Ogłoszenie z dnia 2022-01-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00280535/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-23
- 2022/BZP 00178193/01 - Modyfikacja z dnia 2022-05-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sprzedaż wraz z sukcesywną dostawą różnych artykułów spożywczych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Dom Pomocy Społecznej Dom Kombatanta im. św. Rafała Kalinowskiego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001270196
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: dr Emila Cyrana 10
1.5.2.) Miejscowość: Lubliniec
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-700
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski
1.5.7.) Numer telefonu: 34/356-40-04
1.5.8.) Numer faksu: 34/356-41-92
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: administracja@dpskombatant.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpskombatant.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/dpskombatant1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - związki podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt 1 lub 2 ustawy lub podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt. 3 ustawy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Opieka społeczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sprzedaż wraz z sukcesywną dostawą różnych artykułów spożywczych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-73538d8f-4b8d-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00020224
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005110/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.7 Sprzedaż wraz z sukcesywną dostawą różnych artykułów spożywczych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00280535/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DAG.26.4.22
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 75912,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Cukier (opakowanie 1kg) kg 4200Cukier puder (opakowanie od 400 do 500g) kg 30
Cukier waniliowy (opakowanie 32g) szt 320
Fasola sucha kg 50
Groch suchy łuskany kg 50
Kasza kukurydziana gat. I, (opakowanie od 0,4kg do 1kg) kg 170
Kasza gryczana gat. I, (opakowanie od 0,4 kg do 1kg) kg 80
Kasza gryczana gat. I, (opakowanie 0,4 kg) 4 x 100g woreczki szt 5
Kasza jaglana gat. I, (opakowanie 04 kg) 4 x 100g woreczki szt 5
Kasza jaglana gat. I, (opakowanie od 0,4kg do 1kg) kg 90
Kasza jęczmienna gat. I, (opakowanie max 1 kg) drobna kg 80
Kasza jęczmienna gat. I, (opakowanie max 1 kg) średnia kg 320
Kasza jęczmienna gat. I, (opakowanie 0,4kg) 4 x 100g woreczki szt 5
Kasza manna gat. I, (opakowanie max 1 kg) kg 390
Mąka pszenna typ 450 lub 500, 1kg kg 840
Mąka pszenna typ 650, 1kg do ciast drożdżowych kg 160
Mąka ziemniaczana (opakowanie max 1 kg) kg 400
Makaron Czaniec (opakowanie 250g) 4-jajeczny krajanka rosołowa lub równoważny* szt 1100
Płatki jęczmienne (opakowanie od 0,4kg do 1kg), błyskawiczne kg 80
Płatki ryżowe (opakowanie od 0,25kg do 1kg) kg 190
Płatki owsiane (opakowanie od 0,4kg do 1kg) błyskawiczne kg 90
Ryż długoziarnisty gat. I, (opakowanie max 1 kg) całe ziarna kg 850
Sól spożywcza (opakowanie max 1 kg) kg 650
4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15611000-4 - Ryż łuskany
15612000-1 - Mąka zbożowa lub roślinna i podobne produkty
15613380-5 - Płatki owsiane
15614000-5 - Ryż przetworzony
15830000-5 - Cukier i produkty pokrewne
15851100-9 - Makaron niegotowany
15894000-1 - Przetworzone produkty spożywcze
15899000-6 - Proszek do pieczenia
4.5.5.) Wartość części: 21550,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Aromat do ciast (opakowanie 10 ml) szt 30Bazylia (opakowanie 10g) szt 35
Czosnek granulowany (opakowanie 20g) szt 800
Cynamon (opakowanie 20g) szt 70
Fix do potraw meksykańskich (opakowanie 25g) szt 35
Galaretka owocowa (opakowanie od 75 do 80g) szt 80
Gałka muszkat. miel. (opakowanie 15g) szt 35
Herbata (opakowanie 100g), czarna, liściasta szt 1500
Imbir mielony (opakowanie 15g) szt 35
Kakao naturalne ciemne (opakowanie 100g) szt 120
Kawa zbożowa (opakowanie 500g) szt 320
Kminek mielony (opakowanie 20g) szt 60
Kotlety sojowe (opakowanie 100g) szt 30
Kwasek cytrynowy (opakowanie 50g) szt 100
Liść laurowy (opakowanie 8g) szt 150
Lubczyk suszony (opakowanie 10g) szt 200
Majeranek (opakowanie 10g) szt 260
Oregano (opakowanie 10g) szt 35
Papryka słodka (opakowanie 20g) szt 450
Pieprz czarny (opakowanie 50g), mielony szt 250
Proszek do pieczenia (opakowanie 30g) szt 30
Przyprawa do pierników (opakowanie 40g) szt 25
Przyprawa CURRY (opakowanie 20g) szt 15
Przyprawa warzywna uniwersalna do zup i potraw (opakowanie od 0,4kg do 1kg) zawartość suszonych warzyw min. 15% kg 280
Przyprawa ziarenka smaku (opakowanie 200g) szt 60
Rodzynki (opakowanie od 0,2kg do 1kg) kg 15
Soda oczyszczona (opakowanie 80g) szt 20
Susz warzywny (opakowanie 100g) skład: marchew, seler, pietruszka, lubczyk, por szt 85
Tymianek (opakowanie 10g) szt 35
Ziele angielskie (opakowanie 15g) szt 150
Zioła prowansalskie (opakowanie 10g) szt 35
Zioła włoskie (opakowanie 20g) szt 15
Żelatyna (opakowanie 50g) szt 500
4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15411200-4 - Olej spożywczy
15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie
15820000-2 - Sucharki i herbatniki; wyroby piekarskie i ciastkarskie o przedłużonej trwałości
15831600-8 - Miód
15840000-8 - Kakao; czekolada i wyroby cukiernicze
15860000-4 - Kawa, herbata i podobne produkty
15871100-5 - Ocet i substytuty octu
15871200-6 - Sosy, mieszanki przypraw i mieszanki przypraw korzennych
15871250-1 - Musztarda
15872000-1 - Zioła i przyprawy korzenne
15872100-2 - Pieprz
4.5.5.) Wartość części: 9920,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Jaja L szt 450004.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
03142500-3 - Jaja
4.5.5.) Wartość części: 13204,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Brzoskwinie (puszki 850g) szt 15Chrzan tarty (opakowanie od 180 do 200g) szt 120
Dżem (opakowanie od 260 do 300g) owoce min. 30g w 100g produktu szt 600
Fasola szparagowa, konserwowa (opakowanie 500ml) szt 300
Fasola czerwona, konserwowa (opakowanie 400g) szt 60
Groszek zielony, konserwowy (opakowanie 400g) nie suszony szt 1100
Kompot wiśnia (opakowanie 0,9 l) masa owoców po odcieku min. 200g szt 320
Kompot czarna porzeczka (opakowanie 0,9 l) masa owoców po odcieku min. 250g szt 320
Koncentrat barszczu czerwonego (opakowanie od 300 do 350 ml) sporządzony z zagęszczonego soku z buraków czerwonych szt 60
Koncentrat pomidorowy, pasta pomidorowa (opakowanie 190g) bez dodatku wody, bez konserwantów, KOTLIN lub PUDLISZKI 30%, 1,1 kg pomidorów na opakowanie lub równoważny* szt 140
Koncentrat pomidorowy, pasta pomidorowa (opakowanie 990g) bez dodatku wody, bez konserwantów, KOTLIN lub PUDLISZKI 30%, 5,9 kg pomidorów na opakowanie lub równoważny* szt 270
Ketchup (opakowanie 500g) szt 90
Kukurydza konserwowa (opakowanie 400g) szt 160
Majonez dekoracyjny (opakowanie 400 ml) szt 400
Mandarynki (puszki 312g) szt 10
Marmolada wieloowocowa (opakowanie 600g), twarda szt 160
Miód pszczeli (opakowanie 25g) w pudełkach nie w saszetkach szt 3800
Musztarda (opakowanie od 180 do 220g) szt 800
Ocet (opakowanie 0,5 l) szt 130
Olej (opakowanie 3 l) szt 60
Olej (opakowanie 1 l) szt 340
Olej (opakowanie 0,5 l) szt 80
Ogórek konserwowy (opakowanie 900 ml) szt 300
Pasztet drobiowy PROFI Wielkopolski (opakowanie 131g) bez dodatków, skład: mięso drobiowe- 14%, wątroba z kurcząt-3%, wątroba wieprzowa, jajka, kasza manna lub równoważny* szt 2000
Papryka konserwowa (opakowanie 900ml) szt 50
Powidła śliwkowe (opakowanie 400g) szt 300
Przyprawa w płynie do zup, sosów, potraw mięsnych i warzywnych (opakowanie 0,96 l) składniki: woda, sól, wzmacniacze smaku (glutaminian monosodowy, E635), ocet, glukoza, ekstrakt drożdżowy, aromat. Szklana ciemna butelka szt 250
Przecier pomidorowy (opakowanie 500g) szt 70
Szczaw konserwowy (opakowanie 350g) szt 160
Sok owocowy bez cukru (opakowanie 200ml) szt 400
Sok przecierowy marchwiowo-owocowy (opakowanie od 300 do 330ml) bez cukru typu Kubuś szt 150
Sos tatarski (opakowanie 250g) szt 50
4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
03222115-2 - Rodzynki
15320000-7 - Soki owocowe i warzywne
15330000-0 - Przetworzone owoce i warzywa
15331425-2 - Przecier pomidorowy
15332200-6 - Dżemy i marmolady, galaretki owocowe, przeciery z owoców i orzechów oraz pasty do smarowania
4.5.5.) Wartość części: 23633,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Makaron muszelki 4 jajeczny kg 180Makaron gwiazdki 4 jajeczny kg 80
Makaron kolanka 4 jajeczny kg 70
Makaron razowy kg 30
Makaron ryżowy 4 jajeczny kg 50
Makaron świderki 4 jajeczny kg 500
4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.5.) Wartość części: 7605,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 33951,39 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 33951,39 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 33951,39 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe "POLARIS" Małgorzata Gruszczyńska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 250450755
7.3.3) Ulica: ul. Żołnierska 20a
7.3.4) Miejscowość: Kalisz
7.3.5) Kod pocztowy: 62-800
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 33951,39 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-01-01 do 2022-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9550,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9550,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9550,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe "POLARIS" Małgorzata Gruszczyńska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 250450755
7.3.3) Ulica: ul. Żołnierska 20a
7.3.4) Miejscowość: Kalisz
7.3.5) Kod pocztowy: 62-800
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9550,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-01-01 do 2022-12-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 41580,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 41580,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 41580,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe "POLARIS" Małgorzata Gruszczyńska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 250450755
7.3.3) Ulica: Żołnierska 20a
7.3.4) Miejscowość: Kalisz
7.3.5) Kod pocztowy: 62-800
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 41580,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-01-01 do 2022-12-31Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 34492,34 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 34492,34 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 34492,34 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe "POLARIS" Małgorzata Gruszczyńska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 250450755
7.3.3) Ulica: ul. Żołnierska 20a
7.3.4) Miejscowość: Kalisz
7.3.5) Kod pocztowy: 62-800
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 34492,34 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-01-01 do 2022-12-31Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12404,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12404,70 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12404,70 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe "POLARIS" Małgorzata Gruszczyńska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 250450755
7.3.3) Ulica: Żołnierska 20a
7.3.4) Miejscowość: Kalisz
7.3.5) Kod pocztowy: 62-800
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12404,70 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-01-01 do 2022-12-31INNE PRZETARGI Z LUBLIŃCA
- Świadczenie usług pocztowych na rzecz Starostwa Powiatowego w Lublińcu
- Zakup paliwa dla potrzeb SPZOZ w Lublińcu.
więcej: przetargi w Lublińcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych w roku 2025
- "Sukcesywna dostawa pieczywa do Zakładu Karnego w Głubczycach "
- "Sukcesywna dostawa produktów spożywczych na potrzeby Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 4 w Gdyni przy ul. Chwaszczyńska 26 "
- Dostawy jaj kurzych do Szkoły Policji w Katowicach
- Dostawa artykułów spożywczych do Zespołu Szkół w Prudniku
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki Zespołu Szkół Elektronicznych i Telekomunikacyjnych w Olsztynie przy ul. Bałtyckiej 37 a
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.