eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WieliczkaBieżące utrzymanie i obsługa Strefy Płatnego Parkowania w Wieliczce w roku 2024 Część I od 02.01.2024 r. do 30.04.2024 r.



Ogłoszenie z dnia 2024-01-09

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Bieżące utrzymanie i obsługa Strefy Płatnego Parkowania w Wieliczce
w roku 2024
Część I od 02.01.2024 r. do 30.04.2024 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gminny Zarząd Dróg w Wieliczce

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 121398842

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Lednicka 16a

1.5.2.) Miejscowość: Wieliczka

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-020

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.7.) Numer telefonu: 12 278 20 10

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gzd@wieliczka.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.gzd.wieliczka.eu/pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Bieżące utrzymanie i obsługa Strefy Płatnego Parkowania w Wieliczce
w roku 2024
Część I od 02.01.2024 r. do 30.04.2024 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5953bd36-9999-11ee-9ee7-e2087ac16d09

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00019643

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00026820/29/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.15 Bieżące utrzymanie i obsługa Strefy Płatnego Parkowania w Wieliczce w roku 2024 Część I od 02.01.2024 r. do 30.04.2024 r.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00550119

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Przedmiotowe postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 213-217 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tj.: Dz.U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.). Wartość zamówienia przekracza nie przekracza progów unijnych o których mowa w art. 3 ustawy Pzp. Podstawą zastosowania trybu Zamówienia z wolnej ręki jest art. 214 ust. 1 pkt 11 uPzp w związku z art. 305 pkt 1 uPzp. Zgodnie z art. 305 pkt 1 uPzp Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki, jeżeli zachodzi jedna z okoliczności, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 1–5 i 7–14, natomiast zgodnie z art. 214 ust. 1 pkt 11 uPzp można udzielić zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki jeżeli zamówienie udzielane jest przez zamawiającego, o którym mowa w art. 4 i art. 5 ust. 1 pkt 1 uPzp, osobie prawnej, jeżeli spełnione są łącznie następujące warunki:
C.D. uzasadnienia w sekcji "informacje dodatkowe"

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GZD.464.1.9.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 330248,67 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 112451,89 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: Bieżące utrzymanie i obsługa Strefy Płatnego Parkowania w Wieliczce w okresie od 02.01.2024 r. do 30.04.2024 r. Przedmiotem zamówienia jest bieżące utrzymanie i obsługa Strefy Płatnego Parkowania w centrum miasta Wieliczka. Strefą płatnego parkowania objętych jest 14 ulic w centrum miasta Wieliczka o długości ok. 1322mb. W strefie płatnego parkowania znajduje się 20 szt. parkomatów.
Bieżące utrzymanie i obsługa strefy płatnego parkowania obejmuje:
1. Obsługa biura Strefy Płatnego parkowania w zakresie opłat za parkowanie oraz opłaty dodatkowej za nieuiszczenie opłat za parkowanie, w tym:
a) kontrola opłat za czas postoju pojazdów,
b) wydawanie kart abonamentowych,
c) sporządzanie miesięcznych raportów w zakresie kart abonamentowych,
d) sporządzanie i przekazywanie zestawień wystawionych zawiadomień dotyczących opłaty dodatkowej i ich ewentualnych anulacji w wersji elektronicznej i papierowej,
e) przekazywanie bieżących raportów w formie wydruków z parkomatów,
f) pobieranie opłat dotyczących opłaty dodatkowej, kart abonamentowych oraz wpływów z parkomatów SPP i przekazywanie ich na konto Gminnego Zarządu Dróg w Wieliczce.
2. Naprawa i konserwacja parkomatów szt. 20 w tym:
a) naprawa, wymiana i utrzymanie w sprawności podzespołów elektronicznych i podzespołów wewnątrz parkomatów,
b) utrzymanie w sprawności oprogramowania parkomatów, zakup i wymiana rolek papieru,
c) utrzymanie w czystości zewnętrznej obudowy parkomatów,
d) wymiana kaset z monetami w związku z ich napełnieniem.
3. Utrzymanie oznakowania pionowego w strefie płatnego parkowania w tym:
a) znaki drogowe D-45 – szt. 7
b) znaki drogowe D-18 – szt. 40
c) znaki drogowe D-44 – szt. 6
d) tabliczki informacyjne „P” – szt. 20
e) tabliczki T – 3a – szt. 25
f) tabliczki T-30 – szt. 14
Bieżące utrzymanie oznakowania obejmuje:
• przegląd, naprawę, czyszczenie i mycie znaków drogowych, prostowanie słupków do znaków drogowych (Wykonawca zobowiązany jest do przeglądu oznakowania na bieżąco);
• mycie i czyszczenie znaków drogowych – 1 raz w ciągu realizacji umowy – 112 szt.
4. Utrzymanie czystości w strefie płatnego parkowania zamiatanie, wywóz nieczystości powierzchnia strefy 4 145m2 – 1 raz na tydzień.
5. Zimowe utrzymanie strefy płatnego parkowania) odśnieżanie, usuwanie gołoledzi, wywóz nadmiaru śniegu powierzchnia strefy 4 145m2 w miesiącach: styczeń, luty, marzec.
6. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia stanowią załączniki nr 1 i 2 do Zaproszenia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 112647,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 112647,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 112647,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Gospodarki Komunalnej w Wieliczce Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6832009500; REGON: 120618017

7.3.3) Ulica: ul. Jedynaka 30

7.3.4) Miejscowość: Wieliczka

7.3.5) Kod pocztowy: 32-020

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 112647,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-02 do 2024-04-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.