Ogłoszenie z dnia 2023-01-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00442626/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sprzedaż wraz z sukcesywną dostawą produktów zwierzęcych, mięsa i produktów mięsnych oraz drobiu i produktów drobiowych dla DPS Zameczek w 2023 roku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Dom Pomocy Społecznej "Zameczek"
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 150214905
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 74 Górnośląskiego Pułku Piechoty 2
1.5.2.) Miejscowość: Lubliniec
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-700
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski
1.5.7.) Numer telefonu: 343531105
1.5.8.) Numer faksu: 343531126
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dpszameczek@op.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: dpszameczek.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Pomoc społeczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sprzedaż wraz z sukcesywną dostawą produktów zwierzęcych, mięsa i produktów mięsnych oraz drobiu i produktów drobiowych dla DPS Zameczek w 2023 roku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8db073f1-65b9-11ed-abdb-a69c1593877c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00019307
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00009961/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.6 Sprzedaż wraz z sukcesywna dostawą produktów zwierzęcych, mięsa i produktów mięsnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00442626/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DGK.26.1.5.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 315006,99 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 53750,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Boczek surowy b/k x kg 5
Karczek b/k kg 84
Kości wędzone kg 3
Kości ze schabu/ karczku kg 3
Łopatka b/k kg 700
Ozorki wieprzowe kg 45
Rolady wieprzowe kg 30
Szynkówka b/k kg 40
Schab b/k kg 150
Słonina biała kg 104
Słonina wędzona kg 20
Ćwiartka z kurczaka kg 200
Ćwiartka z kurczaka (wytrybowana) kg 60
Filet z kurczaka kg 200
Kurczak cały- oczyszczony, wypatroszony kg 60
Porcja rosołowa z kurczaka kg 920
Porcja rosołowa z indyka kg 10
Polędwiczki z kurczaka kg 80
Wątróbka drobiowa kg 32
Filet z indyka kg 64
Podudzie z kurczaka pałka) kg 90
Wątróbka wieprzowa kg 24
Żeberka wieprzowe (chude) kg 180
Pręga wołowa b/k kg 30
Wołowina rosołowa z/k kg 1
WĘDLINY ŚWIEŻE/ kanapkowe W przypadku braku produktu o podanej nazwie wpisać produkt równoważny
Baleron ……………………………………….. kg 20
Baton szynkowy drobiowy ……………………………………….. kg 50
Blok szynkowy ……………………………………….. kg 40
Rolada szynkowa ……………………………………….. kg 40
Boczek wedzony (bez żeber) ……………………………………….. kg 165
Boczek rolowany ……………………………………….. kg 30
Kiełbasa podsuszana żywiecka /dębicka ……………………………………….. kg 30
Kiełbasa krakowska parzona ……………………………………….. kg 30
Kiełbasa gruba kminkowa ……………………………………….. kg 30
Pasta szynkowo-boczkowa ……………………………………….. kg 30
Przysmak marynarski ……………………………………….. kg 30
Filet z indyka gotowany ……………………………………….. kg 30
Kurczak w masełku/filet maślany ……………………………………….. kg 30
Kiełbasa mortadela, bez dodatków ……………………………………….. kg 150
Metka cebulowa/tatarska ……………………………………….. kg 50
Przysmak śniadaniowy ……………………………………….. kg 20
Pasztet firmowy ……………………………………….. kg 40
Pasztet pieczony z foremki ……………………………………….. kg 40
Pasztet borowikowy ……………………………………….. kg 40
Pieczeń drobiowa śniadaniowa ……………………………………….. kg 40
Pieczeń rzymska ……………………………………….. kg 40
Polędwica drobiowa ……………………………………….. kg 20
Polędwica sopocka ……………………………………….. kg 20
Salami ……………………………………….. kg 20
Salceson włoski ……………………………………….. kg 30
Golonka w galarecie ……………………………………….. kg 20
Filet z indyka faszerowany ……………………………………….. kg 35
Szynka biała ……………………………………….. kg 30
Szynka chłopska ……………………………………….. kg 30
Szynka ogonówka ……………………………………….. kg 30
Szynka wiejska ……………………………………….. kg 30
Szynka konserwowa (blok) kg 30
Schab gotowany ……………………………………….. kg 30
Schab pieczony ……………………………………….. kg 30
KIEŁBASY CIENKIE I INNE W przypadku braku produktu o podanej nazwie wpisać produkt równoważny
Bułczanka w jelicie ……………………………………….. kg 70
Frankfurterki surowe ……………………………………….. kg 80
Kaszanka w jelicie ……………………………………….. kg 50
Kiełbasa biała, parzona ……………………………………….. kg 70
Kiełbasa grillowa ……………………………………….. kg 35
Kiełbasa śląska ……………………………………….. kg 100
Kiełbasa zwyczajna ……………………………………….. kg 200
Kiełbaski typu wiedeńskie ……………………………………….. kg 80
Kiełbaski typu popularne/ winerki ……………………………………….. kg 100
Kiełbaski drobiowe ……………………………………….. kg 70
Kiełbaski debreczyńskie ……………………………………….. kg 80
Parówki drobiowe ……………………………………….. kg 70
Parówki cienkie wieprzowe ……………………………………….. kg 70
Kiełbasa gruba parówkowa ……………………………………….. kg 70
4.5.3.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 77735,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 82694,52 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 77735,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU Zakład Masarski s.c. Stanisław, Henryka Ośliźlok
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 276407213
7.3.3) Ulica: Powstańsców Śląskich 24
7.3.4) Miejscowość: Skrzyszów
7.3.5) Kod pocztowy: 44-348
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 77735,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-01-01 do 2023-12-31INNE PRZETARGI Z LUBLIŃCA
- " Obsługa obiektu szkoleniowego - strzelnicy multimedialnej typ DPCS dla Jednostki Wojskowej nr 4101 w Lublińcu "
- Obsługa obiektów sportowych, nadzór i wsparcie przy realizacji treningów w Jednostce Wojskowej Nr 4101 w Lublińcu.
- Utrzymanie czystości ulic, chodników i placów na terenie miasta Lublińca
więcej: przetargi w Lublińcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- SUKCESYWNA DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO PUBLICZNEJ SZKOŁY PODSTAWOWEJ W WARLUBIU W 2025 ROKU
- Dostawy artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej w Legnicy w 2025 r.
- Dostawa produktów zwierzęcych, mięsa i produktów mięsnych do Domu Pomocy Społecznej ,,Niezapominajka'' w Elblągu w 2025 r.
- Dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Gminnego z Oddziałami Integracyjnymi w Bierkowicach
- Sukcesywna dostawa produktów żywnościowych do stołówki Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Woli Radłowskiej, w 2025 roku.
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Wierzchucinie w podziale na 6 części.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.