Ogłoszenie z dnia 2024-01-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00444201/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-13
- 2023/BZP 00461605/01 - Modyfikacja z dnia 2023-10-25
- 2023/BZP 00480885/01 - Modyfikacja z dnia 2023-11-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Projekt aranżacyjno-scenograficzny w zakresie uzupełnienia wystaw oraz innych przestrzeni w Centrum Nauki i Techniki EC1 w Łodzi
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: „EC1 Łódź – Miasto Kultury” w Łodzi
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 100522238
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Targowa 1/3
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 90-022
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@ec1lodz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ec1lodz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/ec1lodz1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
instytucja kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Projekt aranżacyjno-scenograficzny w zakresie uzupełnienia wystaw oraz innych przestrzeni w Centrum Nauki i Techniki EC1 w Łodzi2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-82a689fa-5e9e-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00020957
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00020866/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.9 Usługi projektowania aranżacyjno-scenograficznego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00444201
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 544/CNiT/TP/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest:
1) opracowanie, w ramach zamówienia podstawowego, projektu aranżacyjno-scenograficznego w zakresie uzupełnienia wystaw oraz innych przestrzeni w Centrum Nauki i Techniki EC1 w Łodzi (zwanego dalej „Projektem”);
2) sprawowanie, w ramach zamówienia objętego prawem opcji, nadzoru autorskiego przez cały okres realizacji prac, wykonywanych na podstawie Projektu, o którym mowa w pkt. 1, w oparciu o sporządzony projekt wykonawczy oraz na zasadach i warunkach określonych w projektowanych postanowieniach umowy i zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa.
2. Opracowanie Projektu aranżacyjno-scenograficznego, stanowiące zamówienie podstawowe, podzielono na następujące etapy:
1) Etap I obejmuje:
a) zapoznanie się z materiałami dostarczonymi przez EC1;
b) wizję lokalną obiektu;
c) opracowanie koncepcji aranżacyjno-scenograficznej dla wskazanych głównych obszarów zmian;
2) Etap II: obejmuje:
a) opracowanie wstępnego kosztorysu Projektu;
b) przygotowanie wstępnych wizualizacji przestrzeni, łącznie około 12 wizualizacji. Ujęcia zostaną uzgodnione przez Wykonawcę z Zamawiającym na bazie koncepcji aranżacyjno-scenograficznej z pierwszego etapu prac. Do sporządzenia wizualizacji zaleca się, aby Wykonawca wykorzystał zdjęcia rzeczywistych przestrzeni w Centrum Nauki i Techniki EC1, chyba że zakres proponowanej zmiany uniemożliwia taki sposób wykonania wizualizacji;
3) Etap III: obejmuje:
a) przygotowanie projektów wykonawczych (obejmujących rysunki, wizualizacje, kosztorys, opis). Wykonawca zobowiązany jest:
a.1) w zakresie prac stanowiących roboty budowlane - przygotować kosztorys inwestorski na bazie projektu wykonawczego;
a.2) w zakresie niestanowiącym robót budowlanych, przygotować zestawienie cen dla dostaw i usług. Ceny podane w zestawieniu powinny zostać zweryfikowane rynkowo;
b) przygotowanie plików produkcyjnych dot. zamian scenograficznych oraz wystaw opisanych w opisie przedmiotu zamówienia (OPZ) (załącznik nr 1 do SWZ)
4.5.3.) Główny kod CPV: 79932000-6 - Usługi projektowania wnętrz
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 122385 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 192126 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 122385 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: New Amsterdam Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6762457037
7.3.3) Ulica: Fabryczna 20a
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-553
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 122385 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 182 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
1. Wykonawca zobowiązuje się do zrealizowania zamówienia podstawowego, tj. opracowania Projektu i dostarczenia jego poszczególnych elementów do siedziby Zamawiającego w terminach:
1) Etap I: 10 tygodni od dnia podpisania umowy;
2) Etap II: 15 tygodni od dnia podpisania umowy;
3) Etap III: 26 tygodni (182 dni) od dnia podpisania umowy.
2. W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z uprawnienia, o którym mowa w § 1 ust. 4 umowy na realizację przedmiotowego zamówienia (prawo opcji), termin realizacji umowy ulega przedłużeniu o czas sprawowania przez Wykonawcę Nadzoru autorskiego nad Realizacją Projektu, lecz nie dłużej niż do dnia 31.12.2025 r.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Wykonywanie przeglądów, konserwacji i napraw instalacji systemów sygnalizacji w budynkach I Oddziału ZUS w Łodzi (postępowanie prowadzone z dopuszczeniem składania ofert częściowych - trzy części).
- Przebudowa połączona ze zmianą sposobu użytkowania lokalu usługowego na żłobek miejski wraz z przebudową strefy wejściowej przy ul. Narutowicza 78A w Łodzi wraz z dostawą i montażem wyposażenia
- "Dostawa piasku do zimowego utrzymania dróg w 2025 roku z podziałem na zadania"
- Zakup wraz z sukcesywną dostawą i rozładunkiem do Apteki szpitalnej Spec. Psych. ZOZ w Łodzi leku Spravato do Programu Lekowego leczenia chorych na depresję lekooporną.
- Usługa prania bielizny szpitalnej oraz dzierżawa systemu UHF z automatyczną identyfikacją asortymentu pralniczego dla Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego Nr. 1 im. N. Barlickiego w Łodzi
- Zapewnienie sal warsztatowych wraz z usługą restauracyjną.
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prace adaptacyjne i remontowe związane z dostosowaniem budynku i pomieszczeń do funkcji Klubu Samopomocy w Tarnawce
- Utworzeniu Branżowego Centrum Umiejętności w Tomaszowie Mazowieckim
- Opracowanie pełnobranżowej dokumentacji projektowej budynku "D" Zespołu Szkół Rolniczo-Budowlanych w Lesznie
- Budowa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w Gminie Orzysz
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej wykonanie instalacji klimatyzacji wraz z pasywną ochroną przed zyskami ciepła w bud C13 PWr we Wrocławiu przy Wyb. St. Wyspiańskiego 23-25
- "Rozbudowa infrastruktury sportowej położonej na terenie Gminy Płoskinia"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.