Ogłoszenie z dnia 2025-01-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00534123/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-07
- 2024/BZP 00543092/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-11
- 2024/BZP 00546623/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa urządzeń do stacji sprężonego powietrza
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKIE WODOCIĄGI I OCZYSZCZALNIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 870485618
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Mickiewicza 28 lokal 30
1.5.2.) Miejscowość: Grudziądz
1.5.3.) Kod pocztowy: 86-300
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mwio@mwio.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mwio.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/mwio_grudziadz1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa urządzeń do stacji sprężonego powietrza2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-05e3adc5-fff6-4866-a127-2c9719866e02
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00020317
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00534123
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP10/2024/PzN/BLZ
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych urządzeń do stacji sprężonego powietrza z kompresorami EKO 75 wraz z kompleksowym montażem i uruchomieniem, obejmującym podłączenie do istniejącej instalacji pneumatycznej.
1) Przedmiot zamówienia obejmuje:
a) dostawę i montaż sprężarki śrubowej zmienno – obrotowej;
b) dostawę i montaż separatora cyklonowego wraz z automatycznym spustem kondensatu;
c) wymianę osuszacza adsorpcyjnego regenerowanego na zimno na fabrycznie nowy osuszacz adsorpcyjny regenerowany na gorąco o natężeniu przepływu na wlocie min. 640 m3/h;
d) dostawę i montaż zbiornika na powietrze suche o pojemności min. 2000 l wyposażonego
w niezbędną armaturę wraz z zaworem bezpieczeństwa, ciśnienie robocze min. 10 bar;
e) dostawę oraz wymianę kompletnych automatycznych spustów kondensatu pod zbiornik powietrza mokrego oraz pod filtry w ilości 3 sztuk;
f) montaż wszystkich dostarczonych elementów wraz z podłączeniem do instalacji sprężonego powietrza;
g) przeprowadzenie pierwszego uruchomienia, jako całego elementu składającego się z dostarczonych urządzeń;
h) przeprowadzenie podstawowego instruktażu wyznaczonego personelu Zamawiającego
w zakresie poprawnej eksploatacji (obsługi i konserwacji). Instruktaż przeprowadzony będzie w czasie niezbędnym do nabycia umiejętności prawidłowej eksploatacji.
2) Wymagane parametry techniczne sprężarki śrubowej zmienno-obrotowej:
a) fabrycznie nowa, rok produkcji 2024,
b) maksymalna moc silnika 55 kW,
c) klasa sprawności silnika min. IE3,
d) ciśnienie robocze w zakresie min. 8 – 13 bar,
e) wydajność maksymalna przy ciśnieniu 8 bar min. 510 m3/h.,
f) napęd bezpośredni,
g) blok śrubowy połączony z silnikiem bez przekładni,
h) głośność podczas pracy max 75 dB,
i) wymiary zewnętrzne max: długość – 2140 mm, szerokość – 1350 mm, wysokość – 1770 mm,
j) wymiennik ciepła zabudowany wewnątrz kompresora – przygotowanie do montażu instalacji odzysku ciepła do celów grzewczych,
k) zasilanie elektryczne 400 V/50 Hz,
l) sterownik z kolorowym wyświetlaczem, wizualizacją parametrów pracy, monitorowaniem stanu sprężarki (komunikaty dotyczące błędów, ostrzeżeń) w języku polskim.
m) odprowadzenie ciepła powstałego podczas pracy sprężarki kanałem wentylacyjnym poza pomieszczenie.
3) Wymagane parametry techniczne osuszacza adsorpcyjnego:
a) fabrycznie nowy, rok produkcji 2024,
b) regenerowany na gorąco,
c) natężeniu przepływu na wlocie min. 640 m3/h,
d) temperatura ciśnieniowego punktu rosy – 40o C,
e) ciśnienie robocze min. 8 bar, maksymalne ciśnienie robocze min. 10 bar,
f) deklarowane średnie zużycie mocy podczas pracy max 6,5 kWh/h,
g) zbiorniki i konstrukcja nośna zabezpieczone antykorozyjnie,
h) osuszacz w pełni zautomatyzowany, zaprojektowany do pracy ciągłej,
i) wyposażony w filtr wstępny, filtr końcowy, czujnik punktu rosy, izolację termiczną płaszcza zbiornika,
j) regeneracja złoża bez utraty sprężonego powietrza,
k) zastosowany w osuszaczu adsorbent o wysokiej chłonności wilgoci winien być wysokiej jakości i trwałości gwarantującej min. pięcioletnią żywotność prawidłowej pracy,
l) sterownik mikroprocesorowy wyposażony w kolorowy wyświetlacz umożliwiający sterowanie wszystkimi fazami cyklu suszenia i regeneracji. Informacje o pracy osuszacza muszą być wyświetlane na ekranie w postaci graficznej (schemat przepływu) wraz z komunikatami tekstowymi. Wszystkie dane dotyczące pracy muszą być odczytywane min. co minutę z zapisem w pamięci sterownika (archiwizacja danych przez min. 2 miesiące). Wymagana jest możliwość zgrania danych na zwykłą pamięć USB. Klasa ochrony IP6.
4) Zbiorniki i konstrukcje nośne zabezpieczone antykorozyjnie – klasa czystości powierzchni min. SA 2,5
4.5.3.) Główny kod CPV: 42123610-6 - Układy sprężonego powietrza
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 551901,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 551901,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 551901,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Arbatech Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7773029854
7.3.3) Ulica: Szkolna 99
7.3.4) Miejscowość: Dąbrowa
7.3.5) Kod pocztowy: 62-070
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 551901,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni
INNE PRZETARGI Z GRUDZIĄDZA
- Wykonanie robót budowlanych w obiektach sportowych Orlik przy al. Sportowców i przy ul. Piłsudskiego w ramach zadania ,,Modernizacja kompleksów sportowych "Moje Boisko - Orlik 2012'' w Grudziądzu....
- Wykonanie robót budowlanych w obiektach sportowych Orlik przy ul. Sobieskiego 12 i ul. Czarnieckiego 9 w ramach zadania: "Modernizacja kompleksów sportowych "Moje Boisko - Orlik2012" w Grudziądzu...
- Wymiana pokrycia dachowego wraz z pracami towarzyszącymi w budynku przy ul. Narutowicza 17 w Grudziądzu
- ŚWIADCZENIE USŁUG WETERYNARYJNYCH W RAMACH COZ 2025-2027
- Modernizacja dróg gruntowych w granicach administracyjnych Grudziądza (z podziałem na dwie części )
- Wzmocnienie muru oporowego wraz z pracami remontowymi przy ul. Nadgórnej 17 w Grudziądzu.
więcej: przetargi w Grudziądzu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.