Ogłoszenie z dnia 2025-01-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00667922/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-12-20
- 2025/BZP 00028493/01 - Modyfikacja z dnia 2025-01-13
- 2025/BZP 00097853/01 - Wynik z dnia 2025-02-11
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Budowa centrum przesiadkowego przy nowym przystanku kolejowym Oława Zachodnia
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Oława
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934845
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Pl.Zamkowy 15
1.4.2.) Miejscowość: Oława
1.4.3.) Kod pocztowy: 55-200
1.4.4.) Województwo: dolnośląskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@um.olawa.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.olawa.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00019762
2.2.) Data ogłoszenia: 2025-01-09
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00667922
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) Sytuacja finansowa i ekonomiczna.
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że: jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej 10 000 000,00 zł.
Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów przedkłada dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował, wykonawca również winien złożyć opłacona polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
2) Zdolność techniczna i zawodowa.
a) Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże się doświadczeniem, tj. w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał należycie co najmniej:
dwie roboty budowlane polegające na rozbudowie, budowie, przebudowie lub modernizacji dróg, ulic, placów, parkingów wielostanowiskowych (minimum 200 miejsc) o nawierzchni bitumicznej i z kostki brukowej wraz z infrastrukturą techniczną (uzbrojenie terenu) o wartości nie mniejszej niż 10 000 000,00 zł brutto, każde zamówienie.
Pod pojęciem dwóch robót, Zamawiający rozumie zamówienia zrealizowane w ramach dwóch osobnych umów.
W przypadku oferty wspólnej oraz w przypadku polegania na zasobach innego podmiotu na zasadach określonych w ustawie Pzp, warunek dot. zdolności technicznej lub zawodowej wykonawcy w zakresie wykonania dwóch zamówień j.w. należy rozumieć, że albo wykonawca składający ofertę wykaże się realizacją dwóch wymaganych robót, albo jeden z uczestników konsorcjum wykaże się realizacją dwóch wymaganych robót, albo w sytuacji gdy wykonawca nie ma wymaganego doświadczenia, polega na zasobach innego podmiotu na zasadach określonych w ustawie Pzp – podmiot ten musi wykazać zrealizowanie dwóch wymaganych robót w zakresie określonym powyżej. W odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane. Przy dokonywaniu oceny spełniania w/w warunku, zamawiający uzna tylko budowy, które zostały zakończone i odebrane przez zleceniobiorców. Jako zakończenie budowy należy rozumieć podpisanie protokołu końcowego odbioru robót lub równoważnego dokumentu.
b) Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami do realizacji zamówienia , w szczególności odpowiedzialnymi za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich stanowiska, doświadczenia, kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia oraz informacjami o podstawie do dysponowania tymi osobami. Określenie osób, których dotyczy obowiązek wykazania przez Wykonawcę:
1) Kierownik budowy odpowiedzialny będzie za koordynację robót i przebieg budowy, posiadający uprawnienia budowlane* do kierowania robotami w specjalności drogowej bez ograniczań lub odpowiadające im uprawnienia w specjalności konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeń wydane przed 11.07.2003 r. oraz minimum 10-cio letnie doświadczenie zawodowe (liczone od daty uzyskania uzyskania uprawnień) w pełnieniu samodzielnej funkcji technicznej na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót drogowych w rozumieniu przepisów prawo budowlane wraz z informacją o podstawie do dysponowania tą osobą.
2) Kierownik robót branży drogowej, posiadający uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności inżynieryjnej drogowej lub odpowiadające im uprawnienia w specjalności konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeń wydane przed 11.07.2003 r. wraz z informacją o podstawie do dysponowania tą osobą.
3) Kierownik robót posiadający uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych wraz z informacją o podstawie do dysponowania tą osobą.
4) Kierownik robót posiadający uprawnienia budowlane w specjalności sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych wraz z informacją o podstawie do dysponowania tą osobą.
5) Kierownik robót branży w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych wraz z informacją o podstawie do dysponowania tą osobą.
Uwaga: Zamawiający dopuszcza łączenie stanowiska Kierownika budowy i Kierownika Robót Drogowych pod warunkiem spełnienia łącznie wymagań wymienionych powyżej.
Po zmianie:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) Sytuacja finansowa i ekonomiczna.
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że: jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej 10 000 000,00 zł.
Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów przedkłada dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował, wykonawca również winien złożyć opłacona polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
2) Zdolność techniczna i zawodowa.
a) Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże się doświadczeniem, tj. w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał należycie co najmniej:
dwie roboty budowlane polegające na rozbudowie lub budowie lub przebudowie lub modernizacji dróg lub ulic lub placów lub parkingów wielostanowiskowych (minimum 200 miejsc) o nawierzchni bitumicznej i z kostki brukowej wraz z infrastrukturą techniczną (uzbrojenie terenu) o wartości nie mniejszej niż 9 000 000,00 zł brutto, każde zamówienie.
Pod pojęciem dwóch robót, Zamawiający rozumie zamówienia zrealizowane w ramach dwóch osobnych umów.
W przypadku oferty wspólnej oraz w przypadku polegania na zasobach innego podmiotu na zasadach określonych w ustawie Pzp, warunek dot. zdolności technicznej lub zawodowej wykonawcy w zakresie wykonania dwóch zamówień j.w. należy rozumieć, że albo wykonawca składający ofertę wykaże się realizacją dwóch wymaganych robót, albo jeden z uczestników konsorcjum wykaże się realizacją dwóch wymaganych robót, albo w sytuacji gdy wykonawca nie ma wymaganego doświadczenia, polega na zasobach innego podmiotu na zasadach określonych w ustawie Pzp – podmiot ten musi wykazać zrealizowanie dwóch wymaganych robót w zakresie określonym powyżej. W odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane. Przy dokonywaniu oceny spełniania w/w warunku, zamawiający uzna tylko budowy, które zostały zakończone i odebrane przez zleceniobiorców. Jako zakończenie budowy należy rozumieć podpisanie protokołu końcowego odbioru robót lub równoważnego dokumentu.
b) Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami do realizacji zamówienia , w szczególności odpowiedzialnymi za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich stanowiska, doświadczenia, kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia oraz informacjami o podstawie do dysponowania tymi osobami. Określenie osób, których dotyczy obowiązek wykazania przez Wykonawcę:
1) Kierownik budowy odpowiedzialny będzie za koordynację robót i przebieg budowy, posiadający uprawnienia budowlane* do kierowania robotami w specjalności drogowej bez ograniczań lub odpowiadające im uprawnienia w specjalności konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeń wydane przed 11.07.2003 r. oraz minimum 10-cio letnie doświadczenie zawodowe (liczone od daty uzyskania uzyskania uprawnień) w pełnieniu samodzielnej funkcji technicznej na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót drogowych w rozumieniu przepisów prawo budowlane wraz z informacją o podstawie do dysponowania tą osobą.
2) Kierownik robót branży drogowej, posiadający uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności inżynieryjnej drogowej lub odpowiadające im uprawnienia w specjalności konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeń wydane przed 11.07.2003 r. wraz z informacją o podstawie do dysponowania tą osobą.
3) Kierownik robót posiadający uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych wraz z informacją o podstawie do dysponowania tą osobą.
4) Kierownik robót posiadający uprawnienia budowlane w specjalności sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych wraz z informacją o podstawie do dysponowania tą osobą.
5) Kierownik robót branży w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych wraz z informacją o podstawie do dysponowania tą osobą.
Uwaga: Zamawiający dopuszcza łączenie stanowiska Kierownika budowy i Kierownika Robót Drogowych pod warunkiem spełnienia łącznie wymagań wymienionych powyżej.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.4.1. Informacje dotyczące wadium Przed zmianą:
1.Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 100 000,00 PLN (słownie: sto tysięcy złotych).
2. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 14.01.2025 r. do godz. 10.00 .
3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą , z wyjątkiem przypadków , o których mowa w art.98 ust.1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 uPzp.
4. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
-pieniądzu,
- gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz.U. z 2019r. poz.310,836 i 1572), z zastrzeżeniem, że poręczenie jest zawsze poręczeniem pieniężnym) – wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej na Platformie,
5. Wadium wnoszone w formie pieniądza wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego:
- Bank Spółdzielczy w Oławie, nr konta 92 9585 0007 0010 0016 7716 0030.
Na poleceniu przelewu umieścić adnotację „Wadium – przetarg- INW.271/39/24 ”.
Wadium w formie pieniądza musi się znajdować fizycznie na koncie Zamawiającego najdalej w dniu 14.01.2025r. o godz. 10.00
6. W przypadku, gdy wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji lub poręczenia:
1) dokument gwarancji/poręczenia sporządzony w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski,
2) gwarancje/ poręczenia podlegać muszą prawu polskiemu; wszystkie spory dotyczące gwarancji/poręczeń będą rozstrzygane zgodnie z prawem polskim i poddane jurysdykcji sądów polskich.
7. W przypadku, gdy wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji lub poręczenia z treści tych dokumentów musi w szczególności jednoznacznie wynikać:
1) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie zamawiającego (beneficjenta gwarancji/ poręczenia – Gmina Miasto Oława) zawierające oświadczenie, że zaistniały okoliczności, o których mowa w art. 98 ust.6, bez potwierdzania tych okoliczności,
2) termin obowiązywania gwarancji/poręczenia, który nie może być krótszy niż termin związania niż ofertą,
3) termin na zgłoszenie żądania zapłaty wadium musi być co najmniej o trzy dni dłuższy niż termin obowiązywania gwarancji/poręczenia.
8. Zamawiający zwraca wadium wniesione w innej formie niż w pieniądzu poprzez złożenie gwarantowi lub poręczycielowi oświadczenia o zwolnieniu wadium. W związku z powyższym zaleca się, aby w treści gwarancji/ poręczenia wskazano adres poczty elektronicznej, na który należy przesłać oświadczenie o zwolnieniu wadium.
Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w art.97 ust.7 pkt 2-4 wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia , w postaci elektronicznej.
Po zmianie:
1.Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 100 000,00 PLN (słownie: sto tysięcy złotych).
2. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 17.01.2025 r. do godz. 10.00 .
3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą , z wyjątkiem przypadków , o których mowa w art.98 ust.1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 uPzp.
4. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
-pieniądzu,
- gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz.U. z 2019r. poz.310,836 i 1572), z zastrzeżeniem, że poręczenie jest zawsze poręczeniem pieniężnym) – wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej na Platformie,
5. Wadium wnoszone w formie pieniądza wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego:
- Bank Spółdzielczy w Oławie, nr konta 92 9585 0007 0010 0016 7716 0030.
Na poleceniu przelewu umieścić adnotację „Wadium – przetarg- INW.271/39/24 ”.
Wadium w formie pieniądza musi się znajdować fizycznie na koncie Zamawiającego najdalej w dniu 17.01.2025r. o godz. 10.00
6. W przypadku, gdy wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji lub poręczenia:
1) dokument gwarancji/poręczenia sporządzony w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski,
2) gwarancje/ poręczenia podlegać muszą prawu polskiemu; wszystkie spory dotyczące gwarancji/poręczeń będą rozstrzygane zgodnie z prawem polskim i poddane jurysdykcji sądów polskich.
7. W przypadku, gdy wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji lub poręczenia z treści tych dokumentów musi w szczególności jednoznacznie wynikać:
1) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie zamawiającego (beneficjenta gwarancji/ poręczenia – Gmina Miasto Oława) zawierające oświadczenie, że zaistniały okoliczności, o których mowa w art. 98 ust.6, bez potwierdzania tych okoliczności,
2) termin obowiązywania gwarancji/poręczenia, który nie może być krótszy niż termin związania niż ofertą,
3) termin na zgłoszenie żądania zapłaty wadium musi być co najmniej o trzy dni dłuższy niż termin obowiązywania gwarancji/poręczenia.
8. Zamawiający zwraca wadium wniesione w innej formie niż w pieniądzu poprzez złożenie gwarantowi lub poręczycielowi oświadczenia o zwolnieniu wadium. W związku z powyższym zaleca się, aby w treści gwarancji/ poręczenia wskazano adres poczty elektronicznej, na który należy przesłać oświadczenie o zwolnieniu wadium.
Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w art.97 ust.7 pkt 2-4 wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia , w postaci elektronicznej.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-01-14 10:00
Po zmianie:
2025-01-17 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-01-14 10:30
Po zmianie:
2025-01-17 10:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2025-02-12
Po zmianie:
2025-02-15
INNE PRZETARGI Z OŁAWY
- Rozbudowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w Godzikowicach w gminie Oława
- Modernizacja nawierzchni drogi powiatowej nr 1561 D w miejscowości Osiek
- Wykonanie chodników, zatok autobusowych na terenie Gminy Jelcz-Laskowice
- Cyberbezpieczny samorząd - zakup sprzętu informatycznego
- Remont dachu budynku Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Oławie
więcej: przetargi w Oławie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Cieszków" w ramach inwestycji pn. "Rozświetlona Gmina Cieszków" - przetarg IV
- Pomoc osobom z niepełnosprawnościami z terenu Powiatu Łosickiego w dostępie do całodobowego wsparcia w ramach utworzenia Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Nowych Litewnikach.
- Przebudowa drogi gminnej 140176K w km od 0+000 do 0+995, w miejscowości Wierzbica, gmina Kozłów
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko Orlik - 2012" przy Szkole Podstawowej nr 5 w Kraśniku
- Rozwój Infrastruktury Wodociągowej w Gminie Ogrodzieniec
- Przebudowa obiektu przyszkolnego - Sali sportowej wraz z zapleczem przy szkole Podstawowej Nr 1 w Ciechanowie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.