Ogłoszenie z dnia 2024-01-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00552588/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-12-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup dwóch samochodów: do przewozu cateringu oraz do przewozu osób na rzecz SP ZOZ Szpitala Specjalistycznego MSWiA w Jeleniej Górze.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Specjalistyczny MSWiA w Jeleniej Górze
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230173142
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Cieplicka 69/71
1.5.2.) Miejscowość: Jelenia Góra
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-560
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 756435700
1.5.8.) Numer faksu: +48 756435741
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@szpitalmsw.net
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalmsw.net
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a4731874-95cb-11ee-9ee7-e2087ac16d091.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup dwóch samochodów: do przewozu cateringu oraz do przewozu osób na rzecz SP ZOZ Szpitala Specjalistycznego MSWiA w Jeleniej Górze.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a4731874-95cb-11ee-9ee7-e2087ac16d09
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00020246
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00552588
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 19/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 170000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup samochodu używanego z przeznaczeniem do transportu posiłków w pojemnikach .Samochód dostawczy do transportu cateringu - 1 szt.
1) Wymagania formalne
a) Samochód musi być sprzedany na fakturę VAT.
b) Samochód musi spełniać wymagania określone w Ustawie z dnia 20 czerwca
1997 r. Prawo o ruchu drogowym oraz w przepisach wykonawczych wydanych
na podstawie tej ustawy.
c) Samochód musi posiadać wszystkie dokumenty niezbędne do dopełnienia
formalności związanych z dopuszczeniem do ruchu po drogach publicznych na
terenie Rzeczypospolitej Polskiej.
d) Samochód może być sprowadzony zza granicy ale musi być po wszystkich
opłatach celno-skarbowych, przygotowany do rejestracji.
e) Samochód z ważnym przeglądem technicznym.
Parametry:
a) Rok produkcji: 2019 lub nowszy.
b) Paliwo: diesel
c) Ładowność: min. 800 kg, a max. 1200 kg
d) Przebieg: nie więcej jak 150.000,00 km
d) Liczba osi: 2, ABS, ESP
e) Opony: bieżnik min. 60%
f) Stan techniczny i wizualny samochodu - dobry, bez zastrzeżeń
g) Stan techniczny wnętrza kabiny - dobry, bez zastrzeżeń
h) Moc silnika 70-120 KM
i) Manualna skrzynia biegów
j) Maksymalne zużycie paliwa w cyklu mieszanym 5-6,5l/100km
k) Długość 3900 - 5000 mm
l) Szerokość 1700 - 2000 mm
m) Wysokość 1500 - 1700 mm
n) 1 rząd siedzeń - kierowca i 1 pasażer
o) Czujniki parkowania z tyłu
p) Przestrzeń ładunkowa i podłoga łatwe do utrzymania w czystości, mycia i dezynfekcji wyłożone materiałami dopuszczonymi do stosowania w pojazdach do przewozu żywności w pojemnikach, akceptowanymi przez sanepid.
q) Kierownica regulowana minimum w dwóch płaszczyznach
r) Klimatyzacja
s) Samochód do 3,5 tony
4.5.3.) Główny kod CPV: 34110000-1 - Samochody osobowe
4.5.5.) Wartość części: 32000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup samochodu nowego do przewozu osób z ośmioma miejscami siedzącymi dla pasażerów .a) Typ nadwozia: minibus - 1 szt.
b) Fabrycznie nowy (rok produkcji nie starszy niż 18 miesięcy od dnia dostawy)
c) Paliwo: diesel
d) Pojemność silnika: minimum 1900cm3
e) Moc silnika: minimum 150 KM
f) Skrzynia biegów: manualna
g) Napęd: oś przednia
h) Norma emisji spalin: minimum Euro 6
i) Emisja CO2 wg WLTP (g/km): max 180 g/km
j) Zużycie paliwa średnie według WLTP (litry/100 km): max 9 l
k) Liczba miejsc siedzących: kierowca + 8
l) Siedzenia trzyosobowe w II i III rzędzie łatwo wyjmowane
m) Czujniki parkowania z tyłu
n) Klimatyzacja automatyczna: minimum 3 strefowa
o) Poduszki powietrzne boczne, kurtyny
p) Koło zapasowe pełnowymiarowe
q) Pojazd spełnia wymogi określone w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z 31.12.2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2016 r. poz. 2022, ze zm.)
4.5.3.) Główny kod CPV: 34114400-3 - Minibusy
4.5.5.) Wartość części: 138000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie unieważniono, ponieważ nie złożono ani jednej oferty,
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie unieważniono, ponieważ nie złożono ani jednej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
INNE PRZETARGI Z JELENIEJ GÓRY
- ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ SPRZĘTU I WYPOSAŻENIA DO RATOWNICTWA POWODZIOWEGO DLA GRUPY KARKONOSKIEJ GOPR
- Usługa całorocznego utrzymania terenu zewnętrznego Wojewódzkiego Centrum Szpitalnego Kotliny Jeleniogórskiej przy ul. Ogińskiego 6 w Jeleniej Górze
- Usługa ubezpieczenia Wojewódzkiego Centrum Szpitalnego Kotliny Jeleniogórskiej
- -PRZYGOTOWANIE I WYDAWANIE GORĄCEGO POSIŁKU DLA PODOPIECZNYCH MIEJSKIEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W JELENIEJ GÓRZE W OKRESIE OD 02.01.2026 r. do 31.12.2026 r.
- Dostawa fabrycznie nowego, 9-osobowego samochodu osobowego z napędem na cztery koła z dodatkowym wyposażeniem w postaci sygnalizacji świetlno-dźwiękowej oraz boksa dachowego - powtórzone
- Dostawa samochodu 9-osobowego do przewozu osób ze szczególnymi potrzebami w ramach projektu "Dostępny samorząd 2.0"
więcej: przetargi w Jeleniej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa 2 sztuk fabrycznie nowych samochodów osobowych 9-miejscowych typu kombivan dla Mazowieckiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego z siedzibą w Warszawie.
- "Zakup i dostawa samochodu osobowego typ Bus 9-cio osobowy"
- Usługa wynajmu długoterminowego 2 fabrycznie nowych samochodów osobowych
- Zakup i dostawa dwóch samochodów fabrycznie nowych, wyprodukowanych nie wcześniej niż w 2025 roku typu SUV z napędem na 4 koła.
- Dostawa trzech fabrycznie nowych samochodów osobowych o napędzie hybrydowym w formie leasingu operacyjnego dla Gdańskie Wody sp. z o.o.
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego na potrzeby Agencji Rozwoju regionalnego MARR S.A. w Mielcu
więcej: Samochody osobowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





