Ogłoszenie z dnia 2024-01-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00549057/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-12-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Ut. czystości w bud. adm. i san.na Cm. Kom. w Chrz-owie wraz z pielęgnacją terenów zielonych, na terenie tar. przy ul. Kusocińskiego w Chrz-owie oraz w siedzibie MZZK przy ul. Garncarskiej 4 w Ch-owie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKI ZARZĄD ZASOBÓW KOMUNALNYCH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 120288979
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Garncarska 4
1.5.2.) Miejscowość: Chrzanów
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-500
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mzzk-zp@chrzanow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://mzzk.chrzanow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-bf0efb2c-9999-11ee-ba3b-4e891c3846851.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Ut. czystości w bud. adm. i san.na Cm. Kom. w Chrz-owie wraz z pielęgnacją terenów zielonych, na terenie tar. przy ul. Kusocińskiego w Chrz-owie oraz w siedzibie MZZK przy ul. Garncarskiej 4 w Ch-owie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bf0efb2c-9999-11ee-ba3b-4e891c384685
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00020237
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00016031/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Utrzymanie czystości i porządku na terenie targowiska przy ul.Kusocińskiego w Chrzanowie oraz przyległego terenu zielonego do targowiska
1.3.3 Utrzymanie czystości i porządku w budynku MZZK
1.3.4 Utrzymanie czystości i pielęgnacja terenów zielonych oraz utrzy,manie czystości w budynkach oraz obsługa szaletu na terenie Cmentarza Komunalnego w Chrzanowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00549057
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/9/23
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie I- Utrzymanie czystości na chodnikach, placach, alejkach, drogach i schodach wraz z krawężnikami i korytami odwadniającymi wraz z pielęgnacją terenów zielonych, utrzymaniem czystości wokół kontenerów oraz pielęgnacją roślinności.Pielęgnacja terenów zielonych obejmująca to zadanie wynosi 16 740,38 m2 a oprócz tego przycinanie żywotników wzdłuż drogi asfaltowej które zajmują 206,00 m2.
Utrzymanie czystości na chodnikach , placach, alejkach, drogach i schodach wraz z krawężnikami, korytami i odwodnieniami liniowymi to powierzchnia 12 538,81 m2; zimowe utrzymanie cmentarza, w tym odśnieżanie chodników i schodów, terenów dojazdowych do budynków, stanowisk na nieczystości i szaletu publicznego oraz zbijanie lodu i posypywanie piaskiem- obejmuje obszar 9706,00 m2.
Pielęgnacja roślinności na 3 dachy budynków o pow. 450,00 m2
Utrzymanie czystości wokół kontenerów na nieczystości stałe - obejmuje powierzchnię 166,00 m2 .
Dodatkowe usługi jak mycie nagrobka, plewienie trawy i chwastów wokół grobu jak i na grobie oraz uprzątnięcie grobu po pogrzebie lub świętach okolicznościowych będzie odbywało się na zlecenie Zamawiającego.
Szczegółowy zakres czynności wraz z warunkami realizacji zamówienia określa załącznik nr A do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
98371111-5 - Usługi utrzymania cmentarzy
77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
4.5.5.) Wartość części: 137795,26 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie II – Utrzymanie czystości obejmuje powierzchnię użytkową budynków administracyjno- sanitarnego , sanitarnego, kostnicy z salą pożegnań przy ul. Ks. J. Kamieńskiego oraz szaletu ul. Elii Marchettiego , która wynosi 277,63 m2 .Szczegółowy zakres czynności wraz z warunkami realizacji zamówienia określa załącznik nr B do SWZ.
Instrukcja użytkowania akcesoriów toaletowych, instrukcja użytkowania i konserwacji posadzki betonowej ,konserwacji elementów ze stali nierdzewnej oraz instrukcja pielęgnacji podłóg została dołączona do załącznika B.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90911200-8 - Usługi sprzątania budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90910000-9 - Usługi sprzątania
90620000-9 - Usługi odśnieżania
98371111-5 - Usługi utrzymania cmentarzy
4.5.5.) Wartość części: 63106,38 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie III- Bieżące sprzątanie i utrzymanie czystości całego terenu placu targowego oraz przyległego terenu zielonego do targowiska.Szczegółowy zakres czynności wraz z warunkami realizacji zamówienia określa załącznik nr C do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90911200-8 - Usługi sprzątania budynków
90620000-9 - Usługi odśnieżania
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
4.5.5.) Wartość części: 106363,83 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie IV – Utrzymanie czystości obejmuje powierzchnię użytkową siedziby Miejskiego Zarządu Zasobów Komunalnych w Chrzanowie przy ul. Garncarskiej 4 i wynosi 709,49 m 2 . Sprzątanie w budynku wykonywane jest codziennie przez 3 godziny , po zakończeniu pracy i opuszczeniu budynku przez pracowników MZZK.Szczegółowy zakres czynności wraz z warunkami realizacji zamówienia określa załącznik nr D do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90911200-8 - Usługi sprzątania budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90910000-9 - Usługi sprzątania
4.5.5.) Wartość części: 68062,91 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 91421,46 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 134959,84 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 91421,46 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MultiLift Bartłomiej Maciejewski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6281993176
7.3.4) Miejscowość: Chrzanów
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MultiLift Bartłomiej Maciejewski
jakie przetargi wygrała firma
MultiLift Bartłomiej Maciejewski
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 91421,46 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-01-01 do 2024-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 43846,65 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 55730,37 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 43846,65 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "MK" Marek Kurek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6761714992
7.3.4) Miejscowość: Niegoszowice
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 43846,65 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-01-01 do 2024-12-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 56947,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 56947,10 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 56947,10 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Trenda Maciej " MTM Maryt" Agencja Ochrony Osób i Mienia
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6281921567
7.3.4) Miejscowość: Chrzanów
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TRENDA MACIEJ "MTM MARYT" AGENCJA OCHRONY OSÓB I MIENIA
jakie przetargi wygrała firma
TRENDA MACIEJ "MTM MARYT" AGENCJA OCHRONY OSÓB I MIENIA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 56947,10 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-01-01 do 2024-12-31Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 42726,07 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 49951,83 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 42726,07 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Trenda Maciej "MTM Maryt" Agencja Ochrony Osób i Mienia
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6281921567
7.3.4) Miejscowość: Chrzanów
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TRENDA MACIEJ "MTM MARYT" AGENCJA OCHRONY OSÓB I MIENIA
jakie przetargi wygrała firma
TRENDA MACIEJ "MTM MARYT" AGENCJA OCHRONY OSÓB I MIENIA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 42716,07 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-01-02 do 2024-12-31INNE PRZETARGI Z CHRZANOWA
- Utrzymanie czyst. w bud. adm. i san. na Cm.Kom. w Chrz-wie wraz z piel.terenów zielonych, w częściach wsp. bud. wraz z ter. przyległymi do bud. oraz w siedzibie MZZK przy ul. Garncarskiej 4 w Chrz-ie
- "Budowa otwartego zbiornika retencyjnego służącego do gromadzenia wód opadowych oraz roztopowych w m. Chrzanów Pierwszy"
- "Budowa otwartego zbiornika retencyjnego służącego do gromadzenia wód opadowych oraz roztopowych w m. Otrocz"
- "Przebudowa otwartego zbiornika retencyjnego do gromadzenia wód opadowych oraz roztopowych na dz. ewid. 160, 162/2, 159, 161/3 w miejscowości Otrocz"
- "Przebudowa otwartego zbiornika retencyjnego do gromadzenia wód opadowych oraz roztopowych na dz. ewid. 1722/1, 1723/1, 1748, 351/8 w miejscowości Otrocz"
- "Przebudowa otwartego zbiornika retencyjnego służącego do gromadzenia wód opadowych oraz roztopowych w m. Chrzanów Pierwszy"
więcej: przetargi w Chrzanowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- USŁUGA UTRZYMANIA CZYSTOŚCI W BUDYNKU I LOKALACH SZCZECIŃSKIEGO CENTRUM ŚWIADCZEŃ W 2025 ROKU
- ŚWIADCZENIE USŁUG SPRZĄTANIA I UTRZYMANIA CZYSTOŚCI POWIERZCHNI WEWNĘTRZNYCH NA 5 I 6 PIĘTRZE BUDYNKU PRZY UL. MŁYNARSKIEJ 42, NA POTRZEBY POLSKIEJ ORGANIZACJI TURYSTYCZNEJ
- Kompleksowe sprzątanie obiektów wraz z utrzymaniem terenów zewnętrznych i zieleni Oddziału regionalnego Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Gdańsku oraz podległych Placówek Terenowych.
- Usługa sprzątania nieruchomości stanowiących własność gminy Miasto Sieradz
- Oczyszczanie nawierzchni ulic, chodników, parkingów, zatoczek, przystanków autobusowych i ścieżek rowerowych na terenie gminy Kartuzy w roku 2025
- "Sprzątanie pomieszczeń biurowych w budynkach Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Puławach w okresie styczeń - grudzień 2025 r."
więcej: Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.