Ogłoszenie z dnia 2024-01-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00553818/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-12-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa kruszywa łamanego 0/31,5 mm granitowego przeznaczonego do wykonania podbudowy dróg
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Lipno
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050764
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Powstańców Wielkopolskich 9
1.5.2.) Miejscowość: Lipno
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-111
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@lipno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lipno.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/lipno/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa kruszywa łamanego 0/31,5 mm granitowego przeznaczonego do wykonania podbudowy dróg2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2d042c49-9a85-11ee-953e-c2ea26915e21
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00020131
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00025273/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa kruszywa łamanego 0/31,5 mm granitowego przeznaczonego do wykonania podbudowy dróg
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00553818
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RI.271.17.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 316800,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia pn.: „Dostawa kruszywa łamanego 0/31,5 granitowego przeznaczonego do wykonania podbudowy dróg” obejmuje dostawę kruszywa frakcji 0/31,5 mm wraz z transportem i rozładunkiem w miejscu wskazanym przez Zamawiającego w ilości 4000 Mg.
Dostawa przedmiotu zamówienia do trzech lokalizacji po dwie tury:
Tura nr I - do 40 dni od dnia zawarcia umowy:
OD Nowe Mórkowo, Gmina Lipno – ilość: 500 Mg
Wilkowice, Gmina Lipno – ilość: 1000 Mg
Klonówiec, Gmina Lipno – ilość: 500 Mg
Tura nr II - do 3 miesięcy od dnia zawarcia umowy:
OD Nowe Mórkowo, Gmina Lipno – ilość: 500 Mg
Wilkowice, Gmina Lipno – ilość: 1000 Mg
Klonówiec, Gmina Lipno – ilość: 500 Mg
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi SST 04.04.02 [załącznik nr 3 do swz].Dostarczone kruszywo musi spełniać wymagania zawarte w załączonej SST 04.04.02. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia Zamawiającemu, przed przystąpieniem do rozładunku dokumentów, o których mowa w SST 04.04.02 (lub równoważnych) potwierdzających spełnianie wymagań zawartych w SST. Jeżeli Wykonawca powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego kruszywo spełnia wymagania zawarte w SST 04.04.02. Nie przedstawienie ww. dokumentów może spowodować odmowę odbioru kruszywa.
3. Rozładunek i odbiór kruszywa odbędzie się w godzinach pracy Urzędu Gminy Lipno, w terminie uzgodnionym z Zamawiającym.
4. Rozładunek kruszywa nie może odbyć się bez dokonania jego odbioru przez pracownika Zamawiającego.
5. Tylko za zgodą Zamawiającego przedmiot umowy może zostać dostarczony w kilku odrębnych dostawach.
6. Wykonawca ponosi ryzyko oraz wszelkie koszty transportu i rozładunku kruszywa, jak również koszty ubezpieczenia przedmiotu zamówienia.
7. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia dokumentu z ważenia kruszywa [każdego samochodu] przed jego rozładunkiem. Nie przedstawienie dokumentu z ważenia może spowodować odmowę odbioru kruszywa.
8. Zakres zamówienia oraz szczegółowe właściwości i wymagania w stosunku do przedmiotu zamówienia zawarte są w SWZ i załącznikach do SWZ.
UWAGA: Jeżeli Opis Przedmiotu Zamówienia wskazywałby w odniesieniu do materiałów lub urządzeń lub rozwiązań znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, to zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza zaoferowanie materiałów /urządzeń/ rozwiązań równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnego producenta określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia proponowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią jedynie wzorzec, przykład jakościowy przedmiotu zamówienia, a to oznacza, że Zamawiający dopuszcza produkty o parametrach jakościowych i cechach użytkowych (równoważnych), tj. nie gorszych niż parametry wskazanego produktu, materiału, urządzenia, elementu i uzna każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach.
4.5.3.) Główny kod CPV: 14212200-2 - Kruszywo
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 280440,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 482160,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 280440,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WODARO Wojciech Konieczek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6972315705
7.3.3) Ulica: Jesienna 23/1
7.3.4) Miejscowość: Leszno
7.3.5) Kod pocztowy: 64-100
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 280440,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
INNE PRZETARGI Z LIPNA
- Świadczenie usługi pogwarancyjnego serwisu tomografu komputerowego United Imaging Healthcare uCT 530 o nr seryjnym 300318 wraz ze stacja opisową uWs-CT o nr seryjnym 600069 dla Szpital Lipno Sp.z o.o.
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi w okresie od maja do końca czerwca 2025 r.
- Bieżące utrzymanie dróg gminnych o nawierzchni nieutwardzonej na terenie Gminy Lipno
- "Zakup echokardiografu z sondą dla dzieci i noworodków"
- Usługa szkolenia osób bezrobotnych - kurs prawa jazdy kategorii C, C+E, D z kwalifikacją wstępną przyspieszoną (okresową, uzupełniającą) na przewóz rzeczy/osób
- Przebudowa dachu na budynku Szpital Lipno Sp. z o.o. w Lipnie
więcej: przetargi w Lipnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa kruszywa drogowego dla potrzeb remontów dróg na terenie gminy Księżpol
- Zakup mieszanki kruszyw dla zadania remonty dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Lądek Zdrój w 2025 roku.
- Dostawa kruszywa na remont dróg gminnych.
- Dostawa kruszywa na drogi w gminie Wiązowna
- Sukcesywna dostawa kruszywa ceglano-betonowego oraz granitowego o frakcji od 0,00 do 31,5 mm
- SUKCESYWNA DOSTAWA KRUSZYWA NATURALNEGO WRAZ Z JEGO TRANSPORTEM W MIEJSCE WSKAZANE PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO.
więcej: Kruszywo »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.