eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi K³odzko¦wiadczenie ochrony ubezpieczeniowej w zakresie ubezpieczenia pojazdów oraz NNW stra¿aków OSP Gminy K³odzko



Og³oszenie z dnia 2021-03-18


Powi±zane og³oszenia:
Og³oszenie nr 2021/BZP 00019726 z dnia 2021-03-18

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie ochrony ubezpieczeniowej w zakresie ubezpieczenia pojazdów oraz NNW stra¿aków OSP Gminy K³odzko

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina K³odzko

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890717964

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Okrzei 8 a

1.5.2.) Miejscowo¶æ: K³odzko

1.5.3.) Kod pocztowy: 57-300

1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wa³brzyski

1.5.7.) Numer telefonu: 74 64 74 161

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@gmina.klodzko.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://bip.ugklodzko.nv.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

¦wiadczenie ochrony ubezpieczeniowej w zakresie ubezpieczenia pojazdów oraz NNW stra¿aków OSP Gminy K³odzko

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-fc88272c-87df-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00019726

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2021-03-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00000647/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.3 ¦wiadczenie ochrony ubezpieczeniowej w zakresie ubezpieczenia pojazdów oraz NNW stra¿aków OSP Gminy K³odzko

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://gmina-klodzko.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Postêpowanie jest prowadzone przyu¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej tj. Platformy Zakupowej pod nastêpuj±cym adresem:https://gmina-klodzko.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html Ofertê oraz dokumenty elektroniczne,o¶wiadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub o¶wiadczeñ sk³adane s± przez wykonawcê zapo¶rednictwem platformy. Sposób sporz±dzania dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lubelektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi wrozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania iprzekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodkówkomunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.Adresstrony internetowej, na której zamieszczone jest og³oszenie o zamówieniu oraz SWZ oraz wyja¶nienia imodyfikacje: https://gmina-klodzko.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Powy¿sze zamówienie realizowane jest za po¶rednictwem elektronicznego narzêdzia s³u¿±cego dorealizacji zamówieñ publicznych, zwanego w skrócie Platform±.2. Dostêp do platformy dlaWykonawców jest bezp³atny i znajduje siê pod poni¿szym adresem: https://gminaklodzko.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html3. Wsparcie techniczne dla Wykonawców(Dostawców): +48 71 787 37 57; +48 71 787 35 34; +48 71 787-37-27pn-pt: 8:00-16:00helpdesk@logintrade.net4. Do skutecznego z³o¿enia oferty oraz o¶wiadczenia o którym mowa w art.125 ust.1 ustawy pzp jest wymagany podpis elektroniczny z wa¿nym kwalifikowanym certyfikatem lubpodpis zaufany lub podpis osobisty (art. 63 ust.2 ustawy pzp).5. SPECYFIKACJAPO£¡CZENIAPostêpowania zakupowe prowadzone s± przy u¿yciu ¶rodków komunikacjielektronicznej. Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym, a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu PlatformyZakupowej Gminy K³odzko:https://gmina-klodzko.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html Dopo³±czenia u¿ywany jest szyfrowany protokó³ HTTPS. Szyfrowanie danych odbywa siê przy pomocyprotoko³u SSL. Certyfikat SSL zapewnia poufno¶æ transmisji danych przesy³anych przez Internet.Wykonawca posiadaj±cy konto na Platformie NAZWA_JEDNOSTKI: ma dostêp do mo¿liwo¶ciz³o¿enia, zmiany, wycofania oferty, a tak¿e funkcjonalno¶ci pozwalaj±cych na zadawanie pytañ dotre¶ci SWZ oraz komunikacjê z Zamawiaj±cym w pozosta³ych obszarach.Wymagania technicznewysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñoraz informacji przekazywanych przy u¿yciu Platformy Zakupowej Gminy K³odzko. Szczegó³oweinformacje zawarte zosta³y w pkt 12 i 12.1 SWZ. DOPUSZCZALNE FORMATY PRZESY£ANYCHDANYCHimage/bmp, image/x-windows-bmp, application/msword, application/drafting, image/gif,application/x-compressed, application/x-gzip, multipart/x-gzip, image/jpeg, image/pjpeg, application/xlatex,application/pdf, image/pict, image/png, application/mspowerpoint, application/postscript,application/rtf, application/x-rtf, text/richtext, image/tiff, image/x-tiff, application/mswrite,application/excel, application/x-excel, application/vnd.ms-excel, application/x-msexcel,application/vnd.ms-excel, text/xml, application/x-zip-compressed, application/zip, application/vnd.msoffice,image/x-ms-bmp, video/x-msvideo, audio/x-ms-wma,application/vnd.oasis.opendocument.spreadsheet, application/acad, application/x-acad,application/autocad_dwg, image/x-dwg, application/dwg, application/x-dwg, application/x-autocad,image/vnd.dwg, drawing/dwg7. KODOWANIE I OZNACZANIE CZASU PRZEKAZANIA DANYCHCzaszapisywany jest w formacie YYYY-MM-DD HH:MM:SS. Czas przekazania danych jest to czas, wktórym zostanie potwierdzone z³o¿enie oferty, dokumentu przez Wykonawcê. W przypadku wybraniaopcji z³o¿enia oferty bez logowania, potwierdzenie odbywa siê poprzez klikniêcie w link dostêpny wwiadomo¶ci mailowej, wys³anej automatycznie po z³o¿eniu oferty, dokumentu bêd±c niezalogowanymna Platformie zakupowej. Wiadomo¶æ otrzymuje Wykonawca na adres e-mail wskazany w formularzuw ikonê „Z³ó¿ ofertê”. W przypadku Wykonawcy zalogowanego na Platformie, czas przekazaniadanych jest to czas wys³ania dokumentu, oferty przez Platformê.

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym s± dostêpne narzêdzia, urz±dzenia lub formaty plików, które nie s± ogólnie dostêpne: NIE DOTYCZY

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zkuz przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina K³odzko, w imieniu której dzia³a Wójt Gminy K³odzko, ul. Okrzei 8a, 57-300 K³odzko tel. 74-647-41-00, e-mail: ug@gmina.klodzko.pl,2) Administrator wyznaczy³ inspektora ochrony danych osobowych, z którym mo¿na siê skontaktowaæ pisz±c na adres e-mail: iod@gmina.klodzko.pl;3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z pó¼n. zm.) - dalej jako ustawa Pzp, w celu udzielenia zamówienia publicznego pn. ¦wiadczenie ochrony ubezpieczeniowej w zakresie ubezpieczenia pojazdów oraz NNW stra¿aków OSP Gminy K³odzko prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji, o którym mowa w art. 275 pkt 1 ustawy Pzp;4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 oraz art. 18 ustawy pzp;5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy pzp; 7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, oraz dane nie bêd± profilowane;8) posiada Pani/Pan prawo:a) dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;b) ¿±dania sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;c) ¿±dania ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**; d) wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;9) nie przys³uguje Pani/Panu:a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;b) prawo do przenoszenia danych osobowych,c) prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych.* Wyja¶nienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników.** Wyja¶nienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Jak wy¿ej

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RO.271.3.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak

4.1.9.) Liczba czê¶ci: 2

4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci

4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

Czê¶æ 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

- UBEZPIECZENIA POJAZDÓW w tym:• Ubezpieczenie Odpowiedzialno¶ci Cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych (CPV 66 51 6100-1)• Ubezpieczenie Auto Casco, ASS (CPV 66 51 4110-0)• Ubezpieczenie NNW kierowców i pasa¿erów (CPV 66 51 2100-3)

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 66516100-1 - Us³ugi ubezpieczenia pojazdów mechanicznych od odpowiedzialno¶ci cywilnej

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

66512100-3 - Us³ugi ubezpieczenia od nastêpstw nieszczê¶liwych wypadków

66514110-0 - Us³ugi ubezpieczeñ pojazdów mechanicznych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶ci udzielenia zamówieñ, o których mowa w art. 305 pkt 1 w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp, polegaj±cych na powtórzeniu podobnych us³ug, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego (do 20 %) w przypadku zaistnienia potrzeby zwiêkszenia zakresu us³ug na skutek:- nabycia nowych sk³adników maj±tku lub zwiêkszenia warto¶ci posiadanego mienia wskutek dokonanych modernizacji lub ulepszenia;- konieczno¶ci krótkoterminowego przed³u¿enia okresu ubezpieczenia.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z pkt 19 ppkt 19.1.1. SWZ

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 50,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: klauzule dodatkowe

4.3.6.) Waga: 50,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Zgodnie z pkt 19 ppkt 19.1.1. SWZ

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ZADANIE 2 – UBEZPIECZENIE NASTÊPSTW NIESZCZʦLIWYCH WYPADKÓW CZ£ONKÓW OCHOTNICZYCH STRA¯Y PO¯ARNYCH• Ubezpieczenie NNW Dru¿yn M³odzie¿owych OSP (CPV 66 51 2100-3)• Ubezpieczenie NNW stra¿aków OSP (CPV 66 51 2100-3)

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 66512100-3 - Us³ugi ubezpieczenia od nastêpstw nieszczê¶liwych wypadków

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

66512100-3 - Us³ugi ubezpieczenia od nastêpstw nieszczê¶liwych wypadków

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶ci udzielenia zamówieñ, o których mowa w art. 305 pkt 1 w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp, polegaj±cych na powtórzeniu podobnych us³ug, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego (do 20 %) w przypadku zaistnienia potrzeby zwiêkszenia zakresu us³ug na skutek:- w³±czenia do dru¿yn OSP nowych cz³onków;- konieczno¶ci krótkoterminowego przed³u¿enia okresu ubezpieczenia.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z pkt 19 ppkt 19.1.2. SWZ

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 50,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: klauzule dodatkowe

4.3.6.) Waga: 50

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Zgodnie z pkt 19 ppkt 19.1.2. SWZ

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 6

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± nw. warunki udzia³u dotycz±ce : 1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym, Zamawiaj±cy wymaga zarejestrowania podmiotu prowadz±cego dzia³alno¶æ gospodarcz±. 2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów :O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy – Ubezpieczyciele posiadaj±cy uprawnienia do wykonywania dzia³alno¶ci ubezpieczeniowej na terenie RP, na warunkach okre¶lonych w Ustawie z dnia 11 wrze¶nia 2015r. o dzia³alno¶ci ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (Dz.U. 2020 poz. 895 z pó¼n. zm.).W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, warunek musi spe³niaæ ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.3) sytuacji ekonomicznej i finansowej : Zamawiaj±cy nie okre¶la ¿adnych warunków w tym zakresie.4 ) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:Zamawiaj±cy nie okre¶la ¿adnych warunków w tym zakresie.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu:a. odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji.b. o¶wiadczenia Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez zamawiaj±cego, o których mowa w art. 109 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: W celu potwierdzenia spe³niania przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu:a.) Zezwolenie Ministra Finansów (je¿eli Wykonawca uzyska³ zezwolenie przed dniem 1 stycznia 2004 r. lub w³a¶ciwego Organu Nadzoru na prowadzenie dzia³alno¶ci ubezpieczeniowej w zakresie ubezpieczeñ objêtych zamówieniem lub- potwierdzenie wydane przez w³a¶ciwy Organ Nadzoru o posiadaniu uprawnieñ do prowadzenia dzia³alno¶ci ubezpieczeniowej w przypadku rozpoczêcia dzia³alno¶ci przed 28 sierpnia 1990 r. lub- odpowiednie zezwolenie na wykonywanie tej dzia³alno¶ci w zakresie ubezpieczeñ objêtych zamówieniem w pañstwie, w którym ma swoj± siedzibê lub potwierdzenie wydane przez w³a¶ciwy Organ Nadzoru o posiadaniu uprawnieñ do prowadzenia dzia³alno¶ci ubezpieczeniowej na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. b.)W celu potwierdzenia spe³niania przez oferowane us³ugi wymagañ okre¶lonych przez Zamawiaj±cego w Rozdziale 4 SWZ, Wykonawca przed³o¿y Ogólne Warunki Ubezpieczenia maj±ce zastosowanie odpowiednio do ubezpieczeñ objêtych zamówieniem.

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

zamawiaj±cy nie wymaga

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia musz± ustanowiæ pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – nie dotyczy spó³ki cywilnej, o ile upowa¿nienie/pe³nomocnictwo do wystêpowania w imieniu tej spó³ki wynika z do³±czonej do oferty umowy spó³ki, b±d¼ wszyscy wspólnicy podpisz± ofertê.2. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia przed³o¿± wraz z ofert± stosowne pe³nomocnictwo. Nie dotyczy to spó³ki cywilnej, o ile upowa¿nienie/ pe³nomocnictwo do wystêpowania w imieniu tej spó³ki wynika z do³±czonej do oferty umowy spó³ki, b±d¼ wszyscy wspólnicy podpisz± ofertê.Pe³nomocnictwo, o którym mowa powy¿ej, mo¿e wynikaæ albo z dokumentu pod tak± nazw± albo z umowy podmiotów wspólnie sk³adaj±cych ofertê (do³±czonej do oferty).3. Oferta musi byæ podpisana w taki sposób, aby prawnie zobowi±zywa³a wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.4. W przypadku wspólnego ubiegania siê o udzielenie zamówienia przez Wykonawców, o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia. O¶wiadczenia te potwierdzaj± spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. ¯aden z Wykonawców wspólnie sk³adaj±cych ofertê nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu z postêpowania, co oznacza, i¿ o¶wiadczenie w tym zakresie musi z³o¿yæ ka¿dy z Wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln±. O¶wiadczenie o spe³nieniu warunków udzia³u sk³ada podmiot, który w odniesieniu do danego warunku udzia³uw postêpowaniu potwierdza jego spe³nienie.5. W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane. W takim przypadku Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy. 6. Wszelka korespondencja dokonywana bêdzie wy³±cznie z pe³nomocnikiem Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia. 7. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców s± oni zobowi±zani na wezwanie Zamawiaj±cego z³o¿yæ ¶rodki dowodowe, o których mowa w pkt. 9.6 SWZ, przy czym:1) ¶rodki dowodowe o których mowa w pkt. 9.6.2 SWZ sk³ada odpowiednio Wykonawca, który wykazuje spe³nianie warunku, w zakresie i na zasadach opisanych w pkt. 7.2 SWZ;2) ¶rodki dowodowe o których mowa w pkt. 9.6.1 SWZ sk³ada ka¿dy z nich. 3) dokumenty o których mowa w pkt. 9.6.2.b) SWZ sk³ada ten z Wykonawców, którego Ogólne Warunki Ubezpieczenia bêd± mia³y zastosowanie w umowie zawartej w wyniku rozstrzygniêcia postêpowania.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Okre¶lono w Tomie II SWZ pn. Projektowane postanowienia umowy dla zadania 1 i Zadania 2

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-03-26 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê nale¿y z³o¿yæ za po¶rednictwem Platformy pod adresem: https://gmina-klodzko.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html Uwaga! O terminie z³o¿enia oferty decyduje czas ostatecznego wys³ania oferty a nie czas rozpoczêcia jej wprowadzenia.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-03-26 10:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2021-04-24

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Zamawiaj±cy wymaga, aby stosownie do art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, osoby wykonuj±ce nastêpuj±ce czynno¶ci w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia:1) czynno¶ci sporz±dzania dokumentów ubezpieczenia, w tym polis, certyfikatów, aneksów;2) czynno¶ci sporz±dzania raportów analitycznych zwi±zanych z przedmiotem zamówienia, w tym raportów o przebiegu szkodowym;3) czynno¶ci wydawania decyzji o przyznaniu lub odmowie przyznania odszkodowania oraz sposobie rozpatrzenia reklamacji,których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób okre¶lony w art. 22 § 1* ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy by³y zatrudnione przez Wykonawcê lub Podwykonawcê na podstawie umowy o pracê. (*art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy: Przez nawi±zanie stosunku pracy pracownik zobowi±zuje siê do wykonywania pracy okre¶lonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcê, a pracodawca – do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem).Szczegó³owe zasady w zakresie sposobu dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art.95 ust. 1 i 2 pzp oraz uprawnienia Zamawiaj±cego w zakresie kontroli spe³niania przez wykonawcê wymagañ, o których mowa w art. 95 ust. 1 i 2, oraz sankcji z tytu³u niespe³nienia tych wymagañ, okre¶la siê w Istotnych dla stron postanowieniach umownych -Tom II SWZ- Projektowane Postanowienia Umowy (PPU)- Umowy generalnej dla zadania 1 i Umowy na zadanie 2.
2021-03-18 Biuletyn Zamówieñ PublicznychOg³oszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Us³ugi

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.