Ogłoszenie z dnia 2023-01-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00435121/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usługi prania wraz z transportem oraz kompleksowym serwisem
dla ZOD Fregata Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZOD FREGATA Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 812012078
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Bydgoska 14
1.5.2.) Miejscowość: Świnoujście
1.5.3.) Kod pocztowy: 72-600
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zodfregata.swinoujscie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/zpo.swinoujscie/proceedings
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/zpo.swinoujscie1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usługi prania wraz z transportem oraz kompleksowym serwisemdla ZOD Fregata Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-94de2bf8-60f7-11ed-aea3-5a7c432eaced
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00020120
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00435121/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 5/P/ZO-P/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług pralniczych obejmujących w szczególności odbiór od Zamawiającego, pranie, naprawę, maglowanie, suszenie, prasowanie oraz dowóz do Zamawiającego w zakresie:
a) bielizny pościelowej (poszwy, poszewki, prześcieradła, podkłady),
b) pranie wyrobów tekstylnych lekkich (obrusów, serwetek, zasłon, firan, ręczników itp.),
c) pranie wyrobów tekstylnych ciężkich (koców, poduszek, kołder),
d) odzieży szpitalnej (piżam, koszul i innych),
e) odzieży roboczej pracowników,
oraz odbiór od Zamawiającego, dezynfekcja i dowóz do Zamawiającego koców, poduszek, materacy, kołder.
W dokumentach zamówienia cały ww. asortyment objęty usługami pralniczymi zwany będzie „bielizną”
4.5.3.) Główny kod CPV: 98310000-9 - Usługi prania i czyszczenia na sucho
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 415275,55 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 305992,51 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usług Pralniczych Sp. J. Henryka Różalska Katarzyna Karasiewicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 669-040-79-68
7.3.3) Ulica: Lipowa 11
7.3.4) Miejscowość: Mielelenko
7.3.5) Kod pocztowy: 76-032
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 305992,51 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-31INNE PRZETARGI Z ŚWINOUJŚCIA
- Świadczenie usług w przed. odbioru odpadów komunalnych stałych i płynnych, gruzu, papy oraz opróżniania lokali i pomieszczeń z odpadów wielkogabar. z nieruchom. adm. przez TBS LOKUM sp. z o.o. w Ś-ciu
- Dostawa zamkniętego systemu pobierania krwi dla Szpitala Miejskiego im. Jana Garduły w Świnoujściu sp. z o. o
- Prowadzenie Działu Farmacji oraz wykonywanie usług farmaceutycznych na rzecz ZOD FREGATA sp. z o.o.
więcej: przetargi w Świnoujściu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa prania bielizny szpitalnej wraz z transportem
- usługi prania dla jednostek CUL
- Świadczenie usług pralniczych na rzecz Zakładu Karnego w Nysie oraz Oddziału Zewnętrznego w Prudniku.
- Wykonywanie usług pralniczych w I półroczu 2025 roku
- Wykonywanie usługi pralniczej dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Chumiętkach w roku 2025
- Kompleksowa usługa pralnicza wraz z opcją dzierżawy pościeli
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.