Ogłoszenie z dnia 2021-03-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00005770/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-02-05
- 2021/BZP 00005770/02 - Ogłoszenie z dnia 2021-02-05 (po zmianach)
- 2021/BZP 00005912/01 - Modyfikacja z dnia 2021-02-08
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00020092 z dnia 2021-03-19 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usługi ochrony osób i mienia w trzech obiektach Sądu Rejonowego w Łasku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SĄD REJONOWY W ŁASKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000323223
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kolejowa 12
1.5.2.) Miejscowość: Łask
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-100
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.7.) Numer telefonu: 43 676 85 00
1.5.8.) Numer faksu: 43 656 89 81
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: administracja@lask.sr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: lask.sr.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.ms.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Sąd Rejonowy w Łasku
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usługi ochrony osób i mienia w trzech obiektach Sądu Rejonowego w Łasku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b92dae77-67cc-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00020092
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00016744/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Świadczenie usługi ochrony osób i mienia w trzech budynkach Sądu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00005770/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/01/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 664635 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
a/ całodobowa stała ochrona realizowana w formie bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia w trzech obiektach Sądu Rejonowego w Łasku, przy czym: ochrona w budynku w Łasku przy ul. Kolejowej 12 – wykonywana będzie przez dwóch pracowników ochrony (jednego przez całą dobę + jednego w dni robocze w godzinach pracy sądu, tzn.: w poniedziałek w godz. 7.30-18.00, a od wtorku do piątku w godz. 7.30-15.30), ochrona w budynku w Łasku przy ul Przemysłowej 5 - wykonywana będzie przez jednego pracownika ochrony przez całą dobę, ochrona w budynku w Poddębicach przy ul Północnej 5 - wykonywana będzie przez jednego pracownika ochrony przez całą dobę.b/ ochrona realizowana w budynku w Łasku przy ul. Przemysłowej 5 dotyczy Wydziałów Sądu Rejonowego w Łasku oraz Prokuratury Rejonowej w Łasku.c/ ochrona realizowana w budynku w Poddębicach przy ul. Północnej 5 dotyczy Wydziałów Zamiejscowych Sądu Rejonowego w Łasku oraz Prokuratury Rejonowej w Poddębicach.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 11
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 679255,20
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 942684,30
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 679255,20
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): PROTECTOR SP. Z O.O.,
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: FIDES AMM SP. Z O.O., TS SERVIVE SP. Z O.O.
7.3.3) Ulica: WAŁY PIASTOWSKIE 1
7.3.4) Miejscowość: GDAŃSK
7.3.5) Kod pocztowy: 80-855
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 679255,20
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
2021-03-19 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z ŁASKA
- Przebudowa ul. Szpitalnej w Łasku
- Wymiana masy zalewowej w szczelinach dylatacyjnych sztucznych nawierzchni lotniskowych. Odnowienie oznakowania poziomego sztucznych nawierzchni lotniskowych,
więcej: przetargi w Łasku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług ochrony fizycznej osób i mienia w 3 obiektach Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Wola m.st. Warszawy
- Świadczenie usług całodobowego dozoru i ochrony mienia oraz ochrony osób w czasie imprez kulturalnych w Klubie Żak w Gdańsku przy ul. Grunwaldzkiej 197
- Ochrona fizyczna obiektów IHAR-PIB, Oddział w Młochowie
- Świadczenie usług ochrony obiektów SK MSWiA z W-M CO w Olsztynie
- Ochrona osób i mienia w budynkach sądowych w Zielonej Górze przy Placu Słowiańskim 12 oraz ul. Kożuchowskiej 8 wraz z zapewnieniem grupy interwencyjnej"
- Ochrona budynków i terenu Collegium Polonicum w Słubicach przed kradzieżą, rabunkiem lub niszczeniem.
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.