Ogłoszenie z dnia 2021-03-19
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00019888 z dnia 2021-03-19 |
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Budowa antresoli w Gminnym Ośrodku Kultury w Świerczowie” – III postępowanie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gminny Ośrodek Kultury
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 160228667
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Brzeska 17
1.5.2.) Miejscowość: Świerczów
1.5.3.) Kod pocztowy: 46-112
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski
1.5.7.) Numer telefonu: 774196344
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug_rolnictwo@swierczow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.swierczow.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Samorządowa Instytucja Kultury
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Kultura
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Budowa antresoli w Gminnym Ośrodku Kultury w Świerczowie” – III postępowanie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f0812c74-87e5-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00019888
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005901/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Budowa antresoli w Gminnym Ośrodku Kultury w Świerczowie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Zadanie współfinansowane ze środków EFMR na lata 2014-2020 w ramach Programu Operacyjnego „Rybactwo i Morze” działanie „Realizacja lokalnych strategii rozwoju kierowanych przez społeczność” objętego Priorytetem 4.
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://miniportal.uzp.gov.pl/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://epuap.gov.pl/wps/portal
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentówelektronicznych,elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przyich użyciuopisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkachkorzystania zelektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP). Maksymalny rozmiarplikówprzesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany,wycofaniaoferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) oraz ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2018 r., poz. 1000) informuję, że:1. Administratorem danych osobowych jest Gminny Ośrodek Kultury w Świerczowie reprezentowany przez Tadeusza Bezwerchnego, ul. Brzeska 17, 46-112 Świerczów, NIP: 7521429264.2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych.3. Dane osobowe przetwarzane są w celach związanych z zawarciem i realizacją umowy o pracę, i w oparciu o ogólne rozporządzenie o ochronie danych oraz ustawę z 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO) oraz wewnętrznych celów administracyjnych, w tym statystyki i raportowania wewnętrznego (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f ogólnego rozporządzenia RODO).4. Podanie danych osobowych jest warunkiem zawarcia umowy, w związku z czym niepodanie danych w zakresie wymaganym przez administratora może skutkować brakiem możliwości zawarcia umowy.5. Odbiorcami danych osobowych będą wyłącznie podmioty przetwarzające uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa oraz zaufane podmioty (przetwarzające dane) współpracujące z administratorem w zakresie niezbędnym dla prawidłowego funkcjonowania Gminnego Ośrodka Kultury na podstawie umowy powierzenia danych osobowych.5. Dane osobowe zleceniobiorcy nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej poza obszar działania RODO.6. Dane osobowe zleceniobiorcy będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celów określonych w pkt. 3, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa.7. Zleceniobiorca posiada prawo dostępu do treści danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody (jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody) w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Wszystkie wymienione prawa wymagają pisemnej formy. 8. Zleceniobiorca ma prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego UODO, gdy uzna, iż przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016r. 9. Dane przekazane przez zleceniobiorcę nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany w tym również w formie profilowania.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RIM.271.01.2021.MH
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA OBEJMUJE ODPOWIEDNIO WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH: Zakres prac obejmuje:Wykonaniu robót ogólnobudowlanych związanych z przebudową pomieszczeń, bez przebudowy elementów zewnętrznych budynku:Antresola zlokalizowana jest w północnej części sali widowiskowej i zaprojektowana jest w technologiiżelbetowej monolitycznej z układaniem betonu sposobem ręcznym.Zastosowany Beton B25 ,stal A-III.Elementy konstrukcyjne żelbetowe :stopy fundamentowesłupy okrągłepodciągipłyta stropowa monolitycznaschody płytowe monolityczneRoboty murarsko-tynkarskiebalustrada murowana, zakończona okładziną granitowąbalustrada schodowa stalowaścianka działowa pod schodamitynk stroputynk balustradytynk ścianki działowejmalowanie dwukrotne farbami emulsyjnymiPosadzkaposadzka z klepki dębowejokładziny schodów z płytek gres antypoślizgowych z cokolikamidla celów widowiskowych układane rozbieralne gotowe podestyWyposażeniezestaw nagłośnieniagabloty informacyjneprzenośne ławki konferencyjne 4 osoboweInstalacje :Przewiduje się instalację elektryczną jednofazową zasilaną z rozdzielni głównej.W instalacji elektrycznej występuje obwód oświetleniowy z oprawami LED oraz obwód gniazd wtykowych.W obwodzie oświetleniowym przewiduje się oprawy ścienne i sufitowe LED, a także podświetlenie gablot i biegu schodowego.Szczegółowy zakres robót oraz sposób ich wykonania określony jest w dokumentacji projektowej, przedmiarach robót oraz specyfikacjach technicznego wykonania i odbioru robót budowlanych opracowanymi dla potrzeb niniejszego zamówienia stanowiącymi załącznik nr 7 do niniejszej specyfikacji.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45262300-4 - Betonowanie
45262522-6 - Roboty murarskie
45410000-4 - Tynkowanie
45432120-1 - Instalowanie nawierzchni podłogowych
45442100-8 - Roboty malarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego ofertaodpowiadawszystkim wymaganiom przedstawionym w SWZ i została oceniona jako najkorzystniejsza,tj. uzyskaław sumie największą ilość punktów na podstawie przyjętych kryteriów oceny ofert.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Zdolność techniczna lub zawodowa – o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że:1) Wykonawca musi wykazać udokumentowane należyte wykonanie, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo zrealizował (zakończył): - co najmniej jedno zadanie polegające na remoncie, odbudowie lub przebudowie obiektu kubaturowego na kwotę min. 200 000,00 zł brutto (słownie: dwieście tysięcy złotych); W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, Wykonawcy mogą wykazać, że łącznie spełniają powyższy warunek. 2) Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami, którym zostanie powierzone wykonanie niniejszego zamówienia, na stanowiskach wymienionych poniżej: a) Kierownik budowy branży budowlanej, posiadający uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie obejmującym przedmiot zamówienia UWAGA: − Kierownik budowy/robót powinien posiadać uprawnienia budowlane zgodnie z ustawą z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2017 r. poz. 1332 z późn. zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014 r. poz. 1278) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. − Zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych. Regulację odrębną stanowią przepisy ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016 r. poz. 65). Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia mogą wykazać, że łącznie spełniają powyższy warunek.5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: nie dotyczy
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego zgodnie z zał. nr 5 do SWZ, zawierającego: a) Kierownik budowy branży budowlanej, posiadający uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie obejmującym przedmiot zamówienia,b) co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w branży elektrycznej.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
nie dotyczy5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Ofertę należy sporządzić zgodnie z Formularzem oferty stanowiącym Załącznik nr 1 doSWZ.2. Do oferty Wykonawca dołącza: a) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu zpostępowania,którego wzór stanowi Załącznik nr 2 do SWZ b) oraz oświadczenie o spełnianiuwarunkówudziału w postępowaniu, którego wzór stanowi Załącznik nr 3 do SWZ c) Odpis lubinformację zKrajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji oDziałalnościGospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzone nie wcześniej niż 3miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestrulub ewidencji. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia tych dokumentów, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.d) pełnomocnictwo lubinny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowaniaWykonawcy, gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z innych dokumentów e)zobowiązanie w przypadku polegania na zasobach podmiotu udostepniającego zasóbWykonawcy f) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:pełnomocnictwo, z treści którego będzie wynikało umocowanie do reprezentowania ich wpostępowaniu o udzieleniezamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarciaumowy w sprawie zamówienia publicznego. g) kosztorysy ofertowe. Zamawiający dopuszcza złożenie kosztorysu ofertowego w wersji uproszczonej.h) dokumenty zawierające informacje stanowiącetajemnicę przedsiębiorstwa (jeżeli dotyczy).SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o dzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy występujący wspólnie ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.2. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia (o ile zostały sformułowane) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.3. W przypadku, o którym mowa w ust. 2 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany. Zmiany mogą dotyczyć:1) terminu wykonania robót w przypadku wystąpienia okoliczności nieprzewidzianych w dniu udzielenia zamówienia, za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności, a szczegółowo określonych w paragrafie 22 "wzoruumowy"2) zmiany wynagrodzenia w przypadku zmiany przepisów o podatkach,3) zmiany osób występujących po stronie Zamawiającego i Wykonawcy w przypadku wystąpienia zdarzeń losowych z tym że osoby występujące po stronie Wykonawcy muszą spełniać warunki udziału w postępowaniu,4) sposobu fakturowania robót, w tym zmiana może dotyczyć ilości wystawionychfaktur, wartości wystawionych faktur oraz terminów ich wystawienia,5) zmiany wynagrodzenia w przypadku wystąpienia robót dodatkowych zgodnie z art. 455 ust.1 pkt 3 ustawy Pzp.6) zmiany wynagrodzenia w przypadku kiedy łączna wartość jest mniejsza niż progi unijne oraz jest niższa niż 15% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-04-14 12:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany lub wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-04-14 13:00
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych z uwagi na:- specyfikę obiektu: wykonywanie kolejnych robót na obiekcie wymaga ścisłego ich planowania, podział zadania na części spowodowałby nadmierne trudności oraz stanowiłby poważną groźbę nieprawidłowej realizacji zamówienia,- względy ekonomiczne: możliwość uzyskania korzystniejszej oferty w przypadku realizacji całości zadania przez jednego wykonawcę,- zakres i wartość zamówienia: zamówienie bez podziału na części może być realizowane przez małe i średnie przedsiębiorstwa.2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.3. Zamawiający nie wymaga złożenia oferty wariantowej.4. Zamawiający nie przewiduje wymagań w zakresie zatrudnienia osób, o których mowa w art. 96 ust 2 pkt 2 ustawy Pzp.5. Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez Wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp.6. Zamawiający nie przewiduje obowiązku wniesienia wadium.7. Zamawiający nie przewiduje zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 ustawy Pzp.8. Zamawiający nie wymaga odbycia wizji lokalnej przez Wykonawcę oraz sprawdzenia przez Wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u Zamawiającego.9. Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych. 10. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.11. Zamawiający nie przewiduje obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zadań.12. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.13. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.14. Zamawiający nie wymaga złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych.15. Zamawiający nie dopuszcza złożenia oferty w postaci katalogów elektronicznych.16. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.17. Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.2021-03-19 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane |
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- "Instalacja OZE i poprawa efektywności energetycznej wraz z przebudową zaplecza technicznego Zarządu Dróg Powiatowych w Słupsku" - II postępowanie
- "Przebudowa budynku służby celno-skarbowej w Lubieszynie ze zmianą sposobu użytkowania na budynek oświatowo-administracyjny" - w formule zaprojektuj i wybuduj
- Remont toalety na I piętrze w budynku Powiatowego Zespołu Szkół nr 2 w Wejherowie
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje boisko - Orlik 2012" w Żukowie
- Utrzymanie w gotowości technicznej budynków i lokali komunalnych na terenie miasta Szczytno, Lipowej Górze Zach. dz. 78/7 oraz w Nowym Gizewie 16/1 w okresie 12 m-cy licząc od dnia 1 stycznia 2025 r.
więcej: Betonowanie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.