eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SkulskTermomodernizacja i przebudowa Szko³y Podstawowej w Skulsku



Og³oszenie z dnia 2023-01-10


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Termomodernizacja i przebudowa Szko³y Podstawowej w Skulsku

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Skulsk

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311019243

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Targowa 2

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Skulsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-560

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniñski

1.5.7.) Numer telefonu: 632682018

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug.skulsk@skulsk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://skulsk.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Termomodernizacja i przebudowa Szko³y Podstawowej w Skulsku

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-04c5a362-90cd-11ed-94da-6ae0fe5e7159

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00020196

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-01-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-04c5a362-90cd-11ed-94da-6ae0fe5e7159

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Formaty plików wykorzystywanych przez wykonawców powinny byæ zgodne z “OBWIESZCZENIEM PREZESA RADY MINISTRÓW z dnia 9 listopada 2017 r. w sprawie og³oszenia jednolitego tekstu rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych”.

4.2 Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na format pdf
4.3 W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów:. zip , .7Z

4.4 W¶ród formatów powszechnych a NIE wystêpuj±cych w rozporz±dzeniu wystêpuj±: .rar .gif .bmp. numbers. pages. Dokumenty z³o¿one w takich plikach zostan± uznane za z³o¿one nieskutecznie.

4.5 Zamawiaj±cy zwraca uwagê na ograniczenia wielko¶ci plików podpisywanych profilem zaufanym, który wynosi max 10MB, oraz na ograniczenie wielko¶ci plików podpisywanych w aplikacji eDoApp s³u¿±cej do sk³adania podpisu osobistego, który wynosi max 5MB.

4.6 Natomiast maksymalny rozmiar jednego pliku przesy³anego za po¶rednictwem dedykowanych formularzy do: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty wynosi 150 MB.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, ¿e:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Skulsk ul. Targowa 2,
62-560 Skulsk
2) administrator wyznaczy³ Inspektora Danych Osobowych, Pani± Ewê Galiñsk±, z którym mo¿na siê kontaktowaæ pod adresem e-mail: inspektor@osdidk.pl tel. 531641425
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 ustawy P.Z.P.
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 p.z.p. przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisanych ustawy p.z.p. zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.01.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Termomodernizacja i przebudowa Szko³y Podstawowej w Skulsku. Wykonanie kompleksowej, g³êbokiej termomodernizacji po³±czonej z wymian± o¶wietlenia na energooszczêdne i wykonaniem instalacji odnawialnych ¼róde³ energii, w tym pompy ciep³a i panele fotowoltaiczne. Nast±pi wydzielenie po¿arowe klatek schodowych, oddymianie. Ponadto wymagane jest opracowanie szczegó³owe dotycz±ce technologii dolnego ¼ród³a ciep³a, które bêdzie przedmiotem odrêbnej dokumentacji geologicznej, któr± winien opracowaæ wykonawca prac geologicznych.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45214210-5 - Roboty budowlane w zakresie szkó³ podstawowych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Us³ugi in¿ynieryjne w zakresie projektowania

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

71351910-5 - Us³ugi geologiczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-10-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Przed³u¿enie terminu gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy uzna, ¿e wykonawca spe³nia warunek w w/w zakresie je¿eli jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w pañstwie cz³onkowskim Unii Europejskiej, w którym posiadaj± siedzibê lub miejsce zamieszkania.

2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy uzna, ¿e wykonawca spe³nia warunek w w/w zakresie je¿eli posiada uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej. (dotyczy sytuacji , w których bez posiadania okre¶lonych uprawnieñ nie mo¿na wykonywaæ konkretnej dzia³alno¶ci objêtej przedmiotem zamówienia).
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy uzna, ¿e wykonawca spe³nia warunek w zakresie je¿eli:
• Wykonawca posiada ¶rodki finansowe lub zdolno¶æ kredytow± niezbêdn± do wykonania okre¶lonego w SWZ zadania w wysoko¶ci nie ni¿szej ni¿ 2.000.000,00 z³ brutto (s³ownie: dwa miliony z³otych 00/100).
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej
W celu zapewnienia odpowiedniego poziomu konkurencji w postêpowaniu na podstawie §9 ust. 4 pkt 1 Rozporz±dzenia Ministra Rozwoju , Pracy i Technologii z dnia 30.12.2020 roku (Dz.U. z 2020 roku poz. 2415) Zamawiaj±cy uzna, ¿e wykonawca spe³nia warunek w zakresie je¿eli Wykonawca:
a. Wykonawca wyka¿e, ¿e w ci±gu ostatnich 7 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¶li okres dzia³alno¶ci jest krótszy, to w tym okresie, zrealizowa³ zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawid³owo ukoñczy³ co najmniej jedn± robotê budowlan± w zakresie budowy lub przebudowy obiektów u¿yteczno¶ci publicznej o kubaturze nie mniejsza ni¿ 4.000,00 m3 . Warto¶æ robót nie mo¿e byæ mniejsza ni¿ 3.000.000,00 z³ brutto.
b. Wykonawca wyka¿e, ¿e w ci±gu ostatnich 7 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¶li okres dzia³alno¶ci jest krótszy, to w tym okresie, zrealizowa³ zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawid³owo ukoñczy³ co najmniej jedn± robotê budowlan± w zakresie monta¿u gruntowej pompy ciep³a warto¶ci robót nie mniejszej ni¿ 400.000,00 z³ brutto oraz monta¿u paneli fotowoltaicznych o mocy minimum 20 kW

c. Dysponuje co najmniej jedn± osob± posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeñ zgodnie z art. 12, art. 12a ust 1 oraz art. 14 ust. 1 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. 2021 r. poz. 2351) lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów lub odpowiadaj±ce im uprawnienia wydane obywatelom pañstw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrze¿eniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy prawo budowlane oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2021 r. poz. 1646); Osoba ta powinna 5-letnie do¶wiadczenie zawodowe przy wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie jako kierownik budowy/robót na budowie/rozbudowie/przebudowie obiektów kubatorowych.

d. Dysponuje co najmniej jedn± osob± pe³ni±ca funkcjê kierownika robót posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych zgodnie z art. 12, art. 12a ust 1 oraz art. 14 ust. 1 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. 2021 r. poz. 2351) lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów lub odpowiadaj±ce im uprawnienia wydane obywatelom pañstw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrze¿eniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy prawo budowlane oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2021 r. poz. 1646.
e. dysponuje jedn± osob± posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych zgodnie z art. 12, art. 12a ust 1 oraz art. 14 ust. 1 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U.
2021 r. poz. 2351) lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów lub odpowiadaj±ce im uprawnienia wydane obywatelom pañstw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrze¿eniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy prawo budowlane oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2021.1646).
f. dysponuje jedn± osob± posiadaj±c± uprawnienia do kierowania pracami geologicznymi zgodnie z art. 50, pkt 4 ustawy z dnia 9 czerwca 2011 r. Prawo geologiczne i górnicze (Dz. U. 2022 r. poz. 1066) lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów lub odpowiadaj±ce im uprawnienia wydane obywatelom pañstw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrze¿eniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy prawo budowlane oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2021.1646).
UWAGA Zamawiaj±cy nie dopuszcza ³±czenia funkcji osób wskazanych
w powy¿szym punkcie w literach c do f, co oznacza, ¿e Wykonawca musi dysponowaæ 4 osobami posiadaj±cymi uprawnienia i kwalifikacje wskazane powy¿ej.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: • Informacji z banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej potwierdzaj±cej wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych lub zdolno¶æ kredytow± wykonawcy, w okresie nie wcze¶niejszym ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert;
• Wykazu robót budowlanych (Za³±cznik nr 5 a) wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 7 lat przed up³ywem terminu sk³adania, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne dokumenty.
• Wykazu specjalistycznych robót budowlanych polegaj±cych na monta¿u gruntowych pomp ciep³a oraz paneli fotowoltaicznych (Za³±cznik nr 5 b) wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 7 lat przed up³ywem terminu sk³adania, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne dokumenty.

Wykazu osób (Za³±cznik nr 6), które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych dla wykonania zamówienia, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci, oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami.
(Przez dysponowanie bezpo¶rednie nale¿y rozumieæ samodzielne dysponowanie przez wykonawcê dan± osob± fizyczn± na podstawie ró¿nych stosunków prawnych (np. umowy cywilnoprawnej lub umowy o pracê), je¿eli osoba ta bêdzie wykonywa³a wy³±cznie osobi¶cie, uzgodnione z wykonawc± czynno¶ci zwi±zane z realizacj± zamówienia np. pe³ni³a funkcjê kierownika budowy, kierownika robót budowlanych. Przez dysponowanie po¶rednie nale¿y rozumieæ natomiast powo³ywanie siê przez wykonawcê na zasoby podmiotu trzeciego poprzez udostêpnienie wykonawcy danej osoby przez inny podmiot w trybie art. 118 Ustawy Pzp)

• O¶wiadczenia wykonawcy (Za³±cznik nr 7) o przynale¿no¶ci albo braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej co inni wykonawcy którzy z³o¿yli odrêbne oferty w postêpowaniu; w przypadku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wykonawca mo¿e z³o¿yæ wraz z o¶wiadczeniem dokumenty b±d¼ informacje potwierdzaj±ce, ¿e powi±zania z innym wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu. Powy¿sze o¶wiadczenie bêdzie sk³adane na ewentualne wezwanie Zamawiaj±cego po otwarciu ofert tj. po uzyskaniu wiedzy o wykonawcach, którzy z³o¿yli oferty w postêpowaniu.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1. Oferta winna byæ zabezpieczona wadium w wysoko¶ci:
50.000,00 z³ (s³ownie: piêædziesi±t tysiêcy z³otych, 00/100)
2. Wadium mo¿e byæ wniesione w jednej lub w kilku nastêpuj±cych formach:
1) w pieni±dzu, na rachunek Zamawiaj±cego nr: 30853400061100016900122580
2) w gwarancjach bankowych /ub
3) w gwarancjach ubezpieczeniowych /ub
4) w porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (t.j . Dz. U. z 2020 r. poz. 299 z pó¼n. zm.).

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, jest zobowi±zany do wniesienia zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy w wysoko¶ci 2 % ceny podanej w ofercie.
Zabezpieczenie mo¿e byæ wniesione w nastêpuj±cych formach:
- pieni±dzu
- porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej,
z tym, ¿e zobowi±zanie kasy jest zawsze zobowi±zaniem pieniê¿nym
- gwarancjach bankowych
- gwarancjach ubezpieczeniowych
-porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci,
Na pozosta³e formy okre¶lone w art. 450 ust. 2 ustawy Pzp Zamawiaj±cy nie wyra¿a zgody.
3) Zabezpieczenie wnoszone w pieni±dzu nale¿y wp³aciæ przelewem na rachunek bankowy Zamawiaj±cego nr 30853400061100016900122580 (za datê wniesienia bêdzie siê uwa¿aæ dzieñ, w którym kwota wp³ynê³a na konto Zamawiaj±cego).
Zabezpieczenie wnoszone w innej formie ni¿ w pieni±dzu musi byæ przed podpisaniem umowy zaakceptowane przez Zamawiaj±cego. Wymaga siê, aby zabezpieczenie nale¿ytego wykonania umowy by³o bezwarunkowe i p³atne na pierwsze ¿±danie Zamawiaj±cego.
W trakcie realizacji umowy Wykonawca mo¿e dokonaæ zmiany formy zabezpieczenia na jedn± lub kilka form, o których mowa w pkt. 2. niniejszego rozdzia³u.
Zmiana formy zabezpieczenia jest dokonywana z zachowaniem ci±g³o¶ci zabezpieczenia i bez zmniejszenia jego wysoko¶ci.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-01-25 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-01-25 10:15

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.