Ogłoszenie z dnia 2024-01-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00486893/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-09
- 2023/BZP 00493866/01 - Modyfikacja z dnia 2023-11-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup maszyn dla Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Lututowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ CENTRUM KSZTAŁCENIA ROLNICZEGO W LUTUTOWIE
1.3.) Oddział zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ CENTRUM KSZTAŁCENIA ROLNICZEGO W LUTUTOWI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000096483
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Klonowska, 3
1.5.2.) Miejscowość: Lututów
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-360
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zsrlut@wp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsrlututow.inetnetdsl.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/zsrlututow/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup maszyn dla Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Lututowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ce6010db-7ed5-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00020217
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00204697/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Zakup maszyn dla Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Lututowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 47/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I – Zakup i dostawa siewnika do kukurydzy.Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa następujących siewnika do kukurydzy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr 2 do SWZ. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy – Załączniki nr 4a do SWZ. W/w załączniki są integralną częścią niniejszej SWZ i przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z ich zapisami
4.5.3.) Główny kod CPV: 16000000-5 - Maszyny rolnicze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
16120000-2 - Brony, spulchniarki, kultywatory, brony chwastowniki lub glebogryzarki
16130000-5 - Siewniki, sadzarki lub maszyny lub przesadzania
4.5.5.) Wartość części: 215250,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II – Zakup i dostawa agregata uprawowy pół zawieszany , składanyhydraulicznie. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa agregata uprawowy pół zawieszany , składany hydraulicznie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr 2 do SWZ. Pozostałe
warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy – Załącznik nr 4b do SWZ. W/w załączniki są integralną częścią niniejszej SWZ i przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z ich zapisami
4.5.3.) Główny kod CPV: 16130000-5 - Siewniki, sadzarki lub maszyny lub przesadzania
4.5.5.) Wartość części: 76260,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II – Zakup i dostawa ciągnika rolniczego. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa ciągnika rolniczego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załącznik nr 2 do SWZ. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy – Załącznik nr 4c do SWZ. W/w załączniki są integralną częścią niniejszej SWZ i przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z ich zapisami4.5.3.) Główny kod CPV: 16700000-2 - Ciągniki
4.5.5.) Wartość części: 853620,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 214020,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 215250,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 215250,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "AGROPOL" MAREK I DARIUSZ JARYCH SPÓŁKA KOMANDYTOWA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6191803249
7.3.4) Miejscowość: Baranów
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"AGROPOL" MAREK I DARIUSZ JARYCH SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
"AGROPOL" MAREK I DARIUSZ JARYCH SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 215250,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione na mocy art. 255 pkt 3 ustawy Pzp – Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
W niniejszym postępowaniu na Część II została złożona jedna oferta. Wartość burto oferty najkorzystniejszej przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia.
Ponadto zwiększenie kwoty, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, do ceny najkorzystniejszej oferty nie jest możliwe.
Wobec powyższego zgodnie z art. 255 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiający jest zobowiązany unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 845010,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 845010,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 845010,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.H.P. "AGRO-EFEKT" Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6221032125
7.3.4) Miejscowość: Słupia
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 845010,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
INNE PRZETARGI LUTUTÓW
więcej: przetargi LUTUTÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup ciągnika rolniczego z osprzętem
- "Dostawa fabrycznie nowego ciągnika dla Zakładu Gospodarki Komunalnej w Szamotułach" Sp. z o.o.
- 104/2025 Dostawa i uruchomienie fabrycznie nowej przyczepy asenizacyjnej
- Zakup ciągnika z osprzętem do zimowego utrzymania dróg i transportu materiałów drogowych
- Zakup ciągnika z przyczepą
- Zakup ciągnika rolniczego wraz z ładowaczem czołowym dla Zakładu Doświadczalnego Technologii Produkcji Pasz i Akwakultury w Muchocinie
więcej: Maszyny rolnicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.