Ogłoszenie z dnia 2023-01-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa energii elektrycznej w 2023 roku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytut Inżynierii Chemicznej Polskiej Akademii Nauk
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000564694
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bałtycka 5
1.5.2.) Miejscowość: Gliwice
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-100
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.7.) Numer telefonu: +48 32 231 08 11
1.5.8.) Numer faksu: +48 32 231 03 18
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@iich.gliwice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.iich.gliwice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.iich.gliwice.pl/pl/przetargi/821.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Polska Akademia Nauk i tworzone przez nią jednostki organizacyjne
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
badania naukowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa energii elektrycznej w 2023 roku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3122cb58-813f-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00019505
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00335131/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa energii elektrycznej w 2023 roku do do Instytutu Inżynierii Chemicznej PAN oraz Instytutu Informatyki Teoretycznej i Stosowanej PAN.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00511459
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Uzasadnienie faktyczne
Postępowanie było prowadzone dwukrotnie w trybie podstawowym (art. 275 pkt 1 ustawy Pzp) i dwukrotnie zostało unieważnione:
• postępowanie KZP.261.1.2022 na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy Pzp, ponieważ jedyna oferta złożona w postępowaniu podlegała odrzuceniu,
• postępowanie KZP.261.2.2022 na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy Pzp, z uwagi na fakt iż nie złożono w postępowaniu żadnej oferty.
Uzasadnienie prawne
Zgodnie z treścią art. 305 pkt 2 ustawy Pzp Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli (…) w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty albo wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 2 lub 5 a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: pierwsze postępowanie ocds-148610-e91b74ee-511f-11ed-8832-4e4740e186ac • drugie postępowanie ocds-148610- 419b171b-6b1d-11ed-aea3-5a7c432eaced
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: KZP.261.3.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa energii elektrycznej w 2023 roku.
Dostawa dotyczy dostarczania energii elektrycznej dla Instytutu Inżynierii Chemicznej PAN oraz Instytutu Informatyki
Teoretycznej i Stosowanej PAN do jednego punktu poboru (PPE)
4.5.3.) Główny kod CPV: 09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09310000-5 - Elektryczność
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 8 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczneZamawiający w dniu 22.12.2022 r. wystosował do Wykonawcy TAURON Sprzedaż Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie (30-417) przy ul. Łagiewnickiej 60 zaproszenie do negocjacji warunków umowy, której przedmiotem miała być dostawa energii elektrycznej do Instytutu Inżynierii Chemicznej PAN oraz Instytutu Informatyki Teoretycznej i Stosowanej PAN do jednego punktu poboru (PPE).
W przekazanym zaproszeniu zwrócono się do Wykonawcy o przesłanie w terminie do dnia 29.12.2022 r. do godz. 12:00 wypełnionego „Formularza oferty” oraz przesłania stosownego umocowania dla osoby wyznaczonej do reprezentacji Wykonawcy w negocjacjach z Zamawiającym, z zastrzeżeniem, że brak odpowiedzi Wykonawcy na niniejsze Zaproszenie przed upływem tego terminu będzie rozumiane jako nieprzystąpienie przez Wykonawcę do negocjacji. Wykonawca nie odpowiedział na wezwanie w wymaganym terminie, dlatego też postępowanie zostaje unieważnione na podstawie art. 255 pkt 8 ustawy Pzp.
Uzasadnienie prawne
Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt 8 ustawy Pzp.
Zgodnie z przywołanym przepisem Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli w trybie zamówienia z wolnej ręki negocjacje nie doprowadziły do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Organizacja pobytu uczestników XVII Międzynarodowej Konferencji Naukowej "TRANSPORT PROBLEMS" (ang. XVII International Scientific Conference "TRANSPORT PROBLEMS"). Znak sprawy: DZPZ.283.13.2025.TB.
- Świadczenie usług utrzymania zieleni i czystości terenów zielonych na terenie obiektu Gliwice Centrum Przesiadkowe
- 2025 - Utrzymanie czystości pomieszczeń Ośrodka Pomocy Społecznej w Gliwicach
- Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowej dla kompleksu budynków mieszkalnych przy ul. Kujawskiej etap I i II w Gliwicach. Pełna nazwa zamówienia znajduje się w dokumentacji postępowania
- 4WOG-1200.2712.9.2025 Usługa napraw i konserwacji komputerów, notebooków i komputerowych urządzeń peryferyjnych dla jednostek wojskowych/instytucji będących na zaopatrzeniu 4 WOG Gliwice
- Przedłużenie wsparcia technicznego dla sprzętu informatycznego produkcji Hewlett Packard Enterprise
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej na potrzeby krytej pływalni MOSIR w Strzelcach Opolskich
- Dostawa i montaż systemów fotowoltaicznych na obiektach sportowych MCSiR w Nowym Targu - realizacja projektu Sportowa Polska 2022.
- Montaż agregatu prądotwórczego wraz z budową wiaty w ramach zadania pn.: "Cyberbezpieczny samorząd"
- Sprzedaż energii elektrycznej do budynków administrowanych przez Pogotowie Ratunkowe w Jeleniej Górze
- Dostawa energii elektrycznej dla jednostek organizacyjnych Powiatu Ząbkowickiego.
- Dostawa energii elektrycznej na potrzeby oświetlenia dróg i miejsc publicznych na terenie Gminy Klucze
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.