Ogłoszenie z dnia 2022-01-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie usługi ubezpieczenia pojazdów mechanicznych używanych w Administracji Centralnej i na Wydziale Chemii PW w zakresie OC, ZK, AC, Assistance i NNW (na rok)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POLITECHNIKA WARSZAWSKA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001554
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: PLAC POLITECHNIKI 1
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-661
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 222346051
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: martyna.lubelska@pw.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.pw.edu.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie usługi ubezpieczenia pojazdów mechanicznych używanych w Administracji Centralnej i na Wydziale Chemii PW w zakresie OC, ZK, AC, Assistance i NNW (na rok)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c55286eb-5cc7-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00020303
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00099646/31/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.25 Usługi ubezpieczeniowe
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00315002/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
W prowadzonym uprzednio, w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy Pzp, postępowaniu o numerze referencyjnym ZP.U.ML.45.2021, do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do dnia 08.12.2021 r. godz. 09:00 do Zamawiającego nie wpłynęła żadna oferta i w konsekwencji postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 1 w związku z art. 266 ustawy Pzp. Pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-1388de64-4ea5-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.U.ML.47.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 33506,50 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Rodzaj zamówienia: usługa.
2. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): kod: 66514000-6 usługi ubezpieczenia towaru i usługi ubezpieczeniowe dotyczące transportu.
3. Kategoria usług: 6.
4. Przedmiotem ubezpieczenia są ryzyka (według Załącznika nr 3 – Formularz cenowy / Wykaz pojazdów) związane z pojazdami mechanicznymi oraz same pojazdy wraz z wyposażeniem podstawowym należące do Zamawiającego lub będące w jego posiadaniu oraz nowo nabywane przez Zamawiającego w trakcie trwania Umowy na podstawie zgłoszenia do ubezpieczenia.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 (Opis przedmiotu zamówienia) i 3 (Formularz cenowy / Wykaz pojazdów).
4.5.3.) Główny kod CPV: 66514000-6 - Usługi ubezpieczenia towaru i usługi ubezpieczeniowe dotyczące transportu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 31838 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 31838 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 31838 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sopockie Towarzystwo Ubezpieczeń ERGO Hestia Spółka Akcyjna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 585-000-16-90
7.3.3) Ulica: Hestii 1
7.3.4) Miejscowość: Sopot
7.3.5) Kod pocztowy: 81-731
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SOPOCKIE TOWARZYSTWO UBEZPIECZEŃ ERGO HESTIA S.A.
jakie przetargi wygrała firma
SOPOCKIE TOWARZYSTWO UBEZPIECZEŃ ERGO HESTIA S.A.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 31838 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Usługa monitoringu temperatury w urządzeniach chłodniczych
- Usługi noclegowe, gastronomiczne i wynajmu sali
- Opieka weterynaryjna nad zwierzętami bezdomnymi i kotami żyjącymi w latach 2025-26
- Modernizacja boisk przy Szkole Podstawowej nr 52 ul. Samarytanka 11a.
- "Udrożnienie wybranych koryt cieków oraz przywrócenie funkcjonalności urządzeń wodnych w ramach usuwania skutków powodzi z 2024r." Etap IV
- Modernizację systemu zarządzenia Magnum w Ośrodku Produkcji Telewizyjnej
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.