Ogłoszenie z dnia 2021-03-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00010339/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-02-24
- 2021/BZP 00330777/01 - Modyfikacja z dnia 2021-12-27
- 2021/BZP 00331032/01 - Modyfikacja z dnia 2021-12-27
- 2021/BZP 00332933/01 - Modyfikacja z dnia 2021-12-28
- 2022/BZP 00002083/01 - Modyfikacja z dnia 2022-01-04
- 2022/BZP 00002117/01 - Modyfikacja z dnia 2022-01-04
- 2022/BZP 00002155/01 - Modyfikacja z dnia 2022-01-04
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00019851 z dnia 2021-03-18 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa nawozów 2
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Centralny Ośrodek Badania Odmian Roślin Uprawnych Stacja Doświadczalna Oceny Odmian w Szczecinie Dąbiu
1.3.) Oddział zamawiającego: SDOO Szczecin
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 30163140800126
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Goleniowska 56a
1.5.2.) Miejscowość: Szczecin
1.5.3.) Kod pocztowy: 70-847
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin
1.5.7.) Numer telefonu: 91 46 00 669
1.5.8.) Numer faksu: 91 46 93 314
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sdoo@szczecin.coboru.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczecin.coboru.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://szczecin.coboru.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - agencja wykonawcza
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Badania i rejestracja odmian roślin uprawnych
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa nawozów 22.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6a714adb-769b-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00019851
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00006275/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa nawozów mineralnych , wapniowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00010339/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/SZ/04/02/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 404150,76 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa nawozów mineralnych do ZDOO Białogard4.5.3.) Główny kod CPV: 24440000-0 - Różne nawozy
4.5.5.) Wartość części: 120806,92 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa nawozów mineralnych do ZDOO RARWINO4.5.3.) Główny kod CPV: 24440000-0 - Różne nawozy
4.5.5.) Wartość części: 57440,95 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa nawozów mineralnych do SDOO Szczecin Dąbie4.5.3.) Główny kod CPV: 24440000-0 - Różne nawozy
4.5.5.) Wartość części: 42392,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa nawozów mineralnych do ZDOO Nowe Linie wiosna4.5.3.) Główny kod CPV: 24440000-0 - Różne nawozy
4.5.5.) Wartość części: 123491,02 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa nawozów mineralnych do ZDOO Nowe Linie jesień4.5.3.) Główny kod CPV: 24440000-0 - Różne nawozy
4.5.5.) Wartość części: 60019,87 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 129891,00
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 129891,00
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 129891,00
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KARPOL PUH WOJCIECH PACUŁA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6721318557
7.3.3) Ulica: KOTŁOWO 3
7.3.4) Miejscowość: KOTŁOWO
7.3.5) Kod pocztowy: 76-039
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"KARPOL" PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO HANDLOWE WOJCIECH PACUŁA
jakie przetargi wygrała firma
"KARPOL" PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO HANDLOWE WOJCIECH PACUŁA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 129891,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-11-30Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 69412,03
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 69412,03
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 69412,03
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AGROSKŁAD NOWAKOWSKI SPÓŁKA JAWNA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8561849748
7.3.3) Ulica: JEDNOŚCI NARODOWEJ 22C
7.3.4) Miejscowość: MASZEWO
7.3.5) Kod pocztowy: 72-130
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"AGROSKŁAD NOWAKOWSKI" SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"AGROSKŁAD NOWAKOWSKI" SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 64270,40
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-11-30Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 49125,96
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 49125,96
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 49125,96
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AGROSKŁAD NOWAKOWSKI SPÓŁKA JAWNA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8561849748
7.3.3) Ulica: JEDNOŚCI NARODOWEJ 22C
7.3.4) Miejscowość: MASZEWO
7.3.5) Kod pocztowy: 72-130
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"AGROSKŁAD NOWAKOWSKI" SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"AGROSKŁAD NOWAKOWSKI" SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 45487,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-11-30Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 136116,07
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 136116,07
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 136116,07
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AGROSKŁAD NOWAKOWSKI SPÓŁKA JAWNA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8561849748
7.3.3) Ulica: JEDNOŚCI NARODOWEJ 22C
7.3.4) Miejscowość: MASZEWO
7.3.5) Kod pocztowy: 72-130
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"AGROSKŁAD NOWAKOWSKI" SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"AGROSKŁAD NOWAKOWSKI" SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 126033,40
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-11-30Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 59782,32
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 59782,32
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 59782,32
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AGROSKŁAD NOWAKOWSKI SPÓŁKA JAWNA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8561849748
7.3.3) Ulica: JEDNOŚCI NARODOWEJ 22C
7.3.4) Miejscowość: MASZEWO
7.3.5) Kod pocztowy: 72-130
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"AGROSKŁAD NOWAKOWSKI" SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"AGROSKŁAD NOWAKOWSKI" SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 55354,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-11-302021-03-18 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Dostawa wraz z montażem stanowiska badawczo-dydaktycznego układu chłodniczego dla Politechniki Morskiej w Szczecinie
- Opracowanie projektu budowlano- wykonawczego dla zadania inwestycyjnego pn.: "Budowa ul. Wroniej w Szczecinie".
- Dostawa gazów medycznych wraz z napełnieniem i dzierżawą butli dla SP ZOZ MSWiA w Szczecinie
- Remont budynków nr 33 i 36 zlokalizowanych na terenie Składu Drawno
- Usługi w zakresie konserwacji pokryć dachowych oraz bieżącego usuwania awarii w obiektach Pomorskiego Uniwersytetu Medycznego w Szczecinie
- Zakup, dostawa głowic do fakoemulsyfikacji oraz resektoskopów operacyjnych dla SP ZOZ MSWiA w Szczecinie
więcej: przetargi w Szczecinie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.