Ogłoszenie z dnia 2022-01-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00304006/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa odzieży roboczej i ochronnej, środków ochrony indywidualnej dla Miejskiej Grupy Zakupowej jednostek organizacyjnych Gminy Miasto Włocławek”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Baza Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 005889231
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ptasia 2A
1.5.2.) Miejscowość: Włocławek
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-800
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 542326276
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@spolkabaza.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://spolkabaza.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://spolkabaza.bip.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa odzieży roboczej i ochronnej, środków ochrony indywidualnej dla Miejskiej Grupy Zakupowej jednostek organizacyjnych Gminy Miasto Włocławek”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ef02a759-5788-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00020661
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00304006/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.36.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 175004,89 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I – Dostawa odzieży roboczej i ochronnej, środków ochrony indywidualnej dla Miejskiego Przedsiębiorstwa Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. we Włocławku4.5.3.) Główny kod CPV: 35113400-3 - Odzież ochronna i zabezpieczająca
4.5.5.) Wartość części: 165883,50 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II – Dostawa odzieży roboczej i ochronnej, środków ochrony indywidualnej dla Miejskiego Przedsiębiorstwa Komunikacyjnego Sp. z o.o. we Włocławku.4.5.3.) Główny kod CPV: 35113400-3 - Odzież ochronna i zabezpieczająca
4.5.5.) Wartość części: 35378,61 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część III – Dostawa odzieży roboczej i ochronnej, środków ochrony indywidualnej dla Baza Spółka z o.o. we Włocławku.4.5.3.) Główny kod CPV: 35113400-3 - Odzież ochronna i zabezpieczająca
4.5.5.) Wartość części: 14178,70 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 141217,04 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 141217,04 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 141217,04 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo Usługowa BHP Ekspert Ewa Daroszewska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 4660276006
7.3.3) Ulica: Barska 121
7.3.4) Miejscowość: Włocławek
7.3.5) Kod pocztowy: 87-800
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA BHP EKSPERT EWA DAROSZEWSKA
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA BHP EKSPERT EWA DAROSZEWSKA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 141217,04 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 32780,48 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 32780,48 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 32780,48 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo Usługowa BHP Ekspert Ewa Daroszewska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 4660276006
7.3.3) Ulica: Barska 121
7.3.4) Miejscowość: Włocławek
7.3.5) Kod pocztowy: 87-800
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA BHP EKSPERT EWA DAROSZEWSKA
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA BHP EKSPERT EWA DAROSZEWSKA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 32780,48 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14178,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14178,70 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14178,70 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo Usługowa BHP Ekspert Ewa Daroszewska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 4660276006
7.3.3) Ulica: Barska 121
7.3.4) Miejscowość: Włocławek
7.3.5) Kod pocztowy: 87-800
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA BHP EKSPERT EWA DAROSZEWSKA
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA BHP EKSPERT EWA DAROSZEWSKA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14178,70 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z WŁOCŁAWKA
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH NA POTRZEBY KUCHNI GŁÓWNEJ
- Sukcesywna detaliczna dostawa paliw płynnych dla samochodów służbowych i sprzętu
- NAJEM 9 SZTUK SAMOCHODÓW OSOBOWYCH PRZYSTOSOWANYCH DO PRZEPROWADZANIA EGZAMINÓW PAŃSTWOWYCH W ZAKRESIE PRAWA JAZDY KAT. B DLA WOJEWÓDZKIEGO OŚRODKA RUCHU DROGOWEGO WE WŁOCŁAWKU, NA OKRES 48 MIESIĘCY
- DOSTAWA ZESTAWÓW DO CIĄGŁEJ TERAPII NERKOZASTĘPCZEJ RAZEM Z DZIERŻAWĄ APARATÓW DO CIĄGŁYCH TERAPII NERKOZASTĘPCZYCH Z REGIONALNĄ ANTYKOAGULACJĄ CYTRYNIANOWĄ LUB OGÓLNOUSTROJOWĄ NA OKRES 24 MIESIĘCY
- "Termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Szpichlernej 20 we Włocławku z przebudową pokrycia dachowego, montażem instalacji c.o. i c.w.u. oraz modernizacją instalacji wod-kan."
- Dostawa paliw płynnych dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej we Włocławku
więcej: przetargi w Włocławku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa odzieży i obuwia dla pracowników SK MSWiA z WM C-O w Olsztynie
- Zakup i dostawa produktów do sterylizacji wyrobów medycznych
- Dostawa środków ochrony indywidualnej dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie
- "Zakup wraz z dostawą art. gospodarczych, środków czystości, środków ochrony indywidulanej, środków piorących i automatów dozujących do Domu Pomocy Społecznej Nr 1 im. Marie Juchacz w Gorzowie Wlkp."
- Mazowsze bez smogu - zakup i dostawa pojazdu, zakup i dostawa drona antysmogowego, zakup i dostawa narzędzi do kontroli
- "Dostawy sprzętu epizootycznego dla potrzeb Inspekcji Weterynaryjnej województwa podkarpackiego"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.