Ogłoszenie z dnia 2025-01-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00560417/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-23
- 2024/BZP 00563159/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa systemu sieci wodociągowej w gminie Jaktorów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Jaktorów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750148259
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Warszawska 33
1.5.2.) Miejscowość: Jaktorów
1.5.3.) Kod pocztowy: 96-313
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@jaktorow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.jaktorow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a8fbddf1-0b61-415b-b880-987612d8ac6b1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający sektorowy - art. 5 ust. 1 pkt 1 - gospodarka wodna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbudowa systemu sieci wodociągowej w gminie Jaktorów2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a8fbddf1-0b61-415b-b880-987612d8ac6b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00020071
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00030188/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.16 Rozbudowa systemu sieci wodociągowej w Gminie Jaktorów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00560417
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IZP.271.19.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest : „Rozbudowa systemu sieci wodociągowej w gminie Jaktorów”.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje realizację 18 zadań.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają:
1) Projekty budowlane
2) Projekty wykonawcze / techniczne
3) Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych
4) Przedmiary robót
Zaleca się aby przed złożeniem oferty Wykonawca dokładnie zapoznał się z ww. Dokumentacją projektową oraz terenem wykonania przyszłych robót budowlanych. Zamawiający potwierdza, że załączył całą dokumentację projektową i techniczną oraz wszystkie niezbędne uzgodnienia i warunki potrzebne do wykonania przedmiotu zamówienia oraz, że dokumentacja ta jest kompletna i odzwierciedla stan faktyczny w zakresie warunków realizacji zamówienia. Zamawiający posiada prawo do dysponowania wszystkimi działkami, na których będzie realizowana niniejsza inwestycja.
UWAGA:
Zamawiający dopuszcza wykonanie prac metodą przewiertów sterowanych przy zastosowaniu rur PE SDR17 RC o profilu zgodnym z dokumentacjami projektowymi. Jeśli Wykonawca zdecyduje się na tą metodę, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przedstawił i uzgodnił z Zamawiającym na etapie realizacji zamówienia łączenia rur RC w poszczególnych węzłach tj. łączenie armatury wodociągowej z rurami RC.
4. Zamawiający otrzymał dofinansowanie na przedmiotową inwestycję z Programu Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych z dnia 10.07.2024 NR Edycja8/2023/5287/PolskiLad.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45232150-8 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 6
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2612520,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2971404,89 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2612520,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usługowy MARTEL Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5342645978
7.3.3) Ulica: Milęcin 37
7.3.4) Miejscowość: Brwinów
7.3.5) Kod pocztowy: 05-840
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD USŁUGOWY MARTEL SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD USŁUGOWY MARTEL SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2612520,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 170 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont odcinków dróg powiatowych nr 2813C Osięciny-Redecz Wielki, nr 2903C Lubanie-Kucerz i nr 2918C Baruchowo-Goreń Duży-Patrowo
- "Poprawa dostępności architektonicznej placówki - zakup i montaż windy ZSP Przybradz w ramach projektu Inkluzja edukacyjna w gminie Wieprz"
- Naprawa i remonty dróg w Gminie Rokiciny w 2025 roku
- Remont, konserwacja i uzupełnienie urządzeń odwodniających ulice gminne w Dzielnicy Wawer m.st. Warszawy
- Roboty budowlane polegające na budowie: Część I: Dojazdu do punktu widokowego Góry Słonne Część II: Składu drewna "Huty" w Leśnictwie Niewistka
- Remont odcinka drogi gminnej 050324 C Nowaczkowo - Witoldowo od km 0+730 do km 1+077
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.