Ogłoszenie z dnia 2024-01-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00518519/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług ochrony oraz dozoru osób i mienia wraz z konwojowaniem wartości pieniężnych dla potrzeb Wejherowskiego Zarządu Nieruchomości Komunalnych w 2024 roku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Wejherowski Zarząd Nieruchomości Komunalnych
1.3.) Oddział zamawiającego: WZNK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 192985797
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Jana III Sobieskiego 251, 84-200 Wejherowo
1.5.2.) Miejscowość: Wejherowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 84-200
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@wznk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.wznk.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://wznk.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług ochrony oraz dozoru osób i mienia wraz z konwojowaniem wartości pieniężnych dla potrzeb Wejherowskiego Zarządu Nieruchomości Komunalnych w 2024 roku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-457ad515-8ab7-11ee-b55a-a22b2d7f700e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00020279
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00038133/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Świadczenie usług ochrony oraz dozoru osób i mienia wraz z konwojowaniem wartości pieniężnych dla potrzeb Wejherowskiego Zarządu Nieruchomości Komunalnych w 2024 roku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00518519
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZZP.8.U.TPBN.AF.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje:
a) Świadczenie usług w zakresie monitoringu systemów alarmowych n/w obiektów wraz z podjazdami patrolowymi i sprawdzeniem obiektów tj.:
- Budynek biurowy przy ul. Jana III Sobieskiego 251 w Wejherowie.
- Budynek biurowo-magazynowy przy ul. Obrońców Helu 1 w Wejherowie.
- Hala targowa przy ul. Pomorskiej w Wejherowie.
b) Świadczenie usług w zakresie monitoringu wizyjnego, ochrony fizycznej wraz z podjazdami patrolowymi i sprawdzeniem obiektu tj.:
- Targowisko miejskie przy ul. Rzeźnickiej w Wejherowie.
c) Świadczenie usług w zakresie podjazdów patrolowych i sprawdzeniem obiektów tj.:
- Budynek przy ul. 3-go Maja 40 w Wejherowie.
- Magazyn przy ul. Harcerskiej 12 w Wejherowie.
- Boks WZNK w pawilonie z kwiatami pn. administracja cmentarza przy ul. Roszczynialskiego w Wejherowie.
d) Świadczenie usługi ochrony oraz dozoru osób i mienia w Centrum Integracji Społecznej „Wodne Ogrody” w Wejherowie wraz z konwojowaniem wartości pieniężnych.
2. Pracownicy ochrony, którzy będą skierowani do wykonywania przedmiotu umowy nie mają obowiązku wpisu na listę kwalifikowanych pracowników ochrony, zgodnie z Ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia.
3. Zamawiający nie dopuszcza wykonywania usług ochrony osób i mienia przez osoby posiadające orzeczenie o niepełnosprawności w stopniu lekkim, umiarkowanym lub znacznym z uwagi na obiektywne przesłanki występujące w danym zamówieniu, to jest konieczność zapewnienia, aby pracownicy ochrony byli w pełni sprawni fizycznie i intelektualnie (psychicznie) oraz zdolni do podejmowania obowiązków i interwencji mając na uwadze specyfice przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79711000-1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu
79715000-9 - Usługi patrolowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 751518,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 751518,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 751518,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Agencja Ochrony Ajax Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5882429652
7.3.3) Ulica: ul. Ceynowy 43/1
7.3.4) Miejscowość: Orle
7.3.5) Kod pocztowy: 84-252
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AGENCJA OCHRONY AJAX SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
AGENCJA OCHRONY AJAX SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 751518,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-01-01 do 2024-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WEJHEROWA
- Świadczenie usług ratownictwa wodnego w Centrum Integracji Społecznej "Wodne Ogrody" w Wejherowie w 2025 roku.
- USŁUGA W ZAKRESIE WYWOZU NIECZYSTOŚCI PŁYNNYCH
- Udrożnienie kanalizacji deszczowej z inspekcją telewizyjną zlewni R5 na terenie Miasta Wejherowa
- Budowa Jednostki Ratowniczo - Gaśniczej nr 2 w Rumi - ETAP II
- Ochrona osób i mienia Ekofabryka Wejherowo Sp. z o.o., usługa monitorowania zewnętrznego obiektu i terenu składowiska Rybska Karczma oraz bud. EKOFABRYKI wraz z interwencyjnym sprawdzaniem obiektów.
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1336G w zakresie budowy chodnika.
więcej: przetargi w Wejherowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa ochrony osób i mienia oraz elektronicznego dozoru obiektów Krajowej Administracji Skarbowej województwa kujawsko-pomorskiego
- Świadczenie usługi ochrony osób i mienia w obiektach administracyjnych Urzędu m.st. Warszawy Dzielnicy Wola - numer postępowania: 28/ZP/25.
- Wykonywanie usług ochrony na rzecz Muzeum Etnograficznego w Zielonej Górze-Ochli
- Świadczenie usług ochrony fizycznej osób i mienia w nieruchomościach Muzeum Józefa Piłsudskiego w Sulejówku
- Usługi ochrony osób i mienia oraz obsługa systemu zabezpieczenia technicznego na terenie Sinfonii Varsovii
- Ochrona osób i mienia w Urzędzie Dzielnicy Włochy przy al. Krakowskiej 257
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.