eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówŚwiadczenie usług doradztwa podatkowego i prawnego - zamówienie polegające na powtórzeniu podobnych usług do zamówienia podstawowego nr OR-10.271.95.2021



Ogłoszenie z dnia 2025-01-10

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług doradztwa podatkowego i prawnego - zamówienie polegające na powtórzeniu podobnych usług do zamówienia podstawowego nr OR-10.271.95.2021

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Kraków - Urząd Miasta Krakowa

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351554353

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Wszystkich Świętych 3-4

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-004

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@um.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.krakow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-64096d90-c8da-4dbf-b48f-d8d69055adc3

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług doradztwa podatkowego i prawnego - zamówienie polegające na powtórzeniu podobnych usług do zamówienia podstawowego nr OR-10.271.95.2021

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-64096d90-c8da-4dbf-b48f-d8d69055adc3

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00020322

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00001987/13/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Świadczenie usług doradztwa podatkowego i prawnego - zamówienie polegające na powtórzeniu podobnych usług do zam. podstawowego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00622331

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Gmina Miejska Kraków na mocy umowy nr W/I/3638/BV/2/2021 zawartej w dniu 29 grudnia 2021 r. powierzyła Wykonawcy: Grupie Gumułka - Kancelarii Prawa Finansowego Sp. z o. o., ul. Matejki Jana 4, 40-077 Katowice. KRS:0000151280, NIP: 6340019622, REGON: 271851481, świadczenie usług polegających na wykonywaniu usług doradztwa podatkowego i prawnego w sprawach dotyczących podatku od towarów i usług oraz dotyczących schematów podatkowych, o których mowa w art. 86a – 86o Ordynacji podatkowej, w tym usług zastępstwa procesowego w postępowaniach podatkowych i sądowych. (nr postępowania OR -10.271.95.2021).
Uwaga! Dalsza część uzasadnienia znajduje się sekcji IX pkt 1 ogłoszenia.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OR-10.271.77.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 196951,23 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług doradztwa podatkowego i prawnego.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera umowa wraz z załącznikami.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79221000-9 - Usługi w zakresie doradztwa podatkowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 242162,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 242162,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 242162,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Grupa Gumułka - Kancelaria Prawa Finansowego Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 271851481

7.3.3) Ulica: ul. Jana Matejki 4

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-077

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 242162,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-11-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

1. Dalsza część uzasadnienia wskazanego w sekcji III pkt 3.1.1) ogłoszenia:
Niniejsze zamówienie zostanie udzielone:
a) w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego,
b) dotychczasowemu wykonawcy usług,
c) jako zamówienie polegające na powtórzeniu podobnych usług, które były opisane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i są zgodne z jego warunkami określonymi we wzorze umowy zamówienia podstawowego.
Dodatkowo całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu wartości zamówienia podstawowego i ujawniona w ogłoszeniu zamówienia podstawowego, w którym Gmina Miejska Kraków przewidziała możliwość udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 w zw. z art. 305 pkt 1 ww. ustawy, w wysokości nieprzekraczającej 50 % wartości zamówienia podstawowego, tj. 207.317,08 zł netto.
Powyższe uzasadnienie wyczerpuje przesłanki do stosowania trybu zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 305 pkt 1 w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych.
2. Numer umowy: W/I/BV/2/2024

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.