eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PszówŚwiadczenie usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania na terenie Miasta Pszów w 2025 roku



Ogłoszenie z dnia 2025-01-10

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania na terenie Miasta Pszów w 2025 roku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Ośrodek Pomocy Społecznej w Pszowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 272594218

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Romualda Traugutta

1.5.2.) Miejscowość: Pszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-370

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ops@pszow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pszow.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania na terenie Miasta Pszów w 2025 roku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2d777c22-e1ba-4792-a385-dd8ea34ecbed

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00020760

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Konieczność udzielenia zamówienia na Świadczenie usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania na terenie Miasta Pszów w 2025 roku, w trybie z wolnej ręki wynika z potrzeby zapewnienia ciągłości świadczenia usług opiekuńczych mieszkańcom Miasta Pszów. Nadmienić należy, iż poprzednio prowadzone postępowanie na wyłonienie Wykonawcy ww. usług, prowadzone w trybie podstawowym zostało unieważnione, z uwagi na fakt, iż jedyna oferta złożona w postępowaniu podlegała odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, a pozostały czas na skuteczne wyłonienie Wykonawcy w trybie konkurencyjnym jest niewystarczający.
Należy zauważyć, iż ustawa Pzp w art. 305 pkt 2 przewiduje okoliczność udzielenia zamówienia z wolnej ręki, tj. z pominięciem konkurencyjnego trybu, w przypadku, gdy m.in. w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym (…) wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lub 5, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-ce62ca79-5f79-4f41-a020-f1ba3d58b9ce

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: Świadczenie usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania na terenie Miasta Pszów w 2025 roku.
2. Zakres przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania na terenie Miasta Pszów w 2025 r. w okresie od dnia podpisania umowy, jednak nie wcześniej niż od 01.01.2025r. do 31.12.2025r. wchodzących w zakres świadczeń pomocy społecznej określonych w art. 50 ustawy z dnia 12 marca 2004r. o pomocy społecznej (tj. z 2024 r. Dz.U. poz. 1283 ze zm.) (z wyłączeniem specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi) realizowanych na rzecz osób wymagających pomocy, w miejscu zamieszkania podopiecznych, którzy z powodu wieku, choroby lub innych przyczyn, ze względu na szczególny stan zdrowia, w tym u których trudności w codziennym funkcjonowaniu spowodowane zostały schorzeniami wieku podeszłego, wymagają pomocy i pielęgnacji innych osób.
3. Do realizacji zadania Wykonawca zobowiązuje się skierować minimum 3 osoby do świadczenia podstawowych usług opiekuńczych, które posiadają ukończony kurs/szkolenie w zakresie opieki nad osobami starszymi oraz posiadających doświadczenie w realizacji usług opiekuńczych w rozumieniu przepisów ustawy o pomocy społecznej w okresie ostatnich 3 lat nie krótsze niż 12 miesięcy.
4. Usługi mogą być świadczone 7 dni w tygodniu, w tym w dni świąteczne i wolne od pracy.
5. Szacunkowa liczba roboczogodzin świadczonych usług w okresie od 01.01.2025 r. do 31.12.2025r. wynosi 2500 godzin.
6. Średnia liczba podopiecznych w skali miesiąca – 15 osób.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85311100-3 - Usługi opieki społecznej dla osób starszych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: VITAL - MED SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 241567740

7.3.3) Ulica: ul. Niepodległości 59

7.3.4) Miejscowość: Przeworsk

7.3.5) Kod pocztowy: 37-200

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 120000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-01-01 do 2025-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.