Ogłoszenie z dnia 2021-03-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00004766/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-02-01
- 2022/BZP 00108755/01 - Modyfikacja z dnia 2022-04-04
- 2023/BZP 00028071/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-12
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00019855 z dnia 2021-03-18 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa mięs i wędlin do Zakładu Karnego w Zamościu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD KARNY W ZAMOŚCIU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000654606
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Stefana Okrzei 14
1.5.2.) Miejscowość: Zamość
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-400
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: (84) 638 00 70
1.5.8.) Numer faksu: (84) 639 50 47
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dkw_zamosc@sw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zp.sw.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.zp.sw.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Zakład Karny
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zakład Karny
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa mięs i wędlin do Zakładu Karnego w Zamościu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-424ba63e-61b9-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00019855
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00004766/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: D/Kw.2232.1.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 278099,10 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę nw. produktów do Zakładu Karnego w Zamościu:Kiełbasa zwyczajna kg 3 900 CPV 15131130-5Kiełbasa mortadela kg 3 500 CPV 15131130-5Kiełbasa szynkowa kg 550 CPV 15131130-5Kiełbasa krakowska kg 550 CPV 15131130-5Kiełbasa kanapkowa drobiowa kg 3 800 CPV 15131135-0Parówki drobiowe (cienkie) kg 650 CPV 15131135-0Parówki wieprzowe (cienkie) kg 3 300 CPV 15131130-5Kiełbasa pasztetowa kg 3 150 CPV 15131130-5Mielonka drobiowa (prasowana) kg 4 000 CPV 15131135-0Kaszanka kg 2 100 CPV 15131134-3Polędwica drobiowa (formowana) kg 720 CPV 15131135-0Pasztet drobiowy (blok) kg 3 750 CPV 15131500-0Wątroba wieprzowa (świeża, nie mrożona) kg 2 200 CPV 15114000-0Smalec kg 500 CPV 15412100-0Mięso wołowe łopatka bez kości (mrożone) kg 200 CPV 15111100-0Mięso wieprzowe łopatka bez kości (mrożone) kg 3 200 CPV 15113000-34.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15131130-5 - Wędliny
15131134-3 - Kaszanka i inne wędliny krwiste
15131135-0 - Wędliny drobiowe
4.5.5.) Wartość części: 253462,05 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę nw. produktów do Zakładu Karnego w Zamościu:Filet drobiowy z kurczaka (mrożony) kg 500 CPV 15112100-7Ćwiartka z kurczaka tylna (mrożona) kg 5 000 CPV 15112100-74.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15112100-7 - Świeży drób
4.5.5.) Wartość części: 24637,05 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 251716,50
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 382169,55
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 251716,50
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Przetwórstwa Mięsnego Nowakowski Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 0000655825
7.3.3) Ulica: -
7.3.4) Miejscowość: Dąbrowa 6
7.3.5) Kod pocztowy: 26-332
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD PRZETWÓRSTWA MIĘSNEGO NOWAKOWSKI SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD PRZETWÓRSTWA MIĘSNEGO NOWAKOWSKI SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-02-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 251716,50
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-02-23 do 2022-02-22Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25567,50
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 37217,25
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 25567,50
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AVOCANO Sp. z o.o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 0000474008
7.3.3) Ulica: Jana Kilińskiego 72
7.3.4) Miejscowość: Zamość
7.3.5) Kod pocztowy: 22-400
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AVOCANO-KUBICKI SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
AVOCANO-KUBICKI SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-02-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 25567,50
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-02-23 do 2022-02-222021-03-18 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z ZAMOŚCIA
- Zakup paliw płynnych i olei niezbędnych do obsługi sprzętu i pojazdów będących na stanie Zarządu Dróg Powiatowych w Zamościu
- Dostawa konserw mięsnych i konserw rybnych do jednostek penitencjarnych w Okręgu Lubelskim
- Świadczenie usługi ochrony osób i mienia na rzecz Sądu Okręgowego i Sądu Rejonowego w Zamościu.
- Usługi weterynaryjne w ramach Programu opieki nad bezdomnymi zwierzętami w 2025 roku.
- Dostawa leków - 9 zadań
- ŚWIADCZENIE CAŁODOBOWEJ OCHRONY FIZYCZNEJ OSÓB I MIENIA ORAZ MONITORINGU DLA: OGRODU ZOOLOGICZNEGO IM. STEFANA MILERA W ZAMOŚCIU UL. SZCZEBRZESKA 12; 22-400 ZAMOŚĆ
więcej: przetargi w Zamościu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Szkoły Podstawowej Nr 3 w Głownie na 2025 rok
- Dostawa różnych artykułów spożywczych do Szkoły Podstawowej im. Henryka Sienkiewicza w Kamionnie w 2025 r.
- "Dostawa detalicznych ilości produktów żywnościowych dla potrzeb jednostek organizacyjnych Gminy Baranów Sandomierski"
- Dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Gminnego z Oddziałami Integracyjnymi w Bierkowicach
- ZAKUP I DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH dla Samorządowego Centrum Usług Wspólnych Gminy Łącko w Łącku na rok 2025 - na okres od podpisania umowy - do 31 grudnia 2025 roku". Przetarg 2.
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby jednostek organizacyjnych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej na terenie miasta Olsztyna w 2025 roku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.