eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi DzierzgowoDostawa i montaż lamp solarnych na terenie Gminy Dzierzgowo



Ogłoszenie z dnia 2025-01-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i montaż lamp solarnych na terenie Gminy Dzierzgowo

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Dzierzgowo

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130378083

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: T. Kościuszki 1

1.5.2.) Miejscowość: Dzierzgowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 06-520

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski

1.5.7.) Numer telefonu: 236533012

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@dzierzgowo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dzierzgowo.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://dzierzgowo.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa i montaż lamp solarnych na terenie Gminy Dzierzgowo

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-587c6efd-2b97-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00019848

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00017733/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa i montaż lamp solarnych na terenie Gminy Dzierzgowo

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00325890

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GKM.271.1.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 120512,20 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż na terenie Gminy Dzierzgowo - 27 szt. lamp solarnych
Minimalna specyfikacja lampy solarnej:
Panel:
Moc: min. 120 W
Materiał: ogniwa monokrystaliczne
Panel fotowoltaiczny bifacjalny (zwiększa skuteczność ładowania od 10 do 20%)
Materiał obudowy: aluminium
Bateria:
Rodzaj: litowo-żelazowo-fosforanowa
Pojemność: min. 380 Wh
Ilość cykli ładowania: min. 2 000
Umiejscowienie: zabudowana w głowicy lampy
Głowica lampy:
Moc świetlna: min. 45 W
Wydajność diody led: min.190 lm / W
Strumień świetlny do: min. 8 100 lm
Barwa światła: 6000 – 6500 K
Temperatura pracy: od -20 do +60 st. C
Żywotność: min. 50 000 h
Regulator ładowania: MPPT
Rozkład światła: w kształcie skrzydeł nietoperza
Czas świecenia (pełne naładowanie): min. 2 – 3 deszczowe dni
Sterowanie / zarządzanie trybami pracy lampy:
czujnik zmierzchu,
sterowanie pilotem,
cztery tryby pracy lampy – dostosowane do warunków klimatyczny różnych pór roku
możliwość programowania indywidualnych trybów pracy adekwatnie do pory roku i potrzeb klienta:
- czas i moc świecenia w określonych godzinach po zmierzchu,
- opóźnienie załączenia po zachodzie słońca
czujnik ruchu pozwalający na zwiększenie natężenia światła w przypadku wykrycia ruchu
Słupy:
Materiał słupa: stalowy, ocynkowany
Wysokość: min. 6 m
Fundament:
betonowy, prefabrykowany.
montaż/osadzenie fundamentu należy wykonać w podłożu zgodnym z parametrami określonymi przez producenta fundamentu oraz ustawą Prawo budowlane.
Wykonawca w ramach realizacji zadania zobowiązany jest wykonać oraz uwzględnić wszystkie niezbędne elementy do zrealizowania przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 148230,01 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 198927,90 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 148230,01 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7743218562

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7743218562

7.3.3) Ulica: mjr. Henryka Sucharskiego 2

7.3.4) Miejscowość: Płock

7.3.5) Kod pocztowy: 09-410

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 148230,01 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-09-15

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.