Ogłoszenie z dnia 2025-01-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00551901/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa, montaż, uruchomienie i zestrojenie sprzętu do projekcji cyfrowej w standardzie DCI oraz szkolenie pracowników - dla Gdyńskiego Centrum Filmowego przy Placu Grunwaldzkim 2 w Gdyni
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gdyńskie Centrum Filmowe
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 386910131
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: plac Grunwaldzki 2
1.5.2.) Miejscowość: Gdynia
1.5.3.) Kod pocztowy: 81-372
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@gcf.org.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gcf.org.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platforma.eb2b.com.pl/open-preview-auction.html/452354/dostawa-montaz-uruchomienie-i-zestrojenie-sprzetu-do-projekcji-cyfrowej-w-standardzie-dci-oraz-szkolenie-pracownikow-dla-gdynskiego-centrum-filmowego-przy-placu-grunwaldzkim-2-w-gdyni1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa, montaż, uruchomienie i zestrojenie sprzętu do projekcji cyfrowej w standardzie DCI oraz szkolenie pracowników - dla Gdyńskiego Centrum Filmowego przy Placu Grunwaldzkim 2 w Gdyni2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a2499bed-f853-4ff5-adcd-8b4f38463ea4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00020892
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00229416/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa zestawu projekcji cyfrowej 4K wraz z montażem i zestrojeniem
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00551901
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 1/GCF/24
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 376000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. 1. Przedmiotem zamówienia jest:
1) dostawa, montaż, uruchomienie i zestrojenie Sprzętu do projekcji cyfrowej
w standardzie DCI w Sali kinowej „Goplana” Gdyńskiego Centrum Filmowego w Gdyni oraz szkolenie co najmniej 2 pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi dostarczonego sprzętu.
2) przeniesienie urządzeń systemu nagłośnienia w Sali Goplana z szafy audio w stolik pod projektor cyfrowy (będący przedmiotem dostawy) oraz całkowity demontaż opróżnionej szafy audio wraz z przeniesieniem jej elementów w miejsce wskazane przez Zamawiającego.
3) wykonanie co najmniej raz w roku, w okresie trwania gwarancji – przeglądu gwarancyjnego obejmującego konserwację i serwis. W przypadku zalecenia producenta sprzętu częstszych niż coroczne przeglądów – wykonywanie ich w częstotliwości przez producenta przewidzianej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 38652000-0 - Projektory filmowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80511000-9 - Usługi szkolenia personelu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 459036 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 459036 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 459036 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KINEKSPERT SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7291600434
7.3.3) Ulica: ul. Przybyszewskiego 16
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 93-120
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 459036 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Świadczenie usług wykonawstwa, doradztwa i recenzowania w projekcie - badania ekotoksykologiczne
- Program Opieki Medycznej dla Pracowników i ich Rodzin Morskiego Instytutu Rybackiego - Państwowego Instytutu Badawczego
- Zakup kubków reklamowych
- Usługi szkoleniowe w zakresie wsparcia osób z niepełnosprawnościami i szczególnymi potrzebami oraz usługi w zakresie opr. procedur dot. dostępności architekt., info.-komunikacyjnej i cyfrowej AMW
- Budowa systemu klimatyzacji w audytorium budynku nr 600 na terenie Akademii Marynarki Wojennej w Gdyni w systemie "zaprojektuj i wybuduj"
- Remont stalowych słupów i elementów odwodnienia zadaszenia Placu Targowego oraz żelbetowych słupów podziemnej kondygnacji Hali Płaskiej
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa w systemie "zaprojektuj i wybuduj" budynku Przedszkola w Krakowie przy ul. Prokocimskiej
- "Dostawa dwuosiowego samochodu ciężarowego do odbioru odpadów (śmieciarka)"
- Cyberbezpieczne Jonkowo
- Zakup usług przeprowadzenia kursów dla nauczycieli biorących udział w projekcie "Poprawa jakości kształcenia zawodowego na terenie Powiatu Krakowskiego"
- Dostawa - zakup sceny mobilnej oraz zestawu kina plenerowego.
- Dostawa i montaż modułowego ekranu LED (telebimu) wraz z wyposażeniem na potrzeby Bystrzyckiego Ośrodka Kultury i Sportu w Bystrzycy Kłodzkiej
więcej: Projektory filmowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.