Ogłoszenie z dnia 2023-01-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Powierzenie Powiatowej Spółdzielni Socjalnej „INTEGRACJA” niektórych usług społecznych na terenie Gminy Pawłów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W PAWŁOWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 290664838
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 56
1.5.2.) Miejscowość: Pawłów
1.5.3.) Kod pocztowy: 27-225
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.7.) Numer telefonu: 41 274-89-47
1.5.8.) Numer faksu: 41 306-71-60
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ops.pawlow@poczta.onet.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gops.pawlow.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
jednostka organizacyjna administracji samorządowej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Powierzenie Powiatowej Spółdzielni Socjalnej „INTEGRACJA” niektórych usług społecznych na terenie Gminy Pawłów2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9d107cda-7d37-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00020657
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00501978
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 13 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zgodnie z art. 214 ust. 1 pkt 13 Zamówienie udzielane jest osobie prawnej, jeżeli spełnione są łącznie następujące warunki:
a) Zamawiający wspólnie z innymi Zamawiającymi, o których mowa w art. 4 i art. 5 ust. 1 pkt 1, sprawuje nad daną osobą
prawną kontrolę, która odpowiada kontroli sprawowanej przez nich nad własnymi jednostkami, przy czym wspólne
sprawowanie kontroli ma miejsce, jeżeli spełnione są łącznie następujące warunki:
– w skład organów decyzyjnych kontrolowanej osoby prawnej wchodzą przedstawiciele wszystkich uczestniczących
Zamawiających, z zastrzeżeniem, że poszczególny przedstawiciel może reprezentować więcej niż jednego Zamawiającego,
– uczestniczący Zamawiający mogą wspólnie wywierać dominujący wpływ na cele strategiczne oraz istotne decyzje
kontrolowanej osoby prawnej,
– kontrolowana osoba prawna nie działa w interesie sprzecznym z interesami Zamawiających sprawujących nad nią
kontrolę
(...) Więcej informacji w INFORMACJACH DODATKOWYCH niniejszego ogłoszenia
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług opiekuńczych w ilości ok. 8640 godz. dla ok. 15 osób wymagających pomocy osób drugich w codziennym funkcjonowaniu, w tym zwłaszcza:
- pomoc w zaspakajaniu codziennych potrzeb takich jak: dokonywanie zakupów, przygotowywanie posiłków, podawanie leków,
- pomoc w utrzymaniu higieny podopiecznego, czystości i porządku pomieszczenia, w którym przebywa podopieczny,
- pomoc w donoszeniu do mieszkania wody, opału i zabezpieczenie ciepła w domu,
- pomoc w załatwianiu spraw urzędowych min. kontakt ze służbą zdrowia.
Przedmiotem zamówienia jest także usługa asystencji osobistej osoby niepełnosprawnej w ilości ok. 10908 godz. dla ok. 20 osób, w tym zwłaszcza:
- pomoc przy korzystaniu z dóbr kultury,
- pomoc w utrzymywaniu kontaktów ze społecznością lokalną,
- pomoc w zaspakajaniu codziennych potrzeb takich jak: dokonywanie zakupów, przygotowywanie posiłków, podawanie leków,
- pomoc w utrzymaniu higieny podopiecznego, czystości i porządku pomieszczenia, w którym przebywa podopieczny,
- pomoc w donoszeniu do mieszkania wody, opału i zabezpieczenie ciepła w domu,
- pomoc w załatwianiu spraw urzędowych min. kontakt ze służbą zdrowia.
Zakres wykonywanej usługi asystenckiej będzie indywidualnie dostosowywany do potrzeb osoby i w uzgodnieniu z nią.
Przedmiotem zamówienia jest ponadto usługa opieki wytchnieniowej w ilości ok. 2640 godzin dla ok. 11 osób (ok. 8 osób dorosłych, ok. 3 dzieci), w tym zwłaszcza:
- opieka nad niepełnosprawnym (wyręczenie czasowe w opiece) nad osobą wymagającą całodobowej opieki,
- mycie, podawanie leków, pilnowanie, karmienie, ubieranie, organizacja czasu wolnego, wykonywane wszystkich niezbędnych czynności życia codziennego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 98350000-1 - Usługi świadczone na rzecz społeczeństwa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85311100-3 - Usługi opieki społecznej dla osób starszych
85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
85312100-0 - Usługi opieki dziennej
85312110-3 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi
85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Przedmiotem zamówienia było m.in. świadczenie usług asystencji osobistej osoby niepełnosprawnej oraz usług opieki wytchnieniowej. Zamówienie nie zostało podzielone na części, a w zaproszeniu do negocjacji postanowienia dotyczące realizacji poszczególnych usług zawierała jedna umowa (a nie odrębna umowa dla każdej części przedmiotu zamówienia).Usługi j.w. objęte są dofinansowaniem ze środków Ministerstwa Rodziny i Polityki Społecznej odpowiednio w ramach Programu – „Asystent osobisty osoby niepełnosprawnej” – edycja 2023 oraz Programu – „Opieka wytchnieniowa” – edycja 2023.
Z uwagi na zasady rozliczania w/w programów postanowiono o unieważnieniu - na podstawie art. 255 pkt 6 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710) - przedmiotowego postępowania w oparciu o dotychczasowe zapisy przewidujące brak podziału zamówienia na części.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ŚWIADCZENIE USŁUG OPIEKUŃCZYCH / SUO DLA 31 OSÓB STARSZYCH, POTRZEBUJĄCYCH WSPARCIA W CODZIENNYM FUNKCJONOWANIU Z TERENU GMINY ADAMÓWKA W OKRESIE OD 01.06.2025 R. DO 30.09.2027 R.
- Asystent seniora - część VII
- Asystent seniora - część VI
- Asystent seniora - część V
- Asystent seniora - część IV
- Asystent seniora - część III
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.