eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LublinUtrzymanie Zintegrowanego Systemu Informatycznego wraz z usługami dodatkowymi



Ogłoszenie z dnia 2024-01-09

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Utrzymanie Zintegrowanego Systemu Informatycznego wraz z usługami dodatkowymi

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: INSTYTUT MEDYCYNY WSI IM. WITOLDA CHODŹKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288521

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Dra Kazimierza Jaczewskiego 2

1.5.2.) Miejscowość: Lublin

1.5.3.) Kod pocztowy: 20-090

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@imw.lublin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.imw.lublin.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


badania naukowe, prace rozwojowe

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Utrzymanie Zintegrowanego Systemu Informatycznego wraz z usługami dodatkowymi

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2ad568d1-9508-11ee-ba3b-4e891c384685

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00020494

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00544728

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Instytut Medycyny Wsi w 2007 roku zakupił Zintegrowany System Informatyczny firmy Kamsoft SA w Katowicach. Od momentu zakupu oprogramowanie jest rozbudowywane oraz aktualizowane przez dostawcę. Rozbudowa oprogramowania dokonywana była w ramach środków własnych oraz projektów, w tym finansowanych ze środków UE. Instytut jest zobligowany do utrzymania wdrożonych rozwiązań w ramach utrzymania trwałości Projektów. W związku z powyższym konieczne jest utrzymanie dotychczas użytkowanego oprogramowania, które będzie aktualizowane zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz modyfikowane stosownie do potrzeb. Aktualizacja i modyfikacja może wymagać zmiany w kodzie oprogramowania. Jedynie dostawca oprogramowania tj. firma Kamsoft SA w Katowicach przedstawiła ofertę obejmującą ten zakres.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZP.226.17.ZP.U.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wymagania Zmawiającego dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia:
1)Gotowość do świadczenia porad telefonicznych (od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-16.00) dotyczących dostarczonych produktów.
2) Gotowość do świadczenia serwisu, w szczególności w kontekście potencjalnych zmian w kodzie oprogramowania, związanych z dostosowaniem oprogramowania do aktualnych przepisów oraz w ramach realizowanych Projektów (utrzymanie Projektu e-usługi „Wprowadzenie nowoczesnych e-usług w podmiotach leczniczych nadzorowanych przez Ministra Zdrowia”).
3) Zamawiający zastrzega, że wymaga gotowości do realizacji zmian, tj. modyfikacji wykorzystywanego oprogramowania w celu dostosowania do potrzeb Zamawiającego, w związku z optymalnym wykorzystaniem użytkowanych systemów lub w związku z realizacją Projektów.
4) Realizacja usług serwisowych poprzez zdalny dostęp do infrastruktury Zamawiającego oraz kontakt telefoniczny, wskazany elektroniczny system rejestracji zgłoszeń dla osób upoważnionych.
5) Dodatkowe zdalne wsparcie serwisowe w ilości 15 godzin/miesiąc (180h/rok), z możliwością przesunięcia niewykorzystanych godzin na kolejny miesiąc,

4.5.3.) Główny kod CPV: 72253200-5 - Usługi w zakresie wsparcia systemu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 774156,59 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kamsoft S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9542685559

7.3.3) Ulica: 1 Maja 133

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-235

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 774156,59 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-01 do 2025-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.