Ogłoszenie z dnia 2023-01-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Utrzymanie i konserwacja oświetlenia drogowego na majątku Enea Oświetlenie
Sp. z o.o. na terenie Gminy Komorniki w 2023 roku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Komorniki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631258709
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Stawna 1
1.5.2.) Miejscowość: Komorniki
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-052
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański
1.5.7.) Numer telefonu: +48618107751
1.5.8.) Numer faksu: +48618107985
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@komorniki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.komorniki.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/7016401.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Utrzymanie i konserwacja oświetlenia drogowego na majątku Enea OświetlenieSp. z o.o. na terenie Gminy Komorniki w 2023 roku
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d8231a47-6a45-11ed-abdb-a69c1593877c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00020430
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019141/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Utrzymanie i konserwacja oświetlenia drogowego na majątku Enea Oświetlenie Sp. z o.o. na terenie Gminy Komorniki w 2023 roku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00490277
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zgodnie z art. 214 ust. 1 pkt 1 lit. b ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli tylko jeden Wykonawca z przyczyn związanych z ochroną praw wyłącznych, wynikających z odrębnych przepisów, może wykonać świadczenie będące przedmiotem zamówienia. Zaspokajanie zbiorowych potrzeb wspólnoty należy do zadań własnych gminy. W szczególności zadania własne gminy zgodnie z art. 7 ust. 1 pkt 2) ustawy z dnia 8 grudnia 1990 r. o samorządzie gminnym obejmują sprawy gminnych dróg, ulic, mostów, placów oraz organizacji ruchu drogowego w zakresie dotyczącym m.in. oświetlenia miejsc publicznych i dróg znajdujących się na terenie gminy.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.37.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 670000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem postępowania jest wykonanie usługi konserwacji oświetlenia dróg i miejsc publicznych na terenie Gminy Komorniki na urządzeniach pozostających we władaniu ENEA Oświetlenie Sp. z o.o.
Zamówienie obejmuje m.in. utrzymanie i konserwację sieci i urządzeń oświetlenia drogowego, a w szczególności: oględziny linii oświetleniowej, pomiary napięć i obciążeń, pomiary rezystencji uziemień, parametrów optycznych sieci, badanie skuteczności ochrony przeciw-porażeniowej,
ocena stanu technicznego sieci oświetleniowej, prowadzenie dokumentacji techniczno-prawnej, wymiana niesprawnych źródeł światła, lokalizacja i naprawa uszkodzeń linii kablowej i napowietrznej, utrzymanie w sprawności technicznej opraw oświetleniowych, wykonanie pomiarów eksploatacyjnych punktów świetlnych, wymiana uszkodzonych przewodów zasilających w słupach i wysięgnikach, wymiana uszkodzonych elementów zabezpieczających oprawy oświetleniowe, bieżąca kontrola i utrzymywanie szafek i rozdzielnic oświetleniowych w sprawności technicznej, wymiana szafki oświetleniowej, wymiana główki bezpiecznikowej, a także styczka, naprawa zamknięć wnęk latarni oraz złączy oświetleniowych itd. zgodnie z
wyszczególnieniem zawartym w załączniku nr 3 i nr 4 do projektowanych postanowień umowy.
Wykonawca prowadzić będzie eksploatację urządzeń objętych przedmiotem zamówienia w sposób zapewniający:
- bezpieczeństwo obsługi i otoczenia,
- optymalną żywotność urządzeń,
- utrzymanie efektywności i jakości urządzeń oświetlenia drogowego,
- zachowanie wymagań ochrony środowiska,
- bezpieczną i ekonomiczną pracę urządzeń,
- racjonalne i oszczędne użytkowanie energii elektrycznej.
2. Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia zawarty jest w projektowanych postanowieniach umowy stanowiącym załącznik nr 3 do IWZ.
3. Aspekt środowiskowy:
Zgodnie z zapisem §2 ust. 8 projektowanych postanowień umowy Wykonawca zobowiązany jest do utylizacji urządzeń sieci oświetlenia, zużytych źródeł światła pochodzących z wymiany oraz opraw.
4. Zamawiający wymaga, aby osoby uczestniczące w realizacji zamówienia wykonujące czynności w zakresie utrzymania i konserwacji oświetlenia były zatrudnione przez Wykonawcę (lub podwykonawcę, jeżeli Wykonawca powierza wykonanie części zamówienia podwykonawcy) na podstawie umowy o pracę w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy. (Dz.U. z 2020 r. poz. 1320, z późn. zm.).
Sposób dokumentowania zatrudnienia ww. osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę ww. wymagań oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały określone w § 2 ust. 9-11 projektowanych postanowień umowy ( załącznik nr 3 do IWZ ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 31527200-8 - Oświetlenie zewnętrzne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 738383,76 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 738383,76 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 738383,76 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ENEA Oświetlenie Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 811084325
7.3.3) Ulica: ul. Ku Słońcu 34
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.5) Kod pocztowy: 71-080
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 738383,76 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-01-01 do 2023-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe
INNE PRZETARGI KOMORNIKI
- Świadczenie usługi asystenta osobistego osoby z niepełnosprawnością w Gminie Komorniki w 2025 r.
- Usługi opiekuńcze w miejscu zamieszkania podopiecznych w Gminie Komorniki w 2025 r
- Budowa ul. Żabikowskiej w Wirach - etap I- Poprawa bezpieczeństwa komunikacyjnego na terenie gminy
więcej: przetargi KOMORNIKI »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku hali sprzętowo - magazynowej
- Remont kompleksu sportowego Orlik 2012 położonego w Nowej Dębie dz. nr ewid. 235
- Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania pn. "Budowa infrastruktury rowerowej jako alternatywny sposób komunikacji na obszarze powiatu rawickiego - ETAP III".
- MODERNIZACJA KOMPLEKSU SPORTOWEGO "MOJE BOISKO - ORLIK 2012"
- Modernizacja infrastruktury na cmentarzu komunalnym przy al. 1 Maja w Giżycku.
więcej: Oświetlenie zewnętrzne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.