Ogłoszenie z dnia 2021-03-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00008254/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-02-17
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00021030 z dnia 2021-03-22 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
USŁUGI SPOŁECZNE wynikające z programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711647228
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mickiewicza
1.5.2.) Miejscowość: Węgrów
1.5.3.) Kod pocztowy: 07-100
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki
1.5.7.) Numer telefonu: 257920161
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: soszw.wegrow@wp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: soswwegrow.biposwiata.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/1901baa4-697e-46ee-a8ed-1cc4c1f9578a1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
USŁUGI SPOŁECZNE wynikające z programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7cae3bea-7114-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00021030
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00008254/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 2/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 218400,00 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego usług fizjoterapii lub rehabilitacji w celu realizacji zadań, określonych w art. 90v ust. 4 ustawy z dnia 7 września 1991r. o systemie oświaty oraz w rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej dnia 5 września 2017 r. w sprawie szczegółowych zadań wiodących ośrodków koordynacyjno - rehabilitacyjno - opiekuńczych (Dz.U. poz. 1712). Usługi fizjoterapii lub rehabilitacji świadczone będą w formie indywidualnych zajęć z dziećmi od urodzenia do czasu podjęcia przez nie nauki szkolnej. Czas trwania zajęć określa się jako 1 h tj. (60 min.). Wymaga się by zadania były wykonywane przez min. 2 osoby w łącznym wymiarze 600 godzin.4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85142100-7 - Usługi fizjoterapii
4.5.5.) Wartość części: 42000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego usług logopedycznych w celu realizacji zadań, określonych w art. 90v ust. 4 ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty oraz w rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 5 września 2017 r. w sprawie szczegółowych zadań wiodących ośrodków koordynacyjno – rehabilitacyjno - opiekuńczych(Dz.U. poz. 1712). Usługi logopedyczne będą realizowane w formie indywidualnych oraz grupowych zajęć terapeutycznych z dziećmi od urodzenia do czasu podjęcia przez nie nauki szkolnej. Zajęcia grupowe będą realizowane jednocześnie przez dwóch terapeutów w zespole liczącym maksymalnie 4 dzieci. Czas trwania zajęć określa się jako 1 h tj. (60 min.). Wymaga się by zadania były wykonywane przez min. 3 logopedów, w łącznym wymiarze 600 godzin.4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80110000-8 - Usługi szkolnictwa przedszkolnego
4.5.5.) Wartość części: 42000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego usług terapeuty integracji sensorycznej w celu realizacji zadań, określonych w art. 90v ust. 4 ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty oraz w rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 5 września 2017 r. w sprawie szczegółowych zadań wiodących ośrodków koordynacyjno –rehabilitacyjno -opiekuńczych (Dz.U. poz. 1712). Usługi terapeuty integracji sensorycznej będą realizowane w formie indywidualnych zajęć z dziećmi od urodzenia do czasu podjęcia przez nienauki szkolnej. Czas trwania zajęć określa się jako 1 h tj. (60 min.). Wymaga się by zadania były wykonywane przez min. 3 osoby, w łącznym wymiarze godzin 700 godzin.4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80110000-8 - Usługi szkolnictwa przedszkolnego
4.5.5.) Wartość części: 49000,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego usług psychologicznych w celu realizacji zadań, określonych w art. 90v ust. 4 ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty oraz w rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 5 września 2017 r. w sprawie szczegółowych zadań wiodących ośrodków koordynacyjno - rehabilitacyjno- opiekuńczych (Dz.U. poz. 1712). Usługi psychologa będą realizowane w formie indywidualnych zajęć terapeutycznych z dziećmi od urodzenia do czasu podjęcia przez nie nauki szkolnej. Czas trwania zajęć określa się jako 1 h tj. (60 min.). Wymaga się, by zadania były wykonywane przez min. 2 psychologów w łącznym wymiarze 120 godzin.4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.5.) Wartość części: 8400,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego usług pedagogicznych w celu realizacji zadań, określonych w art. 90v ust. 4 ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty oraz w rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 5 września 2017 r. w sprawie szczegółowych zadań wiodących ośrodków koordynacyjno-rehabilitacyjno- opiekuńczych (Dz.U. poz. 1712). Usługi pedagogiczne świadczone będą w formie indywidualnych i grupowych zajęć z dziećmi od urodzenia do czasu podjęcia przez nie nauki szkolnej. W przypadku zajęć grupowych prowadzone one będą jednocześnie przez dwóch pedagogów z grupą nielicząca więcej niż czworo dzieci. Czas trwania zajęć określa się jako 1 h tj. ( 60 min.). Wymaga się by zadania były wykonywane przez min. 6 pedagogów, w łącznym wymiarze 1100 godzin z zakresu terapii ręki, terapii Taktylnej /NeuroTaktylna, terapii pedagogicznej, terapii czaszkowo –krzyżowej, terapii ustno – twarzowej, integracji bilateralnej, treningu umiejętności społecznych,treningu słuchowego metodą A. Tomatisa.4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80110000-8 - Usługi szkolnictwa przedszkolnego
4.5.5.) Wartość części: 77000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 36000,00
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 36000,00
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 36000
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Marcin Zacharuk
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Cezary Trębicki "Gabinet masażu", Dagmara Wiśniewska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8212635799
7.3.3) Ulica: Dylewicza 22/41
7.3.4) Miejscowość: Siedlce
7.3.5) Kod pocztowy: 08-103
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 36000,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 34800,00
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 34800,00
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 34800
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Urszula Krasnodębska
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Lidia Tulwin, Katarzyna Petruk, Alina Zelent-Szyndler, Sylwia Szustak, Iwona Ciałkiewicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8241001531
7.3.3) Ulica: Kościuszki
7.3.4) Miejscowość: Węgrów
7.3.5) Kod pocztowy: 07-100
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWA KRASNODĘBSKA URSZULA W WĘGROWIE
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 34800,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 40600,00
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 40600,00
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 40600
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Alicja Chodowska
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Katarzyna Liliana Gierej, Karolina Kopeć, Ewa Szymańska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8241698644
7.3.3) Ulica: Powstańców
7.3.4) Miejscowość: Węgrów
7.3.5) Kod pocztowy: 07-100
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 40600,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-31Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6960,00
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6960,00
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6960
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Dorota Mućk
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Anna Miąsek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8241765263
7.3.3) Ulica: Moniuszki
7.3.4) Miejscowość: Węgrów
7.3.5) Kod pocztowy: 07-100
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6960,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-31Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 63800,00
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 63800,00
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 63800
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Małgorzata Krynicka
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Izabela Ratyńska, Hanna Górska-Rońda, Barbara Witkowska, Renata Brzezik, Ewa Zawadzka, Kamila Godlewska, Aneta Korczak, Koliber Gabinety terapeutyczne Monika Marczak, Gabriela Strąk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8241261835
7.3.4) Miejscowość: Turna
7.3.5) Kod pocztowy: 07-120
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 63800,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-312021-03-22 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z WĘGROWA
- Rozbudowa Izby Przyjęć Szpitala Powiatowego w Węgrowie - powtórka
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Starostwa Powiatowego w Węgrowie oraz referatów zamiejscowych w Łochowie na 2025 rok
więcej: przetargi w Węgrowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "ZSTI.KPLUS.1.2024 Wykonanie usługi szkoleniowej - dla uczestników Projektu "Kwalifikacje+" (uczniów oraz nauczycieli). Zamówienie podzielono na 18 części"
- Świadczenie usług społecznych dla mieszkańców Gminy Kock.
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi, zamieszkałymi na terenie Gminy Miasta Brodnicy w roku 2025
- (B25) Prowadzenie zajęć reintegracji zawodowej i społecznej w Centrum Integracji Społecznej zgodnie z zapisami ustawy z dnia 13.06.2003 roku o zatrudnieniu socjalnym w roku 2025.
- Świadczenie usług opiekuńczych zwykłych oraz specjalistycznych usług opiekuńczych, dla osób dorosłych i dzieci z autyzmem - podopiecznych Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kosakowie w 2025 roku -2
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi na potrzeby Ośrodka Pomocy Społecznej w Żabnie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.