Ogłoszenie z dnia 2022-01-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00230432/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-13
- 2021/BZP 00239852/01 - Modyfikacja z dnia 2021-10-21
- 2021/BZP 00245957/01 - Modyfikacja z dnia 2021-10-26
- 2021/BZP 00250268/01 - Modyfikacja z dnia 2021-10-28
- 2021/BZP 00317982/01 - Wynik z dnia 2021-12-16
- 2021/BZP 00332615/01 - Wynik z dnia 2021-12-28
- 2021/BZP 00336601/01 - Wynik z dnia 2021-12-29
- 2022/BZP 00037010/01 - Wynik z dnia 2022-01-27
- 2022/BZP 00061513/01 - Wynik z dnia 2022-02-18
- 2022/BZP 00072581/01 - Wynik z dnia 2022-03-02
- 2022/BZP 00115458/01 - Wynik z dnia 2022-04-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Wykonanie oraz dostawa materiałów promocyjno-reklamowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: WOJEWÓDZTWO ZACHODNIOPOMORSKIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811683876
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Korsarzy 34
1.5.2.) Miejscowość: Szczecin
1.5.3.) Kod pocztowy: 70-540
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin
1.5.7.) Numer telefonu: 91 44 19 203
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@wzp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wzp.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia.wzp.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie oraz dostawa materiałów promocyjno-reklamowych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-50024138-2502-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00020105
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001456/14/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Materiały promujące PROW 2014-2020
1.2.4 Upominki ze znakami województwa
1.2.7 Wykonanie oraz dostawa materiałów promocyjno-reklamowych promujacych RPO WZ
1.2.8 Wykonanie oraz dostawa materiałów promocyjno-reklamowych promujacych Pomorze Zachodnie
1.2.9 Wykonanie oraz dostawa materiałów promocyjno-reklamowych
1.2.10 Innowacyjne Pomorze Zachodnie - materiały informacyjno-promocyjne
1.2.11 Zakup gadżetów ekologicznych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie jest współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Funduszu Spójności, Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00230432/04
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WOiRZL.II.272.36.2021.PW
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 647335,53 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie oraz dostawa materiałów promocyjno-reklamowych na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Zachodniopomorskiego.4.5.3.) Główny kod CPV: 22462000-6 - Materiały reklamowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39162200-7 - Pomoce i artykuły szkoleniowe
39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne
4.5.5.) Wartość części: 48675,81 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie oraz dostawa materiałów promocyjno-reklamowych na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Zachodniopomorskiego.4.5.3.) Główny kod CPV: 22462000-6 - Materiały reklamowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39162200-7 - Pomoce i artykuły szkoleniowe
39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne
4.5.5.) Wartość części: 81298,41 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie oraz dostawa materiałów promocyjno-reklamowych na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Zachodniopomorskiego.4.5.3.) Główny kod CPV: 22462000-6 - Materiały reklamowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39162200-7 - Pomoce i artykuły szkoleniowe
39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne
4.5.5.) Wartość części: 8102,44 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie oraz dostawa materiałów promocyjno-reklamowych na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Zachodniopomorskiego.4.5.3.) Główny kod CPV: 22462000-6 - Materiały reklamowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39162200-7 - Pomoce i artykuły szkoleniowe
39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne
4.5.5.) Wartość części: 32483,25 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie oraz dostawa materiałów promocyjno-reklamowych na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Zachodniopomorskiego.4.5.3.) Główny kod CPV: 22462000-6 - Materiały reklamowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39162200-7 - Pomoce i artykuły szkoleniowe
39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne
4.5.5.) Wartość części: 48739,65 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie oraz dostawa materiałów promocyjno-reklamowych na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Zachodniopomorskiego.4.5.3.) Główny kod CPV: 22462000-6 - Materiały reklamowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39162200-7 - Pomoce i artykuły szkoleniowe
39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne
4.5.5.) Wartość części: 97544,78 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie oraz dostawa materiałów promocyjno-reklamowych na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Zachodniopomorskiego.4.5.3.) Główny kod CPV: 22462000-6 - Materiały reklamowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39162200-7 - Pomoce i artykuły szkoleniowe
39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne
4.5.5.) Wartość części: 144977,00 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie oraz dostawa materiałów promocyjno-reklamowych na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Zachodniopomorskiego.4.5.3.) Główny kod CPV: 22462000-6 - Materiały reklamowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39162200-7 - Pomoce i artykuły szkoleniowe
39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne
4.5.5.) Wartość części: 26577,35 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie oraz dostawa materiałów promocyjno-reklamowych na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Zachodniopomorskiego.4.5.3.) Główny kod CPV: 22462000-6 - Materiały reklamowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39162200-7 - Pomoce i artykuły szkoleniowe
39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne
4.5.5.) Wartość części: 36942,67 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie oraz dostawa materiałów promocyjno-reklamowych na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Zachodniopomorskiego.4.5.3.) Główny kod CPV: 22462000-6 - Materiały reklamowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39162200-7 - Pomoce i artykuły szkoleniowe
39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne
4.5.5.) Wartość części: 16229,63 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie oraz dostawa materiałów promocyjno-reklamowych na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Zachodniopomorskiego.4.5.3.) Główny kod CPV: 22462000-6 - Materiały reklamowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39162200-7 - Pomoce i artykuły szkoleniowe
39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne
4.5.5.) Wartość części: 6534,25 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie oraz dostawa materiałów promocyjno-reklamowych na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Zachodniopomorskiego.4.5.3.) Główny kod CPV: 22462000-6 - Materiały reklamowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39162200-7 - Pomoce i artykuły szkoleniowe
39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne
4.5.5.) Wartość części: 19540,75 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie oraz dostawa materiałów promocyjno-reklamowych na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Zachodniopomorskiego.4.5.3.) Główny kod CPV: 22462000-6 - Materiały reklamowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39162200-7 - Pomoce i artykuły szkoleniowe
39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne
4.5.5.) Wartość części: 11542,52 PLN
Część 14
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie oraz dostawa materiałów promocyjno-reklamowych na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Zachodniopomorskiego.4.5.3.) Główny kod CPV: 22462000-6 - Materiały reklamowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39162200-7 - Pomoce i artykuły szkoleniowe
39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne
4.5.5.) Wartość części: 68147,02 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wykonawca , którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza odmówił podpisania umowy w sprawie udzielanie zamówienia publicznego w części 9. W związku tym, iż cena oferty kolejnego Wykonawcy, tj. 57.588,00 zł przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w tej części (tj. 45.439,48 zł), a Zamawiający nie przewiduje zwiększenia kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty, postępowanie podlega unieważnieniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18212,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 57588,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Usługi konserwacji i napraw awaryjnych sprzętu gastronomicznego, chłodniczego, grzejnego, myjącego, polowego
- WYMIANA POZIOMU I PIONÓW WODNO-KANALIZACYJNYCH W BUDYNKU WTMiT PRZY AL. PIASTÓW 41 W SZCZECINIE
- USŁUGA DOSTĘPU DO SYSTEMU INFORMACJI PRAWNEJ
- Realizacja kompleksowych działań komunikacyjnych oraz wsparcie eksperckie w zakresie opracowywania treści merytorycznych związanych z realizacją projektu Green4HEAT.
- Wykonanie w roku 2025 pięcioletnich przeglądów instalacji elektrycznych i ochrony odgromowej w budynkach zarządzanych przez ZBiLK w Szczecinie
- Obsługa konserwatorska obiektów Oddziału ZUS w Szczecinie oraz Inspektoratów ZUS w Choszcznie, Gryficach, Gryfinie, Myśliborzu, Pyrzycach oraz Stargardzie
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa wyposażenia Sali do terapii SI wraz z kabiną SI dla szkoły podstawowej z terenu gminy Iwkowa w ramach projektu "Iwkowska EduWizja - indywidualizm, empatia, wykształcenie"
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych dla szkół podstawowych z terenu gminy Iwkowa w ramach projektu "Iwkowska EduWizja - indywidualizm, empatia, wykształcenie"
- Dostawa kubków termicznych
- Zakup gadżetów reklamowych do sklepiku na statku Dar Młodzieży
- Dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby SGMK.
- Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych
więcej: Materiały reklamowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.