eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siemianowice ŚląskieSukcesywna dostawa materiałów i testów do sterylizacji.



Ogłoszenie z dnia 2024-01-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa materiałów i testów do sterylizacji.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Leczenia Oparzeń im. dr. Stanisława Sakiela w Siemianowicach Śląskich

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 272165010

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jana Pawła II 2

1.5.2.) Miejscowość: Siemianowice Śląskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-100

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@clo.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.clo.com.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6a3ffa18-681a-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywna dostawa materiałów i testów do sterylizacji.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6a3ffa18-681a-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00020141

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00022237/29/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.16 Materiały i testy do sterylizacji

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00457419

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: CLO/ZP/42/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 1
1. Włóknina zielona 100 cm x 100 cm nietoksyczna, niepyląca, antystatyczna, do stosowania w sterylizacji parą wodną i tlenkiem etylenu. Wyrób medyczny. Ilość: 3.000 arkuszy.
2. Włóknina 100 cm x 100 cm w kolorze kontrastującym z włókniną z poz.1 nietoksyczna, niepyląca, antystatyczna, do stosowania w sterylizacji parą wodną i tlenkiem etylenu. Wyrób medyczny. Ilość: 3.000 arkuszy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33198000-4 - Szpitalne wyroby papierowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

4.5.5.) Wartość części: 20370,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 2
1. Taśma do zamykania pakietów bez wskaźnika odporna na warunki sterylizacji parą wodną. Szerokość rolki do 3 cm, 50 metrów na rolce. Ilość: 150 rolek.
2. Taśma ze wskaźnikiem do kontroli sterylizacji parą wodną z naniesioną warstwą kleju. Substancje chemiczne zawarte we wskaźnikach - nietoksyczne i pozbawione metali ciężkich. Szerokość rolki do 3 cm, 50 metrów
na rolce. Ilość: 12 rolek.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33198000-4 - Szpitalne wyroby papierowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

33696300-8 - Odczynniki chemiczne

4.5.5.) Wartość części: 1660,20 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 3
1. Papier termoczuły szerokość rolki 112 mm, 25 m w rolce, do rejestracji procesów w sterylizatorach Securex / Unisteri / Selectomat/ Formomat/ Sterivap. Trwałość zapisu do 10 lat. Ilość: 30 rolek.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33198000-4 - Szpitalne wyroby papierowe

4.5.5.) Wartość części: 1512,60 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 4
1. Metkownica trzyrzędowa numeryczna. Nadruk w trzech rzędach w kierunku poprzecznym do rozwijania taśmy z etykietami (etykieta o wymiarach nie przekraczających 28 mm x 29 mm). Kompatybilna z etykietami z pozycji 2. Ilość: 1 sztuka.
2. Etykiety podwójnie samoprzylepne trzyrzędowe bez wskaźnika kompatybilne z metkownicą z pozycji 1, 500* szt. na rolce. Ilość: 200 rolek. Łączna ilość etykiet: 100.000 sztuk.
3. Wałek barwiący do metkownicy trzyrzędowej kompatybilny z metkownicą z pozycji 1. Ilość: 10 sztuk.
* Zamawiający dopuszcza zaoferowanie innej ilości sztuk etykiet na rolce niż określona w SWZ, a tym samym innej ilości rolek, z zastrzeżeniem, iż zamawiający dopuszcza zaokrąglenie łącznej ilości etykiet w pozycji nr 2 o +/- 0,5 % łącznej ilości sztuk etykiet. W przypadku kiedy Wykonawca zaproponuje inną ilość etykiet na rolce, a tym samym inną ilość rolek, która została wskazana w kolumnach nr 4 oraz nr 6 załącznika nr 1 do SWZ (Formularz ofertowy), Wykonawca wypełnia kolumnę nr 7 i nr 8 podając oferowaną ilość etykiet na rolce oraz ilość oferowanych rolek. Jeżeli Wykonawca powtórzy dane z kolumny nr 4 oraz nr 6 albo nie wypełni kolumny nr 7 oraz nr 8 to Zamawiający uzna, że wykonawca nie dokonał zmiany, o której mowa w zdaniu poprzednim, a ofertę złożył zgodnie z opisem przedstawionym przez Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30170000-1 - Maszyny do metkowania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30199760-5 - Etykiety

4.5.5.) Wartość części: 5108,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 5
1. System dokumentacji kontroli sterylizacji w postaci kopert. Liczba cykli do zaprotokołowania na jednej kopercie 10 - 16. Miejsce na zapisy decyzji w sprawie dopuszczenia sterylizatora do pracy oraz zwolnienia każdego wsadu z podpisem osoby odpowiedzialnej za daną czynność. Ilość: 300 sztuk.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33198000-4 - Szpitalne wyroby papierowe

4.5.5.) Wartość części: 195,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 6
1. Fiolkowy wskaźnik biologiczny o szybkim odczycie do tlenku etylenu. Ostateczny odczyt wyniku negatywnego po 4 godzinach inkubacji. Odczyt wskaźnika automatyczny w autoczytniku poprzez wskazanie koloru na wyświetlaczu. Na fiolce nie ulegająca zniszczeniu podczas procesu sterylizacji naklejka ze wskaźnikiem chemicznym. Kompatybilny z autoczytnikiem posiadanym przez zamawiającego tj. ATTEST AUTO READER 390G. Ilość: 150 sztuk.
2. Biologiczny zestaw testowy o szybkim odczycie do pary wodnej, zawierający wskaźnik biologiczny i kartę ze wskaźnikiem chemicznym. Ostateczny odczyt wyniku negatywnego po 3 godzinach inkubacji. Odczyt wskaźnika automatyczny w autoczytniku poprzez wskazanie koloru na wyświetlaczu. Na fiolce nie ulegająca zniszczeniu podczas procesu sterylizacji naklejka ze wskaźnikiem chemicznym. Kompatybilny z autoczytnikiem posiadanym przez zamawiającego tj. ATTEST AUTO READER 390. Ilość: 525 zestawów.
3. Biologiczny zestaw testowy o szybkim odczycie do pary wodnej, zawierający wskaźnik biologiczny i kartę ze wskaźnikiem chemicznym. Ostateczny odczyt wyniku negatywnego po 24 minutach inkubacji. Odczyt wskaźnika automatyczny w autoczytniku poprzez wskazanie koloru na wyświetlaczu. Na fiolce nie ulegająca zniszczeniu podczas procesu sterylizacji naklejka ze wskaźnikiem chemicznym. Kompatybilny z autoczytnikiem posiadanym przez zamawiającego tj. ATTEST AUTO READER 490. Ilość: 525 zestawów.
4. Fiolkowy wskaźnik biologiczny o szybkim odczycie do sterylizacji nadtlenkiem wodoru. Ostateczny odczyt wyniku negatywnego po 24 minutach. Odczyt automatyczny w autoczytniku poprzez wskazanie koloru na wyświetlaczu. Na fiolce nie ulegająca zniszczeniu podczas procesu sterylizacji naklejka z wskaźnikiem chemicznym. Kompatybilny z autoczytnikiem posiadanym przez zamawiającego tj. ATTEST AUTO READER 490. Ilość: 750 sztuk.
5. Naboje gazowe do posiadanego przez zamawiającego sterylizatora gazowego 3M do modelu 5XL zawierające 100 gram czystego EO zgodne z instrukcją użytkowania sterylizatora i dopuszczone przez producenta sterylizatora. Ilość: 168 sztuk.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33696300-8 - Odczynniki chemiczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

24326310-1 - Tlenek etylenu

24315300-8 - Nadtlenek wodoru

4.5.5.) Wartość części: 62004,72 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 7
1. Wieloparametrowy wskaźnik chemiczny typu 4 do kontroli sterylizacji tlenkiem etylenu. Substancja ułożona liniowo lub punktowo. Zdecydowana zmiana barwy po procesie sterylizacji. Ilość: 7.500 sztuk.
2. Wieloparametrowy wskaźnik chemiczny typu 4 do kontroli sterylizacji nadtlenkiem wodoru. Substancja ułożona liniowo lub punktowo. Zdecydowana zmiana barwy po procesie sterylizacji. Ilość: 7.500 sztuk.
3. Integrator chemiczny typu 5 do kontroli sterylizacji para wodną z przesuwającą się substancją wskaźnikową w okienku o długości do 10 cm (pole testowe wskaźnika podzielone na dwie strefy: odrzucenie i akceptacja) do zastosowania we wszystkich cyklach sterylizacji parą wodną, nie wymagający interpretacji zmiany koloru. Ilość: 10.000 sztuk.
4. Integrator chemiczny typu 5 do kontroli sterylizacji tlenkiem etylenu. Substancja testowa ułożona liniowo lub punktowo. Zdecydowana zmiana barwy po procesie sterylizacji. Ilość: 750 sztuk.
5. Wskaźnik typu 6 do sterylizacji parą wodną o wartościach ustalonych (134 stopnie/ 7 minut; 121 stopni/ 20 minut) do stosowania z przyrządem PCD*. Ilość: 1.000 sztuk.
*przyrząd PCD do każdego opakowania testów
6. Wskaźnik chemiczny typu 6 do sterylizacji parą wodną o wartościach ustalonych (134 stopnie/ 7 minut; 121stopni/ 20 minut). Substancja testowa ułożona liniowo lub punktowo. Zdecydowana zmiana barwy po procesie sterylizacji. Ilość: 14.000 sztuk.
7. Jednorazowy pakiet kontrolny typu Bowie Dick (134 stopnie/ 3min. 30 sek.) nietoksyczny, kontrolujący penetrację i jakość pary wodnej. Ilość: 400 pakietów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33696300-8 - Odczynniki chemiczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

24315300-8 - Nadtlenek wodoru

24326310-1 - Tlenek etylenu

4.5.5.) Wartość części: 23203,00 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 8
1. Wskaźnik kontroli dezynfekcji termicznej (93 stopnie/ 10 minut). Spełnienie parametrów procesu (czas i temperatura) powoduje zdecydowaną zmianę barwy w polu testowym. Ilość: 1.200 sztuk.
2. Wskaźnik skuteczności mycia maszynowego w myjni dezynfektorze. Arkusz testowy do zastosowania z uchwytem zapewniającym kontrolę procesu mycia z czterech różnych kierunków. Substancja naniesiona na arkusz warstwowo. Ilość: 2.600 sztuk.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33696300-8 - Odczynniki chemiczne

4.5.5.) Wartość części: 7416,00 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 9
1. Rękaw papierowo - foliowy* szer. 50 - 55 mm dł. 200 m. Wyrób medyczny. Ilość: 15 rolek.
2. Rękaw papierowo - foliowy* szer. 75 mm dł. 200 m. Wyrób medyczny. Ilość: 10 rolek.
3. Rękaw papierowo - foliowy* szer. 100 mm dł. 200 m. Wyrób medyczny. Ilość: 35 rolek.
4. Rękaw papierowo - foliowy* szer. 120 - 125 mm dł. 200 m. Wyrób medyczny. Ilość: 5 rolek.
5. Rękaw papierowo - foliowy* szer. 150 mm dł. 200 m. Wyrób medyczny. Ilość: 12 rolek.
6. Rękaw papierowo - foliowy* szer. 200 mm dł. 200 m. Wyrób medyczny. Ilość: 15 rolek.
7. Rękaw papierowo - foliowy* szer. 250 mm dł. 200 m. Wyrób medyczny. Ilość: 35 rolek.
8. Rękaw papierowo - foliowy* szer. 400 mm dł. 200 m. Wyrób medyczny. Ilość: 20 rolek.
*rękawy papierowo-foliowe płaskie o długości 200 m ze wskaźnikiem chemicznym do S/EO. Papier rękawa o gramaturze w zakresie 60 – 70 g/ m2 min. 3 kanały termozgrzewcze. Napisy i wskaźniki umieszczone od strony folii.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33696300-8 - Odczynniki chemiczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33198000-4 - Szpitalne wyroby papierowe

4.5.5.) Wartość części: 19820,23 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 10
1. Ochronny materiał opakowaniowy stosowany w systemie opakowaniowym jako warstwa zewnętrzna wolny od lateksu, zbudowany z podłużnych włókien polipropylenu z dodatkową warstwą wysokochłonną, gramatura 60 - 75 g/ m2, możliwość stosowania w sterylizacji S i EO 120 cm x 120 cm. Wyrób medyczny. Ilość: 200 arkuszy.
2. Wykonane z celulozy wkładki absorbcyjne 30 cm x 50 cm (do tac narzędziowych poddawanych procesowi sterylizacji w parze wodnej w zakresie temperatur 121 / 134 stopnie) stosowane w celu redukcji kondensatów wytwarzanych podczas autoklawowania. Gramatura 60 - 75 g/ m2. Ilość: 1.500 arkuszy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33198000-4 - Szpitalne wyroby papierowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

24326310-1 - Tlenek etylenu

4.5.5.) Wartość części: 1372,00 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 11
1. Plomby plastikowe bez wskaźnika do zabezpieczenia kontenerów sterylizacyjnych, kolor biały, długość wąsa > 2,5 cm. Ilość: 2.000 sztuk.
2. Przezroczyste, jednorazowe osłonki na ostrza szerokość okna roboczego 15 mm. Ilość: 6.000 sztuk.
3. Włókninowy czyścik do usuwania nalotów i rdzy z powierzchni instrumentów medycznych i innych powierzchni wykonanych ze stali. 15 cm x 10 cm z możliwością docinania. Ilość: 40 sztuk.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

4.5.5.) Wartość części: 6300,00 PLN

Część 12

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 12
1. Rękaw Tyvek*. Rozmiar: szerokość 100 mm, długość 100** m. Wyrób medyczny. Łączna ilość metrów: 200. Ilość: 2 rolki.
2. Rękaw Tyvek*. Rozmiar szerokość 200 mm, długość 100** m. Wyrób medyczny. Łączna ilość metrów: 200 m. Ilość: 2 rolki.
3. Rękaw Tyvek*. Rozmiar szerokość 250 mm, długość 100** m. Wyrób medyczny. Łączna ilość metrów: 900 m. Ilość: 9 rolek.
* rękaw Tyvek ze wskaźnikiem VH2O2 - płaski bezcelulozowy- gramatura min 74g/m², zgrzew minimum 3 kanały, wyraźnie nadrukowany wskaźnik procesu.. Wykonawca gwarantuje datę przydatności towaru do użytku nie krótszą niż ²/₃ terminu ważności .
** Zamawiający dopuszcza zaoferowanie innej długości rolki niż określona w SWZ, a tym samym innej ilości rolek, z zastrzeżeniem, iż zamawiający dopuszcza zaokrąglenie łącznej ilości metrów w danej pozycji o +/- 10% łącznej ilości metrów. W przypadku kiedy Wykonawca zaproponuje inną długość rolki, a tym samym inną ilość rolek, która została wskazana w kolumnach nr 4 oraz nr 5 załącznika nr 1 do SWZ (Formularz ofertowy), Wykonawca wypełnia kolumnę nr 6 i nr 7 podając oferowaną wielkość rolki oraz ilość oferowanych rolek. Jeżeli Wykonawca powtórzy dane z kolumny nr 4 oraz nr 5 albo nie wypełni kolumny nr 6 oraz nr 7 to Zamawiający uzna, że wykonawca nie dokonał zmiany, o której mowa w zdaniu poprzednim, a ofertę złożył zgodnie z opisem przedstawionym przez Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33696300-8 - Odczynniki chemiczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

4.5.5.) Wartość części: 6713,00 PLN

Część 13

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 13
1. Kaseta z nadtlenkiem wodoru (40 cykli z jednej kasety) kompatybilna ze sprzętem posiadanym przez zamawiającego (Crystal 50). Ilość: 12 sztuk.

4.5.3.) Główny kod CPV: 24315300-8 - Nadtlenek wodoru

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33696300-8 - Odczynniki chemiczne

4.5.5.) Wartość części: 21480,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11016,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 28090,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11016,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Informer Med sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7792099241

7.3.3) Ulica: Winogrady 118

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 61-626

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11016,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-12-12 do 2024-12-12

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1610,84 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2878,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1610,84 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Farmedica sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5242443301

7.3.3) Ulica: Zawiślańska 43

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 03-068

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1610,84 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-12-12 do 2024-12-12

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1860,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1860,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1860,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MMM Muenchener Medizin Mechanik Polska sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5252239631

7.3.3) Ulica: Poleczki 30

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-822

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1860,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-12-12 do 2024-12-12

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4899,93 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8708,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4899,93 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Krajowe Towarzystwo Gospodarcze Semigat S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5260302999

7.3.3) Ulica: Ratuszowa 11 lok. 318

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 03-450

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4899,93 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-12-12 do 2024-12-12

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 221,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 221,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 221,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Krajowe Towarzystwo Gospodarcze Semigat S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5260302999

7.3.3) Ulica: Ratuszowa 11 lok. 318

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 03-450

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 221,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-12-12 do 2024-12-12

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 70980,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 70980,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 70980,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3M Healthcare Poland sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5252914245

7.3.3) Ulica: Aleja Katowicka 117 Kajetany

7.3.4) Miejscowość: Nadarzyn

7.3.5) Kod pocztowy: 05-830

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 70980,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-12-12 do 2024-12-12

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17708,31 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17708,31 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17708,31 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Krajowe Towarzystwo Gospodarcze Semigat S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5260302999

7.3.3) Ulica: Ratuszowa 11 lok. 318

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 03-450

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17708,31 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-12-12 do 2024-12-12

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7411,98 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7785,90 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7411,98 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Krajowe Towarzystwo Gospodarcze Semigat S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5260302999

7.3.3) Ulica: Ratuszowa 11 lok. 318

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 03-450

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7411,98 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-12-12 do 2024-12-12

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18257,41 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 21807,36 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18257,41 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Farmedica sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5242443301

7.3.3) Ulica: Zawiślańska 43

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 03-068

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18257,41 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-12-12 do 2024-12-12

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

w zakresie Pakietu 10 nie złożono żadnej oferty

Część 11

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

w zakresie Pakietu 11 nie złożono żadnej oferty

Część 12

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

w zakresie Pakietu 12 złożono jedną ofertę, która podlegała odrzuceniu

Część 13

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

w zakresie Pakietu 13 nie złożono żadnej oferty

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.