Ogłoszenie z dnia 2021-03-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00040670/01 - Wynik z dnia 2021-04-26
- 2021/BZP 00072315/01 - Wynik z dnia 2021-06-02
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00019593 z dnia 2021-03-18 |
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Zapewnienie wsparcia przyrodniczego zadań realizowanych przez ZZ w Krakowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania
1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368302575
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żelazna 59a
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-848
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kzgw@wody.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wody.gov.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
państwowa osoba prawna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.
Podmiot 1
1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Krakowie
1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 36830257500000
Adres podmiotu prowadzącego postępowanie:
1.11.3.) Ulica: ul. Piłsudskiego 22
1.11.4.) Miejscowość: Kraków
1.11.5.) Kod pocztowy: 31-109
1.11.6.) Województwo: małopolskie
1.11.7.) Kraj: Polska
1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: piotr.porebski@wody.gov.pl
1.11.12.) Adres strony internetowej: www.przetargi.wody.gov.pl
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zapewnienie wsparcia przyrodniczego zadań realizowanych przez ZZ w Krakowie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-940ac780-87ca-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00019593
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
www.przetargi.wody.gov.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: www.przetargi.wody.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem Platformy wynosi 150 MB
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: KR.ROZ.2810.6.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi Zapewnienie wsparcia przyrodniczego zadań realizowanych przez ZZ w Krakowie. W ramach zamówienia podstawowego Wykonawca wykona:1. Analizę planu utrzymaniowego ZZ w Krakowie wraz z wytypowaniem potencjalnie konfliktowych lokalizacji.2. Przygotowanie ekspertyz w celu dokonania zgłoszenia do RDOŚ z art. 118 (50 ekspertyz)3. Przygotowanie wniosków o uzyskanie decyzji o warunkach prowadzenia działań (5 wniosków)4. Nadzór przyrodniczy nad realizacją prac utrzymaniowych oraz prac polegających na usuwaniu skutków powodzi (20 nadzorów)5. Analizy hydrodynamiczne wskazanego cieku (1)
4.2.6.) Główny kod CPV: 71313000-5 - Usługi doradcze w zakresie środowiska naturalnego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający na podstawie art. 441 ustawy Pzp przewiduje zastosowanie prawa opcji:Zamówienie w ramach opcji (zamówienie fakultatywne)Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania, z Prawa Opcji, polegającego na zwiększeniu ilości: 1. wniosków dotyczących przygotowania w celu dokonania zgłoszenia do RDOŚ z art. 118, 2. wniosków o uzyskanie decyzji o warunkach prowadzenia działań3. wniosków o zwolnienie z zakazów ochrony gatunkowej (decyzje derogacyjne) do RDOŚ/GDOŚ.4. Prowadzenia nadzorów przyrodniczych nad realizacją prac utrzymaniowych oraz prac polegających na usuwaniu skutków powodziW wykonaniu: wniosków o zwolnienie z zakazów ochrony gatunkowej (decyzje derogacyjne) do RDOŚ/GDOŚ.Do maksymalnie 70% wynagrodzenia Wykonawcy określonego w ofercie.1. Realizacja zamówienia w ramach opcji odbywa się na zasadach właściwych dla zamówienia podstawowego. Od momentu skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji do przedmiotu zamówienia udzielanego w ramach opcji odnoszą się wszystkie zapisy umowy bezpośrednio regulujące kwestie opcji oraz regulujące sposób wykonania umowy oraz obowiązki Wykonawcy w sposób ogólny.2. Zamawiający będzie składał Wykonawcy pisemne oświadczenie o skorzystaniu z prawa opcji ze wskazaniem co Wykonawca ma wykonać . Moment złożenia oświadczenia jest momentem uruchomienia opcji.3. Rozliczenie przedmiotu umowy objętego zakresem zamówienia w ramach prawa opcji nastąpi na podstawie cen jednostkowych określonych w wycenie ofertowej stanowiącej zał. nr 2 do SWZ.4. Prawo opcji stanowi wyłączne uprawnienie Zamawiającego, a Wykonawcy nie służy roszczenie o wykonanie przez Zamawiającego tego prawa. Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie w stosunku do Zamawiającego w przypadku gdy Zamawiający z prawa opcji nie skorzysta.5. Wykonawcy nie przysługuje prawo rezygnacji z realizacji opcji i nie może składać oferty jedynie w zakresie zamówienia podstawowego lub zamówienia podstawowego i tylko wybranego zakresu opcji . Wykonawca jest obowiązany do wykonania przedmiotu zamówienia w pełnym zakresie, tj. zarówno zamówienia podstawowego, jak i objętego prawem opcji.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-15
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocenie będą podlegały oferty ważne tj. oferty niepodlegające odrzuceniu.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie koordynatora ds. inwentaryzacji i nadzoru przyrodniczego
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: dostępność specjalistów
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
7.2 W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu:7.2.1 zdolności technicznej lub zawodowejdysponuje co najmniej 1 osobą lub osobami posiadającymi kwalifikacje i doświadczenie konieczne do realizacji zamówienia tj.:koordynator ds. inwentaryzacji i nadzoru przyrodniczego - osoba ta powinna posiadać wyższe wykształcenie w dziedzinie ochrony środowiska o specjalności przyrodniczej (biologia, zoologia, ochrona środowiska lub pokrewne) oraz wykazać, że: - pełniła nadzór przyrodniczy przy co najmniej 2 pracach związanych z pracami prowadzonymi w korytach cieków - zrealizowała co najmniej 3 inwentaryzacje w zakresie herpetologii / ichtiologiispecjalista ichtiolog – osoba ta powinna posiadać wyższe wykształcenie w dziedzinie biologii, zoologii lub rybactwa oraz wykazać, że wykonywała co najmniej 2 inwentaryzacje w dziedzinie ichtiologii.specjalista dendrolog – osoba ta powinna posiadać wyższe wykształcenie w dziedzinie biologia lub botanika/leśnictwo oraz wykazać, że wykonywała co najmniej 2 inwentaryzacje w dziedzinie dendrologii.specjalista malakolog - osoba ta powinna posiadać wyższe wykształcenie w dziedzinie biologia/zoologia, oraz wykazać, że wykonywała co najmniej 1 inwentaryzację dot. występowania skójki gruboskorupowej (unio crassus) w rzekach lub potokach lub była ona autorem co najmniej 1 publikacji w zakresie występowania skójki gruboskorupowej w ciekach wodnych.specjalista entomolog - osoba ta powinna posiadać wyższe wykształcenie w dziedzinie biologia, leśnictwo oraz wykazać, że wykonywał co najmniej 2 inwentaryzacje w dziedzinie entomologii.specjalista chiropterolog (specjalista od nietoperzy) osoba ta powinna posiadać wyższe wykształcenie w dziedzinie biologia/zoologia/leśnictwo oraz wykazać, że wykonywał co najmniej 2 inwentaryzacje dot. występowania nietoperzy.specjalista ornitolog - osoba ta powinna - posiadać wyższe wykształcenie w dziedzinie biologia/zoologia/leśnictwo oraz wykazać, że wykonywała co najmniej 2 inwentaryzacje w dziedzinie ornitologii.specjalista herpetolog (specjalista od płazów i gadów) - osoba ta powinna posiadać wyższe wykształcenie w dziedzinie biologia/ zoologia, oraz wykazać, że wykonywała co najmniej 2 inwentaryzacje w dziedzinie herpetologii.specjalista ds. analizy hydrodynamicznej – osoba ta powinna posiadać wyższe wykształcenie w dziedzinie hydrologii, geologii lub pokrewne i wykazać że była autorem lub współautorem co najmniej 1 analizy której przedmiotem było ustalenie równowagi hydrodynamicznej cieku.Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia funkcji tj. sprawowania przez 1 osobę więcej niż jednej funkcji z w/w zakresów.5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: wykaz osób, które zostaną skierowane do realizacji zamówienia zawierający informacje dotyczące ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz podstawie dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu stanowi Załącznik Nr 5 do SWZ
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Zamawiający, dopuszcza możliwość składania oferty przez dwóch lub więcej Wykonawców (w ramach oferty wspólnej w rozumieniu art. 58 ustawy Pzp) pod warunkiem, że taka oferta spełniać będzie następujące wymagania:11.1 Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.11.2 Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem, którego adres należy wpisać w Formularzu oferty.11.3 Pełnomocnictwo lub inny dokument (np. umowa konsorcjum, spółki cywilnej) z którego wynika takie pełnomocnictwo należy złożyć razem z ofertą.11.4 Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie składa oświadczenie zgodne z treścią Załącznika Nr 3 do SWZ, aktualne na dzień składania ofert, celem potwierdzenia, że każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w SWZ w zakresie, w którym każdy z nich wykazuje brak podstaw wykluczenia z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.11.5 Każdy z Wykonawców występujących wspólnie obowiązany jest do wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. W takim przypadku oświadczenia lub dokumenty wymienione w pkt 10.2.2 SWZ składa każdy z Wykonawców występujących wspólnie.6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Strony, poza zmianami przewidzianymi w art. 455 ust.1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych przewidują możliwość zmiany terminu wykonania umowy, wyłącznie z przyczyn niezależnych od Wykonawcy i mających wpływ na wykonanie przedmiotu umowy, w następujących przypadkach:a) z powodu wydłużenia lub skrócenia czasu realizacji robót utrzymaniowych podlegających nadzorowi – o liczbę dni, o którą nastąpiła zmiana terminu realizacji robót,b) z powodu zmiany przepisów prawa istotnie wpływających na zakres lub termin realizacji niniejszej umowy.2. Zmiany będą dopuszczalne wyłącznie w takim zakresie, w jakim ukończenie zamówienia jest lub przewiduje się, że będzie opóźnione z wyżej wymienionych okoliczności.3. Strony przewidują także możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia w przypadku wydłużenia okresu realizacji umowy: a) zwiększenie wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku wydłużenia terminu realizacji robót o okres niemieszczący się w zwykłym ryzyku kontraktowym. Za okres taki uznaje się wydłużenie realizacji robót o ponad 3 miesiące względem daty zakończenia usługi wskazanej w § 3 ust. 2 w brzmieniu z dnia podpisania umowy;b) w sytuacji wystąpienia okoliczności wskazanych w pkt a Wykonawca składa pisemny wniosek o zmianę umowy. Wniosek musi zawierać wyczerpujące uzasadnienie faktyczne oraz dokładne wyliczenie kwoty wynagrodzenia Wykonawcy po zmianie umowy. Do wniosku Wykonawca załączy dowody potwierdzające wzrost kosztów realizacji umowy; wynagrodzenie może zostać zwiększone jedynie w granicach faktycznego wzrostu kosztów realizacji danego Zadania wynikających z wydłużenia terminu realizacji umowy.4. Warunkiem wprowadzenia zmian jest uprzednie poinformowanie na piśmie drugiej strony o ujawnionych okolicznościach (wraz z uzasadnieniem) powodujących konieczność zmian w umowie i sporządzenie podpisanego przez strony protokołu określającego przyczyny zmiany oraz zakres zmian. Warunkiem wprowadzenia zmian jest podpisanie przez strony aneksu do umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-03-29 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: ofertę należy złożyć za pośrednictwem platformy
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-03-29 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-04-27
2021-03-18 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi |
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Usługa zaprojektowania, przygotowania i przeprowadzenia kompleksowego procesu szkoleniowo-rozwojowego pod nazwą Akademia Kompetencji w zakresie Zamówień Publicznych dla pracowników uczelni
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla jednostki Centrum Usług Logistycznych w Juracie
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych stanowiących własność m.st. Warszawy, administrowanych przez ZGN Wola m.st. Warszawy na terenie TZOM Koło (5 lokali).
- Dostawa mebli na wymiar do domu studenckiego AWS w Kampusie Mundurowym w Kaliszu (część II)
- Remont nawierzchni wieży do skoków zlokalizowanej na basenie Pałacu Młodzieży w budynku Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie
- Dostawa materiałów laboratoryjnych
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.