eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SycówUtrzymanie czystości i porządku na terenach dróg, chodników i parkingów komunikacyjnych na terenie miasta Syców w 2024 r.



Ogłoszenie z dnia 2024-01-09

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Utrzymanie czystości i porządku na terenach dróg, chodników i parkingów komunikacyjnych na terenie miasta Syców w 2024 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Syców

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250855370

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Mickiewicza 1

1.5.2.) Miejscowość: Syców

1.5.3.) Kod pocztowy: 56-500

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: j.zmyslona@sycow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sycow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-fd49b9d7-9810-11ee-9ee7-e2087ac16d09

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Utrzymanie czystości i porządku na terenach dróg, chodników i parkingów komunikacyjnych na terenie miasta Syców w 2024 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fd49b9d7-9810-11ee-9ee7-e2087ac16d09

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00020014

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00046514/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.6 Utrzymanie czystości i porządku na terenach dróg, chodników i parkingów komunikacyjnych na terenie miasta Syców

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00544308

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Zgodnie z Aktem założycielskim spółki Gmina Syców jest jedynym udziałowcem Spółki, a Burmistrz Miasta i Gminy Syców jest podmiotem uprawnionym do wykonywania praw z udziałów w Spółce pełniącym funkcję zgromadzenia wspólników. Gmina Syców, jako zamawiający sprawuje pełną kontrolę nad Spółką a Burmistrz Miasta i Gminy Syców ma dominujący wpływ na cele strategiczne oraz istotne decyzje dotyczące zarządzania sprawami Spółki.
Ponad 90% działalności kontrolowanej spółki dotyczy wykonywania zadań powierzonych jej przez Gminę Syców tj. Średni przychód Spółki za 3 lata poprzedzające udzielenie zamówienia z tytułu wykonywania zadań powierzonych jej przez Gminę Syców własnych gminy wyniósł 98,83 % działalności SGK Sp. z o.o.
W Spółce nie ma bezpośredniego ani pośredniego udziału kapitału prywatnego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ITI.271.27.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa pn. „Utrzymanie czystości i porządku na terenach dróg, chodników i parkingów komunikacyjnych na terenie miasta Syców w 2024 r.”
Utrzymanie czystości i porządku na terenach: dróg, chodników, placów, ścieżek rowerowych, zatok autobusowych oraz parkingów:
• utrzymanie na bieżąco według potrzeb w czystości wszystkich placów, parkingów, zatok autobusowych i chodników (czyszczenie ręczne, mechaniczne, zamiatanie, polewanie mechaniczne). Wykaz terenów do porządkowania znajduje się w załączniku nr 2 do niniejszej specyfikacji.
• utrzymanie w czystości nawierzchni ulic w mieście Syców (czyszczenie ręczne i mechaniczne) tak by zapewnić pełne i ciągłe utrzymanie czystości, koszt wywozu i utylizacji „zmiotek” ponosi wykonawca.
• utrzymanie czystości i porządku wiat przystankowych komunikacji publicznej – wykaz znajduje się w załączniku nr 2 do niniejszej specyfikacji
• Opróżnianie z wywozem śmieci z koszy ulicznych
• usunięciu piasku po okresie zimowym (począwszy od stycznia do kwietnia).
• czyszczeniu krat ulicznych kanalizacji deszczowej dróg oraz na terenie parkingów wskazanych w załączniku nr 2.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do zaproszenia do negocjacji – Opis Przedmiotu zamówienia wraz z wykazem terenów objętych zamówieniem.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90511300-5 - Usługi zbierania śmieci

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic

90918000-5 - Usługi czyszczenia pojemników na odpadki

90914000-7 - Usługi sprzątania parkingów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sycowska Gospodarka Komunalna Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 020204224

7.3.3) Ulica: Wrocławska 8

7.3.4) Miejscowość: Syców

7.3.5) Kod pocztowy: 56-500

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 350000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.