Ogłoszenie z dnia 2022-01-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00296282/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-02
- 2021/BZP 00303790/01 - Modyfikacja z dnia 2021-12-07
- 2021/BZP 00310474/01 - Modyfikacja z dnia 2021-12-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa produktów spożywczych do stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej im. 100-lecia Ruchu Ludowego w Wierzchosławicach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wierzchosławice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851660996
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: -
1.5.2.) Miejscowość: Wierzchosławice
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-122
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski
1.5.7.) Numer telefonu: 146319030
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@wierzchoslawice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wierzchoslawice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.malopolska.pl/ugwierzchoslawice,m,342224,2021.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa produktów spożywczych do stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej im. 100-lecia Ruchu Ludowego w Wierzchosławicach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8c63c995-50e7-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00020708
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004306/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa produktów żywnościowych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej im. 100-lecia Ruchu Ludowego w Wierzchosławicach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00296282/03
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IRGDOŚ.271.1.11.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 473976,60 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
"Dostawa ryb do stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej im.100-lecia Ruchu Ludowego w Wierzchosławicach"Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa ryb do stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej im.100-lecia Ruchu Ludowego w Wierzchosławicach tj. Miruna-filet mrożony - 900 kg, dorsz - 300 kg, łosoś - 150 kg, makrela w sosie pomidorowym - 80 szt., tuńczyk w sosie własnym - 60 szt., makrela wędzona - 15 kg.
Gotowość realizacji dostaw: w zależności od potrzeby (w dni robocze) w godz. 7.00 ÷ 10.00 na koszt wykonawcy po wcześniejszym zamówieniu w formie telefonicznej lub pisemnej (e mailem na adres Wykonawcy).
Adres dostawy: 33-122 Wierzchosławice 97 na własny koszt. Zamówienia będą składane przez Zamawiającego najpóźniej do godz. 14:00 dnia poprzedzającego dostawę.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15220000-6 - Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15240000-2 - Ryby puszkowane i pozostałe ryby konserwowane lub przetworzone
4.5.5.) Wartość części: 37842,95 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
"Dostawa mrożonek do stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej im.100-lecia Ruchu Ludowego w Wierzchosławicach"Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa mrożonek do stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej im.100-lecia Ruchu Ludowego w Wierzchosławicach tj. brokuł mrożony - 310 kg, brukselka mrożona - 100 kg, bukiet kwiatowy jarzyn mrożony - 340 kg, fasolka szparagowa żółta - 200 kg, fasolka szparagowa zielona - 100 kg, groszek mrożony - 200 kg, jeżyna - 100 kg, jagoda mrożona - 110 kg, kalafior mrożony - 260 kg, malina mrożona - 100 kg, mieszanka kompotowa mrożona - 1200 kg, marchew z groszkiem - 30 kg, mini marchewka mrożona - 130 kg, truskawka mrożona -330 kg, wiśnia drylowana mrożona - 90 kg, zupa jarzynowa mrożona - 50 kg, włoszczyzna - 600 kg, śliwka węgierka bez pestek - 80 kg, dynia - 140 kg, szpinak rozdrobniony brykiet - 80 kg.
Gotowość realizacji dostaw: w zależności od potrzeb, min 2 razy w tygodniu (w dni robocze) w godz. 7.00 ÷ 10.00 na koszt wykonawcy po wcześniejszym zamówieniu w formie telefonicznej lub pisemnej (e mailem na adres Wykonawcy).
Adres dostawy: 33-122 Wierzchosławice 97 na własny koszt. Zamówienia będą składane przez Zamawiającego najpóźniej do godz. 14:00 dnia poprzedzającego dostawę.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15331170-9 - Warzywa mrożone
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15332100-5 - Przetworzone owoce
4.5.5.) Wartość części: 27619,43 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
"Dostawa warzyw do stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej im. 100-lecia Ruchu Ludowego w Wierzchosławicach"Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa warzyw do stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej im.100-lecia Ruchu Ludowego w Wierzchosławicach tj. botwinka - 220 szt., brokuły - 200 szt., buraki czerwone - 460 kg, cebula - 480 kg, cebula czerwona - 110 kg, cebula świeża ze szczypiorkiem - 220 szt., cukinia - 210 kg, czosnek - 335 szt., dynia - 100 kg, fasolka "piękny Jaś" - 210 kg, fasola biała i czerwona - 40 kg, kalafior - 300 szt., kapusta biała - 400 kg, kapusta biała młoda - 220 szt., kapusta czerwona - 70 kg, kapusta kiszona biała - 450 kg, kapusta pekińska - 330 kg, kapusta włoska - 210 kg, koperek zielony - 2500 szt., kalarepa - 200 szt., marchewka - 1800 kg, ogórek kiszony - 400 kg, ogórek świeży - 700 kg, papryka świeża - 230 kg, pieczarki świeże - 400 kg, pietruszka korzeń - 660 kg, pietruszka natka - 2800 szt., pomidory - 500 kg, pory - 430 szt., rzodkiewka - 380 szt., sałata zielona (różne odmiany) - 420 szt., seler korzeniowy - 740 kg, soczewica czerwona i zielona - 350 szt., susz z buraka czerwonego - 160 szt., szczypiorek - 1000 szt., lubczyk świeży - 750 szt., zioła świeże - 400 szt., ziemniaki - 12200 kg, seler naciowy - 100 szt., cieciorka - 40 kg, kiełki rzodkiewki - 100 szt.
Gotowość realizacji dostaw: min 2 - max 5 razy w tygodniu (w dni robocze) w godz. 7.00÷10.00 na koszt wykonawcy po wcześniejszym zamówieniu w formie telefonicznej lub pisemnej (e mailem na adres Wykonawcy).
Adres dostawy: 33-122 Wierzchosławice 97 na własny koszt. Zamówienia będą składane przez Zamawiającego najpóźniej do godz. 14:00 dnia poprzedzającego dostawę.
4.5.3.) Główny kod CPV: 03221000-6 - Warzywa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15331000-7 - Warzywa przetworzone
4.5.5.) Wartość części: 69425,95 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
"Dostawa owoców do stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej im.100-lecia Ruchu Ludowego w Wierzchosławicach"Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa owoców do stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej im.100-lecia Ruchu Ludowego w Wierzchosławicach tj. arbuz - 350 kg, banan - 2300 kg, borówka amerykańska - 100 kg, brzoskwinia Polska - 200 kg, cytryna - 110 kg, gruszka 660 kg, jabłko szara reneta - 300 kg, jabłka - 3600 kg, kiwi - 350 kg, malina - 60 kg, mandarynka - 350 kg, morela - 150 kg, nektarynka - 350 kg, pomarańcza - 600 kg, śliwka - 250 kg, truskawka - 120 kg, winogrona - 240 kg, granat - 150 szt., melon żółty - 60 szt., awokado - 50 szt.
Gotowość realizacji dostaw: min 2 - max 5 razy w tygodniu (w dni robocze) w godz. 7.00÷10.00 na koszt wykonawcy po wcześniejszym zamówieniu w formie telefonicznej lub pisemnej (e mailem na adres Wykonawcy).
Adres dostawy: 33-122 Wierzchosławice 97 na własny koszt. Zamówienia będą składane przez Zamawiającego najpóźniej do godz. 14:00 dnia poprzedzającego dostawę.
4.5.3.) Główny kod CPV: 03222000-3 - Owoce i orzechy
4.5.5.) Wartość części: 45505,33 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
"Dostawa artykułów mleczarskich do stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej im.100-lecia Ruchu Ludowego w Wierzchosławicach"Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów mleczarskich do stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej im.100-lecia Ruchu Ludowego w Wierzchosławicach tj. jogurt naturalny 2% 400g - 2300 szt., jogurt grecki 9% 400 g - 500 szt., jogurt naturalny wiadro 5 kg - 50 szt., jogurt naturalny bez laktozy - 100 szt., jogurt pitny - 8020 szt., masło - 2700 szt., mleko UHT 2% - 4800 szt., mleko bez laktozy - 140 szt., ser edamski - 35 kg, ser gouda - 35 kg, serek mozzarella kulka - 150 szt., ser Mozzarella wiórki - 40 kg, ser gouda wiórki - 20 kg, ser feta - 150 szt., ser topiony - 300 szt., serek naturalny homogenizowany - smakowy - 3800 szt., śmietana 18% - 1500 szt., śmietana 12% - 800 szt., śmietana 30% - 200 l, śmietana 36% - 300 l, twaróg półtłusty - 350 kg, serek maskarpone - 150 szt. napój owsiany - 100 szt., serek na sernik wiaderko - 450 szt.
Gotowość realizacji dostaw: min 2 - max 5 razy w tygodniu (w dni robocze) w godz. 7.00÷10.00 na koszt wykonawcy po wcześniejszym zamówieniu w formie telefonicznej lub pisemnej (e mailem na adres Wykonawcy).
Adres dostawy: 33-122 Wierzchosławice 97 na własny koszt. Zamówienia będą składane przez Zamawiającego najpóźniej do godz. 14:00 dnia poprzedzającego dostawę.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15510000-6 - Mleko i śmietana
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15530000-2 - Masło
15540000-5 - Produkty serowarskie
15551000-5 - Jogurt i pozostałe przefermentowane przetwory mleczne
4.5.5.) Wartość części: 84617,33 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
"Dostawa mięsa wieprzowego do stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej im. 100-lecia Ruchu Ludowego w Wierzchosławicach"Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa mięsa wieprzowego do stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej im.100-lecia Ruchu Ludowego w Wierzchosławicach tj. Kark wp b/k kl. 1 - 360 kg, schab wp b/k - 480 kg, słonina bez skóry - 25 kg, szynka surowa wp z/k bez skóry i biodrówki kl. 1 - 700 kg, żeberka wp paski, trójkąty - 193,04 kg.
Gotowość realizacji dostaw: min 2 - max 5 razy w tygodniu (w dni robocze) w godz. 6.00÷9.00 na koszt wykonawcy po wcześniejszym zamówieniu w formie telefonicznej lub pisemnej (e mailem na adres Wykonawcy).
Adres dostawy: 33-122 Wierzchosławice 97 na własny koszt. Zamówienia będą składane przez Zamawiającego najpóźniej do godz. 14:00 dnia poprzedzającego dostawę.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15110000-2 - Mięso
4.5.5.) Wartość części: 27425,24 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
"Dostawa mięsa drobiowego do stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej im.100-lecia Ruchu Ludowego w Wierzchosławicach"Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa mięsa drobiowego do stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej im.100-lecia Ruchu Ludowego w Wierzchosławicach tj. udko z kurczaka - 600 kg, kurczak świeży - 1300 kg, filet z kurczaka b/s i b/k - 750 kg, porcja rosołowa - 1300,86 kg, porcja rosołowa z kaczki - 400 kg, filet z indyka b/s i b/k - 600 kg.
Gotowość realizacji dostaw: min 2 - max 5 razy w tygodniu (w dni robocze) w godz. 6.00÷9.00 na koszt wykonawcy po wcześniejszym zamówieniu w formie telefonicznej lub pisemnej (e mailem na adres Wykonawcy).
Adres dostawy: 33-122 Wierzchosławice 97 na własny koszt. Zamówienia będą składane przez Zamawiającego najpóźniej do godz. 14:00 dnia poprzedzającego dostawę.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15110000-2 - Mięso
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15130000-8 - Produkty mięsne
4.5.5.) Wartość części: 31571,35 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
"Dostawa mięsa wołowego do stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej im.100-lecia Ruchu Ludowego w Wierzchosławicach"Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa mięsa wołowego do stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej im.100-lecia Ruchu Ludowego w Wierzchosławicach tj. antrykot wołowy b/k - 50 kg, rostbef wołowy b/k kl. 1 - 50 kg.
Gotowość realizacji dostaw: min 2 - max 5 razy w tygodniu (w dni robocze) w godz. 6.00÷9.00 na koszt wykonawcy po wcześniejszym zamówieniu w formie telefonicznej lub pisemnej (e mailem na adres Wykonawcy).
Adres dostawy: 33-122 Wierzchosławice 97 na własny koszt. Zamówienia będą składane przez Zamawiającego najpóźniej do godz. 14:00 dnia poprzedzającego dostawę.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15110000-2 - Mięso
4.5.5.) Wartość części: 1809,52 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
"Dostawa wędlin drobiowych do stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej im.100-lecia Ruchu Ludowego w Wierzchosławicach"Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wędlin drobiowych do stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej im.100-lecia Ruchu Ludowego w Wierzchosławicach tj. kurczak z Bobrownik - 100 kg, indyk gotowany - 40 kg.
Gotowość realizacji dostaw: min 2 - max 5 razy w tygodniu (w dni robocze) w godz. 6.00÷9.00 na koszt wykonawcy po wcześniejszym zamówieniu w formie telefonicznej lub pisemnej (e mailem na adres Wykonawcy).
Adres dostawy: 33-122 Wierzchosławice 97 na własny koszt. Zamówienia będą składane przez Zamawiającego najpóźniej do godz. 14:00 dnia poprzedzającego dostawę.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15130000-8 - Produkty mięsne
4.5.5.) Wartość części: 4838,10 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
"Dostawa wędlin wieprzowych do stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej im.100-lecia Ruchu Ludowego w Wierzchosławicach"Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wędlin wieprzowych do stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej im.100-lecia Ruchu Ludowego
w Wierzchosławicach tj. boczek wędzony parzony - 80 kg, szynka wędzona parzona z Lubinki - 80 kg, kiełbasa wiejska z Lubinki - 40 kg, kiełbasa zwyczajna - 250 kg, parówki z szynki - 160 kg, sopocka tradycyjna - 80 kg.
Gotowość realizacji dostaw: min 2 - max 5 razy w tygodniu (w dni robocze) w godz. 6.00÷9.00 na koszt wykonawcy po wcześniejszym zamówieniu w formie telefonicznej lub pisemnej (e mailem na adres Wykonawcy).
Adres dostawy: 33-122 Wierzchosławice 97 na własny koszt. Zamówienia będą składane przez Zamawiającego najpóźniej do godz. 14:00 dnia poprzedzającego dostawę.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15130000-8 - Produkty mięsne
4.5.5.) Wartość części: 17237,71 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
"Dostawa pieczywa do stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej im.100-lecia Ruchu Ludowego w Wierzchosławicach"Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa pieczywa do stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej im.100-lecia Ruchu Ludowego w Wierzchosławicach tj. chleb pszenno żytni - 1350 szt., chleb graham - 80 szt., chleb słonecznikowy - 300 szt., chleb jęczmienny - 150 szt., chleb żytni - 250 szt., wek/bagietka - 1600 szt., bułka pszenna/kajzerka - 1250 szt., placek drożdżowy - 70 kg, drożdżówka z serem i budyniem - 750 szt., bułka tarta - 350 kg, drożdże - 18 kg, ciastka owsiane - 77 kg, pączki - 200 szt.
Gotowość realizacji dostaw: codziennie (w dni robocze) w godz. 6.00 ÷ 7.30 na koszt wykonawcy po wcześniejszym zamówieniu w formie telefonicznej lub pisemnej (e mailem na adres Wykonawcy).
Adres dostawy: 33-122 Wierzchosławice 97 na własny koszt. Zamówienia będą składane przez Zamawiającego najpóźniej do godz. 14:00 dnia poprzedzającego dostawę.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15898000-9 - Drożdże
4.5.5.) Wartość części: 16966,71 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
"Dostawa pierogów do stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej im.100-lecia Ruchu Ludowego w Wierzchosławicach"Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa pierogów do stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej im. 100-lecia Ruchu Ludowego w Wierzchosławicach tj. pierogi - 2000 kg.
Gotowość realizacji dostaw: w dni robocze w godz. 7.00÷9.00 na koszt wykonawcy po wcześniejszym zamówieniu w formie telefonicznej lub pisemnej (e mailem na adres Wykonawcy).
Adres dostawy: 33-122 Wierzchosławice 97 na własny koszt. Zamówienia będą składane przez Zamawiającego najpóźniej do godz. 14:00 dnia poprzedzającego dostawę.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15896000-5 - Produkty głęboko mrożone
4.5.5.) Wartość części: 41714,29 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
"Dostawa jaj kurzych do stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej im.100-lecia Ruchu Ludowego w Wierzchosławicach"Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa jaj kurzych do stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej im. 100-lecia Ruchu Ludowego w Wierzchosławicach tj. jaja kurze - 13000 szt.
Gotowość realizacji dostaw: min 2 razy w tygodniu /w dni robocze/ w godz. 7.00÷10.00 na koszt wykonawcy po wcześniejszym zamówieniu w formie telefonicznej lub pisemnej (e mailem na adres Wykonawcy).
Adres dostawy: 33-122 Wierzchosławice 97 na własny koszt. Zamówienia będą składane przez Zamawiającego najpóźniej do godz. 14:00 dnia poprzedzającego dostawę.
4.5.3.) Główny kod CPV: 03142500-3 - Jaja
4.5.5.) Wartość części: 7428,57 PLN
Część 14
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
"Dostawa produktów zbożowych do stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej im.100-lecia Ruchu Ludowego w Wierzchosławicach"Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów zbożowych do stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej im. 100-lecia Ruchu Ludowego w Wierzchosławicach tj. kasza jaglana - 220 kg, kasza gryczana - 20 kg, kasza kuskus - 150 kg, kasza jęczmienna - 190 kg, kasza manna - 80 kg, kasza pęczak - 120 kg, makaron - 650 kg, makaron-różne kształty - 270 kg, mąka pszenna - 1000 kg, mąka ziemniaczana - 90 kg, płatki zbożowe - 150 szt., ryż paraboliczny - 200 kg, ryż biały długoziarnisty, brązowy - 400 kg, kasza kukurydziana - 8 kg.
Gotowość realizacji dostaw: min 2 - max 5 razy w tygodniu (w dni robocze) w godz. 7.00 ÷ 10.00 na koszt wykonawcy po wcześniejszym zamówieniu w formie telefonicznej lub pisemnej (e mailem na adres Wykonawcy).
Adres dostawy: 33-122 Wierzchosławice 97 na własny koszt. Zamówienia będą składane przez Zamawiającego najpóźniej do godz. 14:00 dnia poprzedzającego dostawę.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15610000-7 - Produkty przemiału ziarna
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15851100-9 - Makaron niegotowany
4.5.5.) Wartość części: 14140,11 PLN
Część 15
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
"Dostawa pozostałych artykułów spożywczych do stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej im.100-lecia Ruchu Ludowego w Wierzchosławicach"Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa pozostałych artykułów spożywczych do stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej im. 100-lecia Ruchu Ludowego w Wierzchosławicach tj. ananas w syropie - 50 szt., żurek na wodzie źródlanej - 400 szt., bazylia - 140 szt., brzoskwinie w syropie - 50 szt., chrzan tarty - 100 szt., cukier kryształ - 710 kg, cukier puder - 200 szt., curry - 80 szt., cynamon - 60 szt., czekolada - 150 szt., czosnek granulowany - 70 szt., wanilia - 60 szt., dżem niskosłodzony - 60 szt., fasola biała i czerwona w puszcze - 100 szt., groszek zielony konserwowy - 70 szt., groszek ptysiowy 800g - 100 szt., herbata expressowa, owocowa - 140 szt., mus owocowy - 3211 szt., kakao naturalne - 23 kg, kawa bezkofeinowa - 100 szt., ketchup 480g - 210 szt., kminek mielony - 100 szt., kminek cały - 30 szt, koncentrat pomidorowy I - 300 szt., koncentrat pomidorowy II - 150 szt., kukurydza konserwowa - 110 szt., liść laurowy - 70 szt., majeranek suszony - 120 szt., majonez - 230 szt., miód - 35 szt., morele suszone - 100 szt., musztarda 50 szt., ocet - 20 szt., ogórki konserwowe - 150 szt., olej roślinny - 350 l, olej roślinny z ziołami i warzywami - 50 szt., oliwa z oliwek - 25 szt., oregano - 40 szt., papryka słodka mielona czerwona - 300 szt., Pasta pesto - 100 szt., pieprz czarny mielony - 15 kg, płatki czekoladowe - kulki - 350 szt., płatki migdałowe - 100 szt., pomidory krojone bez skórki - 40 szt., przyprawa Vegeta - 45 kg, przyprawa do mięs i do kurczaka - 5 kg, rodzynki, żurawina - 140 szt., sałatka z czerwonej kapusty - 240 szt., seler konserwowy - 150 szt., słonecznik łuskany - 5 kg, sezam - 50 szt., sól kamienna jodowana - 300 kg, śliwka kalifornijska - 10 kg, wafle ryżowe - 180 szt., wiórki kokosowe - 10 kg, woda mineralna - 2000 szt., ziele angielskie - 124 szt., zioła prowansalskie - 70 szt., pektyna - 20 kg, chrupki kukurydziane - 350 szt., mleczko kokosowe - 50 szt., powidło śliwkowe - 520 szt.
Gotowość realizacji dostaw: min 2 - max 5 razy w tygodniu (w dni robocze) w godz. 7.00 ÷ 10.00 na koszt wykonawcy po wcześniejszym zamówieniu w formie telefonicznej lub pisemnej (e mailem na adres Wykonawcy).
Adres dostawy: 33-122 Wierzchosławice 97 na własny koszt. Zamówienia będą składane przez Zamawiającego najpóźniej do godz. 14:00 dnia poprzedzającego dostawę.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15330000-0 - Przetworzone owoce i warzywa
15410000-5 - Surowe oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne
15830000-5 - Cukier i produkty pokrewne
15840000-8 - Kakao; czekolada i wyroby cukiernicze
15860000-4 - Kawa, herbata i podobne produkty
15870000-7 - Przyprawy i przyprawy korzenne
4.5.5.) Wartość części: 45834 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 33651,45 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 50913,3 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 39203,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "Jawit" A. i J. Białas, L. i W. Lampara Sp. J.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 370015680
7.3.3) Ulica: Mięsowicza 2a
7.3.4) Miejscowość: Krosno
7.3.5) Kod pocztowy: 38-400
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"JAWIT" A.I J. BIAŁAS, L.I W. LAMPARA SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"JAWIT" A.I J. BIAŁAS, L.I W. LAMPARA SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 39203,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24487,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 37337,30 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24487,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "Jawit" A. i J. Białas, L. i W. Lampara Sp. J.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 370015680
7.3.3) Ulica: Mięsowicza 2a
7.3.4) Miejscowość: Krosno
7.3.5) Kod pocztowy: 38-400
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"JAWIT" A.I J. BIAŁAS, L.I W. LAMPARA SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"JAWIT" A.I J. BIAŁAS, L.I W. LAMPARA SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24487,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 72486,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 72486,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 72486,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU „ZZ” Sp. J. Zbigniew Czoch Zdzisław Bałuszyński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 492054084
7.3.3) Ulica: Kilińskiego 58
7.3.4) Miejscowość: Nowy Sącz
7.3.5) Kod pocztowy: 33-300
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PPHU "ZZ" SPÓŁKA JAWNA ZBIGNIEW CZOCH ZDZISŁAW BAŁUSZYŃSKI
jakie przetargi wygrała firma
PPHU "ZZ" SPÓŁKA JAWNA ZBIGNIEW CZOCH ZDZISŁAW BAŁUSZYŃSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 72486,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 47130,30 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 47130,30 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 47130,30 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU „ZZ” Sp. J. Zbigniew Czoch Zdzisław Bałuszyński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 492054084
7.3.3) Ulica: Kilińskiego 58
7.3.4) Miejscowość: Nowy Sącz
7.3.5) Kod pocztowy: 33-300
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PPHU "ZZ" SPÓŁKA JAWNA ZBIGNIEW CZOCH ZDZISŁAW BAŁUSZYŃSKI
jakie przetargi wygrała firma
PPHU "ZZ" SPÓŁKA JAWNA ZBIGNIEW CZOCH ZDZISŁAW BAŁUSZYŃSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 47130,30 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu nie wpłynęła żadna oferta dotycząca tej części zamówienia w terminie przewidzianym na składanie ofert, tj. do dnia 15 grudnia 2021 r. do godziny 10:00:00.
Zgodnie z art. 255 pkt 1 oraz art. 259 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia tą część postępowania o udzielenie zamówienia, na którą nie została złożona żadna oferta.
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu nie wpłynęła żadna oferta dotycząca tej części zamówienia w terminie przewidzianym na składanie ofert, tj. do dnia 15 grudnia 2021 r. do godziny 10:00:00.
Zgodnie z art. 255 pkt 1 oraz art. 259 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia tą część postępowania o udzielenie zamówienia, na którą nie została złożona żadna oferta.
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu nie wpłynęła żadna oferta dotycząca tej części zamówienia w terminie przewidzianym na składanie ofert, tj. do dnia 15 grudnia 2021 r. do godziny 10:00:00.
Zgodnie z art. 255 pkt 1 oraz art. 259 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia tą część postępowania o udzielenie zamówienia, na którą nie została złożona żadna oferta.
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu nie wpłynęła żadna oferta dotycząca tej części zamówienia w terminie przewidzianym na składanie ofert, tj. do dnia 15 grudnia 2021 r. do godziny 10:00:00.
Zgodnie z art. 255 pkt 1 oraz art. 259 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia tą część postępowania o udzielenie zamówienia, na którą nie została złożona żadna oferta.
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu nie wpłynęła żadna oferta dotycząca tej części zamówienia w terminie przewidzianym na składanie ofert, tj. do dnia 15 grudnia 2021 r. do godziny 10:00:00.
Zgodnie z art. 255 pkt 1 oraz art. 259 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia tą część postępowania o udzielenie zamówienia, na którą nie została złożona żadna oferta.
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu nie wpłynęła żadna oferta dotycząca tej części zamówienia w terminie przewidzianym na składanie ofert, tj. do dnia 15 grudnia 2021 r. do godziny 10:00:00.
Zgodnie z art. 255 pkt 1 oraz art. 259 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia tą część postępowania o udzielenie zamówienia, na którą nie została złożona żadna oferta.
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu nie wpłynęła żadna oferta dotycząca tej części zamówienia w terminie przewidzianym na składanie ofert, tj. do dnia 15 grudnia 2021 r. do godziny 10:00:00.
Zgodnie z art. 255 pkt 1 oraz art. 259 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia tą część postępowania o udzielenie zamówienia, na którą nie została złożona żadna oferta.
Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 35322,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 35322,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 35322,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 12)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Barbara Piech Hurtownia Spożywcza "BAPI"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 850197556
7.3.4) Miejscowość: Łękawka 30A
7.3.5) Kod pocztowy: 33-112
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 12)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 35322,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 13
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5850 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6240 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5850 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 13)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JAJCO Mariusz Turczyński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 121437743
7.3.3) Ulica: Pana Tadeusza 6B
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-727
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 13)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5850 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 14
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu nie wpłynęła żadna oferta dotycząca tej części zamówienia w terminie przewidzianym na składanie ofert, tj. do dnia 15 grudnia 2021 r. do godziny 10:00:00.
Zgodnie z art. 255 pkt 1 oraz art. 259 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia tą część postępowania o udzielenie zamówienia, na którą nie została złożona żadna oferta.
Część 15
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu nie wpłynął żaden formularz ofertowy dotyczący tej części zamówienia w terminie przewidzianym na składanie ofert, tj. do dnia 15 grudnia 2021 r. do godziny 10:00:00.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 15)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja stoiska MJWPU, obsługa strefy funduszy europejskich podczas wyjazdów na wydarzenia o charakterze plenerowym odbywających się na terenie województwa mazowieckiego w 2025 r.
- Dostawa mięsa, wędlin i drobiu
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych na potrzeby Międzynarodowego Centrum Zarządzania oraz Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego przez okres 12 miesięcy
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych dla Ośrodka Szkoleniowo-Wypoczynkowego Malinówka
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki Szkoły Podstawowej im. Orląt Lwowskich w Roźwienicy w roku 2025
- "Dostawa artykułów żywnościowych z podziałem na części dla ZSCKR w Okszowie od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2025 r."
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.