eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaZakup usług hotelarsko - restauracyjnych wraz z obsługą narad i szkoleń oraz pobytem pracowników ARiMR w ośrodku szkoleniowym



Ogłoszenie z dnia 2022-01-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Zakup usług hotelarsko – restauracyjnych wraz z obsługą narad i szkoleń oraz pobytem pracowników ARiMR w ośrodku szkoleniowym

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa

1.2.) Oddział zamawiającego: Centrala

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010613083

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Jana Pawła II nr 70

1.4.2.) Miejscowość: Warszawa

1.4.3.) Kod pocztowy: 00-175

1.4.4.) Województwo: mazowieckie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: info@arimr.gov.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.arimr.gov.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Państwowa osoba prawna

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Agencja Płatnicza

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00020762

2.2.) Data ogłoszenia: 2022-01-17

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu,

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00176384/08

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 08

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przed zmianą:
1. Przedmiotem zamówienia jest:
1.1. Przedmiotem zamówienia jest zakup usług hotelarsko – restauracyjnych wraz z obsługą narad, spotkań i szkoleń zwanych dalej „szkoleniami” oraz pobytem pracowników ARiMR w ośrodku szkoleniowym (dalej: „OŚRODKU”), realizowany poprzez sukcesywny wynajem ośrodka położonego w granicach administracyjnych województwa mazowieckiego nie dalej jednak niż 100 km od siedziby zmawiającego tj. ul. Poleczki 33 w Warszawie (odległość zmierzona w linii prostej za pomocą aplikacji Google Maps), zgodnie z wymaganiami szczegółowo opisanymi w Załączniku nr 1 do projektowanych postanowień umowy wraz z załącznikami stanowiących Załącznik nr 8 do specyfikacji warunków zamówienia (dalej: „SWZ”).
1.2. Ze względu na konieczność zapewnienia uczestnikom szkoleń ciszy, spokoju i możliwości skupienia się podczas zajęć, OŚRODEK powinien być położony w odległości nie mniejszej niż 500 m od drogi krajowej (odległość zmierzona w linii prostej za pomocą aplikacji Google Maps od wejścia głównego do budynku, w którym znajduje się recepcja i pokoje dla uczestników szkolenia do zewnętrznej krawędzi jezdni asfaltowej drogi krajowej, która przebiega najbliżej ośrodka szkoleniowego).
1.3. Na obsługę szkoleń składać się będą w szczególności następujące rodzaje świadczeń:
1.3.1. zapewnienie zakwaterowania z wyżywieniem uczestnikom szkoleń,
1.3.2. techniczna obsługa szkoleń, w tym zapewnienie sal szkoleniowych z wyposażeniem oraz serwisu kawowego,
1.3.3. transport dla uczestników szkoleń trasą i rodzajami dróg wskazanymi przez Zamawiającego (w tym drogi płatne).
1.4. Zamawiający wymaga osobistego wykonania zamówienia w zakresie usług hotelarskich z zastrzeżeniem § 2 ust. 3 projektowanych postanowień umowy, tj. przypadku, gdy realizacja zamówienia w pełnym zakresie we wskazanym przez Zamawiającego terminie jest niemożliwa, Wykonawca poinformuje Zamawiającego o tym fakcie faksem lub drogą elektroniczną najpóźniej w ciągu 2 dni po złożeniu zamówienia. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest wskazać inny ośrodek szkoleniowy na terenie województwa mazowieckiego. Ośrodek ten musi spełniać wymogi standardu określonego w opisie przedmiotu zamówienia dla OŚRODKA. Wybór ośrodka musi uzyskać akceptację Zamawiającego.
1.5. Zamówienia mogą być realizowane do wyczerpania łącznej kwoty wynagrodzenia, która zostanie wskazana w § 3
ust. 1 projektowanych postanowień umowy (tj. do kwoty 495 000,00 zł brutto), nie dłużej jednak niż od dnia zawarcia umowy do dnia 31 grudnia 2022 r.
1.6. Zamawiający zapłaci jedynie za faktycznie zrealizowaną przez Wykonawcę usługę hotelarską w zakresie szkoleń, usługę restauracyjną i dotyczącą podawania posiłków i/lub usługę w zakresie transportu drogowego, bezpośrednio związaną z organizacją szkolenia.
1.7. W okresie obowiązywania umowy Zamawiający zobowiązuje się do zrealizowania zamówień, których łączna wartość brutto wyniesie nie mniej niż 49 500,00 zł brutto.
1.8. W OŚRODKU będą odbywać się 1 - 3 dniowe szkolenia (przez szkolenie 1 dniowe należy rozumieć szkolenie obejmujące pobyt uczestników z 1 noclegiem, przez szkolenie 2 dniowe należy rozumieć pobyt uczestników z 2 noclegami, przez szkolenie 3 dniowe należy rozmieć pobyt uczestników z 3 noclegami). Zamawiający będzie składał zamówienia faksem lub drogą elektroniczną, najpóźniej na 7 dni kalendarzowych przed planowanym terminem szkolenia, natomiast ostateczna liczba uczestników potwierdzona będzie nie później niż 2 dni przed terminem szkolenia, w formie pisemnej z dokładnością do 10% uczestników szkolenia.
1.9. W OŚRODKU będą organizowane szkolenia dla nie więcej niż 150 osób jednorazowo. W przypadku szkoleń, w których uczestniczyć będzie więcej niż 100 osób Zamawiający wymaga zapewnienia noclegów jedynie dla maksymalnie 100 osób, natomiast wymaga zapewnienia serwisów kawowych i wyżywienia dla maksymalnie 150 osób.
1.10. Zamawiający informuje, że do końca 2022 r., na podstawie odrębnych umów zawartych w wyniku udzielenia zamówienia w części nr 1 i nr 2 przeprowadzonego postępowania na „Zakup usług hotelarsko-restauracyjnych wraz z obsługą narad i szkoleń oraz pobytem pracowników ARiMR w ośrodku szkoleniowym” o nr ref.: DPiZP.2618.1.2020, korzysta z dwóch poniżej wymienionych ośrodków:
a) Ośrodek w Serocku ul. Wyzwolenia 57, 05-140 Serock;
b) Green Garden Hotel, ul. Droga Hrabska 50, 05-090 Falenty k. Warszawy.
Ze względu na fakt, że Zamawiający przewiduje możliwość organizacji szkoleń jedocześnie w ww. ośrodkach jak również w ośrodku, który zostanie zaoferowany przez Wykonawcę, z którym zostanie zawarta umowa w wyniku rozstrzygnięcia niniejszego postępowania, Zamawiający informuje, że powyżej wymienione ośrodki nie mogą zostać zaoferowane w ofertach składanych w niniejszym postępowaniu.
2. Wizyta referencyjna
W celu potwierdzenia zgodności oferowanego przedmiotu zamówienia (ośrodka szkoleniowego) z wymaganiami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 1 do projektowanych postanowień umowy), Wykonawca obowiązany jest do udostępnia zaoferowanego w ofercie ośrodka szkoleniowego w celu przeprowadzenia przez Zamawiającego wizyty referencyjnej zgodnie z poniższymi zasadami.
Zamawiający po terminie składania ofert, przeprowadzi wizytę referencyjną w ośrodku szkoleniowym zaoferowanym przez Wykonawcę w złożonej ofercie. Zakres elementów, które będą weryfikowane w trakcie wizyty referencyjnej określony został w ankiecie, której wzór stanowi Załącznik nr 1A do SWZ (Ankieta dotycząca spełniania wymagań przez ośrodek szkoleniowy). Zamawiający zastrzega, że w trakcie wizyty referencyjnej może zweryfikować również spełnianie przez ośrodek szkoleniowy innych niż opisanych w ankiecie wymagań określonych w przedmiocie zamówienia. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym spełnienia dodatkowych wymagań, określonych w ramach kryterium oceny ofert w Rozdz. XI pkt 1 ppkt 2) i 3) SWZ, Zamawiający zastrzega sobie możliwość ich zweryfikowania w trakcie odbywanej wizyty referencyjnej.
Przedstawiciel Wykonawcy zobowiązany będzie uczestniczyć w wizycie referencyjnej przeprowadzanej przez Zamawiającego. W trakcie wizyty referencyjnej sporządzona zostanie ankieta o treści zgodnej ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 1A do SWZ. Na żądanie przedstawicieli Zamawiającego uczestniczących w wizycie referencyjnej przedstawiciel Wykonawcy zobowiązany jest potwierdzić własnym podpisem prawdziwość informacji zawartych w ankiecie.
Termin przeprowadzenia wizyty referencyjnej we wskazanym ośrodku szkoleniowym zostanie uzgodniony z Wykonawcą. Wykonawca jest zobowiązany umożliwić przeprowadzenie wizyty referencyjnej w uzgodnionym z Zamawiającym terminie, jednakże nie później niż w ciągu 15 dni roboczych od dnia otwarcia ofert. Zamawiający zastrzega sobie możliwość przeprowadzenia wizyty referencyjnej w innym terminie. Wizyty referencyjne odbywać się będą w dni robocze (od poniedziałku do piątku).
W przypadku gdy Wykonawca nie umożliwi Zamawiającemu przeprowadzenia wizyty referencyjnej lub nie uzgodni z Zamawiającym terminu wizyty referencyjnej, oferta takiego Wykonawcy zostanie odrzucona jako niezgodna z warunkami zamówienia.
W przypadku gdy w trakcie wizyty referencyjnej okaże się, że ośrodek szkoleniowy zaoferowany przez Wykonawcę nie spełnia, któregokolwiek z wymagań, zawartych w opisie przedmiotu zamówienia, oferta takiego Wykonawcy zostanie odrzucona jako niezgodna z warunkami zamówienia.
3. Zamawiający wymaga, aby wykonanie przedmiotu zamówienia nastąpiło na warunkach i zasadach określonych w projektowanych postanowieniach umowy wraz z załącznikami, stanowiących Załącznik nr 8 do SWZ.

Po zmianie:
1. Przedmiotem zamówienia jest:
1.1. Przedmiotem zamówienia jest zakup usług hotelarsko – restauracyjnych wraz z obsługą narad, spotkań i szkoleń zwanych dalej „szkoleniami” oraz pobytem pracowników ARiMR w ośrodku szkoleniowym (dalej: „OŚRODKU”), realizowany poprzez sukcesywny wynajem ośrodka położonego w granicach administracyjnych województwa mazowieckiego nie dalej jednak niż 100 km od siedziby zmawiającego tj. ul. Poleczki 33 w Warszawie (odległość zmierzona w linii prostej za pomocą aplikacji Google Maps), zgodnie z wymaganiami szczegółowo opisanymi w Załączniku nr 1 do projektowanych postanowień umowy wraz z załącznikami stanowiących Załącznik nr 8 do specyfikacji warunków zamówienia (dalej: „SWZ”).
1.2. Ze względu na konieczność zapewnienia uczestnikom szkoleń ciszy, spokoju i możliwości skupienia się podczas zajęć, OŚRODEK powinien być położony w odległości nie mniejszej niż 500 m od drogi krajowej (odległość zmierzona w linii prostej za pomocą aplikacji Google Maps od wejścia głównego do budynku, w którym znajduje się recepcja i pokoje dla uczestników szkolenia do zewnętrznej krawędzi jezdni asfaltowej drogi krajowej, która przebiega najbliżej ośrodka szkoleniowego).
1.3. Na obsługę szkoleń składać się będą w szczególności następujące rodzaje świadczeń:
1.3.1. zapewnienie zakwaterowania z wyżywieniem uczestnikom szkoleń,
1.3.2. techniczna obsługa szkoleń, w tym zapewnienie sal szkoleniowych z wyposażeniem oraz serwisu kawowego,
1.3.3. transport dla uczestników szkoleń trasą i rodzajami dróg wskazanymi przez Zamawiającego (w tym drogi płatne).
1.4. Zamawiający wymaga osobistego wykonania zamówienia w zakresie usług hotelarskich z zastrzeżeniem § 2 ust. 3 projektowanych postanowień umowy, tj. przypadku, gdy realizacja zamówienia w pełnym zakresie we wskazanym przez Zamawiającego terminie jest niemożliwa, Wykonawca poinformuje Zamawiającego o tym fakcie faksem lub drogą elektroniczną najpóźniej w ciągu 2 dni po złożeniu zamówienia. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest wskazać inny ośrodek szkoleniowy na terenie województwa mazowieckiego. Ośrodek ten musi spełniać wymogi standardu określonego w opisie przedmiotu zamówienia dla OŚRODKA. Wybór ośrodka musi uzyskać akceptację Zamawiającego.
1.5. Zamówienia mogą być realizowane do wyczerpania łącznej kwoty wynagrodzenia, która zostanie wskazana w § 3 ust. 1 projektowanych postanowień umowy (tj. do kwoty 330 000,00 zł brutto), nie dłużej jednak niż od dnia zawarcia umowy do dnia 31 grudnia 2022 r.
1.6. Zamawiający zapłaci jedynie za faktycznie zrealizowaną przez Wykonawcę usługę hotelarską w zakresie szkoleń, usługę restauracyjną i dotyczącą podawania posiłków i/lub usługę w zakresie transportu drogowego, bezpośrednio związaną z organizacją szkolenia.
1.7. W okresie obowiązywania umowy Zamawiający zobowiązuje się do zrealizowania zamówień, których łączna wartość brutto wyniesie nie mniej niż 49 500,00 zł brutto.
1.8. W OŚRODKU będą odbywać się 1 - 3 dniowe szkolenia (przez szkolenie 1 dniowe należy rozumieć szkolenie obejmujące pobyt uczestników z 1 noclegiem, przez szkolenie 2 dniowe należy rozumieć pobyt uczestników z 2 noclegami, przez szkolenie 3 dniowe należy rozmieć pobyt uczestników z 3 noclegami). Zamawiający będzie składał zamówienia faksem lub drogą elektroniczną, najpóźniej na 7 dni kalendarzowych przed planowanym terminem szkolenia, natomiast ostateczna liczba uczestników potwierdzona będzie nie później niż 2 dni przed terminem szkolenia, w formie pisemnej z dokładnością do 10% uczestników szkolenia.
1.9. W OŚRODKU będą organizowane szkolenia dla nie więcej niż 150 osób jednorazowo. W przypadku szkoleń, w których uczestniczyć będzie więcej niż 100 osób Zamawiający wymaga zapewnienia noclegów jedynie dla maksymalnie 100 osób, natomiast wymaga zapewnienia serwisów kawowych i wyżywienia dla maksymalnie 150 osób.
1.10. Zamawiający informuje, że do końca 2022 r., na podstawie odrębnych umów zawartych w wyniku udzielenia zamówienia w części nr 1 i nr 2 przeprowadzonego postępowania na „Zakup usług hotelarsko-restauracyjnych wraz z obsługą narad i szkoleń oraz pobytem pracowników ARiMR w ośrodku szkoleniowym” o nr ref.: DPiZP.2618.1.2020, korzysta z dwóch poniżej wymienionych ośrodków:
a) Ośrodek w Serocku ul. Wyzwolenia 57, 05-140 Serock;
b) Green Garden Hotel, ul. Droga Hrabska 50, 05-090 Falenty k. Warszawy.
Ze względu na fakt, że Zamawiający przewiduje możliwość organizacji szkoleń jedocześnie w ww. ośrodkach jak również w ośrodku, który zostanie zaoferowany przez Wykonawcę, z którym zostanie zawarta umowa w wyniku rozstrzygnięcia niniejszego postępowania, Zamawiający informuje, że powyżej wymienione ośrodki nie mogą zostać zaoferowane w ofertach składanych w niniejszym postępowaniu.
2. Wizyta referencyjna
W celu potwierdzenia zgodności oferowanego przedmiotu zamówienia (ośrodka szkoleniowego) z wymaganiami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 1 do projektowanych postanowień umowy), Wykonawca obowiązany jest do udostępnia zaoferowanego w ofercie ośrodka szkoleniowego w celu przeprowadzenia przez Zamawiającego wizyty referencyjnej zgodnie z poniższymi zasadami.
Zamawiający po terminie składania ofert, przeprowadzi wizytę referencyjną w ośrodku szkoleniowym zaoferowanym przez Wykonawcę w złożonej ofercie. Zakres elementów, które będą weryfikowane w trakcie wizyty referencyjnej określony został w ankiecie, której wzór stanowi Załącznik nr 1A do SWZ (Ankieta dotycząca spełniania wymagań przez ośrodek szkoleniowy). Zamawiający zastrzega, że w trakcie wizyty referencyjnej może zweryfikować również spełnianie przez ośrodek szkoleniowy innych niż opisanych w ankiecie wymagań określonych w przedmiocie zamówienia. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym spełnienia dodatkowych wymagań, określonych w ramach kryterium oceny ofert w Rozdz. XI pkt 1 ppkt 2) i 3) SWZ, Zamawiający zastrzega sobie możliwość ich zweryfikowania w trakcie odbywanej wizyty referencyjnej.
Przedstawiciel Wykonawcy zobowiązany będzie uczestniczyć w wizycie referencyjnej przeprowadzanej przez Zamawiającego. W trakcie wizyty referencyjnej sporządzona zostanie ankieta o treści zgodnej ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 1A do SWZ. Na żądanie przedstawicieli Zamawiającego uczestniczących w wizycie referencyjnej przedstawiciel Wykonawcy zobowiązany jest potwierdzić własnym podpisem prawdziwość informacji zawartych w ankiecie.
Termin przeprowadzenia wizyty referencyjnej we wskazanym ośrodku szkoleniowym zostanie uzgodniony z Wykonawcą. Wykonawca jest zobowiązany umożliwić przeprowadzenie wizyty referencyjnej w uzgodnionym z Zamawiającym terminie, jednakże nie później niż w ciągu 15 dni roboczych od dnia otwarcia ofert. Zamawiający zastrzega sobie możliwość przeprowadzenia wizyty referencyjnej w innym terminie. Wizyty referencyjne odbywać się będą w dni robocze (od poniedziałku do piątku).
W przypadku gdy Wykonawca nie umożliwi Zamawiającemu przeprowadzenia wizyty referencyjnej lub nie uzgodni z Zamawiającym terminu wizyty referencyjnej, oferta takiego Wykonawcy zostanie odrzucona jako niezgodna z warunkami zamówienia.
W przypadku gdy w trakcie wizyty referencyjnej okaże się, że ośrodek szkoleniowy zaoferowany przez Wykonawcę nie spełnia, któregokolwiek z wymagań, zawartych w opisie przedmiotu zamówienia, oferta takiego Wykonawcy zostanie odrzucona jako niezgodna z warunkami zamówienia.
3. Zamawiający wymaga, aby wykonanie przedmiotu zamówienia nastąpiło na warunkach i zasadach określonych w projektowanych postanowieniach umowy wraz z załącznikami, stanowiących Załącznik nr 8 do SWZ.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu

Przed zmianą:
1. O niniejsze zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki udziału w postępowaniu w zakresie:
1.1. Zdolności technicznej lub zawodowej. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek udziału we wskazanym zakresie, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
1.1.1. wykonał w okresie ostatnich trzech (3) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej trzy (3) usługi, z których każda polegała na świadczeniu usług hotelarsko-restauracyjnych wraz z obsługą techniczną min. 2-dniowego szkolenia dla co najmniej pięćdziesięciu (50) osób.
UWAGA 1
Jeżeli wartość usługi wskazanej w wykazie jest podana w walucie innej niż PLN, Wykonawca zobowiązany jest, na potrzeby niniejszego postępowania, dokonać przeliczenia jej wartości na PLN wg średniego kursu NBP (www.nbp.pl tabela A – tabela kursów średnich walut obcych) z dnia zakończenia usługi o zakresie jak wyżej wraz z podaniem kursu oraz daty jego obowiązywania (zgodnie z tabelą A – tabela kursów średnich walut obcych) wg których dokonano przeliczenia; w przypadku usług nadal realizowanych - wg tabeli kursów średnich walut obcych z dnia rozpoczęcia realizacji danej usługi.

UWAGA 2
W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takiej sytuacji Wykonawca składa wraz z ofertą oświadczenie w zakresie wskazania, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy (członkowie konsorcjum). Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 6 do SWZ.

Po zmianie:
1. O niniejsze zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki udziału w postępowaniu w zakresie:
1.1. Zdolności technicznej lub zawodowej. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek udziału we wskazanym zakresie, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
1.1.1. wykonał w okresie ostatnich trzech (3) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej trzy (3) usługi, z których każda polegała na świadczeniu usług hotelarsko-restauracyjnych wraz z obsługą techniczną min. 2-dniowego szkolenia dla co najmniej pięćdziesięciu (50) osób.
UWAGA 1
Jeżeli wartość usługi wskazanej w wykazie jest podana w walucie innej niż PLN, Wykonawca zobowiązany jest, na potrzeby niniejszego postępowania, dokonać przeliczenia jej wartości na PLN wg średniego kursu NBP (www.nbp.pl tabela A – tabela kursów średnich walut obcych) z dnia zakończenia usługi o zakresie jak wyżej wraz z podaniem kursu oraz daty jego obowiązywania (zgodnie z tabelą A – tabela kursów średnich walut obcych) wg których dokonano przeliczenia; w przypadku usług nadal realizowanych - wg tabeli kursów średnich walut obcych z dnia rozpoczęcia realizacji danej usługi.

UWAGA 2
W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takiej sytuacji Wykonawca składa wraz z ofertą oświadczenie w zakresie wskazania, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy (członkowie konsorcjum). Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 6 do SWZ.
1.2. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek udziału we wskazanym zakresie, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
1.2.1 został wpisany do rejestru organizatorów turystyki i przedsiębiorców ułatwiających nabywanie powiązanych usług turystycznych zgodnie z ustawą z dnia 24 listopada 2017r. o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych (Dz. U. 2020 poz. 2139, z późń. zm. ) prowadzonym przez Marszałka Województwa właściwego ze względu na siedzibę przedsiębiorcy a w przypadku przedsiębiorcy zagranicznego, który utworzył na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej oddział, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 6 marca 2018 r. o zasadach uczestnictwa przedsiębiorców zagranicznych i innych osób zagranicznych w obrocie gospodarczym na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (Dz. U. z 2020 r. poz. 1252), organem właściwym do prowadzenia rejestru jest marszałek województwa właściwy ze względu na siedzibę oddziału.
UWAGA:
W przypadku przedsiębiorcy turystycznego nieposiadającego siedziby ani oddziału na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej organem właściwym do prowadzenia rejestru jest wybrany przez niego marszałek województwa.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.7. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu

Przed zmianą:
W zakresie spełniania warunków dotyczących zdolności zawodowej: wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 7 do SWZ.

Po zmianie:
1. W zakresie potwierdzenia spełniania warunków dotyczących zdolności zawodowej: 1.1 wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 7 do SWZ.
2. W zakresie potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu dotyczącego posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej:
2.1 zaświadczenia o wpisie do rejestru organizatorów turystyki i pośredników turystycznych zgodnie z ustawą z dnia 24 listopada 2017r. o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych (Dz. U. 2020 poz. 2139, z późń. zm. ) prowadzonym przez Marszałka Województwa właściwego ze względu na siedzibę przedsiębiorcy a w przypadku przedsiębiorcy zagranicznego, który utworzył na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej oddział, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 6 marca 2018 r. o zasadach uczestnictwa przedsiębiorców zagranicznych i innych osób zagranicznych w obrocie gospodarczym na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (Dz. U. z 2020 r. poz. 1252), organem właściwym do prowadzenia rejestru jest marszałek województwa właściwy ze względu na siedzibę oddziału
albo
wydruk aktualnych informacji o przedsiębiorcy turystycznym wpisanym do Centralnej Ewidencji Organizatorów Turystyki i Przedsiębiorców Ułatwiających Nabywanie Powiązanych Usług Turystycznych, uzyskany z systemu teleinformatycznego obsługującego Ewidencję, który ma moc równą zaświadczeniu wydawanemu przez Marszałków Województw, jeżeli zawiera:
1) adres strony internetowej, na której zamieszczone są aktualne informacje o przedsiębiorcach turystycznych wpisanych do Ewidencji,
2) identyfikator pozwalający na potwierdzenie faktu sporządzenia tego wydruku przy użyciu funkcjonalności udostępnionej w systemie teleinformatycznym obsługującym Ewidencję oraz prawdziwości danych zawartych w tym wydruku w czasie jego sporządzenia.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2022-01-18 11:00

Po zmianie:
2022-02-16 11:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2022-01-18 12:00

Po zmianie:
2022-02-16 12:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2022-02-16

Po zmianie:
2022-03-17

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.