eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlsztynDostawa kruszyw do remontów dróg powiatowych



Ogłoszenie z dnia 2021-03-18


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00019346 z dnia 2021-03-18

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa kruszyw do remontów dróg powiatowych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWA SŁUŻBA DROGOWA W OLSZTYNIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510866733

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Cementowa 3

1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 10-429

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.7.) Numer telefonu: 89 535 66 30

1.5.8.) Numer faksu: 89 535 6640

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: psd@powiat-olsztynski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.psd.olsztyn.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/psd_olsztyn

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


działalność wspomagająca transport lądowy, pozostała

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa kruszyw do remontów dróg powiatowych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-13f7c0f4-678f-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00019346

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002362/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 dostawa grysów i kruszyw do remontów dróg o nawierzchni bitumicznej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00005587/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.262.2.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 72575 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.1. ZADANIE NR 1- Dostawa kruszyw do Obwodu Drogowego w Olsztynku.Przedmiotem zamówienia, objętego zadaniem Nr 1 są sukcesywne dostawy: a) kruszywa łamanego frakcji 0-31,5mm, w łącznej ilości do 100 Mg;b) grysów kamiennych frakcji 2-5,6 mm, w łącznej ilości do 225Mg;c) grysów kamiennych frakcji 5,6-11,2mm, w łącznej ilości do 100 Mg. 1.1.1 Kruszywa dostarczane będą każdorazowo na pisemne zgłoszenie Zamawiającego. Wykonawca dostarczy zamówioną partię kruszyw w terminie przez siebie wskazanym w ofercie, nie dłuższym jednak niż 5 dni, licząc od dnia zgłoszenia zapotrzebowania.1.1.2. Zamawiający w pisemnym zgłoszeniu, o którym mowa w pkt 1.1.1, każdorazowo określi: ilość i rodzaj kruszyw, jakie należy dostarczyć do bazy Obwodu Drogowego w Olsztynku, przy ul. Sielskiej 2A. 1.1.3. Koszt transportu kruszyw, o których mowa w ust 1.1. i ich rozładunek w miejscu, o którym mowa w ust 1.1.2 leży po stronie Wykonawcy.1.1.4. Kruszywa, o których mowa w ust 1.1. muszą spełniać wymagania norm: PN-EN 13043-2004 oraz norm PN-EN 13242+A1:2010, lub równoważne, oraz posiadać odpowiednie certyfikaty lub świadectwa potwierdzające spełnienie tych norm. Wykonawca przy każdej dostawie jest zobowiązany do złożenia odpowiednich dokumentów, potwierdzających, że dostarczone kruszywa spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 14210000-6 - Żwir, piasek, kamień kruszony i kruszywa

4.5.5.) Wartość części: 31025 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.2. ZADANIE NR 2- Dostawa kruszyw do Obwodu Drogowego w Barczewie1. Przedmiotem zamówienia, objętego Zadaniem Nr 2 są sukcesywne dostawy: b) kruszywa łamanego frakcji 0-31,5mm, w łącznej ilości do 100 Mg;c) grysów kamiennych frakcji 2-5,6 mm, w łącznej ilości do 200 Mg;d) grysów kamiennych frakcji 5,6-11,2mm, w łącznej ilości do 25 Mg. 1.2.1 Kruszywa dostarczane będą każdorazowo na pisemne zgłoszenie Zamawiającego. Wykonawca dostarczy zamówioną partię kruszyw w terminie przez siebie wskazanym w ofercie, nie dłuższym jednak niż 5 dni, licząc od dnia zgłoszenia zapotrzebowania.1.2.2. Zamawiający w pisemnym zgłoszeniu, o którym mowa w pkt 1.2.1., każdorazowo określi: ilość i rodzaj kruszyw, jakie należy dostarczyć do bazy Obwodu Drogowego w Barczewie, przy ul. Kościuszki 80. 1.2.3.Koszt transportu kruszyw, o których mowa w ust 1.2. i ich rozładunek w miejscu, o którym mowa w ust 1.2.2. leży po stronie Wykonawcy.1.2.4. Kruszywa, o których mowa w ust 1.2. muszą spełniać wymagania norm: PN-EN 13043-2004 oraz normy PN-EN 13242+A1:2010, lub równoważne, oraz posiadać odpowiednie certyfikaty lub świadectwa potwierdzające spełnienie tych norm. Wykonawca przy każdej dostawie jest zobowiązany do złożenia odpowiednich dokumentów, potwierdzających, że dostarczone kruszywa spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 14210000-6 - Żwir, piasek, kamień kruszony i kruszywa

4.5.5.) Wartość części: 20750 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.3. ZADANIE NR 3- Dostawa kruszyw do Obwodu Drogowego w Dobrym Mieście.Przedmiotem zamówienia, objętego zadaniem Nr 3 są sukcesywne dostawy: a) kruszywa łamanego frakcji 0-31,5mm, w łącznej ilości do 100 Mg;d) grysów kamiennych frakcji 2-5,6 mm, w łącznej ilości do 100 Mg;e) grysów kamiennych frakcji 5,6-11,2mm, w łącznej ilości 100 Mg. 1.3.1 Kruszywa dostarczane będą każdorazowo na pisemne zgłoszenie Zamawiającego. Wykonawca dostarczy zamówioną partię kruszyw w terminie przez siebie wskazanym w ofercie, nie dłuższym jednak niż 5 dni, licząc od dnia zgłoszenia zapotrzebowania.1.3.2. Zamawiający w pisemnym zgłoszeniu, o którym mowa w pkt 1.3.1., każdorazowo określi: ilość i rodzaj kruszyw, jakie należy dostarczyć do bazy Obwodu Drogowego w Dobrym Mieście, przy ul. Fabrycznej 34.1.3.3. Koszt transportu kruszyw, o których mowa w ust 1.3. i ich rozładunek w miejscu, o którym mowa w ust 1.3.2 leży po stronie Wykonawcy.1.3.4.Kruszywa, o których mowa w ust 1.3. muszą spełniać wymagania norm: PN-EN 13043-2004 oraz norm PN-EN 13242+A1:2010, lub równoważne oraz posiadać odpowiednie certyfikaty lub świadectwa potwierdzające spełnienie tych norm. Wykonawca przy każdej dostawie jest zobowiązany do złożenia odpowiednich dokumentów, potwierdzających, że dostarczone kruszywa spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 14210000-6 - Żwir, piasek, kamień kruszony i kruszywa

4.5.5.) Wartość części: 20800 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 36592,5

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 36592,5

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 36592,5

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Transportowo-Sprzętowe Giak Danuta

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7391090955

7.3.3) Ulica: Orłowicza 7/58

7.3.4) Miejscowość: Olsztyn

7.3.5) Kod pocztowy: 10-684

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 36592,50

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 26045,25

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 26045,25

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 26045,25

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Transportowo-Sprzętowe Giak Danuta

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7391090955

7.3.3) Ulica: Orłowicza 7/58

7.3.4) Miejscowość: Olsztyn

7.3.5) Kod pocztowy: 10-684

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 26045,25

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24969

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24969

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24968

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Transportowo-Sprzętowe Giak Danuta

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7391090955

7.3.3) Ulica: Orłowicza 7/58

7.3.4) Miejscowość: Olsztyn

7.3.5) Kod pocztowy: 10-684

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24969,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

2021-03-18 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.