Ogłoszenie z dnia 2022-01-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00306069/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Wykonanie usług w zakresie sprzątania pomieszczeń biurowych nadleśnictwa, utrzymania czystości otoczenia przy siedzibie nadleśnictwa oraz pełnienia dyżurów przeciwpożarowych"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Nadleśnictwo Sarbia
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570064487
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sarbka 46
1.5.2.) Miejscowość: Czarnków
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-700
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski
1.5.7.) Numer telefonu: 67 255 12 20
1.5.8.) Numer faksu: 67 255 27 66
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sarbia@pila.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sarbia.pila.lasy.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia.pila.lasy.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
usługi w zakresie leśnictwa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Wykonanie usług w zakresie sprzątania pomieszczeń biurowych nadleśnictwa, utrzymania czystości otoczenia przy siedzibie nadleśnictwa oraz pełnienia dyżurów przeciwpożarowych"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8539d9bc-580e-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00020853
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00075190/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Wykonanie usług w zakresie sprzątania pomieszczeń biurowych, utrzymania czystości otoczenia przy siedzibie nadleśnictwa oraz pełnienia dyżurów przeciwpożarowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00306069/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SA.270.1.4.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 283589,54 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe sprzątanie pomieszczeń w budynku administracyjnym, budynku zaplecza gospodarczego oraz budynku punktu alarmowo-dyspozycyjnego wraz z utrzymaniem czystości wokół siedziby nadleśnictwa oraz świadczeniem drobnych usług gospodarczych i usług przewozowych ciągnikiem rolniczym z przyczepą wg potrzeb Nadleśnictwa Sarbia, z zachowaniem wszelkich zaleceń służb sanitarnych i nadleśnictwa odnośnie epidemii koronawirusa COVID-19.• kompleksowe sprzątanie pomieszczeń w budynku administracyjnym o łącznej powierzchni do sprzątania: 615,54 m2;
• kompleksowe sprzątanie pomieszczeń w budynku zaplecza gospodarczego o łącznej powierzchni: 669,20 m2;
• kompleksowe sprzątanie pomieszczeń budynku punktu alarmowo-dyspozycyjnego o powierzchni: 23,02 m2;
• Prace gospodarcze: (tereny zielone ok 4100 m2, ciągi komunikacyjne ok. 4200 m2)
• Inne prace zlecone przez zamawiającego
4.5.3.) Główny kod CPV: 90919200-4 - Usługi sprzątania biur
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji
77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
90914000-7 - Usługi sprzątania parkingów
4.5.5.) Wartość części: 165989,54 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest pełnienie dyżurów w Punkcie Alarmowo – Dyspozycyjnym, pełnienie patroli i udział w akcjach gaśniczych samochodem z modułem p.poż., wykonanie pozostałych prac w ochronie przeciwpożarowej, prac związanych z utrzymaniem urządzeń turystycznych i edukacyjnych zlokalizowanych przy siedzibie Nadleśnictwa Sarbia.• Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5 do niniejszej SWZ. Realizacja przedmiotu zamówienia będzie następowała sukcesywnie w ciągu 2022 roku.
• Ilości rzeczowe zestawione w załączniku nr 5 mają charakter szacunkowy. Ilość prac zleconych do wykonania w trakcie realizacji Umowy może być mniejsza od ilości przedstawionej w SWZ, co jednak nie może być podstawą do jakichkolwiek roszczeń w stosunku do Zamawiającego. Zamawiający może zlecić w trakcie realizacji Umowy zakres prac mniejszy niż wskazany w SWZ, jednak nie mniej niż 70 % Wartości Przedmiotu Umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 75251120-7 - Usługi ochrony przeciwpożarowej lasów
4.5.5.) Wartość części: 117600,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 155001,36 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 155001,36 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 155001,36 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowe Mariusz Smykowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7631541973
7.3.3) Ulica: Marunowo 39
7.3.4) Miejscowość: Czarnków
7.3.5) Kod pocztowy: 64-700
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE MARIUSZ SMYKOWSKI
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE MARIUSZ SMYKOWSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 155001,36 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-01-03 do 2022-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 95400,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 95400,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 95400,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiebiorstwo Usługowe Mariusz Smykowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7631541973
7.3.3) Ulica: Marunowo 39
7.3.4) Miejscowość: Czarnków
7.3.5) Kod pocztowy: 64-700
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE MARIUSZ SMYKOWSKI
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE MARIUSZ SMYKOWSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 95400,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-01-14 do 2022-12-31INNE PRZETARGI Z CZARNKOWA
- Świadczenie usług asystenta osobistego osoby niepełnosprawnej dla klientów Centrum Usług Społecznych w Gminie Czarnków w roku 2025
- Usługa żywienia pacjentów Szpitala Powiatowego w Czarnkowie
- WYMIANA OPRAW OŚWIETLENIOWYCH NA ENERGOOSZCZĘDNE W SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 1 W CZARNKOWIE
więcej: przetargi w Czarnkowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Oczyszczanie z odpadów i trzykrotne koszenie boisk i dużych terenów zielonych w Gminie Kąty Wrocławskie przy użyciu sprzętu mechanicznego
- Zadanie 1 i 2: Demontaż, przechowanie dekoracji świątecznych, naprawa, montaż oraz konserwacja zamontowanej dekoracji świątecznej na terenie miasta Legionowo
- Utrzymanie zieleni miejskiej na terenie Puszczykowa w 2025 roku
- Bieżące utrzymanie zieleni miejskiej w Tarnowie
- Usługi w zakresie zieleni: Obsada i utrzymanie roślin jednorocznych i wieloletnich.
- "Koszenie boisk wiejskich oraz osiedlowych zarządzanych przez Polkowickie Przedsiębiorstwo Komunalne"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.