eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OstrołękaDostawa nabiału



Ogłoszenie z dnia 2021-03-19


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00020052 z dnia 2021-03-19

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa nabiału

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MAZOWIECKI SZPITAL SPECJALISTYCZNY IM.DR.JÓZEFA PSARSKIEGO W OSTROŁĘCE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000304616

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleja Jana Pawła II 120A

1.5.2.) Miejscowość: Ostrołęka

1.5.3.) Kod pocztowy: 07-410

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki

1.5.7.) Numer telefonu: 29 765 21 10

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.publ@szpital.ostroleka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.szpital.ostroleka.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://szpital-ostroleka.ezamawiajacy.pl/app/szpital-ostroleka/dashboard

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa nabiału

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ac470f14-654c-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00020052

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003101/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.5 Dostawa nabiału

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00005014/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: MSS-TZP-ZPP-26-1/21

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 206305,55 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Mleko: MLEKO 2% 1L Świeże, MLEKO 2% 0,5L UHT

4.5.3.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15510000-6 - Mleko i śmietana

4.5.5.) Wartość części: 56160 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Masło i sery: MASŁO 200G. nie mniej 82% TŁUSZCZU, MASŁO ŚMIETANKOWE, MASŁO OSEŁKA 500g, TŁUSZCZ ROŚLINNY W KUBKU DO SMAROWANIA 250g OLEJE (rzepakowy, słonecznikowy – 24%), MASŁO 10g, SER PLASTRY 1 kg różny smak, SER PLASTRY 135g różny smak, SER PLASTRY 150g różny smak, SER ŻÓŁTY TWARDY BLOK 40% TŁUSZCZU,

4.5.3.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15510000-6 - Mleko i śmietana

4.5.5.) Wartość części: 77551,5 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Produkty mleczne:JOGURT DO PICIA 250g różny smak,JOGURT NATURALNY 350g -400G,JOGURT NATURALNY 350g -400G BEZ MLEKA W PROSZKU,JOGURT NATURALNY 2% 350g -400G BEZ MLEKA W PROSZKU,JOGURT NATURALNY BEZ LAKTOZY, JOGURT NATURALNY B/C 150G ,JOGURT NATURALNY 2% 150-170G, JOGURT NATURALNY typu GRECKI 400g, JOGURT Z OWOCAMI 120g różne smaki,JOGURT Z OWOCAMI 140g różne smaki,KEFIR 330g, KEFIR 1000G,MARGARYNA 250 g o zawartości tłuszczu min. 70%,MLEKO SKONDENSOWANE SŁODZONE - PUSZKA 500g ,MLEKO SKONDENSOWANE SŁODZONE GOTOWANE (KARMEL) 500g , MLEKO W PROSZKU 0,5 KG, MLEKO ZAGESZCZ NIESLODZ 7,50% 250g, MLEKO ZAGESZCZ NIESLODZ 7,50% 350g ,MLEKO ZAGESZCZ NIESLODZ 7,50% 500G, SER 12% 270G FETA,SER 16% 270G FETA,SER 18% 270g FETA,SER MOZZARELLA mini 125-150g,SER MOZZARELLA kula 125-150g, SER MOZZARELLA blok,SEREK Mascarpone 250G, SER TOPIONY 150g , SER TOPIONY KIEŁBASKA 100g różny smak,SEREK TOPIONY KOSTKA KREMOWY 100g , SEREK TOPIONY KRĄŻEK KREMOWY 140 g 8 porcji x 17,5g,SEREK TWAROGOWY DO SMAROWANIA ŚMIETANKOWY 4X30G ,SEREK TWAROGOWY DO SMAROWANIA ŚMIETANKOWY 150G,SEREK TWAROGOWY DO SMAROWANIA Z ZIOŁAMI 150G ,SEREK TWAROGOWY PLASTRY 150g różny smak,SEREK BRZOSK 150G TYPU DANIO LUB RÓWNOWAŻNY,SEREK TRUSKAWKA 150G TYPU DANIO LUB RÓWNOWAŻNY, SEREK STRACIATELLA 150G TYPU DANIO LUB RÓWNOWAŻNY, SEREK WANIL TYPU DANIO LUB RÓWNOWAŻNY150G , SEREK WIEJSKI 200G ,SEREK WIEJSKI LEKKI 150G, DESER MLECZNY 6X55G TYPU MONTE LUB RÓWNOWAŻNY,DESER MLECZNY 4X100G TYPU MONTE LUB RÓWNOWAŻNY,BISZKOPT Z MLECZNYM NADZIENIEM 28G. TYPU KINDER MLECZNA KANAPKA LUB RÓWNOWAŻNY,BISZKOPT Z MLECZNYM NADZIENIEM POKRYTY CZEKOLADĄ 30G. TYPU KINDER PINGUI CHOCO LUB RÓWNOWAŻNY,ŚMIETANA 12% 200G ,ŚMIETANA 18% 400G, ŚMIETANKA UHT 30% 500ML, ŚMIETANKA UHT 18% 500ML, TWARÓG CHUDY 200G , TWARÓG POŁTŁUSTY 200G, TWARÓG SERNIKOWY 1KG WIADERKO

4.5.3.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15510000-6 - Mleko i śmietana

4.5.5.) Wartość części: 72594,05 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie unieważniono na podstawie art. 255 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm.) tj. cena najkorzystniejsza oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. W części 1 zamówienia cena oferty najkorzystniejszej wynosi 66 108,00 zł. Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia w tej części kwotę 58 968,00 zł i nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 66108

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 66108

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 82135,2

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 82135,2

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 82135,2

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hurt i Detal Artykuły Spożywczo Rolne Anna Siekierko

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7221027136

7.3.3) Ulica: Szpitalna 24

7.3.4) Miejscowość: Wysokie Mazowieckie

7.3.5) Kod pocztowy: 18-200

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 82135,20

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-04-16 do 2022-04-15

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 74330,88

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 74330,88

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 74330,88

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hurt i Detal Artykuły Spożywczo Rolne Anna Siekierko

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7221027136

7.3.3) Ulica: Szpitalna 24

7.3.4) Miejscowość: Wysokie Mazowieckie

7.3.5) Kod pocztowy: 18-200

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 74330,88

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-04-16 do 2022-04-15
2021-03-19 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.