Ogłoszenie z dnia 2021-03-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00007044/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-02-12
- 2021/BZP 00007044/02 - Ogłoszenie z dnia 2021-02-12 (po zmianach)
- 2021/BZP 00008321/01 - Modyfikacja z dnia 2021-02-18
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00020882 z dnia 2021-03-22 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Doposażenie pracowni przedmiotowych Myślenickiej Szkoły Ćwiczeń
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Myślenice
1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Myślenice - Urząd Miasta i Gminy Myślenice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351555418
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 8/9
1.5.2.) Miejscowość: Myślenice
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-400
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@myslenice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.myslenice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/gmina-myslenice1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Doposażenie pracowni przedmiotowych Myślenickiej Szkoły Ćwiczeń2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-23a516fc-6d13-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00020882
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Myślenicka Szkoła Ćwiczeń MSĆ (POWR.02.10.00-00-3029/20-00).2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00007044/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP/271/21/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 88646,34 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 - Pracownia matematyczna Opis: 1 Komplet magnetycznych przyrządów tablicowych.2 tablice magnetyczne do pracowni matematyki (kwadraty, koła-ułamki, figury geometryczne).3 Komplet pokazowych przyrządów pomiarowych do pracowni matematyki (termometr, zegar, waga i odważniki, tangram demonstracyjny, klocki sześcienne).4 termometr dla ucznia do pracowni matematycznej.5 domino matematyczne dla ucznia do pracowni matematycznej.6 szkieletowe modele graniastosłupów i ostrosłupów do pracowni matematycznej.7 zestaw modeli brył rozkładanych z siatkami.8 taśma miernicza dla ucznia do pracowni matematycznej.9 zestaw do pomiaru masy, temperatury, długości do pracowni matematycznej.10 zestaw kostek matematycznych do pracowni matematycznej.4.5.3.) Główny kod CPV: 39162200-7 - Pomoce i artykuły szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 9369,92 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 - Pracownia przyrodnicza Opis: 1 mikroskopy uczniowskie do pracowni.2 lupy o średnicy min 90 mm o zasilaniu bateryjnym do pracowni przyrodniczej.3 preparaty biologiczne do obserwacji mikroskopowej do pracowni przyrodniczej.4 zestaw przyrządów pomiarowych dla ucznia: taśma miernicza, stoper, termometr z sondą, termometr laboratoryjny, waga elektroniczna, kompas.5 zestaw przyrządów dla ucznia: termometr zaokienny, waga szalkowa z odważnikami.6 zestaw przyrządów: deszczomierz, barometr, wiatromierz, higrometr, stetoskop, zestaw soczewek.7 ciśnieniomierz.8 zestaw skał i minerałów.9 zestaw modeli szkieletów: ryby, płaza, gada, ptaka, ssaka, człowieka.10 modele budowy człowieka: serca, skóry człowieka, oka, tułów człowieka 40 cz., klatki piersiowej człowieka, do demonstracji pracy płuc człowieka, ucho człowieka, nerki.11 plansze edukacyjne: rośliny, grzyby trujące, wskaźniki biologiczne środowiska, zmysły człowieka, budowa kwiatu, rodzaje liści i korzeni, rodzaje dziobów, pazurów i klucze tropów, etapy rozwoju człowieka, rodzaje chmur, obieg wody w przyrodzie.12 przewodniki edukacyjne: las, do rozpoznawania drzew, rośliny i zwierzęta.13 model budowy DNA i mózgu.14 zestaw przewodników do rozpoznawania ptaków, zwierząt, motyli, owadów, grzybów.15 mały atlas anatomiczny.16 zestaw atlasów: pogoda i klimat, ptaki w Polsce, owady, grzyby, minerałów kamienie szlachetne i skały, zwierząt i roślin chronionych w Polsce.4.5.3.) Główny kod CPV: 39162200-7 - Pomoce i artykuły szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 38203,25 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3 - Pracownie fizyczno-chemiczna Opis: 1 równia pochyła z zestawem obciążników.2 zestaw siłomierzy i komplet do badania II zasady dynamiki.3 zestaw: statyw demonstracyjny, podstawowy zestaw do elektrostatyki.4 maszyna elektrostatyczna.5 rozbrajacz.6 zestaw przewodów elektrycznych.7 zestaw do badania prądu elektrycznego.8 zestaw do demonstracji pola magnetycznego i magnesy stałe.9 transformator rozbieralny.10 zestaw do badania rozszerzalności cieplnej metali.11 zestaw do termodynamiki: kalorymetr, termometr alkoholowy.12 zestaw do demonstracji fal na pow. wody (kuweta drgań),sprężyny do demonstracji fal poprzecznych i podłużnych.13 ława optyczna.14 zestaw przyrządów pomiarowych dla ucznia: stoper, taśma miernicza kalkulator.15 zestaw przyrządów pomiarowych: waga elektroniczna, waga szalkowa, odważniki, kompas, palnik spirytusowy, ładowarka do baterii, zasilacz na baterie.16 menzurka plastikowa z podziałką.17 doposażenie pracowni w odzież i sprzęt ochronny: fartuchy 15 szt, okulary ochronne 15 szt, rękawice, gaśnica, apteczka.18 sprzęt laboratoryjny do pracowni: tace lab, butelki, stojaki, szczypce, probówki zlewki, pipety szalki, termometry, krystalizator, łyżki laboratoryjne, moździerz sączki itp..19 płytka typów metali.20 plansze edukacyjne: układ okresowy, tabela rozpuszczalności, budowa atomu.21 odczynniki chemiczne.4.5.3.) Główny kod CPV: 39162200-7 - Pomoce i artykuły szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
22114000-2 - Słowniki, mapy, zeszyty nutowe i inne książki
4.5.5.) Wartość części: 31804,88 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4 - Pracownia geograficzna Opis: 1 tellurium.2 zestaw modeli budowy geologicznej ziemi (jaskini, wulkanu, kanionu itp.).3 zestaw demonstracyjny: skamieniałości 2szt., gleby 2 szt., paliwa 1 szt.4 zestaw doświadczalny: obieg wody w przyrodzie - 1, magnetyzm kuli ziemskiej - 2.5 mały rocznik statystyczny.6 multimedialny atlas świata.7 zestaw map świata: kontynenty, fizyczna, polityczna, strefy klimatyczne - w zestawie 11 szt.map.8 mapy Polski: fizyczna, surowce mineralne, Małopolska, 3 szt..9 globus geograficzny.10 atlasy geograficzne.4.5.3.) Główny kod CPV: 39162200-7 - Pomoce i artykuły szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 9268,29 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5760,11
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11884,81
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5760,11
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EDUKARIUM Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5542684799
7.3.3) Ulica: Grunwaldzka 207
7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz
7.3.5) Kod pocztowy: 85-451
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5760,11
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24371
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 37002,08
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24371
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DIVERTI GRAŻYNA TOMASZEK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6381649202
7.3.3) Ulica: CIESZYŃSKA 362
7.3.4) Miejscowość: BIELSKO-BIAŁA
7.3.5) Kod pocztowy: 43-300
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24371,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15163,44
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 63023,33
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15163,44
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ABC SZKOŁY SŁAWOMIR ŚLIWIAK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5862001187
7.3.3) Ulica: BOGUSŁAWA 17
7.3.4) Miejscowość: CHWASZCZYNO
7.3.5) Kod pocztowy: 80-209
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15163,44
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6467,40
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9841,02
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6467,40
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Fabryka Pomocy Naukowych Sp. z o.o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7531984866
7.3.3) Ulica: Słowiańska 7
7.3.4) Miejscowość: Nysa
7.3.5) Kod pocztowy: 48-300
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FABRYKA POMOCY NAUKOWYCH SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
FABRYKA POMOCY NAUKOWYCH SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6467,40
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
2021-03-22 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z MYŚLENIC
- Roboty utrzymaniowe na drogach powiatowych na terenie powiatu myślenickiego w 2025 r.
- Koszenie poboczy i zieleńcy dróg powiatowych na terenie powiatu myślenickiego w 2025 r.
- Zakup materiałów chemicznych i biurowych dla Gminy Myślenice i jej jednostek
- Usługa ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej z tytułu administrowania drogami Powiatu Myślenickiego
więcej: przetargi w Myślenicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa pomocy dydaktycznych i mebli do szkół w gminie Ryki - 12 zadań."
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych dla szkół podstawowych z terenu gminy Iwkowa w ramach projektu "Iwkowska EduWizja - indywidualizm, empatia, wykształcenie"
- "Zakup i montaż zabawek i pomocy do prowadzenia zajęć opiekuńczo-wychowawczych i edukacyjnych oraz zakup i montaż wyposażenia pomieszczeń
- "Zakup i dostawa sprzętu, wyposażenia oraz pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Szkoły Przyszłości w Gminie Cieszków"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.