eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZagórzRozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej w Gminie Zagórz



Ogłoszenie z dnia 2024-01-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej w Gminie Zagórz

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ZAGÓRZ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440778

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. 3 Maja 2

1.5.2.) Miejscowość: Zagórz

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-540

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@zagorz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zagorz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3e215a9a-886d-11ee-9fb5-3edbb70f45bd

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej w Gminie Zagórz

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3e215a9a-886d-11ee-9fb5-3edbb70f45bd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00020358

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00505522

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PZP.271.20.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 1 – Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Średnie Wielkie
Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci kanalizacji sanitarnej dla części miejscowości Średnie Wielkie. Inwestycja została podzielona na II etapy. Ze względu na konfigurację terenu zaprojektowano system kanalizacji grawitacyjno-ciśnieniowej. Do budowy sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej zaprojektowano rury i kształtki kanalizacyjne PVC-U ze ścianką litą i wydłużonym kielichem SN8 o średnicy 200 i 160, natomiast do budowy sieci kanalizacji sanitarnej tłocznej – rury i kształtki PE100 SDR17 o średnicy Ø110, 90 i 50. Łączna długość planowanej sieci wynosi – ok. 8 875,0 m.
Na trasie sieci kanalizacji sanitarnej projektuje się studnie rewizyjne z tworzywa sztucznego o średnicy DN400 oraz betonowe o średnicy DN1000 mm. Na rurociągach tłocznych zaprojektowano betonowe studnie rozprężne, odpowietrzająco-napowietrzające oraz rewizyjne (czyszczakowe) o średnicy DN1200. Zwieńczenia wszystkich studni stanowić będą włazy kl. D z obciążeniem próbnym 400kN.
Projekt uwzględnia również wykonanie czterech sieciowych przepompowni (zbiornik z polimerobetonu o średnicy DN1200 i DN1500) wraz z ogrodzeniem oraz jedną przydomową (zbiornik z tworzywa sztucznego o średnicy DN800). W ramach zadania należy wykonać również zasilanie policznikowe przepompowni.
Inwestycja wymaga przekroczeń drogi powiatowej, potoku Kalniczka, potoku Choceńka oraz cieków bez nazwy. Jedno z przekroczeń cieku zostanie wykonane na estakadzie (konstrukcji wsporczej), pozostałe oraz przekroczenia drogi powiatowej metodą przewiertu. W ramach zadania zajdzie również konieczność umocnień skarpy potoku Kalniczka, które zaprojektowano w formie luźnego narzutu kamiennego.
W miejscu przebiegu inwestycji występują kolizje z istniejącą z siecią energetyczną i teletechniczną, które należy zabezpieczyć rurą ochronną dwudzielną o średnicy 110mm.
W zasięgu terenu objętego inwestycją występują obiekty objęte ochroną konserwatorską, które podlegają ochronie i opiece na podstawie ustawy z dnia 23 lipca 2003r, o ochronie i opiece nad zabytkami (Dz. U. z 2021 poz. 256 z późn. zm.) – dz. 407 i 429/5 – zabytki figurujące w gminnej ewidencji zabytków oraz stanowiska archeologiczne nr 2 (AZP 116-78/28), nr 3 (AZP 116/78/29), nr 4 (AZP 116/78/10) oraz nr 5 (AZP 116/78/11).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów

45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45232440-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków

4.5.5.) Wartość części: 12029511,51 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 2 – Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Łukowe
Przedmiotem zamówienia jest budowa 11 odcinków sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Łukowe w układzie grawitacyjnym. W ramach zadania konieczne jest także wykonanie przebudowy dwóch odcinków sieci PVC-U 160 na 200. Do budowy i przebudowy zaprojektowano rury i kształtki kanalizacyjne PVC-U ze ścianką litą i wydłużonym kielichem SN8 o średnicy 200 i 160. Łączna długość planowanej sieci wynosi – ok. 1 030,0 m.
Na trasie sieci kanalizacji sanitarnej projektuje się studnie rewizyjne z tworzywa sztucznego o średnicy DN400 ze zwieńczeniem włazami kl. D z obciążeniem próbnym 400kN.
W ramach inwestycji zostaną wykonane metodą przewiertu przekroczenia dróg gminnych oraz cieku bez nazwy. W miejscu przebiegu inwestycji występują kolizje z istniejącą z siecią energetyczną i teletechniczną, które należy zabezpieczyć rurami ochronnymi dwudzielną o średnicy 110mm.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów

45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45232440-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków

4.5.5.) Wartość części: 952218,78 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 3 – Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Poraż
Przedmiotem zamówienia jest budowa 2 odcinków sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Poraż w układzie grawitacyjnym (ul. Karpacka i Leśna). Do budowy zaprojektowano rury i kształtki kanalizacyjne PCV ze ścianką litą i wydłużonym kielichem SN8 o średnicy 200 i 160 oraz PE 200. Łączna długość planowanej sieci wynosi – ok. 777,4 m (w tym ok. 382,8 m przy ul. Karpackiej oraz ok. 394,6 m przy ul. Leśnej). W ramach zadania przy ul. Leśnej zachodzi także konieczność przebudowy istniejącego odcinka PCV 160 na 200.
Na trasie sieci kanalizacji sanitarnej projektuje się studnie rewizyjne z tworzywa sztucznego o średnicy 400-425 oraz betonowe 1000 ze zwieńczeniem włazami kl. D z obciążeniem próbnym 400kN. W miejscu przebiegu inwestycji występują kolizje z istniejącą z siecią energetyczną (zabezpieczyć rurą ochronną dwudzielną o średnicy 110mm) oraz siecią gazową (zabezpieczyć rura ochronną 225 i 315mm).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów

45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45232440-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków

4.5.5.) Wartość części: 388856,21 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 4 – Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Tarnawa Dolna
Przedmiotem zamówienia jest budowa przyłącza kanalizacji sanitarnej dla budynku Szkoły Podstawowej im. W. Witosa w miejscowości Tarnawa Dolna w układzie grawitacyjnym. Do budowy zaprojektowano rury i kształtki kanalizacyjne PCV ze ścianką litą i wydłużonym kielichem SN8 o średnicy 200 i 160. Łączna długość planowanego odcinka wynosi – ok. 151,0 m.
Na trasie sieci kanalizacji sanitarnej projektuje się studnie rewizyjne z tworzywa sztucznego o średnicy 400-425 ze zwieńczeniem włazami kl. D z obciążeniem próbnym 400kN.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w dokumentacji technicznej stanowiącej załącznik nr 1 do SWZ, w skład której wchodzą:
a) Dokumentacja projektowa
b) Przedmiar robót
c) STWiOR
UWAGA!
W ramach inwestycji Zamawiający planuje przebudowę osadników. Nie mniej jednak ostateczna decyzja zapadnie na etapie realizacji robót budowlanych, po uprzednim wyczyszczeniu oraz sprawdzeniu stanu technicznego istniejących osadników. W przypadku konieczności wymiany, Wykonawca zobowiązany będzie do jej wykonania, wobec czego w ofercie należy uwzględnić te koszty. W przypadku, gdy istniejące osadniki będą w dobrym stanie technicznym, koszt wynagrodzenia Wykonawcy zostanie pomniejszony o koszty przebudowy osadników.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów

45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45232440-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków

4.5.5.) Wartość części: 171051,03 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 5 – Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Łukowe - działka nr 400
Przedmiotem zamówienia jest budowa odcinka kanalizacji sanitarnej miejscowości Łukowe w układzie grawitacyjnym. Do budowy zaprojektowano rury i kształtki kanalizacyjne PCV ze ścianką litą i wydłużonym kielichem o średnicy 200 i PE200. Łączna długość planowanego odcinka wynosi – ok. 227,0 m.
Na trasie sieci kanalizacji sanitarnej projektuje się studnie rewizyjne z tworzywa sztucznego o średnicy 400 ze zwieńczeniem włazami kl. D z obciążeniem próbnym 400kN. W ramach inwestycji zostaną wykonane metodą przewiertu przekroczenie cieku bez nazwy. W miejscu przebiegu inwestycji występują kolizje z istniejącą z siecią energetyczną, które należy zabezpieczyć rurami ochronnymi dwudzielną o średnicy 110mm.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów

45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45232440-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków

4.5.5.) Wartość części: 103720,02 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7949101,54 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11087958,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7949101,54 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjnych i Drogowych w Krośnie Spółka Akcyjna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370314080

7.3.3) Ulica: Grodzka 26

7.3.4) Miejscowość: Krosno

7.3.5) Kod pocztowy: 38-400

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7949101,54 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 642183,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 708756,64 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 642183,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Instalacji Sanitarnych Adam Niedziałek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690480563

7.3.3) Ulica: Sw. Jana 4

7.3.4) Miejscowość: Czudec

7.3.5) Kod pocztowy: 38-120

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 642183,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 438864,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 525892,15 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 438864,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Instalacji Sanitarnych Adam Niedziałek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690480563

7.3.3) Ulica: Sw. Jana 4

7.3.4) Miejscowość: Czudec

7.3.5) Kod pocztowy: 38-120

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 438864,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 178656,55 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 267402,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 178656,55 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjnych i Drogowych w Krośnie Spółka Akcyjna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370314080

7.3.3) Ulica: Grodzka 26

7.3.4) Miejscowość: Krosno

7.3.5) Kod pocztowy: 38-400

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 178656,55 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 129396,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 148387,95 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 129396,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Instalacji Sanitarnych Adam Niedziałek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690480563

7.3.3) Ulica: Sw. Jana 4

7.3.4) Miejscowość: Czudec

7.3.5) Kod pocztowy: 38-120

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 129396,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.