Og³oszenie z dnia 2024-01-09
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00091415/01 - Wynik z dnia 2024-02-05
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Rozbudowa budynku hali sportowej o budynek Szko³y Podstawowej w Sieniawie – etap II
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Rymanów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440590
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Mitkowskiego 14A
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Rymanów
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-480
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Kro¶nieñski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@rymanow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.rymanow.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbudowa budynku hali sportowej o budynek Szko³y Podstawowej w Sieniawie – etap II
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-34bcb69c-aecf-11ee-a66a-5e0e9a75a9a0
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00020573
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-01-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00019403/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.1 Rozbudowa budynku hali sportowej o budynek Szko³y Podstawowej w Sieniawie – wyposa¿enie.
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-34bcb69c-aecf-11ee-a66a-5e0e9a75a9a03.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Komunikacja w postêpowaniu o udzielenie zamówienia i w konkursie, w tym sk³adanie ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub konkursie, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawc±, z uwzglêdnieniem wyj±tków okre¶lonych w ustawie Pzp, odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej. Przez ¶rodki komunikacji elektronicznej rozumie siê ¶rodki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o ¶wiadczeniu us³ug drog± elektroniczn± (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 344).
2. Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w tym wszelkie o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, odbywa siê przy u¿yciu Platformy e- Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl
3. Korzystanie z Platformy e- Zamówienia jest bezp³atne.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Komunikacja w postêpowaniu o udzielenie zamówienia i w konkursie, w tym sk³adanie ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub konkursie, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawc±, z uwzglêdnieniem wyj±tków okre¶lonych w ustawie Pzp, odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej. Przez ¶rodki komunikacji elektronicznej rozumie siê ¶rodki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o ¶wiadczeniu us³ug drog± elektroniczn± (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 344). https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 4. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w Postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e- Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e- Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e- Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”.
5. Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji Postêpowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e- Zamówienia ani logowania.
6. Oferty, o¶wiadczenia, o których mowa w art. 125 ust.1 Ustawy, podmiotowe ¶rodki dowodowe oraz zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, o którym mowa w art. 118 ust. 3 Ustawy, zwane dalej „zobowi±zaniem podmiotu udostêpniaj±cego zasoby”, przedmiotowe ¶rodki dowodowe, pe³nomocnictwo, dokumenty, o których mowa w art. 94 ust. 2 Ustawy, sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne (Dz. U. z 2021 r., poz. 2070 ze zm.).
7. Komunikacja w Postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert o dopuszczenie do udzia³u w Postêpowaniu, odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ, zadawanie pytañ i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przesy³anej wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”).
8. Mo¿liwo¶æ korzystania w Postêpowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pe³nym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e- Zamówienia oraz zalogowania siê na Platformie e- Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” s³u¿±cych do zadawania pytañ dotycz±cych tre¶ci dokumentów zamówienia wystarczaj±ce jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e- Zamówienia.
9. Wszystkie wys³ane i odebrane w Postêpowaniu przez Wykonawcê wiadomo¶ci widoczne s± po zalogowaniu w podgl±dzie postêpowania w zak³adce „Komunikacja”.
10. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielko¶æ ta dotyczy plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza). Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e- Zamówienia oraz informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy e- Zamówienia.
11. W przypadku problemów technicznych i awarii zwi±zanych z funkcjonowaniem Platformy e- Zamówienia u¿ytkownicy mog± skorzystaæ ze wsparcia technicznego dostêpnego pod numerem telefonu (32) 77 88 999 lub drog± elektroniczn± poprzez formularz udostêpniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zak³adce „Zg³o¶ problem”.
12. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemo¿liwiaj±cych komunikacjê Wykonawcy i Zamawiaj±cego za po¶rednictwem Platformy e- Zamówienia, Zamawiaj±cy dopuszcza komunikacjê za pomoc± poczty elektronicznej na adres e-mail: przetargi@rymanow.pl (nie dotyczy sk³adania ofert/wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu).
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych – dalej: RODO) informujê, i¿:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych w Urzêdzie Gminy w Rymanowie jest Burmistrz Gminy Rymanów z siedzib± w Urzêdzie Gminy w Rymanowie, ul. Mitkowskiego 14a, 38- 480 Rymanów,
2. Kontakt z IOD: 13 43 550 06 w. 217, email: iod@rymanow.pl.
3. Cel i podstawa przetwarzania danych: Dane osobowe bêd± przetwarzane w celu przeprowadzenia niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego - art. 6 ust. 1 lit. c) RODO, zgodnie z art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych (zwan± dalej Ustaw±) art. 5-6 ustawy z 14 lipca 1983r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach – na podstawie tych przepisów mamy obowi±zek zarchiwizowania sprawy, oraz zawarcia i realizacji umowy i jej rozliczenia z Wykonawc±, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza w tym postêpowaniu na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b). RODO. . W przypadku niewywi±zania siê z zawartej umowy, w celu dochodzenia roszczeñ i podejmowania dzia³añ o charakterze windykacyjnym realizuj±c prawnie uzasadniony interes administratora. 6 ust. 1 lit. f) RODO.
4. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy. Okres wskazane powy¿ej mog± zostaæ przed³u¿one do czasu, up³ywu okresu przedawnienia ewentualnych roszczeñ, je¶li przetwarzanie danych osobowych bêdzie niezbêdne do dochodzenia lub obrony przed takimi roszczeniami lub je¿eli przetwarzanie o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy jest niezbêdne na podstawie innych przepisów prawa.
5. Odbiorcy danych osobowych: Podmiotami, którym przekazywane bêd± dane osobowe mog± byæ: a) podmioty wykonuj±ce us³ugi na rzecz Administratora, w szczególno¶ci us³ugi ubezpieczeniowe, ¶wiadcz±ce na rzecz Administratora us³ugi z zakresu rozliczeñ projektów unijnych lub pañstwowych, wykonawcy projektu oraz inspektorzy nadzoru;
b) operatorzy pocztowi;
c) operatorzy systemów p³atno¶ci elektronicznych oraz banki w zakresie realizacji p³atno¶ci;
d) organy uprawnione do otrzymania danych osobowych na podstawie przepisów prawa.
e) Ponadto odbiorc± danych bêd± podmioty, które przetwarzaj± Pani/Pana dane osobowe w imieniu Administratora na podstawie zawartej umowy powierzenia przetwarzania danych (Kancelaria prawna, dostawcy systemów informatycznych oraz podmioty ¶wiadcz±ce us³ugi IT oraz us³ugi hostingowe;
6. Zasady ochrony danych: Administrator bêdzie przetwarza³ jedynie te dane i jedynie w takim zakresie, w jakim bêdzie to niezbêdne do realizacji okre¶lonych i uzasadnionych celów, przy uwzglêdnieniu zasady minimalizacji danych. Dane osobowe bêd± zabezpieczone poprzez zastosowanie odpowiednich procedur ochrony danych osobowych wdro¿onych u Administratora.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RIN.271.1.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa budynku hali sportowej o budynek Szko³y Podstawowej w Sieniawie – etap II.
Zakres realizacji obejmuje rozbudowê budynku hali sportowej o budynek Szko³y Podstawowej w Sieniawie, na dzia³kach nr ewid. 819/2, 818/1, 818/5, 818/7 – ROBOTY WYKOÑCZENIOWE WEWNÊTRZNE.
Budynek Szko³y Podstawowej na rzucie litery H, dwukondygnacyjny, czê¶ciowo podpiwniczony, o maksymalnych wymiarach zewnêtrznych 59,64x34,44m, z dachem p³askim jednospadowym, z attykami wraz z jednokondygnacyjn± przewi±zk± o wymiarach 8,1x3,28m do istniej±cego budynku hali sportowej.
Parametry czê¶ci rozbudowywanej:
1) powierzchnia zabudowy: 1538,5m2
2) powierzchnia ca³kowita: 3472,6m2
3) powierzchnia u¿ytkowa: 3011,66m2
4) kubatura: 11028,69m3
Roboty objête ETAPEM II:
tynków i ok³adzin ¶ciennych, z wy³±czeniem g³adzi gipsowych, wymalowañ i sufitów podwieszanych,
monta¿y parapetów wewnêtrznych z konglomeratu,
licowania ¶cian p³ytkami ceramicznymi,
wykonanie faset wzd³u¿ ¶cian pomieszczeñ w poziomie piwnicy i zamontowanie uszczelnienia posadzki z ta¶m bentonitowych wzd³u¿ ¶cian piwnic,
izolacji przeciwwilgociowych i termicznych posadzek,
posadzkowych warstw wyrównawczych,
posadzkowych warstw wykoñczeniowych (posadzki z p³ytek ceramicznych), z wy³±czeniem posadzek z wyk³adzin PCV,
stolarki/¶lusarki otworowej wewnêtrznej, z wy³±czeniem skrzyde³ drzwiowych drewnianych,
wewn. instalacji wod.-kan., z wy³±czeniem „bia³ych monta¿y”,
instalacji c.o. wraz z kot³owni±, z wy³±czeniem „bia³ych monta¿y grzejnikowych”,
wewn. instalacji gazowej,
wewn. instalacji elektrycznej, z wy³±czeniem „bia³ych monta¿y” (gniazda, ³±czniki, oprawy).
2. Przedmiot zamówienia nale¿y wykonaæ zgodnie z: dokumentacj± projektow± – Za³±cznik nr 8 do SWZ, za³±cznikiem nr 9 – odpowiedzi na pytania z I postêpowania.
(w zwi±zku z rozliczeniem rycza³towym, przed³o¿one przedmiary robót maj± charakter wy³±cznie pomocniczy i nie stanowi± podstawy do wyceny oferty).
- Zasadami wiedzy technicznej, aktualnie obowi±zuj±cym Prawem Budowlanym wraz z aktami Wykonawczymi oraz przepisami BHP.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45431200-9 - K³adzenie glazury
45324000-4 - Roboty w zakresie ok³adziny tynkowej
45430000-0 - Pokrywanie pod³óg i ¶cian
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-08-02
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Na podstawie z³o¿onych dokumentów wg regu³y spe³nia -nie spe³nia
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres Gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
O udzielenie niniejszego zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy:1) nie podlegaj± wykluczeniu z udzia³u w postêpowaniu,
2) spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu okre¶lone w niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia, tj.:
8.1. Spe³niaj± warunek dotycz±cy zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym. Okre¶lenie wymagañ: Zamawiaj±cy nie stawia wymagañ w tym zakresie.
8.2 Spe³niaj± warunek dotycz±cy wymaganych uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej.
Okre¶lenie wymagañ:
Zamawiaj±cy nie stawia wymagañ w tym zakresie.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) O¶wiadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz.U. 2021 poz. 275), z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego Wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej - za³±cznik nr 3 do SWZ;
2) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 3) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy w tym okresie, porównywalnych z robotami budowlanymi stanowi±cymi przedmiot zamówienia, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty - za³±cznik nr 4 do SWZ;
4) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych (zgodny z wymaganiami w pkt VIII.8.4b SWZ), uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci - za³±cznik nr 5 do SWZ;
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
1. Wykonawca jest zobowi±zany wnie¶æ wadium w wysoko¶ci: 35 000,00 z³.2. Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia up³ywu terminu zwi±zania ofert±, z wyj±tkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.
3. Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz.U. 2022 poz. 2080).
4. Wadium w formie pieni±dza nale¿y wnie¶æ przelewem na konto w Banku Spó³dzielczym w Rymanowie o numerze: 38 8636 0005 2001 0000 0475 0070 z dopiskiem "Wadium – Nr postêpowania RIN.271.1.2024".
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonaj± poszczególni Wykonawcy.
4. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zmiany umowy zawiera za³±cznik nr 6 do SWZ7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-01-25 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Platforma -e-zamowienia
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-01-25 10:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
INNE PRZETARGI RYMANÓW
- Zabezpieczenie istniej±cego mostu o nr inw. 244/128 zlokalizowanego na rzece Wis³ok na dzia³kach ewidencyjnych o nr 23/7 i 16/2 oraz na dzia³ce nr 17 w miejscowo¶ci Surowica, Gmina Ja¶liska.
- Przebudowa i rozbudowa budynku gospodarczego nr inw. 132/116 wraz z rozbiórk± nieu¿ywanej czê¶ci obiektu w zespole zabudowy Nadle¶nictwa Rymanów.
- SUKCESYWNA DOSTAWA OLEJU NAPÊDOWEGO DLA ZAK£ADU GOSPODARKI KOMUNALNEJ W RYMANOWIE
wiêcej: przetargi RYMANÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sieci wodoci±gowo-kanalizacyjnej w Boszkowie, Boszkowie Letnisku, Dominicach i Ujazdowie - etap II
- Budowa sali gimnastycznej przy Publicznej Szkole Podstawowej w Szerzawach oraz budowa boisk sportowych przy PSP w Paw³owie
- "Dostawa i monta¿ instalacji fotowoltaicznych dla budynków OSW Pora¿yn i kancelarii le¶nictw wraz z infrastruktur± towarzysz±c±".
- "Utworzenie ¿³obka w miejscowo¶ci Gnojno"
- Kapitalny Remont Bloku ¯ywieniowego
- NAPRAWA POSADZKI W HALI KOMPOSTOWNI ODPADÓW Zak³adu Gospodarki Odpadami S.A. w Bielsku-Bia³ej ul. Krakowska 315 d, 43-300 Bielsko-Bia³a
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.