Ogłoszenie z dnia 2023-01-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00407841/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-25
- 2022/BZP 00429369/01 - Modyfikacja z dnia 2022-11-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa chodnika, ciągu pieszo- jezdnego oraz odwodnienia przy DW 780
w m. Poręba Żegoty oraz Alwernia (odc.120 km 0+726- 1+469,60)- etap I.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Alwernia
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351555967
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Gęsikowskiego 7
1.5.2.) Miejscowość: Alwernia
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-566
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@alwernia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.alwernia.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://alwernia.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa chodnika, ciągu pieszo- jezdnego oraz odwodnienia przy DW 780w m. Poręba Żegoty oraz Alwernia (odc.120 km 0+726- 1+469,60)- etap I.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2da0ee52-5433-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00020946
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019445/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.8 Budowa chodnika, ciągu pieszo- jezdnego oraz odwodnienia przy DW 780 w m. Poręba Żegoty oraz Alwernia (odc.120 km 0+726- 1+469,60)- etap I.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00407841/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IR.271.2.23.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi wojewódzkiej nr 780 polegająca na dobudowie do istniejącej drogi prawostronnego chodnika wraz z kanalizacją opadową i kanałem technologicznym
1) Rodzaj i zakres robót obejmuje między innymi:
a) Budowa chodnika prawostronnego o szerokości 2 m z kostki betonowej szarej na podsypce cementowo- piaskowej, ograniczonego krawężnikiem betonowym od strony jezdni oraz obrzeżem chodnikowym od strony sąsiednich terenów,
b) Przebudowa indywidualnych zjazdów przy użyciu kostki betonowej, na podsypce cementowo-piaskowej.
c) Przebudowa skrzyżowania z ul. Floriańską,
d) Budowa kanalizacji deszczowej wraz ze studzienkami kanalizacyjnymi, przykanalikami poprowadzonymi od projektowanych studzienek wodościekowych
e) Budowa kanału technologicznego wraz z studzienkami technologicznymi
f) Dostawa barier energochłonnych U- 14a z pochwytem oraz montaż.
g) Wprowadzenie i likwidacja organizacji ruchu na czas robót.
h) Aktualizacja warunków technicznych.
i) Zatwierdzenie projektu stałej organizacji ruchu; Zamawiający informuje, iż posiada zatwierdzony projekt stałej organizacji ruchu dla budowy ciągu pieszo- jezdnego, chodnika i odwodnienia przy DW 780 w m. Poręba Żegoty i Alwernia na odc. 0+726- 1+410. Przedstawiona w projekcie organizacja ruchu powinna zostać wprowadzona do dnia
31 grudnia 2022r. (nie wprowadzenie zatwierdzonej organizacji ruchu w całości lub w części w powyższym terminie spowoduje konieczność ponownego wystąpienia o zatwierdzenie projektu organizacji ruchu).
j) Wykonanie i dostarczenie Zamawiającemu inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, inwentaryzacji powykonawczej sieci- kanalizacja opadowa, inwentaryzacji powykonawczej sieci-przykanaliki, inwentaryzacji powykonawczej sieci.
k) Dostarczenie Zamawiającemu operatu kolaudacyjnego.
2) Przedmiot zamówienia nie obejmuje:
a) Opracowania oraz zatwierdzenia projektu czasowej organizacji ruchu. Zamawiający informuje, iż jest w trakcie uzyskania w/w opracowania. Dokument ten zostanie przekazany Wykonawcy niezwłocznie, po podpisaniu umowy na realizację w/w zadania.
b) Wykonania robót budowlanych przewidzianych do realizacji w etapie II, zgodnie z załącznikiem graficznym- plan sytuacyjny.
3) Przedmiot zamówienia obejmuje realizację robót, w zakresie etapu I wskazanego w planie sytuacyjnym, tj. strona prawa na odc. 120 km: 0+726.00 do 1+035,0, w podziale na fragment I z realizacją do 15.12.2022r. oraz fragment II z realizacją do 14.06.2023r.
a) fragment I: zgodnie z załącznikiem graficznym- plan sytuacyjny, strona prawa na odc. 120 km: 0+726.00 do 1+035,0 (W zakresie realizacji prac i robót, w kwocie o równowartości na poziomie minimum 600 000,00 zł brutto. Prace i roboty wskazane zostaną przez Wykonawcę, w kosztorysie ofertowym dla fragmentu I. Kosztorys ofertowy sporządzony przez Wykonawcę, zostanie przedłożony Zamawiającemu najpóźniej, w dniu podpisania umowy).
Zamawiający informuje, iż uzyskał dofinansowanie z Zarządu Województwa Małopolskiego na kwotę 600 000,00 zł brutto na rok 2022, w ramach inwestycji do wykonania w trybie Inicjatyw Samorządowych, realizowanych wspólnie przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Krakowie oraz Gminę Alwernia. W związku z powyższym Zamawiający wymaga realizacji prac i robót w kwocie minimum 600 000,00 zł brutto w roku 2022.
b) fragment II: zgodnie z załącznikiem graficznym- plan sytuacyjny, strona prawa na odc. 120 km: 0+726.00 do 1+035,0 (w zakresie realizacji pozostałego zakresu prac i robót. Prace i roboty wskazane zostaną przez Wykonawcę w kosztorysie ofertowym dla fragmentu II. Kosztorys ofertowy sporządzony przez Wykonawcę, zostanie przedłożony Zamawiającemu najpóźniej,
w dniu podpisania umowy).
c) Zamawiający wymaga przedłożenia odrębnych kosztorysów powykonawczych, w zakresie zrealizowania fragmentu I oraz fragmentu II.
4) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa wykonana przez MBD Projekt Dariusz Augustyn, ul. Żabiniec 101/2, 31-215 Kraków
5) Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę, Podwykonawcę/dalszych Podwykonawców na podstawie umowy o pracę osób, wykonujących roboty bezpośrednio związane z robotami budowlanymi czyli roboty ziemne, rozbiórkowe, brukarskie, montażowe i drogowe przez cały okres ich trwania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby
45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233221-4 - Malowanie nawierzchi
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45232300-5 - Roboty budowlane i pomocnicze w zakresie linii telefonicznych i ciągów komunikacyjnych
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
45500000-2 - Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1050145,02 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1927307,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1050145,02 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma STAR Ewa Chmura
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8711088074
7.3.4) Miejscowość: Żabno
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1050145,02 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-15PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa zbiornika wodnego w miejscowości Janowo gmina Dąbrowa Chełmińska w celu gromadzenia i retencjonowania wód opadowych i gruntowych
- Budowa żłobka publicznego w Skokach wraz z infrastrukturą towarzyszącą, parkingami, wiatą śmietnikową, wiatą na rowery i placem zabaw.
- "Modernizacja drogi gminnej nr 290612K Tropie-Habalina-Sarys"
- Poprawa infrastruktury drogowej w Aleksandrowie Kujawskim
- Budowa drogi od skrzyżowania ul. Spyrkówka z drogą krajową nr 47 do ul. Chyców Potok w Zakopanem
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na budowie żłobka przy ul. Gajowej w Bydgoszczy
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.