Ogłoszenie z dnia 2025-01-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00635352/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-12-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa produktów leczniczych i innych materiałów do Apteki Szpitalnej - uzupełnienie II do 2025r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Opieki Zdrowotnej w Suchej Beskidzkiej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000304415
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szpitalna 22
1.5.2.) Miejscowość: Sucha Beskidzka
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-200
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zozsuchabeskidzka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozsuchabeskidzka.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.platformazakupowa.pl/pn/zozsuchabeskidzka1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa produktów leczniczych i innych materiałów do Apteki Szpitalnej - uzupełnienie II do 2025r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-97403c7b-176d-4c47-83fa-6aea8f705848
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00020286
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00008213/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
2.2.1 Dostawa produktów leczniczych i innych materiałów do apteki szpitalnej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00635352
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZOZ.V.010/DZP/126/24
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa produktów leczniczych do Apteki Szpitalnej do Apteki Szpitalnej Zespołu Opieki Zdrowotnej w Suchej Beskidzkiej określonych w załączniku nr 1a pakiet nr 14.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 508106,30 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa produktów leczniczych do Apteki Szpitalnej do Apteki Szpitalnej Zespołu Opieki Zdrowotnej w Suchej Beskidzkiej określonych w załączniku nr 1a pakiet nr 24.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 4244,81 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa produktów leczniczych do Apteki Szpitalnej do Apteki Szpitalnej Zespołu Opieki Zdrowotnej w Suchej Beskidzkiej określonych w załączniku nr 1a pakiet nr 44.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 24235,19 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa produktów leczniczych do Apteki Szpitalnej do Apteki Szpitalnej Zespołu Opieki Zdrowotnej w Suchej Beskidzkiej określonych w załączniku nr 1a pakiet nr 44.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 6039,35 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa produktów leczniczych do Apteki Szpitalnej do Apteki Szpitalnej Zespołu Opieki Zdrowotnej w Suchej Beskidzkiej określonych w załączniku nr 1a4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 119444,44 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa produktów leczniczych do Apteki Szpitalnej do Apteki Szpitalnej Zespołu Opieki Zdrowotnej w Suchej Beskidzkiej określonych w załączniku nr 1a pakiet nr 64.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 146545 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa produktów leczniczych do Apteki Szpitalnej do Apteki Szpitalnej Zespołu Opieki Zdrowotnej w Suchej Beskidzkiej określonych w załączniku nr 1a4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 139537,04 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa produktów leczniczych do Apteki Szpitalnej do Apteki Szpitalnej Zespołu Opieki Zdrowotnej w Suchej Beskidzkiej określonych w załączniku nr 1a pakiet nr 84.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 56944,44 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie w w\w pakiecie zostało unieważnione na podstawie art. 255 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych – nie wpłynęła żadna oferta.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2469,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2803,61 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2469,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Salus International sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6340125442
7.3.3) Ulica: Pułasiego 9
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-273
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2469,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie w w\w pakiecie zostało unieważnione na podstawie art. 255 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych – nie wpłynęła żadna oferta.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie w w\w pakiecie zostało unieważnione na podstawie art. 255 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych – nie wpłynęła żadna oferta.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie w w\w pakiecie zostało unieważnione na podstawie art. 255 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych – nie wpłynęła żadna oferta.
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 158268,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 158268,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 158268,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Cytosorbents Poland sp. zo.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6272761070
7.3.3) Ulica: ks. J. Gałeczki 54
7.3.4) Miejscowość: Chorzów
7.3.5) Kod pocztowy: 41-506
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SALUS INTERNATIONAL SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
SALUS INTERNATIONAL SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 158268,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 158220 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 293760 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 158220 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Lek SA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7281341936
7.3.3) Ulica: Podlipie 16
7.3.4) Miejscowość: Stryków
7.3.5) Kod pocztowy: 95-010
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 158220 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie w w\w pakiecie zostało unieważnione na podstawie art. 255 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych – nie wpłynęła żadna oferta.
INNE PRZETARGI SUCHA BESKIDZKA
- Remont pracowni badania i montażu maszyn i urządzeń elektrycznych oraz remont pracowni ruchu drogowego w Zespole Szkół im. Walerego Goetla w Suchej Beskidzkiej-2
- Dostawa leków w ramach chemioterapii uzupełnienie III
- Dostawa artykułów hydraulicznych
- Dostawa artykułów nabiałowych II postępowanie
- Dostawa druków
- Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej - budowa odcinka kanału F-G-H-I wraz z montażem kraty katenarnej i urządzeniami towarzyszącymi
więcej: przetargi SUCHA BESKIDZKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa leków w ramach chemioterapii uzupełnienie III
- Dostawa produktów leczniczych
- Dostawa produktu leczniczego Nivolumab rozliczanego z programu lekowego B6.
- Dostawa wyrobu medycznego do apteki szpitalnej przy SPZZOZ w Gryficach
- Dostawa leków dla Szpitala Powiatowego w Wyrzysku Sp. z o. o.
- DOSTAWA LEKÓW I MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH
więcej: Produkty farmaceutyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.