszczalna jest w odniesieniu do informacji, które nie s± istotne, w szczególno¶ci nie dotycz± og³oszenia o zamówieniu lub dokumentów zamówienia, ofert, o ile jej tre¶æ jest udokumentowana.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art.13 ust.1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiaj±cy informuje, ¿e:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zamawiaj±cy, o którym mowa w rozdziale I;
2) kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych Zamawiaj±cego mo¿liwy jest pod adresem iod@szczawnica.pl;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art.6 ust.1 lit.c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania, zgodnie z przepisami prawa;
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane przez okres, który wyznaczony zostanie przede wszystkim na podstawie rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie dzia³ania archiwów zak³adowych, chyba ¿e przepisy szczególne stanowi± inaczej;
6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio jego dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu, konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art.22 RODO.
2. Zamawiaj±cy udostêpnia dane osobowe, o których mowa w art.10 RODO, w celu umo¿liwienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej, do up³ywu terminu na ich wniesienie.
3. Posiada Pani/Pan:
1) na podstawie art.15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
2) na podstawie art.16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana dotycz±cych danych osobowych, z zastrze¿eniem ust.4;
3) na podstawie art.18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art.18 ust.2 RODO
(prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego), oraz ust.5;
4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, w przypadku uznania, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy
RODO.
4. Nie przys³uguje Pani/Panu:
1) w zwi±zku z art.17 ust.3 lit.b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych,
2) prawo do przenoszenia Pani/Pana danych osobowych, o którym mowa w art.20 RODO;
3) na podstawie art.21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania danych osobowych jest art.6 ust.1 lit.c RODO.
5. Skorzystanie przez osobê, której dane dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia, o którym mowa w art.16 RODO, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia ani zmian± postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustaw±.
6. Wyst±pienie z ¿±daniem, o którym mowa w art.18 ust.1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 7. W przypadku korzystania przez osobê, której dane osobowe s± przetwarzane przez Zamawiaj±cego, z uprawnienia, o którym mowa w art.15 ust.1-3 RODO Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby wystêpuj±cej z ¿±daniem wskazania dodatkowych informacji, maj±cych na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia.
8. Skorzystanie przez osobê, której dane osobowe s± przetwarzane, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia danych osobowych, o którym mowa w art.16 RODO, nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u postêpowania oraz jego za³±czników.
9. Mo¿e zdarzyæ siê, ¿e Zamawiaj±cy przetwarza Pani/Pana dane pomimo, i¿ nie uzyska³ ich bezpo¶rednio od Pañstwa. Wyja¶nia siê,, ¿e w takim przypadku dane te zosta³y pozyskane od Wykonawcy (czyli podmiotu, z którym Pan/Pani wspó³pracuje), który to wskaza³a Pani±/Pana (np. w umowie) jako osobê uprawnion± do reprezentacji, kontaktu czy realizacji zamówienia. Administrator danych mo¿e przetwarzaæ nastêpuj±ce kategorie Pani/Pana danych – dane zwyk³e takie jak: imiê i nazwisko, adres e-mail, numer telefonu, inne podstawowe dane podane tylko w niezbêdnym zakresie doprowadzenia postêpowania/ zawarcia/ realizacji umowy.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RIO¦.271.1.1.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest us³uga transportowa polegaj±ca na dowozie i odwozie uczniów:
1) zamieszkuj±cych w miejscowo¶ci Jaworki i Szlachtowa (gmina Szczawnica),
2) uczêszczaj±cych do Szko³y Podstawowej im. Jana Paw³a II w Szlachtowej (gmina Szczawnica) ,
3) do Szko³y Podstawowej nr 2 im. ks. prof. Józefa Tischnera w Szczawnicy ¶wiadczona w dni nauki szkolnej stacjonarnej przewidziane organizacj± roku szkolnego 2024/2025, zgodnie z harmonogramem transportu (przewidywana ilo¶æ dni nauki szkolnej 96)
2. Trasa dowo¿enia:
1) trasa 1: Jaworki, (ul. Czarna Woda do nr 251 A, ul. Bia³a Woda do nr 103) – Szczawnica (Szko³a Podstawowa nr 2 im. ks. prof. Józefa Tischnera) - transport jednym kurem oko³o 28 uczniów plus 1 osoba doros³a (opiekun) – wyjazd ok. godz.: 7:30;
2) trasa 2 – Szlachtowa (Szko³a Podstawowa, ul. Jana Paw³a II 25) – Szczawnica (Szko³a Podstawowa nr 2 im. ks. prof. Józefa Tischnera) - transport oko³o 85 uczniów plus 1 osoba doros³a, w ka¿dym ¶rodku transportu – (opiekun) dwoma pojazdami o ³±cznej ilo¶ci co najmniej 90 miejsc siedz±cych – równoczesny wyjazd obydwu pojazdów ok. godz.: 7:30;
3) trasa 3 – Szczawnica (Szko³a Podstawowa nr 2 im. ks. prof. Józefa Tischnera – Szlachtowa (Szko³a Podstawowa, ul. Jana Paw³a II 25) – Jaworki (ul. Czarna Woda do nr 251 A, ul. Bia³a Woda do nr 103) – transport 4 kursami 113 uczniów plus 1 osoba doros³a, w ka¿dym kursie (opiekun) pojazdem o ilo¶ci co najmniej 30 miejsc siedz±cych – wyjazdy w godz.: 12:00-16:00.
3. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera za³±cznik nr 1 do SWZ – Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 60130000-8 - Us³ugi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-06-27
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteriami oceny ofert w postêpowaniu s±:
1) cena – 60 punktów;
2) czas podstawienia pojazdu zastêpczego poni¿ej 45 minut – 40 punktów.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas podstawienia pojazdu zastêpczego poni¿ej 45 minut
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. O udzielenie zamówienie mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± ni¿ej okre¶lone warunki udzia³u w postêpowaniu:1) posiadaj± zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie wyznacza w tym zakresie szczegó³owych wymagañ.
2) posiadaj± uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e:
a) posiada zezwolenie na wykonywanie zawodu przewo¼nika drogowego w zakresie przewozu osób, o którym mowa w ustawie z dnia 06 wrze¶nia 2001 r. o transporcie drogowym lub wa¿nej licencji na wykonywanie transportu drogowego w zakresie przewozu osób wydanej na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów albo innego dokumentu potwierdzaj±cego uprawnienia do transportu drogowego osób na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej;
3) s± w okre¶lonej sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie wyznacza w tym zakresie szczegó³owych wymagañ;
4) posiadaj± zdolno¶ci techniczne lub zawodowe w zakresie:
a) potencja³u technicznego Wykonawcy
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e dysponuje:
- dwoma pojazdami o ³±cznej ilo¶ci miejsc siedz±cych co najmniej 90,
- co najmniej jednym pojazdem o ilo¶ci miejsc siedz±cych co najmniej 30.
UWAGA:
w¶ród wskazanych wy¿ej pojazdów kategorii M1, M2 istnieje obowi±zek wykazania w za³±czniku nr 13, ¿e co najmniej 22% z nich to pojazdy nisko - lub zeroemisyjne,
Ocena spe³niania tego warunku nast±pi na podstawie sk³adanego na wezwanie Zamawiaj±cego za³±cznika nr 13.
b) osób skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia, tzn. dysponuj± skierowanymi przez Wykonawcê do realizacji zamówienia: co najmniej trzema osobami posiadaj±cymi odpowiednie uprawnienia do kierowania pojazdem samochodowym o liczbie miejsc siedz±cych nie mniejszej ni¿ 8 osób + kierowca, o których mowa w ustawie z dnia 5 stycznia 2011 r. o kieruj±cych pojazdami.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu, Zamawiaj±cy ¿±da o¶wiadczenia Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w rozdziale XV ust. 1 pkt 1 (art. 125 ust.1 ustawy), w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez Zamawiaj±cego, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy.
2. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w rozdziale XII ust. 6 (art. 7 ust. 1 ustawy o przeciwdzia³aniu wspierania agresji na Ukrainê) Zamawiaj±cy, ¿±da o¶wiadczenia w³asnego Wykonawcy o braku postaw do wykluczenia na ww. podstawie prawnej,
3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie, podmiotowe ¶rodki dowodowe, o których mowa w ust. 1 i 2, sk³ada ka¿dy z Wykonawców odrêbnie.
4. Zamawiaj±cy ¿±da od Wykonawcy, który polega na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych podmiotów udostêpniaj±cych zasoby na zasadach okre¶lonych w rozdziale XIV (art. 118 ustawy), przedstawienia podmiotowych ¶rodków dowodowych, o których mowa w ust. 1 i 2, dotycz±cych tych podmiotów, potwierdzaj±cych, ¿e nie zachodz± wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia z postêpowania.
5. Podmiotowe ¶rodki dowodowe, o których mowa w niniejszym rozdziale, aktualne na dzieñ ich z³o¿enia, s± sk³adane na wezwanie Zamawiaj±cego przez Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona.
6. Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych, które Zamawiaj±cy posiada, je¿eli Wykonawca wska¿e te ¶rodki oraz potwierdzi ich prawid³owo¶æ i aktualno¶æ.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. W celu potwierdzenia spe³niania przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych :
1) Uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, Zamawiaj±cy ¿±da:
1) zezwolenia na wykonywanie zawodu przewo¼nika drogowego w zakresie przewozu osób, o którym mowa w ustawie z dnia 06 wrze¶nia 2001 r. o transporcie drogowym lub wa¿nej licencji na wykonywanie transportu drogowego w zakresie przewozu osób wydanej na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów albo innego dokumentu potwierdzaj±cego uprawnienia do transportu drogowego osób na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej
2) Zdolno¶ci technicznej lub zawodowej, okre¶lonych w rozdziale XIII ust.1 pkt 4), Zamawiaj±cy ¿±da:
a) wykazu pojazdów przeznaczonych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacj± o podstawie do dysponowania tymi zasobami (zgodnie ze wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 13 do SWZ)
b) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, którzy bêd± kierowaæ pojazdami, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami (zgodnie ze wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 14 do SWZ).
2. Podmiotowe ¶rodki dowodowe, o których mowa w ust. 1, aktualne na dzieñ ich z³o¿enia, s± sk³adane na wezwanie Zamawiaj±cego przez Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona.
3. Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych, które Zamawiaj±cy posiada, je¿eli Wykonawca wska¿e te ¶rodki oraz potwierdzi ich prawid³owo¶æ i aktualno¶æ.
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
3. Wykonawca wraz z ofert± sk³ada:1) o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu, o którym mowa w rozdziale XV:
a) Wykonawcy (za³±cznik nr 4 do SWZ) lub ka¿dego z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (za³±cznik nr 5 do SWZ), przy czym o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu dot. zakresu, w jakim ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu,
b) podmiotu udostêpniaj±cego zasoby (za³±cznik nr 6 do SWZ) przy czym o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu dot. zakresu, w jakim Wykonawca powo³uje siê na zasoby tego podmiotu udostêpniaj±cego – je¿eli dotyczy;
2) zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami podmiotów udostêpniaj±cych, je¿eli Wykonawca polega na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu;
3) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru potwierdzaj±cy umocowanie osoby do reprezentowania odpowiednio Wykonawcy, Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, podmiotu udostêpniaj±cego zasoby chyba ¿e wskazano dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów,
4) pe³nomocnictwo, je¿eli umocowanie osoby do reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt 3;
5) dokumenty/o¶wiadczenia dot. wykazania, ¿e zastrze¿one informacje stanowi± tajemnicê przedsiêbiorstwa – je¿eli dotyczy.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia.2. W przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegaj± siê o udzielenie zamówienia, ustanawiaj± pe³nomocnika.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia ustanawiaj± pe³nomocnika do:
1) reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia lub
2) reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
4. Przepisy dotycz±ce Wykonawcy stosuje siê odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
5. Przedsiêbiorcy prowadz±cy dzia³alno¶æ w formie spó³ki cywilnej traktowani s± jako Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia.
6. Wykonawcy, o których mowa w ust.1 ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za wykonanie umowy.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
3. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Zakres zmian i warunki ich wprowadzania zosta³y okre¶lone w projektowanych postanowieniach umowy, o którym mowa w ust.1.4. Zmiana zawartej umowy mo¿e nast±piæ równie¿ w przypadkach zaistnienia okoliczno¶ci, o których mowa w art. 455 ust. 1 pkt 2 - 4 i ust. 2 ustawy.
5. Zamawiaj±cy przewiduje zmianê wynagrodzenia w przypadkach zaistnienia okoliczno¶ci, o których mowa w art. 439 ust. 1 ustawy.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-01-17 11:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/szczawnica
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-01-17 11:05
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-02-15
INNE PRZETARGI SZCZAWNICA
- Pe³nienie obowi±zków inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie nadzorowania, kontroli i rozliczania wykonywania robót budowlanych
- Dostawa oleju opa³owego lekkiego dla Filii w Jab³once Centrum Kszta³cenia i Wychowania OHP w Szczawnicy - Jab³once
wiêcej: przetargi SZCZAWNICA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ¦wiadczenie us³ug z zakresu transportu sanitarnego na rzecz osób ubezpieczonych, innych uprawnionych oraz przewóz materia³u biologicznego z siedziby Zamawiaj±cego do miejsca docelowego
- ¦wiadczenie us³ug transportu sanitarnego na potrzeby Warszawskiego Szpitala Po³udniowego sp. z o. o.
- Ca³odobowa us³uga transportu sanitarnego dla PCM Sp. z o.o.
- Us³ugi transportu sanitarnego pacjentów
- ¦wiadczenie us³ug przewozu zw³ok lub szcz±tków ludzkich na zlecenie Prokuratora lub przedstawiciela Policji, na obszarze dzia³ania Prokuratury Okrêgowej w Warszawie.
- DZP.271.4.2025 US£UGI TRANSPORTU SANITARNEGO
wiêcej: (1) Us³ugi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.