Ogłoszenie z dnia 2023-01-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00403798/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa chodników przy drogach powiatowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Zarząd Dróg w Przeworsku, ul. Słowackiego 17, 37-200 Przeworsk
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650903291
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Słowackiego 17
1.5.2.) Miejscowość: Przeworsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-200
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski
1.5.7.) Numer telefonu: 016 648 97 24
1.5.8.) Numer faksu: 016 648 97 24
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pzd_przeworsk@wp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiatprzeworsk.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/c174e5b2-275f-46fc-8b15-42655d58455c1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa chodników przy drogach powiatowych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6af63aae-5118-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00020800
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00022057/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Remont, budowa, przebudowa dróg powiatowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00403798/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: EZ.3311.24.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 882469,83 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 1 pn. „Budowa chodnika w ciągu ulicy Czarnieckiego w km 2+387 - 2+511 w m. Przeworsk”a) Przygotowanie dokumentacji w celu uzyskania decyzji administracyjnej na wykonanie robót budowlanych (plan zagospodarowania przestrzennego, zgłoszenie wodnoprawne, pozwolenie na budowę) Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych trasa dróg w terenie równinnym.
b) Rozebranie barier stalowych drogowych
c) Roboty ziemne
d) Kolektor kanalizacji deszczowej
e) Wpusty deszczowe
f) Krawężniki i obrzeża
g) Chodniki
h) Poszerzenia jezdni
4.1 Szczegółowy zakres robót określa kosztorys ofertowy, przedmiar robót, Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiące załącznik do niniejszej SWZ.
4.2. Przy realizacji zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do stosowania jedynie wyrobów dopuszczonych do używania w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca1994r.Prawo budowlane (Dz.U.z2019r.poz.1186,z późn.zm.)oraz
ustawy o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2020 poz. 215 z późn. zm.) oraz innych przepisów, o ile mają zastosowanie.
4.3. Materiały do wykonania zamówienia należy przyjmować w kategorii i jakości nie niższej (równoważne) niż te wskazane w SWZ i załącznikach doniej.
4.4. Wykonawca odpowiedzialny jest za powstałe w toku własnych prac odpady oraz za właściwy sposób postępowania z nimi, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz. U. z 2020r. poz. 797, z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2019r. poz. 2010, z późn. zm.). Wywóz i utylizacja odpadów budowlanych odbywa się na koszt Wykonawcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.5.) Wartość części: 91393,66 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 2 pn. „Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej P 1 584R Dębów - Wojciechówka w km 0+586 - 1+070”a) Przygotowywanie dokumentacji w celu uzyskania decyzji administracyjnej zezwalającej dla niżej wymienionych robót budowlanych (projekt zagospodarowania , zgłoszenie wodnoprawne). Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - trasa dróg w terenie równinnym. Inwentaryzacja powykonawcza w km 0+586 - 1+070.
b) Usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu) o grubości do 15 cm za pomocą koparki
c) Rozebranie nawierzchni z mas mineralno-bitumicznych gr. 4 cm mechanicznie ( zjazdy)
d) Rozebranie barier stalowych
e) Roboty ziemne
f) Studnie rewizyjne
g) Kolektor kanalizacji deszczowej
h) Wpusty deszczowe
i) Krawężniki i obrzeża
j) Chodniki
k) Poszerzenia jezdni
l) Roboty wykończeniowe
4.1 Szczegółowy zakres robót określa kosztorys ofertowy, przedmiar robót, Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiące załącznik do niniejszej SWZ.
4.2. Przy realizacji zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do stosowania jedynie wyrobów dopuszczonych do używania w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca1994r.Prawo budowlane (Dz.U.z2019r.poz.1186,z późn.zm.)oraz
ustawy o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2020 poz. 215 z późn. zm.) oraz innych przepisów, o ile mają zastosowanie.
4.3. Materiały do wykonania zamówienia należy przyjmować w kategorii i jakości nie niższej (równoważne) niż te wskazane w SWZ i załącznikach doniej.
4.4. Wykonawca odpowiedzialny jest za powstałe w toku własnych prac odpady oraz za właściwy sposób postępowania z nimi, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz. U. z 2020r. poz. 797, z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2019r. poz. 2010, z późn. zm.). Wywóz i utylizacja odpadów budowlanych odbywa się na koszt Wykonawcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.5.) Wartość części: 307918,56 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 3 pn. „Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej Nr P1581R w km 1+190 - 1+608 w m. Nowosielce”a) Przygotowywanie dokumentacji w celu uzyskania decyzji administracyjnej zezwalającej dla niżej wymienionych robót budowlanych (projekt zagospodarowania, zgłoszenie wodnoprawne). Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - trasa dróg w terenie równinnym. Inwentaryzacja powykonawcza w km 1+190 - 1+608.
b) Usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu) o grubości do 15 cm za pomocą spycharek
c) Rozebranie przepustów rurowych – rury betonowe o śr. 40 cm
e) Roboty ziemne
f) Studnie rewizyjne
g) Kolektor kanalizacji deszczowej
h) Wpusty deszczowe
i) Krawężniki i obrzeża
j) Chodniki
k) Poszerzenia jezdni
l) Elementy ulic
4.1 Szczegółowy zakres robót określa kosztorys ofertowy, przedmiar robót, Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiące załącznik do niniejszej SWZ.
4.2. Przy realizacji zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do stosowania jedynie wyrobów dopuszczonych do używania w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca1994r.Prawo budowlane (Dz.U.z2019r.poz.1186,z późn.zm.)oraz
ustawy o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2020 poz. 215 z późn. zm.) oraz innych przepisów, o ile mają zastosowanie.
4.3. Materiały do wykonania zamówienia należy przyjmować w kategorii i jakości nie niższej (równoważne) niż te wskazane w SWZ i załącznikach doniej.
4.4. Wykonawca odpowiedzialny jest za powstałe w toku własnych prac odpady oraz za właściwy sposób postępowania z nimi, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz. U. z 2020r. poz. 797, z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2019r. poz. 2010, z późn. zm.). Wywóz i utylizacja odpadów budowlanych odbywa się na koszt Wykonawcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.5.) Wartość części: 290891,21 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 4 pn. „Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej P 1518R w km 5+211 - 5+328 w m. Świętoniowa”a) Przygotowywanie dokumentacji w celu uzyskania decyzji administracyjnej na wykonanie robót budowlanych (plan zagospodarowania przestrzennego, zgłoszenie wodnoprawne, pozwolenie na budowę) Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych trasa dróg w terenie równinnym. Inwentaryzacja powykonawcza w km 5+211 - 5+328 strona prawa.
e) Roboty ziemne
g) Kanalizacji deszczowa
h) Wpusty deszczowe
i) Krawężniki i obrzeża
j) Chodniki
k) Poszerzenia jezdni
4.1 Szczegółowy zakres robót określa kosztorys ofertowy, przedmiar robót, Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiące załącznik do niniejszej SWZ.
4.2. Przy realizacji zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do stosowania jedynie wyrobów dopuszczonych do używania w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca1994r.Prawo budowlane (Dz.U.z2019r.poz.1186,z późn.zm.)oraz
ustawy o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2020 poz. 215 z późn. zm.) oraz innych przepisów, o ile mają zastosowanie.
4.3. Materiały do wykonania zamówienia należy przyjmować w kategorii i jakości nie niższej (równoważne) niż te wskazane w SWZ i załącznikach doniej.
4.4. Wykonawca odpowiedzialny jest za powstałe w toku własnych prac odpady oraz za właściwy sposób postępowania z nimi, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz. U. z 2020r. poz. 797, z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2019r. poz. 2010, z późn. zm.). Wywóz i utylizacja odpadów budowlanych odbywa się na koszt Wykonawcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.5.) Wartość części: 99228,66 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 5 pn. „Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej P 1 579R w km 4+453 - 4+541 w m. Świętoniowa”a) Przygotowywanie dokumentacji w celu uzyskania decyzji administracyjnej na wykonanie robót budowlanych (plan zagospodarowania przestrzennego, zgłoszenie wodnoprawne, pozwolenie na budowę) Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych trasa dróg w terenie równinnym. Inwentaryzacja powykonawcza w km 4+453 - 5+541 str lewa
e) Roboty ziemne
f) Kanalizacja deszczowa
h) Wpusty deszczowe
i) Krawężniki i obrzeża
j) Chodniki
k) Poszerzenia jezdni+ zatoka
l) Zaniżenie chodnika
4.1 Szczegółowy zakres robót określa kosztorys ofertowy, przedmiar robót, Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiące załącznik do niniejszej SWZ.
4.2. Przy realizacji zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do stosowania jedynie wyrobów dopuszczonych do używania w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca1994r.Prawo budowlane (Dz.U.z2019r.poz.1186,z późn.zm.)oraz
ustawy o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2020 poz. 215 z późn. zm.) oraz innych przepisów, o ile mają zastosowanie.
4.3. Materiały do wykonania zamówienia należy przyjmować w kategorii i jakości nie niższej (równoważne) niż te wskazane w SWZ i załącznikach doniej.
4.4. Wykonawca odpowiedzialny jest za powstałe w toku własnych prac odpady oraz za właściwy sposób postępowania z nimi, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz. U. z 2020r. poz. 797, z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2019r. poz. 2010, z późn. zm.). Wywóz i utylizacja odpadów budowlanych odbywa się na koszt Wykonawcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.5.) Wartość części: 93037,74 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 127168,22 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 229197,06 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 127168,22 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.H.U.A.S.BRUK ANDRZEJ SŁOMIANY
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8161278710
7.3.3) Ulica: Wola Zarczycka 405d/Hucisko,
7.3.4) Miejscowość: Wola Zarczycka
7.3.5) Kod pocztowy: 37-311
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
F.H.U. A.S BRUK Andrzej Słomiany
jakie przetargi wygrała firma
F.H.U. A.S BRUK Andrzej Słomiany
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 127168,22 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 463806,92 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 798175,87 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 463806,92 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.H.U.A.S.BRUK ANDRZEJ SŁOMIANY
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8161278710
7.3.3) Ulica: Wola Zarczycka 405d/Hucisko
7.3.4) Miejscowość: Wola Zarczycka
7.3.5) Kod pocztowy: 37-311
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
F.H.U. A.S BRUK Andrzej Słomiany
jakie przetargi wygrała firma
F.H.U. A.S BRUK Andrzej Słomiany
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 463806,92 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 433726,66 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 759677,86 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 433726,66 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.H.U.A.S.BRUK ANDRZEJ SŁOMIANY
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8161278710
7.3.3) Ulica: Wola Zarczycka 405d/Hucisko
7.3.4) Miejscowość: Wola Zarczycka
7.3.5) Kod pocztowy: 37-311
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
F.H.U. A.S BRUK Andrzej Słomiany
jakie przetargi wygrała firma
F.H.U. A.S BRUK Andrzej Słomiany
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 433726,66 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 140621,29 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 212977,61 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 140621,29 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.H.U.A.S.BRUK ANDRZEJ SŁOMIANY
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8161278710
7.3.3) Ulica: Wola Zarczycka 405d/Hucisko
7.3.4) Miejscowość: Wola Zarczycka
7.3.5) Kod pocztowy: 37-311
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
F.H.U. A.S BRUK Andrzej Słomiany
jakie przetargi wygrała firma
F.H.U. A.S BRUK Andrzej Słomiany
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 140621,29 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 142568,87 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 212074,42 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 142568,87 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.H.U.A.S.BRUK ANDRZEJ SŁOMIANY
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8161278710
7.3.3) Ulica: Wola Zarczycka 405d/Hucisko
7.3.4) Miejscowość: Wola Zarczycka
7.3.5) Kod pocztowy: 37-311
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
F.H.U. A.S BRUK Andrzej Słomiany
jakie przetargi wygrała firma
F.H.U. A.S BRUK Andrzej Słomiany
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 142568,87 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z PRZEWORSKA
- Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy mostu w km 0+350 w ciągu drogi powiatowej P 1627R Jawornik Polski - Jawornik Przedmieście
- Wykonanie projektu budowlanego w ramach zadania pn.: "Stabilizacja osuwiska nr ewid. 18-14-042-083420 w celu zabezpieczenia drogi powiatowej nr P1628R Jawornik Polski - Zapady ...
- Organizacja i przeprowadzenie szkolenia dla nauczycieli Zespołu Szkół Zawodowych w Przeworsku
- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni gastronomicznej-02 do Zespołu Szkół Zawodowych w Przeworsku-4
więcej: przetargi w Przeworsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa i modernizacja systemów zaopatrzenia w wodę oraz wykonanie przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Bargłów Kościelny
- Budowa 2 budynków mieszkalno-usługowych wielorodzinnych przy ul. Św. Anny oraz Św. Jacka w Wejherowie.
- Modernizacja Targowiska przy ul. Namysłowskiej 8 w Warszawie
- Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych- modernizacja (przebudowa) drogi w m. Kazimierek
- Budowa oświetlenia drogowego na ulicy Władysława Zamoyskiego w miejscowości Dąbcze
- Wykonanie instalacji gazowej oraz cieplnej (CO) łączącej mikrobiogazownie z jednostką kogeneracyjną, wraz z budową pomieszczenia dla kogeneratora na terenie RGD Brody
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.