eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krupski M³ynEksploatacja sieci wodno-kanalizacyjnych na terenie gminy Krupski M³yn



Og³oszenie z dnia 2024-01-09


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Eksploatacja sieci wodno-kanalizacyjnych na terenie gminy Krupski M³yn

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA KRUPSKI M£YN

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258948

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Krasickiego 9

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Krupski M³yn

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-693

1.5.4.) Województwo: ¶l±skie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski

1.5.7.) Numer telefonu: 322857016

1.5.8.) Numer faksu: 322857077

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@bip.krupskimlyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://www.bip.krupskimlyn.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Eksploatacja sieci wodno-kanalizacyjnych na terenie gminy Krupski M³yn

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-a00bfdfa-aeb8-11ee-a06e-7a3efa199397

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00020696

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-01-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00010584/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.1 Eksploatacja sieci wodno-kanalizacyjnych na terenie gminy Krupski M³yn

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a00bfdfa-aeb8-11ee-a06e-7a3efa199397

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a00bfdfa-aeb8-11ee-a06e-7a3efa199397

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia (zwanej dalej „Platform±” lub „Platform± e-Zamówienia”), która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl oraz za po¶rednictwem strony postepowania wskazanej w rozdziale 1 SWZ.
2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezp³atne.
3. Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania oraz identyfikator (ID) postêpowania na Platformie e-Zamówienia zosta³y wskazane w rozdziale 1. SWZ. Postêpowanie mo¿na wyszukaæ równie¿ ze strony g³ównej Platformy e-Zamówienia (przycisk „Przegl±daj postêpowania/konkursy”).
4. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/#regulamin-serwisu oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”.
5. Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert, odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ, zadawanie pytañ i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przesy³anej wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”)
6. Sposób z³o¿enia oferty reguluje rozdzia³ 21. SWZ.
7. W przypadku przekazywania w postêpowaniu dokumentu elektronicznego w formacie poddaj±cym dane kompresji, opatrzenie pliku zawieraj±cego skompresowane dokumenty kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, jest równoznaczne z opatrzeniem wszystkich dokumentów zawartych w tym pliku odpowiednio kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ z³o¿enia plików w formacie *.rar.
8. Mo¿liwo¶æ korzystania w postêpowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pe³nym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania siê na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” s³u¿±cych do zadawania pytañ dotycz±cych tre¶ci dokumentów zamówienia wystarczaj±ce jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
9. Wszystkie wys³ane i odebrane w postêpowaniu przez Wykonawcê wiadomo¶ci widoczne s± po zalogowaniu w podgl±dzie postêpowania w zak³adce „Komunikacja”.
10. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielko¶æ ta dotyczy plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza).
11. Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia.
12. W przypadku problemów technicznych i awarii zwi±zanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia u¿ytkownicy mog± skorzystaæ ze wsparcia technicznego dostêpnego pod numerem telefonu (22) 458 77 99 lub drog± elektroniczn± poprzez formularz udostêpniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zak³adce „Zg³o¶ problem”.
13. Zamawiaj±cy dopuszcza komunikacjê za po¶rednictwem poczty elektronicznej, z wyj±tkiem z³o¿enia oferty z za³±cznikami oraz podmiotowych ¶rodków dowodowych, z zastrze¿eniem, ¿e po otwarciu ofert Wykonawca mo¿e komunikowaæ siê wy³±cznie za po¶rednictwem adresu poczty elektronicznej wskazanego w formularzu oferty.
14. Komunikacja w postêpowaniu odbywa siê wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej okre¶lonych w niniejszym rozdziale.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE Zamawiaj±cy przekazuje poni¿sze informacje.
2. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Krupski M³yn reprezentuj±cy Gminê Krupski M³yn z siedzib±: Urz±d Gminy Krupski M³yn, ul. Krasickiego 9, 42-693 Krupski M³yn tel. (32)285 70 16, e-mail: gmina@bip.krupskimlyn.pl
3. Administrator wyznaczy³ Inspektora Ochrony Danych, z którym mo¿na siê skontaktowaæ w sprawach oraz prawach dotycz±cych ochrony swoich danych osobowych w nastêpuj±cy sposób:
3.1. pisemnie pod adresem: 42-693 Krupski M³yn, ul. Krasickiego 9,
3.2. poczt± elektroniczn± pod adresem e-mail: gwozdz@krupskimlyn.pl.
4. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z niniejszym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego (zgodnie z ustaw± Pzp) - przetwarzanie ze wzglêdu na niezbêdno¶æ wykonania umowy oraz niezbêdno¶æ wype³nienia obowi±zku prawnego ci±¿±cego na administratorze.
5. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane przez okres trwania postêpowañ o udzielenie zamówienia publicznego lub realizacji zawartych umów na us³ugi, dostawy, roboty budowlane, a tak¿e przez okres trwa³o¶ci projektu, w ramach którego prowadzone jest postêpowanie o udzielenie zamówienia. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane przez okres niezbêdny do dochodzenia lub obrony roszczeñ.
6. Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych zwi±zany jest z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; podanie danych jest niezbêdne do realizacji zarówno postêpowania, jak i dalszych etapów czyli podpisania umowy i jej realizacji.
7. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja z postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego w oparciu o przepisy o dostêpie do informacji publicznej, w³±czaj±c w to systemy informatyczne po¶rednicz±ce.
8. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych w szerszym zakresie mog± byæ Organy Pañstwowe.
9. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
10. Posiada Pani/Pan:
1) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do w³asnych danych osobowych,
2) na podstawie art. 16 RODO prawo sprostowania w³asnych danych osobowych,
3) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO w³asnych danych osobowych,
4) prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych dotycz±cych Pani/Pana narusza przepisy RODO.
11. Nie przys³uguje Pani/Panu:
1) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art. 20 RODO,
3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiaj±cy okre¶li³ wymagania dotycz±ce wydajno¶ci lub funkcjonalno¶ci, zgodnie z art. 101 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug maj±cych na celu zapewnienie zdolno¶ci posiadanych przez Gminê urz±dzeñ wodoci±gowych i kanalizacyjnych do realizacji dostaw i odprowadzania ¶cieków w sposób ci±g³y i niezawodny, polegaj±cych na:
Zakres 1
Powierzenie Eksploatatorowi wykonywania czynno¶ci zwi±zanych z zapewnieniem zdolno¶ci posiadanych przez Gminê urz±dzeñ wodoci±gowych i kanalizacyjnych do realizacji dostaw wody i odprowadzania ¶cieków w sposób ci±g³y i niezawodny, polegaj±cych na:
a) eksploatacji oraz bie¿±cym utrzymaniu sieci wodoci±gowych i kanalizacyjnych na terenie gminy Krupski M³yn
b) eksploatacji Ujêcia Wody Krupski M³yn przy ul. G³ównej, w tym wydobywanie wody wraz z jej uzdatnianiem,
c) eksploatacji Ujêcia Wody w Ziêtku, w tym wydobywanie wody wraz z jej uzdatnianiem,
d) eksploatacji Ujêcia Wody w Potêpie przy ul. Sportowej, w tym wydobywanie wody wraz z jej uzdatnianiem,
e) eksploatacji Ujêcia Wody dla dzia³ek w Potêpie (Rejon IV), w tym wydobywanie wody,
f) eksploatacji oczyszczalni ¶cieków w Krupskim M³ynie,
g) eksploatacji oczyszczalni ¶cieków w Ziêtku,
h) eksploatacji przepompowni ¶cieków w Krupskim M³ynie przy ul. Zawadzkiego, ul. Le¶miana, ul. Mickiewicza, ul. Krasickiego i dwóch przepompowni przy ul. G³ównej (park Oczko i rejon Ronda),
i) eksploatacji przepompowni ¶cieków w Potêpie,
j) eksploatacji tymczasowej przepompowni ¶cieków w Ziêtku,
k) eksploatacji sieci wodoci±gowych dostarczaj±cych wodê dla u¿ytkowników terenów pod uprawy ogrodowe zlokalizowanych na terenie gminy Krupski M³yn,
l) dostawie wody przeznaczonej do spo¿ycia o odpowiedniej jako¶ci i ci¶nieniu umo¿liwiaj±cym jej czerpanie,
m) odprowadzaniu ¶cieków komunalnych poprzez przyjmowanie ¶cieków od pierwszej studzienki wraz z t± studzienk± do uj¶cia,
n) wykonywaniu i ewidencjonowaniu odczytów liczników wody u czê¶ci Odbiorców us³ug (obiekty i budynki wielolokalowe) tj. miesiêcznie 100 odczytów oraz kwartalnie 40 odczytów, zgodnie z wykazem punktów odczytowych przekazanych przez Gminê,
o) sprawdzaniu jeden raz na kwarta³ stanu technicznego rezerwowego ujêcia wody (nieczynnego) Koty-Weso³a i zg³aszaniu Gminie ujawnionych awarii i wycieków wody.
Zakres 2
- wykonywaniu mechanicznych czyszczeñ odcinków sieci kanalizacyjnej w terminach i zakresie ustalonym przez Gminê. Przewiduje siê wykonanie czyszczeñ maksymalnie 1000 mb sieci kanalizacyjnej w zleceniach czê¶ciowych (podzielonych) w czasie trwania umowy.
Zakres 3
- wykonywaniu inspekcji sieci kanalizacyjnej przy u¿yciu samobie¿nej kamery inspekcyjnej wraz z przygotowaniem kana³u (czyszczeniem) w terminach i zakresie podanym przez Gminê. Przewiduje siê wykonanie inspekcji wraz z przygotowaniem kana³u maksymalnie na 500 mb sieci kanalizacyjnej w zleceniach czê¶ciowych (podzielonych) w czasie trwania umowy.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 65100000-4 - Us³ugi przesy³u wody i podobne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

65130000-3 - Obs³uga stacji wody

90480000-5 - Us³ugi gospodarki ¶ciekowej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejsz± ofertê zostanie uznana oferta, która otrzyma najwy¿sz± liczbê punktów
stanowi±cych sumê punktów przyznanych w ramach ka¿dego z podanych kryteriów oceny ofert, spo¶ród ofert niepodlegaj±cych
odrzuceniu.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium czas przyst±pienia do usuniêcia zg³oszonej niedro¿no¶ci sieci kanalizacyjnej (KP), wyra¿ony w godzinach (h)

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

Wykonawca musi wykazaæ posiadanie zdolno¶ci technicznej lub zawodowej.
Warunek zostanie uznany za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e nale¿ycie wykona³ w okresie ostatnich trzech lat
przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia jest krótszy – w tym okresie us³ugê eksploatacji sieci
wodno-kanalizacyjnej, w zakres której wchodzi³o min.:
- utrzymanie w nale¿ytym stanie technicznym sieci wodoci±gowej i kanalizacyjnej,
- eksploatacja oczyszczalni ¶cieków typu SBR (sekwencyjny reaktor biologiczny) o przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ Q
¶rednie = 300 m3/d,
- eksploatacja ujêcia wody przeznaczonego do zbiorowego zaopatrzenia ludno¶ci w wodê o zdolno¶ci produkcyjnej nie
mniejszej ni¿ 200m3/dobê i wyposa¿onego w system uzdatniania wody,
- dokonywanie napraw i remontów sieci wodoci±gowej i kanalizacyjnej.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) o¶wiadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty niezale¿nie od innego Wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej;
2) odpis lub informacja z KRS lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, sporz±dzonej nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji.
Zamawiaj±cy nie wzywa do z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych, je¿eli mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, w szczególno¶ci rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne, o ile Wykonawca wskaza³ w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 i pkt 10.1 SWZ, dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych ¶rodków.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Wykaz us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy.

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1. Je¿eli Wykonawcê reprezentuje pe³nomocnik, razem z ofert± nale¿y z³o¿yæ pe³nomocnictwo.
2. W przypadku wspólnego ubiegania siê Wykonawców o udzielenie zamówienia Wykonawcy do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy.
3. Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, sk³ada, wraz z ofert±, zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1. Oferta musi byæ zabezpieczona wadium w wysoko¶ci 6 000,00 z³.
2. Wykonawca wnosi wadium przed up³ywem terminu sk³adania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia up³ywu terminu zwi±zania ofert±, z wyj±tkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.
3. Wadium mo¿e byæ wnoszone wed³ug wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
3.1. pieni±dzu;
3.2. gwarancjach bankowych;
3.3. gwarancjach ubezpieczeniowych;
3.4. porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2023 r. poz. 462).
4. Wadium wnoszone w pieni±dzu nale¿y wp³aciæ na rachunek bankowy Zamawiaj±cego nr 35 8466 0002 0000 2264 2000 0051 w Banku Spó³dzielczym w Tworogu, tytu³em: „Wadium – eksploatator”. Potwierdzenie przelewu zaleca siê do³±czyæ do oferty.
5. O skuteczno¶ci wniesienia wadium w pieni±dzu decyduje data i godzina wp³ywu ¶rodków na rachunek bankowy Zamawiaj±cego.
6. Je¿eli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub porêczenia, Wykonawca wraz z ofert± przekazuje Zamawiaj±cemu orygina³ gwarancji lub porêczenia, w postaci elektronicznej.
7. W tre¶ci wadium sk³adanego w formie gwarancji lub porêczenia musz± byæ wyszczególnione okoliczno¶ci, w jakich Zamawiaj±cy mo¿e je zatrzymaæ. Okoliczno¶ci te musz± zawieraæ sytuacje okre¶lone w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp, tj.:
7.1. Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 107 ust. 2 lub art. 128 ust. 1 ustawy, z przyczyn le¿±cych po jego stronie, nie z³o¿y³ podmiotowych ¶rodków dowodowych lub przedmiotowych ¶rodków dowodowych potwierdzaj±cych okoliczno¶ci, o których mowa w art. 57 lub art. 106 ust. 1 ustawy, o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, innych dokumentów lub o¶wiadczeñ lub nie wyrazi³ zgody na poprawienie omy³ki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowa³o brak mo¿liwo¶ci wybrania oferty z³o¿onej przez Wykonawcê jako najkorzystniejszej;
7.2. Wykonawca, którego oferta zosta³a wybrana: 1) odmówi³ podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach okre¶lonych w ofercie, 2) nie wniós³ wymaganego zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy;
7.3. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego sta³o siê niemo¿liwe z przyczyn le¿±cych po stronie Wykonawcy, którego oferta zosta³a wybrana.
8. Z tre¶ci wadium sk³adanego w formie gwarancji lub porêczenia powinno wynikaæ jednoznacznie gwarantowanie wyp³aty nale¿no¶ci w sposób nieodwo³alny, bezwarunkowy i na pierwsze ¿±danie.
9. Wadium sk³adane w formie gwarancji lub porêczenia musi podlegaæ prawu polskiemu – wszelkie spory bêd± rozstrzygane zgodnie z prawem polskim i poddane jurysdykcji s±dów polskich.
10. Wadium wniesione przez jednego z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia uwa¿a siê za wniesione prawid³owo, przy czym wadium sk³adane w formie gwarancji lub porêczenia powinno gwarantowaæ wyp³atê nale¿no¶ci za dzia³ania lub zaniechania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
11. Oferta Wykonawcy, który nie wniós³ wadium lub wniós³ w sposób nieprawid³owy, lub nie utrzymywa³ wadium nieprzerwanie do up³ywu terminu zwi±zania ofert±, lub z³o¿y³ wniosek o zwrot wadium, podlega odrzuceniu.
12. W okoliczno¶ciach wskazanych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp Zamawiaj±cy zatrzymuje wadium wraz odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji lub porêczenia wystêpuje odpowiednio do gwaranta albo porêczyciela z ¿±daniem wyp³aty wadium.
13. Zamawiaj±cy dokona zwrotu wadium na zasadach okre¶lonych w art. 98 ust. 1-5 ustawy Pzp.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1) W przypadku wspólnego ubiegania siê o udzielenie zamówienia, Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2) Przepisy dotycz±ce Wykonawcy stosuje siê odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
3) Oferta Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia musi byæ z³o¿ona i podpisana w taki sposób, ¿eby prawnie zobowi±zywa³a wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (tj. przez ka¿dego z Wykonawców lub upowa¿nionego pe³nomocnika).
4) Wszelka korespondencja w sprawie oferty dokonywana bêdzie z pe³nomocnikiem Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia publicznego na adres wskazany w ofercie.
5) W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia.
6) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶ci zmian postanowieñ zawartej umowy (tzw. zmiany kontraktowe w oparciu o art. 455
ust. 1 pkt 1 ustawy) w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy (§ 9 za³±cznika nr 1 do
SWZ).
2. Zmiana umowy mo¿e równie¿ nast±piæ w przypadkach, o których mowa w art. 455 ust. 1 pkt 2-4 oraz ust. 2 ustawy.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-01-17 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Sk³adanie ofert odbywa siê poprzez Platformê e-Zamówienia za po¶rednictwem zak³adki Oferty/wnioski, widocznej w podgl±dzie postêpowania po zalogowaniu siê na konto Wykonawcy

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-01-17 10:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-02-15

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.