Ogłoszenie z dnia 2023-01-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00415511/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-28
- 2022/BZP 00425842/01 - Modyfikacja z dnia 2022-11-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont budynków przy ul. Kilińskiego 15, Kilińskiego 22; Partyzantów 29, Szkolna 6
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: "PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W SŁUPSKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 771285155
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Juliana Tuwima 4
1.5.2.) Miejscowość: Słupsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-200
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@pgm.slupsk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgm.slupsk.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
platformazakupowa.pl/pn/pgm_slupsk1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarzadzanie nieruchomościami
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont budynków przy ul. Kilińskiego 15, Kilińskiego 22; Partyzantów 29, Szkolna 62.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f1b04cb0-43c3-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00020483
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00043206/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.17 Modernizacja pokrycia dachowego oraz docieplenie elewacji przy ul. Partyzantów 29,Szkolna 6, Kilińskiego 15,22
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Łamiemy bariery, łączymy pokolenia - rewitalizacja Obszaru Podgrodzia, Starego Miasta i Śródmieścia Miasta Słupska”2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00415511/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 10/RW/RB/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1758822,65 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje Kilińskiego 15 :- ocieplenie ścian cokołu w systemie tynków mineralnych malowanych farbą silikonową,
- oczyszczenie i odgrzybienie ścian powyżej cokołu,
- miejscowe wzmocnienie ścian wzdłuż widocznych spękań, wymiana zmurszałych tynków,
- ocieplenie ścian powyżej cokołu w systemie tynków mineralnych malowanych farbą silikonową,
- wymianę obróbek blacharskich i parapetów z blachy tytan-cynk,
- ocieplenie dachu styropapą z pokryciem dwuwarstwowym papą termozgrzewalną,
- wymianę obróbek blacharskich i orynnowania z blachy tytan-cynk,
- wymianę wyłazów dachowych na wyłazy z nadstawą dostosowane do pokryć
papowych,
- przemurowanie kominów ponad dachem z cegły klinkierowej, murowanej na zaprawie murarskiej z trasem,
- montaż dodatkowych kominków wentylacyjnych ,
- wymiana części stolarki okiennej na okna PCV trzyszybowe wyposażone w nawiewniki,
- wymianę parapetów wewnętrznych przy wymienianych oknach,
- wymianę drzwi wejściowych do klatki schodowej – wejście od strony podwórka,
- wymianę skrzydeł drzwiowych na wzór istniejących oraz renowację ozdobnych: ościeżnicy,
ślemienia i naświetla - drzwi wejściowych do klatki schodowej od strony ulicy,
- wykonanie izolacji przeciwwilgociowej ścian podziemia,
- wywóz i utylizacja wszystkich materiałów pochodzących z rozbiórek, uporządkowanie terenu wokół budynku po zakończeniu robót budowlanych,
- wykonanie inwentaryzacji powykonawczej rysunkowej i fotograficznej,
- montaż tablicy informacyjnej o projekcie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań
45410000-4 - Tynkowanie
45442100-8 - Roboty malarskie
45442300-0 - Roboty w zakresie ochrony powierzchni
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45452000-0 - Zewnętrzne czyszczenie budynków
45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu
45262690-4 - Remont starych budynków
4.5.5.) Wartość części: 252147,65 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje Kilińskiego 22 :- wykonanie izolacji przeciwwodnej ścian podziemia (elewacja północna do schodów od strony elewacji wschodniej),
- wymianę tynków zewnętrznych cokołu na tynki antywysoleniowe malowane farbą silikonową,
- oczyszczenie i odgrzybienie ścian powyżej cokołu,
- miejscowe wzmocnienie ścian wzdłuż widocznych spękań, wymiana zmurszałych tynków,
- ocieplenie ścian powyżej cokołu styropianem w systemie tynków mineralnych malowanych farbą silikonową wraz z montażem gzymsów styropianowych,
- wymianę obróbek blacharskich i parapetów z blachy tytanowo – cynkowej,
- ocieplenie dachu styropapą pokryciem dwuwarstwowym papą termozgrzewalną,
- wymianę obróbek blacharskich i orynnowania z blachy tytanowo – cynkowej,
- wymianę wyłazów dachowych na wyłazy z nadstawą dostosowane do pokryć papowych,
- montaż drabiny stalowej na ścianie klatki schodowej jako dojście do wyłazu dachowego oraz montaż dodatkowej drabiny zejściowej (z dachu głównego na dach przybudówki) na elewacji południowej,
- przemurowanie kominów ponad dachem z cegły klinkierowej murowanej na zaprawie murarskiej z trasem,
- montaż dodatkowych kominków wentylacyjnych izolowanych ze skraplaczem dostosowanych do pokryć papowych dla zapewnienia wentylacji dwóch klatek schodowych, lokalu mieszkalnego oraz dwóch strychów,
- wymianę wywiewek kanalizacyjnych,
- wymiana części stolarki okiennej na okna PCV trzyszybowe wyposażone w nawiewniki wentylacyjne,
- wymianę parapetów wewnętrznych przy wymienianych oknach,
- renowację ozdobnych drzwi wejściowych do klatki schodowej,
- przemurowanie murka oporowego przy schodach zewnętrznych wraz z zabezpieczeniem tynkiem antywysoleniowym,
- remont schodów wejściowych,
- wywóz i utylizacja wszystkich materiałów pochodzących z rozbiórek, uporządkowanie terenu wokół budynku po zakończeniu robót budowlanych,
- wykonanie inwentaryzacji powykonawczej rysunkowej i fotograficznej,
- montaż tablicy informacyjnej o projekcie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań
45262690-4 - Remont starych budynków
45410000-4 - Tynkowanie
45442100-8 - Roboty malarskie
45442300-0 - Roboty w zakresie ochrony powierzchni
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45452000-0 - Zewnętrzne czyszczenie budynków
45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu
4.5.5.) Wartość części: 365241,29 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje Partyzantów 29 :- wymianę tynków zewnętrznych cokołu na tynki antywysoleniowe malowane farbą silikonową,
- oczyszczenie i odgrzybienie ścian zewnętrznych,
- miejscowe wzmocnienie ścian wzdłuż widocznych spękań, wymiana zmurszałych tynków ,
- ocieplenie ścian powyżej cokołu w systemie tynków mineralnych malowanych farbą silikonową
- wymianę obróbek blacharskich i parapetów z blachy powlekanej,
- ocieplenie dachu styropapą z pokryciem dwuwarstwowym papą termozgrzewalną,
- wymianę obróbek blacharskich i orynnowania z blachy powlekanej,
- wymianę wyłazów dachowych na wyłazy z nadstawą dostosowane do pokryć papowych,
- montaż dodatkowego wyłazu dachowego z nadstawą dostosowanego do pokryć papowych,
- zabezpieczenie dojścia do wyłazu dachowego z poziomu strychu poprzez wykonanie dodatkowego przepierzenia drewnianego na strychu oraz montaż drabiny stalowej,
- przemurowanie kominów ponad dachem z cegły klinkierowej murowanej na zaprawie murarskiej z trasem,
- montaż dodatkowych kominków wentylacyjnych izolowanych ze skraplaczem, dostosowanych do pokryć papowych dla zapewnienia wentylacji dwóch klatek schodowych, lokalu mieszkalnego oraz dwóch strychów,
- wymianę wywiewek kanalizacyjnych,
- wymiana części stolarki okiennej na okna PCV trzyszybowe wyposażone w nawiewniki wentylacyjne,
- wymianę parapetów wewnętrznych przy wymienianych oknach,
- wymianę drzwi wejściowych do klatki schodowej – wejście od strony podwórka,
- renowację ozdobnych drzwi wejściowych do klatki schodowej – dwuskrzydłowych,
- remont zadaszenia nad tarasem zewnętrznym w poziomie parteru wraz z uzupełnieniem pokrycia płytą z poliwęglanu,
- malowanie stalowej balustrady tarasu farbą olejną,
- montaż dodatkowych kratek wentylacyjnych w poziomie piwnic wraz z przebiciem otworów w wolnych przewodach wentylacyjnych dla zapewnienia wentylacji w poziomie piwnic,
- wykonanie izolacji przeciwwodnej ścian podziemia,
- przemurowanie murka oporowego przy schodach zewnętrznych wraz z zabezpieczeniem tynkiem antywysoleniowym,
- remont kamiennych stopni schodowych,
- wymianę tynku fragmentu ogrodzenia od strony Długosza 26
- wywóz i utylizacja wszystkich materiałów pochodzących z rozbiórek, uporządkowanie terenu wokół budynku po zakończeniu robót budowlanych,
- wykonanie inwentaryzacji powykonawczej rysunkowej i fotograficznej,
- montaż tablicy informacyjnej o projekcie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45443000-4 - Roboty elewacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań
45262690-4 - Remont starych budynków
45410000-4 - Tynkowanie
45442100-8 - Roboty malarskie
45442300-0 - Roboty w zakresie ochrony powierzchni
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
45262520-2 - Roboty murowe
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
4.5.5.) Wartość części: 516599,97 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje Szkolna 6 :- wymianę zmurszałych tynków zewnętrznych na tynki antywysoleniowe,
- oczyszczenie i odgrzybienie ścian zewnętrznych,
- miejscowe wzmocnienie ścian wzdłuż widocznych spękań, wymiana zmurszałych tynków,
- ocieplenie ścian powyżej cokołu styropianem w systemie tynków silikonowych barwionych w masie,
- ocieplenie ścian cokołu styropianem w systemie tynków silikonowych barwionych w masie,
- wymianę obróbek blacharskich i parapetów z blachy powlekanej,
- wymiana poszycia dachu wraz z pokryciem papowym,
- wymianę skorodowanych biologicznie elementów więźby dachowej,
- wymianę podłogi strychu z desek,
- odgrzybienie i impregnacja elementów więźby dachowej,
- wymianę obróbek blacharskich i orynnowania z blachy powlekanej,
- wymianę wyłazu dachowego z nadstawą dostosowanego do pokryć papowych,
- montaż drabiny stalowej w poziomie strychu,
- przemurowanie kominów ponad dachem z cegły klinkierowej murowanej na zaprawie murarskiej z trasem,
- montaż dodatkowych kominków wentylacyjnych izolowanych ze skraplaczem dostosowanych do pokryć papowych dla zapewnienia wentylacji klatki schodowej oraz strychu,
- wymianę wywiewek kanalizacyjnych,
- wymiana części stolarki okiennej na okna PCV trzyszybowe wyposażone w nawiewniki wentylacyjne,
- wymianę parapetów wewnętrznych przy wymienianych oknach,
- wymianę drzwi wejściowych do klatki schodowej – wejście od strony podwórka,
- montaż dodatkowych kratek wentylacyjnych w poziomie piwnic wraz z przebiciem otworów w wolnych przewodach wentylacyjnych dla zapewnienia wentylacji w poziomie piwnic,
- wykonanie izolacji przeciwwodnej ścian podziemia,
- odtworzenie nawierzchni chodnika i opaski wzdłuż cokołu,
- montaż czasowego ogrodzenia zabezpieczającego wzdłuż pasa roboczego przy elewacji północnej na terenie działki sąsiedniej; demontaż po zakończeniu prac oraz przywrócenie terenu do stanu pierwotnego,
- demontaż przęsła w istniejącym ogrodzeniu na czas wykonywanych robót, montaż przęsła po zakończeniu prac elewacyjnych,– dla umożliwienia komunikacji na czas wykonywanych robót
- wywóz i utylizacja wszystkich materiałów pochodzących z rozbiórek, uporządkowanie terenu wokół budynku po zakończeniu robót budowlanych
- wykonanie inwentaryzacji powykonawczej rysunkowej i fotograficznej
- montaż tablicy informacyjnej o projekcie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań
45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45262522-6 - Roboty murarskie
45261100-5 - Wykonywanie konstrukcji dachowych
45262690-4 - Remont starych budynków
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg
4.5.5.) Wartość części: 624893,74 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 236284,87 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 259260,11 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 236284,87 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU Olbud Piotr Szczegielniak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8391170809
7.3.3) Ulica: Nalepy 5B
7.3.4) Miejscowość: Słupsk
7.3.5) Kod pocztowy: 76-200
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PPHU OLBUD PIOTR SZCZEGIELNIAK
jakie przetargi wygrała firma
PPHU OLBUD PIOTR SZCZEGIELNIAK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 236284,87 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 343508,57 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 402611,05 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 343508,57 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU Olbud Piotr Szczegielniak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8391170809
7.3.3) Ulica: Nalepy 5B
7.3.4) Miejscowość: Słupsk
7.3.5) Kod pocztowy: 76-200
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PPHU OLBUD PIOTR SZCZEGIELNIAK
jakie przetargi wygrała firma
PPHU OLBUD PIOTR SZCZEGIELNIAK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 343508,57 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 473373,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 518251,91 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 473373,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU Olbud Piotr Szczegielniak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8391170809
7.3.3) Ulica: Nalepy 5B
7.3.4) Miejscowość: Słupsk
7.3.5) Kod pocztowy: 76-200
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PPHU OLBUD PIOTR SZCZEGIELNIAK
jakie przetargi wygrała firma
PPHU OLBUD PIOTR SZCZEGIELNIAK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 473373,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 575721,12 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 705070,14 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 575721,12 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU Olbud Piotr Szczegielniak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8391170809
7.3.3) Ulica: Nalepy 5B
7.3.4) Miejscowość: Słupsk
7.3.5) Kod pocztowy: 76-200
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PPHU OLBUD PIOTR SZCZEGIELNIAK
jakie przetargi wygrała firma
PPHU OLBUD PIOTR SZCZEGIELNIAK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 575721,12 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z SŁUPSKA
- DOSTAWA W FORMIE LEASINGU OPERACYJNEGO Z OPCJĄ WYKUPU POJAZDU SPECJALISTYCZNEGO - SAMOCHODU DOSTAWCZEGO
- Przewóz uczestników na zajęcia laboratoryjne na trasie Słupsk-Gdańsk-Słupsk w ramach projektu: "Szkoła zawodowa szkołą dobrego wyboru - podniesienie jakości edukacji (...)"
- Sukcesywne dostawy pieczywa do Aresztu Śledczego w Słupsku i Oddziału Zewnętrznego w Ustce Aresztu Śledczego w Słupsku na rok 2025/2026
- Dostawy dań gotowych świeżych (wyrobów garmażeryjnych).
- Zagospodarowanie odpadów o kodzie 07 02 13 - odpady tworzyw sztucznych.
- Zakup wyposażenia do nowego przedszkola w Głobinie
więcej: przetargi w Słupsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa i wyposażenie hali magazynowo - garażowej
- Remont dachu, kominów oraz termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego w Trzebiatowie przy ul. Kilińskiego 91, wraz z robotami towarzyszącymi.
- Rozbudowa sieci wodociągowej w gminie Iwkowa - Etap II
- Termomodernizacja czterech osad służbowych na terenie Parku Narodowego "Bory Tucholskie"
- Przebudowa drogi gminnej Wiatrowo - Wiatrowo-Las
- Wymiana nawierzchni boiska wielofunkcyjnego na ORLIKU przy Zespole Szkół Ogólnokształcących na Strzemięcinie
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.